Jesteśmy online ready. W razie konieczności każde zajęcia z pierwszego semestru jesteśmy w stanie poprowadzić w formule online.
Chcesz nauczyć się pracować z eye trackerem? Wykorzystać sztuczna inteligencję (AI) w dzianiach marketingowych? A może jesteś ciekawy jak prowadzi się badania z wykorzystaniem kamery internetowej i geolokalizacji? Absolwent uzyska wiedzę i umiejętności samodzielnego prowadzenia badań i analiz marketingowych w internecie za pomocą najważniejszych narzędzi dostarczanych przez marki Google, Gemius, Salesforce, SalesManago, Brand24, Sotrender i inne. Nauczy się analizy rynku, social media, profili użytkowników witryn, ruchu w internecie. Dowie się, jak za pomocą dostępnych źródeł danych zbadać potencjał swoich klientów, ustalić kierunki rozwoju czy zbudować/wzmocnić przewagę konkurencyjną swojej organizacji. Pozna narzędzia, z których istnienia często nie zdawał sobie sprawy. Nauczy się korzystać z danych dostarczanych przez uznane w Polsce i na innych rynkach narzędzia pomiaru i badań z obszaru digital marketingu, takich jak badanie gemius PBI (Audience), gemiusAdReal, gemius DirectEffect.

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. Specjalista w zakresie badań naukowych i dydaktyki prowadzonej w obszarze CRM, w szczególności analizy portfela klientów, wartości życiowej klienta(Customer Lifetime Value - CLV) oraz wiedzy klienta (Knowledge from Customer - KfC).
Absolwent stacjonarnych studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Twórca wyróżnionej rozprawy doktorskiej pt. Zarządzanie wartością klienta a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwa na przykładzie branży ubezpieczeniowej, powstałej na podstawie autorskiej, ogólnopolskiej analizy rynku pośredników ubezpieczeniowych w zakresie zarządzania wartością klienta, wykonanej we współpracy z Polską Izbą Pośredników Ubezpieczeniowych i Finansowych.
Kierownik i uczestnik projektów naukowo-badawczych. Stypendysta Unii Europejskiej oraz Rektora Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Doświadczenie dydaktyczne w Akademii Leona Koźmińskiego, Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz ESCP Europe w Paryżu. Autor publikacji na rynku polskim i amerykańskim, poświęconych zarządzaniu wartością klienta i metodologii nauk.
Kierownik studiów podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego:
Badania i Analizy Marketingowe w Internecie
Salesforce CRM i Marketing Automation
Zapraszam do kontaktu
tel. 509-629-909
Najważniejsze publikacje dostępne w:
www.researchgate.net/profile/Przemyslaw_Tomczyk
kozminski.academia.edu/PrzemyslawTomczyk
Studia trwają dwa semestry.
Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu:
sobota 8.45 – 15.45
niedziela 8.45 – 15.45

Polecam studia osobom, które dostają pozytywnych dreszczy na dźwięk słów: badania, analizy, segmentacja, trendy czy innowacje. Badania i analizy marketingowe to inspirujące zajęcia, które umożliwią obiektywne spojrzenie na firmę, stworzenie skutecznej strategii lub znalezienie przewagi biznesowej. Studia z potencjałem nie tylko dla specjalistów, ale także dla osób bez doświadczenia w marketingu”.

"Na co dzień pędzimy goniąc własne ambicje i narzucone odgórnie cele. Odhaczamy zrealizowane zadania i wdrożone projekty. Nie sztuka jednak pracować za dużo, a logicznie i rozsądnie. Studia nauczyły mnie, że opłaca się zatrzymać, by finalnie mniejszym nakładem sił i budżetu osiągnąć więcej. Bo są procesy, metody, narzędzia, a nawet wzory! Zainwestowałam czas finalnie go oszczędzając. I już widzę pierwsze efekty. Polecam."

"Kiedy zdecydowałem się na studia podyplomowe, długo zastanawiałem się jaki kierunek wybrać. Po wielu przemyśleniach zdecydowałem się na kierunek „Badania i analizy marketingowe” i wiem, że był to dobry wybór. Najlepszą stroną tego kierunku byli wykładowcy, którzy swoją wiedzę opierali na swoich doświadczeniach zdobytych na stanowiskach specjalistów, managerów czy też dyrektorów. Takie przekazywanie kwalifikacji nie tylko jest ciekawe i interesujące, ale również w łatwy sposób można je przełożyć na codzienną praktykę. Wiedzę zdobytą podczas studiów można wykorzystać zarówno podczas pracy w dużej firmie, jak również przy rozwijaniu własnej działalności. Studia pozwoliły mi również na poznanie istoty oraz wartości jakie przynoszą badania, analizy i ciągłe monitorowanie rynku."
O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
III edycja - rekrutacja trwa do 15 marca 2021 roku, planowany termin rozpoczęcia studiów to marzec 2021 roku.*
* Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.
-
odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister)**
-
zdjęcie elektroniczne w formacie JPG
-
oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
-
kopia dowodu wpłaty wpisowego
**W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny, i chcących kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym, istnieją odrębne przepisy dotyczące uznawania dyplomów ukończenia studiów wyższych, wydanych w innych krajach.
Sprawdź szczegóły, aby dowiedzieć się, czy Twój zagraniczny dyplom wymaga dodatkowego procesu uznawania (nostryfikacji), aby umożliwić Ci rozpoczęcie studiów podyplomowych / MBA w Polsce: kliknij TU
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.
Aby ukończyć studia należy zaliczyć egzamin semestralny oraz napisać analityczny projekt grupowy, rozwiązujący konkretny problem biznesowy.

Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.
Wpisowe | 200 zł |
Cena podstawowa (możliwość płatności w dwóch ratach po 3450 zł każda ) | 6900 zł |
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 3105 zł każda ) | 6210 zł |
Cena ze zniżką za jednorazową płatność (Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się) | 6500 zł |
Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego: Akademia Leona Koźmińskiego 03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59 BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637
Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl