Automatyzacja procesów biznesowych

Automatyzacja procesów biznesowych

Poziom
Studia podyplomowe
Czas trwania
1 rok
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Tryb
Tryb niestacjonarny
Broszura
Kontakt
Kasprzyk Monika kebs
Opiekun kierunku
Monika Kasprzyk
O kierunku
Cel studiów

Jesteśmy online ready. W razie konieczności każde zajęcia z pierwszego semestru jesteśmy w stanie poprowadzić w formule online.

Większość ludzi – na tyle, na ile w ogóle zadają sobie oni trud myślenia o przyszłości – zakłada, że świat jaki znają będzie trwał wiecznie...  *

Szanowni Państwo,    Globalizacja oraz nieustająca walka, implikowana zarówno źródłami zewnętrznymi, jak i wewnętrznymi o zwiększenie konkurencyjności, stawia ciągle nowe wyzwania przed organizacjami. Oczekiwanie wzrostu konkurencyjności oraz stałego polepszania procesów zmusza firmy do zmiany dotychczasowej formy działania, adaptację strategii do szybko zmieniającego się otoczenia rynkowego oraz często implikuje wdrażanie nowych strategii. Trendy rynku konsumenckiego zmieniają biznes, a konkurencja może pojawić się z najbardziej nieoczekiwanego kierunku. Firmy nieustannie poszukują nowych sposobów usprawnienia procesów biznesowych, wdrażając zarówno nowe systemy zarządzania, jak i technologie informatyczne. 

Automatyzacja procesów biznesowych przy pomocy robotów softwarowych jest obecnie rewolucyjną siłą akcelerującą transformację. Głównym celem Robotics Process Automation nie jest zastąpienie ludzi przez roboty, a odciążenie ich od żmudnych zadań i czynności. W związku z nowymi wymaganiami biznesu będą powstawać nowe stanowiska. Jednak wymagać będą one innego rodzaju umiejętności – współpracy z technologią, ale również z ludźmi. 

Zapraszam na studia.

Elwira Pyk kierownik programu

*Alvin Toffler, Trzecia fala, Wydawnictwo KURPISZ S.A., Poznań 2006, ISBN: 82-89738-89-9 

Atuty kierunku
1
Zajęcia interaktywne

186 godzin praktycznych, interaktywnych zajęć dydaktycznych 

2
Praktycy dla praktyków

Praktycy dla praktyków: nasi wykładowcy to praktycy, z wieloletnim doświadczeniem  w obszarze inteligentnej automatyzacji procesów biznesowych 

3
Kadra

Prowadzący zajęcia to zarówno uznani wykładowcy z udokumentowanym doświadczeniem dydaktycznym, jak i wybitni praktycy 

4
Dostęp do biblioteki

Dostęp do biblioteki, w której znajduje się szereg specjalistycznych baz danych, tj. EBSCO, Emerald czy ProQuest 

5
Financial Times

Dostęp do unikatowych materiałów, w tym zasobów "Financial Times" 

6
Kursy

Kursy e-learningowe największych poddostawców technologii RPA 

Adresaci studiów

Studia adresowane są do menedżerów jednostek biznesowych zajmujących się zarządzaniem lub sprawujących nadzór nad procesami w przedsiębiorstwie (Finanse, Zarządzanie Łańcuchem dostaw, Logistyka, Obsługa Klienta, HR, IT) z branży SSC/GBS/BPO, finansowej, ubezpieczeniowej i telekomunikacyjnej oraz są zainteresowane doskonaleniem swoich umiejętności i wiedzy z zakresu automatyzacji procesów biznesowych i wdrażania Robotics Process Automation. Studia te w szczególności powinny zainteresować osoby, które zarządzają zespołami optymalizującymi procesy biznesowe, zarządzają Centrami Doskonałości (Center of Excellence) lub zamierzają stworzyć w przedsiębiorstwie Center of Excellence lub  Centrum Kompetencji ds. Robotyzacji. Studia kierowane są do osób, które chcą poznać tajniki automatyzacji procesów poprzez ich robotyzację. Osoby posiadające określoną potrzebę robotyzacji i/lub zainteresowane doskonaleniem procesów poprzez ich automatyzację to idealni kandydaci.

Illustration
Elwira Pyk

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Prawa i Administracji oraz podyplomowych studiów na Wydziale Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Zbiorowymi Stosunkami Pracy. Absolwentka MBA Akademii Leona Koźmińskiego. 
Praktyk biznesowy, posiadający 20-letnie doświadczenie jako HR Manager oraz Change Manager (najważniejsze zrealizowane projekty to: start-up Coffeeheaven, restrukturyzacja Zelmer S.A., HR Project Manager/Change Agent odpowiedzialna za połączenie Opek Sp. z o. o. oraz Federal Express). 
 
Ukończyła  program afiliacyjny Microeconomics of Competitiveness Course  na Hardvard Business School (Institute for Strategy & Competetiveness we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego). Praca badawcza obejmowała analizę klastra branży SSC/BPO  w Krakowie pod względem oceny konkurencyjności oraz trendów. 

Obecnie doktorantka Akademii Leona Koźmińskiego w Katedrze Badań Ilościowych i Zastosowania Informatyki pod opieką naukową Prof. dr hab. Witolda Bieleckiego. Od 4 lat prowadzi badania związane z wpływem wdrożenia Inteligentnej Automatyzacji na efektywność organizacji z obszaru SSC/BPO.   
Entuzjastka nowych technologii. Buduje kompetencje przyszłości. 

 

„Przyszłości nie da się przewidzieć. Należy rozważać co jest możliwe”. R. Amara 

Korzyści dla słuchaczy - co zyskujesz

Silne kompetencje cyfrowe przekładają się na kształt rynku pracy i konkurencyjność,  a także zdolność budowania kapitału społecznego i kulturowego. 

W czasie programu zapoznacie się Państwo z technologiami i metodyką automatyzacji procesów biznesowych. Program ten ma na celu kształtowanie wiedzy z zakresu formułowania i wdrażania strategii oraz prowadzenia złożonych projektów z zakresu automatyzacji procesów biznesowych.   

Cele szczegółowe: 

  • Poznanie dostępnych rozwiązań do automatyzacji procesów biznesowych (RPA) 
  • Nabycie umiejętności w zakresie analizy biznesowej w projektach automatyzacji procesów biznesowych 
  • Nabycie praktycznej umiejętności poprowadzenia projektu automatyzacji procesów biznesowych 
  • Przygotowanie organizacji do automatyzacji procesów biznesowych, zarządzanie projektem i zmianą 
Program

Blok wprowadzający uwzględniający zajęcia integracyjne (czas na networking) ( 2 h)

Na tych zajęciach integracyjnych poznasz swoich kolegów i koleżanki. Opowiesz nam krótko o sobie i swoich oczekiwaniach. To doskonały czas na networking 

I. Wprowadzenie do systemów oraz technologii  informatycznych automatyzujących procesy biznesowe (BPMN, API, VBA oraz inne rozwiązania automatyzujące procesy) poprzez dostępne technologie ( 4 h)

II. Robotics Process Automation–  główne funkcjonalności, wprowadzenie do systemu (8 h)

III. Robotics Process Automation (RPA) - przegląd narzędzi i ekosystem wspomagających Robotics Process Automation. Praktyczne wykorzystanie AI w robotyzacji, uczenie maszynowe (40 h)

IV. Strategia wdrożenia Robotics Process Automation (RPA) w organizacji (40 h)

  • Formułowanie strategii i taktyki wdrożenia Robotics Process Automation (RPA)

  • Automatyzacja procesów biznesowych jako element doskonalenia organizacji, rola przygotowania organizacji od strony procesowej jako czynnik wspomagający Robotics Process Automation (RPA)

  • Wybór narzędzia Robotics Process Automation (RPA), współpraca z dostawcami

  • Opracowanie modelu wdrożenia Robotics Process Automation (RPA).Tworzenie zespołu RPA, budowa Center of Excellence (Centrum Kompetencji ds. Robotyzacji)

  • Aspekty prawne wdrożenia Robotics Process Automation

  • Zarządzanie zmianą  w procesie automatyzacji i robotyzacji procesów biznesowych. Zarządzanie komunikacją w procesie wdrożenia Robotics Process Automation (RPA), kooperacja z interesariuszami (8h)

V. Przygotowanie procesów do automatyzacji, standaryzacja oraz pomiar zautomatyzowanych procesów (16 h)

  • Przygotowanie procesów do automatyzacji, standaryzacja oraz pomiar zautomatyzowanych procesów:

  • Planowanie procesu (wybór procesu, korzyści, przeszkody, przygotowanie procesu)

  • Standaryzacja i produktywność procesów do automatyzacji

  • Pomiar procesów, które zostały zautomatyzaowane

VI. Metodyka zarządzania projektami podczas wdrożenia Robotics Process Automation (RPA) ( 16 h)

  • Wybór metodyki.
  • Wybór odpowiednich narzędzi (Scrum, Agile, Waterfall)

VII. Zarządzanie zasobami w projekcie wdrożenia Robotics Process Automation (RPA) (24 h)

  • Zarządzanie zasobami w organizacji sieciowej. Budowanie zespołu przyszłości 
  • Zarządzanie zmianą "Prosci model"
  • Zarządzanie talentami. Weryfikacja efektywności zespołów Robotics Process Automation (RPA) (audyt,matryca kompetencji, RPA Hackathon, itd.) 

VIII. Zarządzanie środowiskiem Robotics Process Automation (RPA) (8 h)

  • Architektura rozwiązań IP Robotics Process Automation, analiza środowiska pracy robota, integracja z innymi systemami (architektura)

IX. Bezpieczeństwo informatyczne  wdrożeń Robotics Process Automation (RPA) (8 h)

  • Kontrola i audyt pracy środowisk robotycznych, praktyki bezpieczeństwa
  • Tożsamość robotów
  • Zarządzanie ryzykiem

X. Przykłady praktycznego wdrożenia Robotics Process Automation (16 h)

  • Konsultacje 

Egzaminy ( 4 h)

 Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 186* (razem z egzaminami)  * (jedna godzina dydaktyczna = 45 minut) 

GroupOfPeopleIllustration
Organizacja zajęć

Studia trwają dwa semestry.   

Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu: 

  • sobota 8.45 – 15.45 
  • niedziela 8.45 – 15.45 
Społeczność
Wiodący wykładowcy
Piotr Siciak

Piotr to doświadczony menedżer z ponad 18 letnim doświadczeniem zdobytym na projektach realizowanych w ramach firm Wielkiej Czwórki Firm Doradczych. Piotr świadczył usługi doradcze przede wszystkim w zakresie optymalizacji procesów biznesowych i wsparcia wdrożenia systemów BPM dla największych instytucji finansowych w Polsce i regionie Centralnej Europy. Piotr jest absolwentem Akademii Ekonomicznej (Uniwersytet Ekonomiczny) w Krakowie, Szkoły Bankowości na Uniwersytecie Kolorado (USA) a także zdobył tytuł MBA w Manchester Business School w Wielkiej Brytanii. Piotr jest liderem zespołu Intelligent Automation/RPA w Onwelo S.A. zajmującego się wdrażaniem rozwiązań pozwalających na automatyzację pracy z wykorzystaniem technologii RPA. Piotr specjalizuje się w poprawie efektywności procesów biznesowych poprzez automatyzację z wykorzystaniem technologii robotyzacyjnych, wprowadzaniem innowacyjnych technologii z obszaru inteligentnej automatyzacji, ale także w projektowaniu nowoczesnych modeli operacyjnych, podnoszeniu efektywności operacyjnej oraz optymalizacji kosztów działania. W ciągu ostatnich kilku lat  zrealizował wiele dużych projektów transformacyjnych, w tym wdrożeń z wykorzystaniem technologii Robotic Process Automation. 

Piotr Pawłowski

Absolwent Canadian Executive MBA (SGH/ University of Quebec at Montreal UQAM), Podyplomowego Studium Logistyki i Zarządzania Łańcuchem Dostaw (SGH) oraz Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego. Od 13 lat związany z koncernem Siemens, w którym pracował w różnych obszarach funkcyjnych i zarządzał zespołami IT, HR, logistyki i obsługi klienta. Obecnie jest odpowiedzialny za zarządzanie łańcuchem dostaw firmy w regionie Middle East, Asia Pacific.

Paweł Cygler
  1. Kierownik Działu Rozwoju Procesów Biznesowych i Robotyki Axa.

  2. Ekspert w dziedzinie wdrażania zmiany w organizacji. Od 20 lat związany z branżą ubezpieczeniową, w której zdobywał doświadczenie w różnych rolach. Odpowiedzialny w AXA Polska za wdrażanie Robotic Processes Automation. Bezpośrednio kieruje zespołem odpowiedzialnym za robotykę, pełni w nim również rolę analityka biznesowego i product ownera. Pasjonat poszukiwania nowych rozwiązań, optymalizacji oraz automatyzacji jako narzędzia do dostarczania Klientom prostych i łatwych rozwiązań.

     

     

Michał Wolak

Prowadzi projekty doradczo-wdrożeniowe i szkoli z zakresu Lean Management zarówno w firmach produkcyjnych, jak i usługowych (SSC i BPO). Posiada wieloletnie doświadczenie trenerskie, coachingowe oraz doradcze. Z pasją przekazuje swoją wiedzę i umiejętności, prowadząc szkolenia z takich zagadnień jak Lean Management, techniki Kaizen, umiejętności przywódcze, efektywna komunikacja. Jako prezes zarządu odpowiada za rozwój strategiczny firmy Lean Action Sp. z o.o., która od 2004 r. podnosi efektywność polskich przedsiębiorstw. Przeprowadził liczne projekty, osiągając dzięki nim wymierne efekty. 

Andrzej Kinastowski

Manager, ekspert i wdrożeniowiec Lean w środowisku biurowym. Od 12 lat pomaga firmom SSC i BPO usprawniać dostarczane procesy przez wdrażanie ciągłego usprawniania, automatyzacji i robotyzacji, pracę nad strategią i kadrą zarządczą. Praktyk wdrażania Lean w procesach biurowych, fan koncepcji Kaizen. Certyfikowany Lean Six Sigma Black Belt, doświadczony trener Lean i Six Sigma, wykładowca uniwersytecki. Członek-założyciel stowarzyszenia Service Process Improvement Network. Współautor książki "Office Samurai: Lean w biurze". 

Dominik Jaskulski

Od ponad 10 lat usprawnia i automatyzuje procesy operacyjne. Pracował jako analityk, kierownik projektów oraz menadżer dla wielu polskich i zagranicznych organizacji. Kierował budową międzynarodowych zespołów (Meksyk, Manila, Kraków, Bangalore, +20 osób), tworzeniem centrów kompetencji ds. robotyzacji procesów (Robotics CoE) oraz brał udział w globalnych programach restrukturyzacyjnych. Absolwent ekonomii, finansów, lean management, data mining oraz IT business management. Fan filozofii agile i lean, które stara się łączyć w codziennej pracy. 

Wojciech Tatys
Wojciech Tatys

Lider odpowiedzialny za agendę Transformacji i doskonałości operacyjnej dla Discovery w regionach EMEA i APAC wspierający biznes w codziennych wyzwaniach z tego zakresu. Entuzjasta zarządzania procesami i ciągłego doskonalenia z wykorzystaniem takich metodyk jak Lean, Six Sigma czy ToC. Laureat nagrody LEIP za najlepsze studium przypadku wdrożenia Lean Management w Polsce. Twórca strategii ciągłego doskonalenia wraz z zespołem ds. automatyzacji i modelem dojrzałości operacyjnej działającym jako kompas dla biznesu w ich podejściu do rozwoju operacyjnego. Autor dedykowanego programu szkoleniowego Lean/zarządzania projektami i trener skupiający się na dzieleniu się wiedzą na temat zarówno miękkich, jak i twardych umiejętności poprzez ich praktyczne zastosowanie. Doświadczony kierownik projektów i programów z wyjątkowym zestawem umiejętności opartym na PMI, Prince2 i Agile/Scrum. Realizujący strategiczne inicjatywy transformacyjne w sposób pragmatyczny i zorientowane na wyniki. Doświadczenie zawodowe pozyskiwał w globalnych korporacjach, takich jak Hewlett Packard, Microsoft, CBRE i Discovery. Wykształcenie informatyczne umożliwia mu w łatwy sposób rozmawiać z biznesem podczas wszelakich projektów mających za cel implementację danego systemu, czy przeniesienie usług z jednej lokalizacji do drugiej. Prywatnie uwielbiający wyzwania i idący przez życie z regułą, że nie ma rzeczy niemożliwych, a wszystko zaczyna się od pierwszego kroku. 

Damian Kędziora
Dr Damian Kędziora

Damian Kędziora, doktor Inżynierii Przemysłowej i Zarzadzania Uniwersytetu Technologicznego w Lappeenrancie, akademicko zainteresowany offshoringowymi tranzycjami sektora uslug dla biznesu, tzn. wyborem lokalizacji i modelu dostarczania, efektywnym migrowaniem procesu, jego wycena i ulepszaniem. Pracuje w Helsinkach jako Solution Consultant w zespole NORIAN Intelligent Automation, gdzie sprzedaje, modeluje i wdraża nowoczesne rozwiązania technologiczne, t.j. robotic process automation (RPA), machine learning (ML), artificial intelligence (AI), optical character recognition (OCR), blockchain oraz chat/voice boty, aby zoptymalizować serwisy klientów z Europy Północnej i Środkowej. 

Michał Kibil

Michał doradza oraz szkoli we wszelkich kwestiach związanych z szeroko pojętą tematyką zatrudniania pracowników, prawa autorskiego, ochrony danych osobowych oraz prawa nowych technologii. Jest jednym z partnerów prawnych Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji oraz Koalicji na rzecz Polskich Innowacji. 

Michał kompleksowo wspiera przedsiębiorców we wdrażaniu projektów z zakresu nowych technologii, w tym opartych na Blockchain, AI, machine learning oraz IOT. Jest specjalistą z zakresu ochrony danych osobowych i zarządzania własnością intelektualną w rozwiązaniach technologicznych. Posiada zróżnicowanie doświadczenie projektowe w pracy z klientami na różnych etapach rozwoju przedsiębiorstwa: od wspierania startup-ów (w tym na etapie pozyskiwania finansowania w oparciu o rozwiązania takie jak ICO, crowfunding, czy też z VC) przez zabezpieczanie know-how spółek technologicznych, analizy prawnego background’u dla budowanego narzędzia, tworzenie ram prawnych dla wprowadzanych technologii, aż po bieżące doradztwo przy rozwoju gotowego produktu. Przez ostatnie lata zaangażowany w analizy wpływu nowoczesnych technologii na kwestie zatrudnienia i prawa pracy, w szukanie nowych zastosowań technologii Blockchain, a także rozwój regulacji w obszarze przepływu danych. 

Michał z entuzjazmem popularyzuje wiedzę na temat nowych technologii regularnie występując w roli prelegenta na wiodących kongresach poświęconych nowym technologiom takich jak Blockchain Alliance czy Ogólnopolski Kongres Profesjonalistów IT, a ostatnio jako mentor na Global Legal Hackathon 2019. Bierze także udział w podcastach, audycjach radiowych czy szkoleniach organizowanych przez ogólnopolskie firmy szkoleniowe. Jest jednym ze współautorów eksperckiego Raportu Blockchain w Polsce przedstawiającego możliwości wykorzystania tej technologii w różnych sektorach gospodarki. 

Wśród dotychczasowych klientów Michała znajdowały się startup’y technologiczne, firmy z sektora finansowego, firmy z sektora IT, czy też międzynarodowe firmy z sektora e-commerce. Michał prowadzi warszawski oddział kancelarii szeroko wspierając przedsiębiorstwa z sektora IT, e-commerce oraz innowacyjnych rozwiązań biznesowych. 

​Prowadząc szkolenia Michał przekazuje praktyczną wiedzę, której zakres każdorazowo dostosowuje pod indywidualne potrzeby grupy, a każde szkolenie traktuje jako proces nakierowany na efektywne przekazanie wiedzy i wymianę doświadczeń. 

​Michał studiował prawo na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie kończył także podyplomowe studium prawa pracy. Michał jest Adwokatem wpisanym na listę Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie, gdzie od 2019 r. szkoli także aplikantów adwokackich m.in. w obszarze wykorzystania nowych technologii. 

Sebastian Orzechowski

Kierownik Wydziału Transformacji i Zarządzania Zmianą IT.

Absolwent studiów doktoranckich Akademii Leona Koźmińskiego z zakresu ekonomii oraz studiów MBA Université d’Aix-Marseille III we Francji. Doświadczony menadżer, konsultant i lider programów transformacyjnych z zakresu optymalizacji, digitalizacji i automatyzacji procesów na styku IT i Biznesu. Aktualnie w Orange Polska odpowiada za strategię i zarządzanie zmianą IT. Od kilku lat zaangażowany w transformację i rozwój wiedzy na temat Robotic Process Automation w Polsce. Prelegent wielu konferencji branżowych z zakresu RPA oraz twórca i lider „Robotics Community”.

 

dr Marcin Wardaszko
  1. Kierownik Centrum Gier Symulacyjnych i Grywalizacji przy Akademii Leona Koźmińskiego oraz Kierownik BiR w DaftMobile Sp. z o.o. Od 2003 roku trener i twórca symulacyjnych gier decyzyjnych i systemów grywalizacyjnych dla edukacji i konsultingu. Autor kilkudziesięciu publikacji na temat uczenia przy pomocy gier oraz projektowania i tworzenia poważnych gier. Twórca gier symulacyjnych.   Honorowy członek Association for Business Simulation and Experiential Learning oraz członek zarządu wykonawczego International Simulation and Gaming Association. Aktywnie wdraża i wykorzystuje gry i symulacje w nauczaniu, badaniach naukowych i doradztwie biznesowym. Aktywnie promuje interaktywne formy nauczania i rozwiązania problemów. Autor wielu publikacji naukowych i popularno- naukowych. Wielki fan gier i grywalizacji, uważa że gry i grywalizacja zmienia i będzie zmieniać świat w jakim żyjemy i pracujemy. 

prof. ALK dr Jan Dąbrowski

Wieloletni doradca i przedsiębiorca, Prezes Zarządu Kozminski Business Hub – spółki celowej Akademii Leona Koźmińskiego, której głównym zadaniem jest wsparcie studentów i społeczności ALK w rozwoju przedsięwzięć biznesowych.

Główne obszary wiedzy praktycznej: analiza strategiczna i tworzenie strategii, zarządzanie procesami i projektami organizacyjnymi, zarządzanie zmianą. 

Kamil Makówka

Senior RPA Developer pracujący nad międzynarodowymi projektami skupiającymi się na usprawnianiu procesów biznesowych w korporacjach. Od ponad 4 lat jego głównym celem jest wdrażanie innowacji i efektywności w codziennej pracy przy wykorzystaniu rozwiązań RDA oraz RPA. Wiedzę z tematyki RPA i programu UiPath zdobywał na szkoleniach w USA oraz Indiach. Obecnie współpracuje w międzynarodowym środowisku jako mentor, trener oraz ekspert UiPath, jest również współzałożycielem firmy Robotivity zajmującej się szkoleniami, mentoringiem oraz wdrożeniami technologii RPA oraz UiPath. Poza pracą promuje tematykę RPA przy współpracy z kołami naukowymi i biznesowymi, założyciel największej grupy skupiającej RPA Developerów w Polsce – RPA Developers POLSKA.

Chelińska-Barańska Kinga
Kinga Chelińska-Barańska

Country Manager

Kinga odpowiada za polskie centrum usług RPA, IPA oraz AI w Łodzi. Z powodzeniem zarządza stale rosnącym zespołem certyfikowanych konsultantów RPA oraz kieruje wdrażaniem i utrzymaniem kompleksowych rozwiązań cyfrowych. Uczestniczyła w wielu międzynarodowych inicjatywach projektowych na dużą skalę. W swojej pracy skupia się na człowieku i jego absorpcji zmian w połączeniu z transformacją cyfrową w dużych organizacjach. Interesuje się rozwiązaniami RPA, IPA, AI, adaptacją chmury, IoT, mobilnością i cyberbezpieczeństwem w połączeniu ze strategią błękitnego oceanu i myśleniem Agile.

Żurawski Michał automatyzacja
Michał Żurawski

Key Account Manager

Od ponad 13 lat zajmuje się handlem i obsługą klienta instytucjonalnego. Pracował w wielu branżach w międzynarodowym środowisku. Podczas pracy w branży gier spotkał się z technologią RPA i dostrzegł tkwiący w niej ogromny potencjał dla biznesu. Od roku 2019 pracuje dla Digital Workforce jako Key Account Manager i zajmuje się opieką nad klientami.

Rok Michal automatyzacja
Michał Rok

Global Black Belt Power Platform, Microsoft

15 lat doświadczenia w upraszczaniu i automatyzowaniu pracy. Od 8 lat pracuje w Microsoft, gdzie zaczynał jako architekt wdrożeń Dynamics 365. Od 4 lat zajmuje się Microsoft Power Platform, czyli zbiorem narzędzi do budowania nowych rozwiązań informatycznych. Działa zarówno na styku istniejących aplikacji jak i tam, gdzie aplikacji dotąd nie było a proces jest zupełnie nowy. Jako starszy specjalista techniczny pomaga klientom Microsoft w regionie EMEA w ocenie przydatności platformy.

Zasady rekrutacji

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. 

III edycja - rekrutacja trwa do 15 września 2021 roku, planowany termin rozpoczęcia studiów to październik 2021 roku.* 

* Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona. 

Wymagane dokumenty
  • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister)** 
  • zdjęcie elektroniczne w formacie JPG 
  • oryginał dokumentu tożsamości do wglądu 
  • kopia dowodu wpłaty wpisowego 

**W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny, i chcących kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym, istnieją odrębne przepisy dotyczące uznawania dyplomów ukończenia studiów wyższych, wydanych w innych krajach.

Sprawdź szczegóły, aby dowiedzieć się, czy Twój zagraniczny dyplom wymaga dodatkowego procesu uznawania (nostryfikacji), aby umożliwić Ci rozpoczęcie studiów podyplomowych / MBA w Polsce: kliknij TU

Etapy rekrutacji
1
Uzyskanie podstawowych informacji

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru. 

2
Rejestracja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni. 

Rekrutacja online 

 

3
Opłata rekrutacyjna

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Zasady ukończenia studiów

Studia kończą się egzaminem końcowym w formie projektu doradczego zgodnie z Regulaminem (Zasady przygotowania projektu). Egzamin końcowy w formie projektu doradczego sprawdza zarówno wiadomości teoretyczne oraz umiejętności praktyczne wykorzystywanie automatyzacji procesów przedsiębiorstwie.

 

Opłaty

Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

Tabela opłat
Wpisowe 200 zł
Cena podstawowa (możliwość płatności w dwóch ratach po 4250 zł każda ) 8500 zł
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 3 825 zł każda ) 7 650 zł
Cena ze zniżką za jednorazową płatność (Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się) 8100 zł

Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:  Akademia Leona Koźmińskiego   03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59   BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637  

Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji. 

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl