Jesteśmy online ready. W razie konieczności zajęcia pierwszego semestru będą przeprowadzone w formule online, przy zachowaniu najwyższej jakości ich prowadzenia.
Akademia Kompetencji Menedżera to program studiów stworzony dla praktyków biznesu. Kurs zawiera bloki tematyczne osadzone w kontekście organizacji i kierowania ludźmi. Podczas studiów menedżerowie budują i porządkują wiedzę z zakresu ważnych obszarów zarządzania. Przede wszystkim jednak otrzymują szereg narzędzi, przydatnych w praktyce zarządzania, np.: w sytuacjach konfliktowych, w czasie zmian, negocjacji czy w trakcie wystąpień publicznych.
Dzięki uczestniczeniu w zajęciach słuchacze poznają między innymi:
-
swój osobisty potencjał menedżerski
-
sposoby budowania własnego wizerunku i autorytetu menedżerskiego w organizacji
-
metody zarządzania zespołami pracowniczymi, konfliktem, zmianą, procesem negocjacyjnym
-
skuteczne techniki komunikowania się w relacjach indywidualnych (np. zatrudniania, oceny, zwalniania pracownika) i grupowych (np. prowadzenia spotkań zespołów formalnych i projektowych)
-
koncepcję zarządzania opartego na wartościach.
praktycznych zajęć dydaktycznych.
Kurs rozpoczyna się sesją Development Center. Jej celem jest określenie indywidualnego potencjału słuchaczy i obszarów w rozwojowych w kluczowych kompetencjach menedżerskich. Każdy uczestnik otrzymuje indywidualną sesję i informację zwrotną.
Studia kończą się indywidualną sesją „career path”, podczas której uczestnicy zdiagnozują swoje talenty, określą mocne strony i ustalą dalsze kierunki własnej kariery.
Uczestnicy otrzymują dostęp do unikatowych materiałów, w tym zasobów "Financial Times" oraz platformy LinkedInLearning.

Tytuł doktora nauk ekonomicznych uzyskała na Uniwersytecie Warszawskim.
Studiowała w Sussex University European Studies Faculty (Wielka Brytania).
Członek The International Negotiation Group Edynburskiej Szkoły Biznesu z negocjacji strategicznych. Doradca Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych. Posiada certyfikat i członkostwo International Project Management Association. Członek Rotary International. Konsultant amerykańskiej fundacji „Know how” w ramach programu dla Ukrainy 1998. Ekspert Związku Pracodawców Warszawy i Mazowsza.
Posiada również doświadczenie w dyplomacji: pracowała w Ministerstwie Spraw Zagranicznych oraz jako kierownik Wydziału Ekonomicznego Ambasady RP w Helsinkach (2008-2011), (2012-2013).
Jest doświadczonym konsultantem i trenerem biznesu. Pracowała dla takich firm i instytuacji jak Netia, PKP, Johnson&Johnson, PZU, Ikea, Infor, Europejski Instytut Rozwoju Kadr, Deutschebank, Door, Instytut Rozwoju Biznesu, KPWIG, Sejm RP, Mobil Oil Poland, Aviotex, ODR-y, Gulfiber, Stanley Poland, Continental Can Poland, JTT, Totolotek, Leo Burnett.
Studia trwają dwa semestry. Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu:
-
soboty 8.45-15.45
-
niedziele 8.45-15.45
13-14.03.21r.
10-11.04.21r.
24-25.04. 21r.
15-16.05.21r.
19-20.06.21r.
25-26.09.21r.
O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
XXVI edycja - rekrutacja trwa do 15 lutego 2021 roku, planowany termin rozpoczęcia studiów to marzec 2021 roku.
Maksymalna liczba osób w grupie: 24 osoby
Uprzejmie informujemy, że liczba miejsc na XXVI edycję została wyczerpana. Przyjmujemy zgłoszenia na listę rezerwową.
Warunkiem ukończenia studiów jest udział w zajęciach, badaniach i testach, przygotowywanie studiów przypadków, opracowywanie analiz, bazujących na realiach polskiego rynku oraz na wiedzy i umiejętnościach poznanych na modułach tematycznych realizowanych w ramach studiów. Warunkiem ukończenia studiów jest zdanie egzaminów z następujących przedmiotów:
- Development Center,
- Well done conversation,
- Leadership - rola przywódcy w organizacji,
- Coachingowy styl zarządzania,
- Negocjacje wewnętrzne i zewnętrzne,
- Kluczowe aspekt HR,
- Zarządzanie zmianą,
- Zarządzanie konfliktem,
- Zarządzanie wartościami,
- Savoir vivre w biznesie.
AKM kończy egzamin w formie prezentacji na forum grupy i uzupełniającego prezentację raportu pisemnego. W ramach przygotowania do egzaminu studenci zespołowo analizują studium wybranego konkretnego przypadku organizacji, weryfikującego wiedzę, umiejętności i kompetencje słuchaczy.
-
odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister)**
-
zdjęcie elektroniczne w formacie .jpg
-
oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
-
kopia dowodu wpłaty wpisowego
**W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny, i chcących kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym, istnieją odrębne przepisy dotyczące uznawania dyplomów ukończenia studiów wyższych, wydanych w innych krajach.
Sprawdź szczegóły, aby dowiedzieć się, czy Twój zagraniczny dyplom wymaga dodatkowego procesu uznawania (nostryfikacji), aby umożliwić Ci rozpoczęcie studiów podyplomowych / MBA w Polsce: kliknij TU
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.
Wpisowe | 200 zł |
Cena podstawowa (możliwość płatności w dwóch ratach po 4300 zł każda ) | 8600 zł |
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 3870 zł każda ) | 7740 zł |
Cena ze zniżką za jednorazową płatność (Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się) | 8100 zł |
Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego: Akademia Leona Koźmińskiego 03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59 BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637
Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl