Wesprzyj Fundację Rozwoju
Strona główna
Akademia Przywództwa Kobiet LiderShe

Akademia Przywództwa Kobiet LiderShe

Poziom
Studia podyplomowe
Czas trwania
1 rok
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Tryb
W weekend

O kierunku

CEL STUDIÓW

Biznes, życie publiczne i społeczne potrzebują kobiet odważnych, świadomych swojej wartości i kompetentnych. Gotowych do wzięcia na siebie odpowiedzialności za zarządzanie organizacjami (lub pewnymi obszarami ich działalności) czy większymi zespołami. Studia podyplomowe Akademia Przywództwa Kobiet LiderShe to miejsce akceleracji potencjału takich właśnie kobiet. 

Celem zajęć, zaprojektowanych przez prestiżową kadrę wykładowców oraz doświadczone kobiety biznesu, jest przygotowanie młodszych zawodowo koleżanek do wyzwań, jakimi są zarządzanie firmą i bycie skutecznym liderem. Wyjątkowość programu zajęć gwarantuje stojąca za nim idea – stworzenie studiów dla kobiet, które mają ambicje wejść na wyższy poziom zawodowych kompetencji, przez kobiety, które już tę drogę pokonały. Innowacyjny program Akademii Przywództwa Kobiet LiderShe przewiduje naukę na bazie prawdziwych, osobistych doświadczeń oraz case studies przekazywanych przez wykładowczynie z doświadczeniem w różnorodnych sektorach gospodarki i biznesu.

 

Program zakłada wzmocnienie w uczestniczkach motywacji do ubiegania się o najwyższe stanowiska kierownicze, przekazanie im praktycznej wiedzy dotyczącej zarządzania w świecie technologii cyfrowych, zarządzania zmianą, zarządzania kryzysem i konfliktem, rachunkowości zarządczej, podstaw prawa, modeli biznesu i społecznej odpowiedzialności biznesu. Ponadto, unikalny program zajęć przewiduje przekazanie słuchaczkom wiedzy psychologicznej niezbędnej do rozwoju osobistego, komunikowania się z ludźmi oraz zarządzania zespołem, a także rozwinięcie ich umiejętności dotyczących wykorzystywania najnowszych technologii w komunikowaniu się, budowania marki osobistej liderki oraz rozwinięcie kompetencji związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem i zespołem.

 

PARTNER

Lider_she_logo
Studia realizowane we współpracy ze Stowarzyszenie LiderShe

DLA KOGO SĄ NASZE STUDIA

Akademia Przywództwa Kobiet LiderShe to unikatowy program studiów podyplomowych adresowany do kobiet, którym zależy na rozwoju własnej kariery zawodowej i sięgnięciu po sukces w biznesie.

Projekt skierowany jest do kobiet, które mają już za sobą doświadczenie w zarządzaniu i chcą wejść na wyższy poziom kompetencji, mając przy okazji unikalną możliwość budowania networkingu w środowisku kobiet o podobnych doświadczeniach.

Program skierowany jest również do kobiet, które już dziś odgrywają czołową rolę w polskim biznesie, pragnących uzupełnić swoją wiedzę i kompetencje o umiejętności niezbędne do dalszego rozwoju kariery zawodowej.

Jeśli jesteś liderka, która ma już sukcesy zawodowe, a nadal masz ambicję, by dynamicznie się rozwijać, podnosić swoje przywódcze talenty i umiejętności lub wejść na wyższy poziom zawodowy, zarządzać organizacją lub dużym zespołem, posiąść potrzebną do tego wiedzę, rozwinąć siebie i swoje talenty przywódcze, poznać kobiety, które myślą tak jak Ty – podejmij wyzwanie i dołącz do Akademii Przywództwa Kobiet LiderShe!

Illustration

KIEROWNIK MERYTORYCZNA PROGRAMU

dr Anna Kieszkowska-Grudny

Inicjatorka, kierownik oraz przewodnicząca Rady Naukowej studiów Akademia Przywództwa Kobiet LiderShe. Współzałożycielka i wieloletnia prezeska Stowarzyszenia LiderShe. Doktor nauk medycznych. Dyplomowany menedżer ochrony zdrowia oraz zarządzania ryzykiem w ochronie zdrowia. Absolwentka psychologii klinicznej oraz zarządzania finansami i marketingu, które kontynuowała w ramach studiów doktoranckim z ekonomii i zarządzania.

Certyfikowany psychoterapeuta, psychoonkolog i coach. Tworzyła i 7 lat zarządzała pierwszym w Europie Środkowo-Wschodniej prywatnym szpitalem klinicznym. Ekspertka Ministerstwa Rozwoju ds. Krajowych Inteligentnych Specjalizacji. Przez ponad 15 lat menedżer w branży farmaceutycznej i biotechnologicznej na poziomie Polski i Europy Środkowo-Wschodniej. Wykładowca renomowanych uczelni, trener psychologii biznesu i przywództwa. Autorka ponad 60 publikacji z zakresu medycyny, psychologii i zarządzania.  Jej firma – Minds of Hope – prowadzi konsultacje medyczne, psychologiczne, psychoterapeutyczne, autorskie szkolenia, coaching, badania naukowe (realizowane m.in. z Polską Akademią Nauk) oraz doradztwo strategiczne i zarządzania przez innowację.

Zdobywczyni 2 złotych i 2 srebrnych międzynarodowych medali za innowację, m.in.: autorskiego Modelu Rozwoju Managerskiego IMPAKTTM, programu zdrowia opartego na treningu uważności oraz peptydowych koktajli sportowych i anti-agingowych. Jako pierwsza w Europie uzyskała certyfikat The American Institute of Stress, kończąc jako pierwsza w 40-osobowej grupie specjalistów tzw. Certified Stress Mastery Educator w świecie. Jest executive coachem. Z zamiłowaniem od zawsze do wody – sternik morski. 

CO ZYSKUJESZ

Po ukończeniu studiów uczestniczki będą dysponowały wiedzą i umiejętnościami pozwalającymi na: 

  • zajmowanie wysokich stanowisk menedżerskich w zarządach i radach nadzorczych dużych firm

  • nieskrępowaną realizację własnych celów zawodowych

  • efektywne zarządzanie własną firmą 

  • skuteczną komunikację interpersonalną 

  • realizowanie złożonych przedsięwzięć biznesowych 

  • budowanie i wdrażanie strategii firmy 

  • analizowanie danych niezbędnych do podejmowania strategicznych decyzji 

  • bycie partnerem merytorycznym dla zarządów swoich organizacji i wsparciem dla współpracowników

Program

  • Zajęcia integracyjne

BLOK I: ZARZĄDZANIE SOBĄ, w tym:

  • Energia i zdrowie menedżera
  • Komunikacja społeczna
  • Marka osobista
  • Przywództwo cz. 1 

BLOK II: ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM, w tym:

  • Coaching, mentoring
  • Zarządzanie konfliktem i sytuacją kryzysową 
  • Umiejętności negocjacyjne i mediacyjne
  • Narzędzia menedżerskie oceny potencjału swojego i zespołu 
  • Projekt końcowy – praca w grupach nad metodologią
  • Programy rozwojowe dla zespołu
  • Development/Assessment Center
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi

BLOK III: ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ, w tym:

  • Zarządzanie zmianą 
  • Cyfrowa transformacja, w tym wykorzystanie AI
  • Zarządzanie strategiczne
  • Prawo dla TOP menedżerów
  • Tworzenie i rozwijanie kultury organizacyjnej
  • Przywództwo cz. 2

Przygotowanie projektu końcowego

Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 184 godz. (jedna godzina dydaktyczna = 45 minut)

GroupOfPeopleIllustration

ORGANIZACJA ZAJĘĆ

Studia trwają 2 semestry, obejmują 11 zjazdów sobotnio-niedzielnych i 184 godziny zajęć dydaktycznych (min. liczba punktów ECTS – 32). W programie duży udział mają zajęcia o charakterze praktycznym, w tym warsztaty psychologiczne oraz studia przypadków. 

Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w: 

  • soboty – 8:45-15:45 lub 17:30 
  • niedziele – 8:45-15:45 lub 17:30

TERMINY ZAJĘĆ

Planowane terminy zjazdów w I semestrze:

  • Wkrótce

Społeczność

ZAJĘCIA PROWADZĄ:

alk
Jolanta Bosca

Partner w belgijskim startupie Valpeo gdzie odpowiada za rozwój firmy na arenie międzynarodowej. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie menedżerskie w organizacjach międzynarodowych (Citi, SAB Miller, Crédit Lyonnais, LafargeHolcim). Pierwsze kroki zawodowe stawiała w Citibanku, gdzie obsługiwała największych inwestorów międzynarodowych, a następnie w Crédit Lyonnais aktywnie uczestnicząc w tworzeniu nowej filii w Katowicach. Przez kolejne 17 lat pracowała w branży consultingowej, realizując projekty doradcze dla Zarządów, projekty HR i pozyskiwania talentów w Europie, Azji i Afryce.  Przed dołączeniem do Valpeo, współtworzyła Fundację LafargeHolcim, odpowiadając za tworzenie zrównoważonych miast i miasteczek oraz zbudowanie strategii CSR. Jej pasją jest odkrywanie potencjału człowieka, przekraczanie własnych barier, a także budowanie partnerstw, które pomagają rozwiązać problemy społeczne i angażować różnych partnerów biznesowych, aby wspólnie kreować przyszłość. Członkini Stowarzyszenia LiderShe 

alk
Ewa Dąbrowska

Absolwentka Wydziału Handlu Zagranicznego w Szkole Głównej Handlowej oraz podyplomowych studiów na Uniwersytecie SWPS Coaching i Mentoring. 
Aktywnie działa w na rzecz wsparcia i rozwoju zawodowego Kobiet. Członkini Stowarzyszenia LeaderShe, Mentor w Fundacji Liderek Biznesu i Vital Voices. 
Od 1994 roku związana z rynkiem ubezpieczeń na życie specjalizując się w ofercie produktów na życie, medycznych, ubezpieczeń spłaty zadłużenia jak i inwestycyjnych. Dodatkowo posiada  doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą B2B jak i sprzedażą direct ubezpieczeń życiowych. 
Na stanowiskach menedżerskich od 2000 roku. W latach 2008-2012 pełniła funkcję Członka Zarządu w AXA Życie odpowiadając za zarządzanie ofertą produktową, bancassurance i marketing bezpośredni. 
W latach 2012-2018 pracowała w MetLife gdzie pełniła rolę Head of Employee Benefits  oraz Head of Bancassurance and Direct Marketing w Regionie Europy Środkowo – Wschodniej. 
W marcu 2018 Ewa Dąbrowska dołączyła do Aon Polska  obejmując stanowiska Członka Zarządu, Dyrektora Zarządzającego Linią Programów Pracowniczych.

alk
Andrzej Długosz

Od 1999 założyciel i prezes Zarządu Cross Media PR. Agencja obsługuje Klientów w zakresie komunikacji wewnętrznej, kryzysowej, działań Public Affairs. Wcześniej (1998-1999) dyrektor ds. korporacyjnych Grupy Żywiec odpowiedzialny m.in. za fuzję Żywca i EB oraz kampanię na rzecz legalizacji reklamy piwa. W latach 1991-1998 Dyrektor pionu Public Affairs w Burson-Masrteller Polska. Przewodniczący Rady Nadzorczej Polskiego Radia SA w Warszawie (prze trzy kadencje 1997-2005) oraz Rady Nadzorczej TVP (1999-2000). 

alk
Marzena Draganiak

Mediator, mentor, doradca i konsultant w sytuacjach kryzysu i konfliktu. Radca prawny z 25 letnim stażem ze specjalizacją w obsłudze przedsiębiorstw, fundacji i stowarzyszeń. Specjalista z zakresu prawa gospodarczego, cywilnego, prawa pracy i własności intelektualnej, prawa fundacji i stowarzyszeń. Wieloletni dyrektor działu prawnego polskiego oddziału międzynarodowej grupy medialnej obejmującej jedną z prywatnych telewizji z grupy TVN. Radca prawny z doświadczeniem w projektach kapitałowo-organizacyjnych, członek rad nadzorczych spółek, zarządu Stowarzyszenia Prywatnych Nadawców Radiowych i Telewizyjnych oraz członek Komisji Prawa Autorskiego przy Ministrze Kultury, członek komisji socjalnych i przedstawiciel załogi. Lider projektów na rynku medialnym z zakresu samoregulacji.

Zofia Dzik

Inwestorka, innowatorka, myślicielka, doświadczona C-Level menadżerka,  pionierka rynku fintech. Członkini rad nadzorczych spółek giełdowych
Fundatorka Instytutu Humanites, fundatorka Centrum Etyki Technologii, autorka modeli rozwoju społecznego, m.in. Spójnego Przywództwa™
Wykładowczyni, założycielka Akademii Przywództwa Liderów Oświaty – 1. w Polsce programu rozwoju przywództwa w edukacji; inicjatorka Globalnego Ruchu Społecznego Dwie Godziny dla Rodziny/Dla Człowieka 
Członek Rady Naukowej IDEAS NCBR -  ośrodka dedykowanego sztucznej inteligencji i ekonomii cyfrowej, Kapituły Orłów Rzeczpospolitej i Rady Społecznej Politechniki Wrocławskiej. Top 10 liderek zrównoważonego rozwoju wg. Forbes Women PL
Prywatnie: żona, matka, lubi pustynne wędrówki

alk
Agnieszka Fedor

Partner, adwokat w kancelarii Sołtysiński Kawecki & Szlęzak 
Kieruje Departamentem Prawa Pracy w kancelarii Sołtysiński Kawecki & Szlęzak. Od ponad 20 lat specjalizuje się w sprawach z zakresu indywidualnego i zbiorowego prawa pracy. Doradza inwestorom zagranicznym przy tworzeniu nowych zakładów pracy, jak również dostosowywaniu przejętych zakładów pracy do wymogów korporacyjnych. Ma doświadczenie w reprezentowaniu pracodawców w negocjacjach ze związkami zawodowymi oraz sporach zbiorowych. Doradza pracodawcom z różnych branż i sektorów gospodarki w skomplikowanych projektach restrukturyzacyjnych, w tym w restrukturyzacjach zatrudnienia i zwolnieniach grupowych. Jest jedną z założycielek i członkiem zarządu Stowarzyszenia Prawa Pracy, a także członkiem EELA - Europejskiego Stowarzyszenia Prawników Prawa Pracy. Niedawno dołączyła do Stowarzyszenia LideShe. 

dr Anna Kieszkowska-Grudny

Inicjatorka, kierownik oraz przewodnicząca Rady Naukowej studiów Akademia Przywództwa Kobiet LiderShe. Współzałożycielka i wieloletnia prezeska Stowarzyszenia LiderShe. Doktor nauk medycznych. Dyplomowany menedżer ochrony zdrowia oraz zarządzania ryzykiem w ochronie zdrowia. Absolwentka psychologii klinicznej oraz zarządzania finansami i marketingu, które kontynuowała w ramach studiów doktoranckim z ekonomii i zarządzania.

Certyfikowany psychoterapeuta, psychoonkolog i coach. Tworzyła i 7 lat zarządzała pierwszym w Europie Środkowo-Wschodniej prywatnym szpitalem klinicznym. Ekspertka Ministerstwa Rozwoju ds. Krajowych Inteligentnych Specjalizacji. Przez ponad 15 lat menedżer w branży farmaceutycznej i biotechnologicznej na poziomie Polski i Europy Środkowo-Wschodniej. Wykładowca renomowanych uczelni, trener psychologii biznesu i przywództwa. Autorka ponad 60 publikacji z zakresu medycyny, psychologii i zarządzania.  Jej firma – Minds of Hope – prowadzi konsultacje medyczne, psychologiczne, psychoterapeutyczne, autorskie szkolenia, coaching, badania naukowe (realizowane m.in. z Polską Akademią Nauk) oraz doradztwo strategiczne i zarządzania przez innowację.

Zdobywczyni 2 złotych i 2 srebrnych międzynarodowych medali za innowację, m.in.: autorskiego Modelu Rozwoju Managerskiego IMPAKTTM, programu zdrowia opartego na treningu uważności oraz peptydowych koktajli sportowych i anti-agingowych. Jako pierwsza w Europie uzyskała certyfikat The American Institute of Stress, kończąc jako pierwsza w 40-osobowej grupie specjalistów tzw. Certified Stress Mastery Educator w świecie. Jest executive coachem. Z zamiłowaniem od zawsze do wody – sternik morski. 

alk
Beata Mońka

CEO i Założycielka firmy z obszaru konsultingu biznesowego (transformacja w biznesie, komunikacja, zarządzanie zmianą, M&A, marka osobista, mentoring). Zasiada w radach nadzorczych firm m.in z sektora bankowego i e-commerce. Ekspert Unii Europejskiej ds. małych i średnich przedsiębiorstw i innowacji. Członkini Young Presidents Organisation,Komisji Nauki, Innowacji i Środowiska w Polskim Komitecie Olimpijskim; współzałożycielka i członkini organizacji biznesowych - m.in   stowarzyszenia LiderShe (KR), Marketing4Business i Krajowej Izby Sportu. Mentorka Fundacji Liderek Biznesu i Votal Voices. Zajmowała funkcje zarządcze i doradcze w wiodących firmach, m.in. w Omnicom Group (DDB Group), WPP holding (Young & Rubicam Brands), CANAL+ Cyfrowy (Vivendi) i GBC. Organizatorka i współorganizatorka konferencji biznesowych - m.in BrandMe CEO, Trends Festival, seminariów i programów, popularyzatorka reguł autentycznego przywództwa, rozwoju osobistego i zarządzania talentem. 

alk
Aleksander Solecki

Partner w RETHINK. Doświadczony doradca, agile coach, menedżer i inwestor. Od 17 lat stosuje w praktyce podejście zwinne wspierając transformacje polskich przedsiębiorstw. 
 
Współzałożyciel i wieloletni menedżer firmy one2tribe. Doświadczony architekt platform usług cyfrowych i mechanizmów ich monetyzacji. 
 
W RETHINK rozwija kompetencje Cyfrowej Transformacji w obszarach agile & innovation. 

Robert Zych

Współwłaściciel zarządzający, szef, trener, coach. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Zasad sprzedaży uczył się w firmie Warszawa Coca Cola Bottlers. Od 1997 roku razem ze swoimi mentorami i nauczycielami Jerzym Gutem i Wojciechem Hamanem prowadzi firmę szkoleniową Kontrakt OSH. Jest autorem książek Gen sprzedawcy, Lider sprzedaży, Klient w centrum uwagi, Szef w roli coacha, Szef w relacji z zespołem, Szefie angażuj zespół. Od ponad 20 lat pracuje, jako trener sprzedaży. Szkolił w Polsce firmy z listy 100 największych.  Od 1997 roku zajmuje się prowadzeniem projektów szkoleniowych, nastawionych na osiągnięcie wyników i budowanie zaangażowania w organizacjach. Specjalizuje się w projektach dla liderów, szefów oraz aktywnej sprzedaży. Pracuje zgodnie z wartościami Kontrakt – OSH, jestem skoncentrowany na osiąganiu efektów, tworzy warunki do rozwoju moich klientów i współpracowników. Pracuje w oparciu o metodologię Insight Discovery. Jest coachem supervisorem Polskiej Izby Coachingu. 

Bożena Leśniewska

Wiceprezes Zarządu Orange Polska. Odpowiada za rynek biznesowy oraz spółkę Integrated Solutions.  Absolwentka  AMP na INSEAD, Akademii Psychologii Przywództwa w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej, Uniwersytetu Jagiellońskiego i Akademii Mentoringu. Od ponad 20 lat zawodowo związana z zarządzaniem sprzedażą w firmach takich jak DHL, Polkomtel, PTK Centertel, Telekomunikacja Polska, Orange Polska.  Jej domeną jest zarządzanie zmianą, implementacja nowych modeli biznesowych oraz wspieranie rozwoju liderów w duchu przywództwa opartego o wartości.

Członek Rady Programowej PNSA, europejskiej organizacji Women in Leadership, Rady Ekspertów THINKTANK, Stowarzyszenia LiderShe. Finalistka VII edycji konkursu Bizneswoman Roku oraz międzynarodowego konkursu Women In Sales Awards 2014 w kategorii Best Woman Sales Director. W roku 2016 znalazła się na prestiżowej liście TOP TEN kobiet zarządzających polskim sektorem teleinformatycznym.

Żona, matka, lider i mentor. Prywatnie dużo podróżuje, interesuje się psychologią i socjologią. Nieustannie wspiera rozwój menedżerów, a w szczególności kobiet poprzez aktywne zaangażowanie w programy mentoringowe organizacji takich jak Vital Voices, Sieć Przedsiębiorczych Kobiet czy Professional Women Network. Członek Stowarzyszenia LiderShe.

Justyna Wysocka-Golec

Managerka z wieloletnim doświadczeniem, technicznym wykształceniem i duszą innowatora. 

Absolwentka Wydziału Inżynierii Środowiska AGH, specjalność: ochrona środowiska w przemyśle oraz programu MBA w Krakowskiej Szkole Biznesu, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie oraz studiów podyplomowych – Circular Economy and Sustainability Strategies na Uniwersytecie Cambridge

Doradzała rządom krajowym, instytucjom prywatnym i sektorowi publicznemu w wielu krajach, takich jak Polska, Rumunia, Bułgaria, Białoruś, Ukraina, Kazachstan i Indie, w zakresie zasad działania i wdrażania systemu handlu uprawnieniami do emisji oraz globalnych zmian klimatu. Doradzała przy wdrażaniu systemu zarządzania emisjami (EU-ETS) dla największych grup energetycznych w Polsce (energetyka), chemikaliów (chemikalia i petrochemia), górnictwa i hutnictwa oraz mniejszych firm.

Jest także specjalistką w opracowywaniu SEAP, strategii gospodarki niskoemisyjnej i opracowywaniu planów działania na poziomie lokalnym dla największych miast w Polsce i na świecie.

Opracowywała inwentaryzacje i analizy emisji gazów cieplarnianych i zużycia energii oraz analizy dotyczące redukcji emisji i potencjału efektywności energetycznej dla UNIDO (Agendy ONZ) oraz KE – projekt BRIGAID.

Współzałożycielka startupów technologicznych (LGM, Plan Be Eco) oraz mentorka wielu programów wspierających kobiety w technologiach.

Obecnie rozwija dział Climate Change, Energy & Decarbonisation w KPMG. 

dr Jowita Radzińska

Socjolożka, etyczka, change managerka – diagnozuje sytuację i wspiera zarządzanie zmianą jako badaczka jakościowa z ponad 15-letnim doświadczeniem, trenerka, coacha i facylitatorka design thinking. Warsztaty design thinking prowadziła między innymi w ramach programu „Projektanci innowacji” zorganizowanego we współpracy Google i PFR. Naukowo zajmuje się solidarnością i społeczeństwem w czasach kryzysu. Współtworzy Fundację Gerlsy.

Dominika Bettman

Dyrektor Generalna Microsoft w Polsce. 
Wcześniej CEO Siemens Sp. z o.o. Przedsiębiorczyni, orędowniczka nowych technologii i zrównoważonego biznesu. Propagatorka idei różnorodności i przywództwa włączającego. Autorka książki „Technologiczne magnolie”. 
Absolwentka Wydziału Handlu Zagranicznego SGH w Warszawie i Advanced Management Program IESE w Barcelonie.  

Magda Taczanowska

Liderka z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem zawodowym w branży IT, wiceprezeska i prezeska zarządów firm informatycznych, od 2021 założycielka i CEO firmy doradczej Świecąc. Uczestniczyła w transformacji cyfrowej największych polskich przedsiębiorstw, asystowała w zmianie niezliczonej liczbie ludzi i zespołów. Specjalizuje się w praktycznym i emocjonalnym aspekcie zmiany.

Od 2013 członkini Stowarzyszenia LiderShe, wieloletnia jego wiceprezeska, współtwórczyni studiów Akademia Przywództwa Kobiet. 
 

Katarzyna Rozenfeld

Doświadczona liderka, mentorka, coach z ponad 25-letnią praktyką w biznesie na poziomie Zarządów i Rad Nadzorczych.  
Pełniła funkcje: wiceprezeski ds. handlowych w Tauron Polska Energia, Członkini Zarządu ds. Handlu w Vattenfall Energy Trading, dyrektorki w PwC corporate finance.
Jako coach i mentor wspiera rozwój liderów – wykorzystując zarówno swoje osobiste doświadczenie przywódcze jak i to zdobyte w trakcie realizacji 5 Programów Leadership for Transformation dla liderów z Euroazji, Ameryki Północnej i Afryki. 
 

Tina Sobocińska

HR Director z 20+ lat doświadczeniem w międzynarodowych firmach (m.in. PwC, DHL), obecnie HR4future- Founder & HR Strategic Advisor w projektach: Workplace of the future, Mega trends, Competencies of the Future, HR of the Future, Culture Book, 4 day week, Neuroróżnorodne Miejsca Pracy.
Liderka networku Digital HR Champions.
Aktywna w networkach: LiderShe i Human Explorers. Mentorka, podcasterka, pasjonatka mega trendów.
Wykładowczyni na studiach podyplomowych SGH, SWPS, ALK.

Joanna Kozarzewska

Partner w firmie doradczej Wyser, posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w zakresie rekrutacji oraz consultingu HR dedykowanego wyższej kadrze managerskiej. Od lat zaangażowana w działania wspierające kobiety na rynku pracy. Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim i Högskolan Dalarna w Szwecji oraz studia podyplomowe z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim. Dodatkowo jest członkinią Krajowej Izby Gospodarczej, Członkiem Zarządu organizacji IFMA oraz współtwórczynią branżowego konkursu Top Woman in Real Estate.

Magdalena Hauptman

Menadżerka z ponad 25-letnim stażem w tym 10 lat jako członek zespołu zarządzającego Orange Polska. Specjalizuje się w transformacji biznesowej, zmianie kultury organizacyjnej oraz prowadzeniu dużych projektów strategicznych. Odpowiadała operacyjnie m.in za Zakupy, Łańcuch Dostaw, Zarządzanie projektami, TTM.  Absolwentka Zarządzania i Marketingu SGH, Psychologii i Psychologii pozytywnej na SWPS, Muzykologii na  UW.  Jako psycholog zmiany i coach pracuje z menadżerami nad efektywną zmianą stylu zarządzania i rozwojem kompetencji miękkich. Wykładowczyni SWPS. Wiceprezeska Stowarzyszenia LiderShe.

Justyna Lipowska

Absolwentka Wydziału Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego i studiów podyplomowych z zarządzania kompetencjami na Akademii Leona Koźmińskiego. Od ponad 21 lat specjalizuje się w ocenie potencjału zawodowego metodą Assessment/ Development Centre. Prowadzi audyty kompetencyjne, szkolenia, warsztaty rozwojowe, indywidualne coachingi i outplacement. Współpracowała z licznymi międzynarodowymi i polskimi firmami, m.in. spółkami notowanymi na GPW. Ma akredytację Insigths, SHL oraz PsychTech.

Sylwia Kościuszko

Absolwentka specjalizacji psychologicznej w Instytucie Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji na Uniwersytecie Warszawskim. Ma ponad 25-letnie doświadczenie w branży doradztwa personalnego. Specjalizuje się w Assessment/ Development Centre, audycie menedżerskim, ocenie 360, coachingu i outplacemencie. Jest certyfikowanym coachem ICC, akredytowaną konsultantką SHL i certyfikowaną użytkowniczką kwestionariuszy Reiss Motivation Profile, MTQ48 (Odporność psychiczna).

Aneta Podyma

Prezes Zarządu Unum Życie TUiR S.A. Posiada imponujące doświadczenie menedżerskie: karierę zaczynała w Merrill Lynch, uruchamiała polski oddział BlackRock, tworzyła AXA TFI i była szefem Genworth Financial w regionie. Studiowała we Wrocławiu i w Paryżu. W pracy kładzie nacisk na oparte na wartościach etyczne relacje z klientami, oferowanie transparentnych produktów finansowych i najwyższą jakość obsługi. Jest otwarta na potrzeby innych i zaangażowana społecznie. Jest współzałożycielem Koalicji Liderów Pro Bono. Piastuje funkcję Wiceprzewodniczącej Komisji Rewizyjnej Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU). Wielokrotnie ujęta w gronie 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polsce, Top 10 Menadżerów w Finansach, 25 Pereł Polskiego Biznesu. Zyskała tytuł Kobiety Biznesu i Ubezpieczeniowego Menadżera Roku.

Agnieszka Servaas
Agnieszka Servaas

Przedsiębiorczyni, CEO VIVE MANAGEMENT, współwłaścicielka VIVE GROUP, mentorka i certyfikowany coach. 

Od ponad 25 lat wspiera i współtworzy biznes. Wierzy w dobrostan w życiu i biznesie, który łączy ekologię z gospodarką obiegu zamkniętego. Zarządza grupą spółek VIVE Group, gdzie wdraża gospodarkę o obiegu zamkniętym w modzie, budując ekosystem wspierający planetę. 

Przyczyniła się do rozwoju sprzedaży VIVE Group na 80 rynkach na świecie. 

Jest inicjatorką nurtu Textile Upcycling – formy przetwarzania wtórnego odpadów tekstylnych oraz prezeską Fundacji Play Sustain działającej na rzecz upcyklingu i cyrkularności, która wspiera zrównoważone życie i życie ze zrównoważoną modą. W kwietniu 2024 roku odbyła się Gala Finałowa Designers Play Sustain – pierwszego w Polsce konkursu dla projektantek i projektantów mody cyrkularnej w Polsce. Jest Członkinią Stowarzyszenia LiderShe oraz Koalicji Liderzy Pro Bono gdzie promuję wolontariat. 

Zasady rekrutacji

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.  

8 edycja studiów – rekrutacja trwa do 15 września 2025 roku. Planowany termin rozpoczęcia studiów to październik 2025 roku.

Kandydatki na studia muszą spełniać następujące kryteria:

  • ukończyć studia wyższe (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister)
  • mieć co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego
  • mieć co najmniej 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub dużymi zespołami projektowymi (alternatywnie: 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem i 3 lata w zarządzaniu dużymi projektami)
  • posługiwać się językiem angielskim w mowie i piśmie na poziomie co najmniej średniozaawansowanym (na podstawie pisemnego oświadczenia kandydatki lub zaświadczenia ukończenia kursu na poziomie B1 lub wyżej)

Dodatkowy etap rekrutacji to rozmowa rekrutacyjna, która będzie odbywała się w trybie bieżącym, tj. na podstawie napływających i przeanalizowanych wstępnie przez ALK CV kandydatek. Rozmowę prowadzić będzie kierownik studiów lub osoba wyznaczona przez kierownika. W celu weryfikacji znajomości j. angielskiego część rozmowy może być prowadzona po angielsku.

W wybranych sytuacjach kandydatka może być poproszona dodatkowo o przygotowanie eseju (do 1-1,5 strony maszynopisu, czcionka Times New Roman, 12 pkt, z 1,5 odstępu) na temat: „Jak planuję wykorzystać nowo nabyte, dzięki udziałowi w programie studiów APK, kompetencje przywódcze w celu osobistego rozwoju zawodowego i jak planuję jako liderka wspierać inne kobiety”.

Praca końcowa składa się z dwóch elementów: 

  • projektu końcowego o objętości ok. 20 stron wraz ze stroną tytułową, rycinami, tabelami i bibliografią

  • infografiki z wnioskami z projektu końcowego – 1 strona

Tematyka projektu powinna być przekrojowa, tj. uwzględniać wszystkie obszary omawiane w trakcie studiów, przy czym może szczególnie koncentrować się na jednym z bloków tematycznych: 

  1. Zarządzanie sobą 
  2. Zarządzanie zespołem 
  3. Zarządzanie organizacją

W programie studiów dopuszcza się nieobecność maksymalnie do 16 h dydaktycznych, tj. 1 zjazd.

  • Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister)** 

  • Zdjęcie elektroniczne w formacie .jpg 

  • Oryginał dokumentu tożsamości do wglądu 

  • Kopia dowodu wpłaty wpisowego 

  • CV 

** W przypadku kandydatek posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu (transcript of records) wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język polski. 

1
Uzyskanie podstawowych informacji

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Was kierunku i sprawdzenie zasad naboru. 

2
Rejestracja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.

3
Opłata rekrutacyjna

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Anna Wowkonowicz-Kozicka

Opłaty

Tabela opłat
Wpisowe 250 zł
Cena podstawowa (możliwość płatności w dwóch ratach po 5 600 zł każda) 11 200 zł
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 5 040 zł każda) 10 080 zł
Cena ze zniżką za jednorazową płatność 10 700 zł

Uwaga! Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:  Akademia Leona Koźmińskiego   03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59   BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637  

Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską: agaf@kozminski.edu.pl

Uprzejmie informujemy, że edycje studiów są uruchamiane przy określonej liczbie uczestników, pozwalającej na właściwą dynamikę pracy grupy.