ZARZĄDZANIE W WIRTUALNYM ŚRODOWISKU

Zarządzanie w wirtualnym środowisku

Poziom
Studia II stopnia
Czas trwania
2 lata
Język
PL
Uzyskany tytuł
Magister
Tryb
Tryb stacjonarny
Tryb niestacjonarny
Broszura
Kontakt
Ewelina Przywrzej rekrutacja studia w j. polskim ALK
Opiekun kierunku
Ewelina Przywrzej
O kierunku
Cel studiów

Studia mają w zamierzeniu wykształcić współczesnego menedżera, który: 

  • biegle porusza się w warunkach gospodarki cyfrowej, rozumie współczesny świat i współczesnego klienta

  • rozumie, jak współczesne technologie, tj. social media, mobile, sztuczna inteligencja czy automatyzacja, zmieniają funkcjonowanie firmy

  • odpowiednio zaplanuje strategię, plan i zadania związane z marketingiem internetowym (w tym social media marketingiem)

  • doskonale zna i potrafi wykorzystywać narzędzia związane z promocją on-line (np. Facebook Ads, Google Ads, systemy CMS, CRM oraz marketing automation czy systemy e-mail marketingowe)

  • wie, jak uruchomić i poprowadzić stronę internetową oraz sklep internetowy

  • rozumie możliwości wynikające ze stosowania modeli biznesowych on-line (np. crowdsourcing, sharing economy, model freemium)

  • doskonale zna analitykę webową, potrafi posługiwać się takimi narzędziami jak Google Analytics, Brand24, sotrender, NapoleonCat i wieloma innymi

  • zna podstawy grafiki komputerowej oraz przygotowania materiałów video on-line

  • potrafi współpracować w środowisku wirtualnym (virtual teams)

  • w trakcie studiów wielokrotnie miał styk z praktyką e-marketingową i e-biznesową

  • dostrzega szanse rozwoju każdej organizacji, wynikające z fenomenu cyfrowej transformacji, przez którą przechodzi każda firma czy instytucja

Absolwenci otrzymują dyplom magisterski z zarządzania, a także suplement zawierający informację o zakresie ukończonych studiów (zarządzanie w wirtualnym środowisku). 

W ALK można również podjąć studia anglojęzyczne w zakresie Digital Marketing na kierunku Master in Management, a także szereg studiów podyplomowych związanych ze środowiskiem digital: Marketing internetowy, Handel elektroniczny, Transformacja cyfrowa biznesu, Menedżer w przemyśle 4.0. 

Atuty kierunku
1
Program współtworzony przez liderów

Program współtworzą firmy będące liderami nowych mediów i technologii. Partnerami merytorycznymi studiów są m.in. Golden Submarine – agencja marketingu interaktywnego, Brand24 – lider monitoringu sieci internetowej i mediów społecznościowych, sotrender – firma analityczna z obszaru social media czy SALESmanago – lider obszaru marketing automation w regionie, oraz Napoleon – autor platformy NapoleonCat do analityki, publikacji i moderacji treści marketingowych w mediach społecznościowych. 

2
Doświadczona kadra

Zajęcia prowadzone są przez naukowców i dydaktyków, którzy zdobywali doświadczenie m.in. w takich ośrodkach jak IESE, Harvard University, Stanford, Cornell University, mających ścisły kontakt z praktyką gospodarczą, a także przez uznanych praktyków polskiego e-biznesu, posiadających bogate doświadczenie dydaktyczne. 

3
Najnowsza wiedza z obszaru digital

Studenci zdobywają najświeższą wiedzę i kształcą umiejętności w takich obszarach jak: marketing internetowy, social media marketing, e-mail marketing, marketing automation, zarządzanie stronami internetowymi, analityka webowa czy też podstawy grafiki komputerowej i przygotowania video. 

4
Praktyczne zajęcia

Zajęcia prowadzone są w formie wykładów, seminariów, konwersatoriów, ćwiczeń, warsztatów, laboratoriów komputerowych, tutoriali, np. gry symulacyjne e-commerce, laboratoria z wykorzystania mediów społecznościowych w działaniach marketingowych, warsztaty z wykorzystania technologii VR (wirtualna rzeczywistość) oraz narzędzi analitycznych Gemius, Brand24 i sotrender.

5
Szerokie perspektywy zawodowe

Profil studiów oraz zdobyta wiedza, umiejętności i kompetencje pozwalają na zatrudnienie nie tylko w firmach z sektora nowych technologii, ale również w tych tradycyjnych, planujących wykorzystać potencjał Internetu do swojego rozwoju. 

6
Rada Marketingu i Transformacji Cyfrowej ALK

Program studiów jest objęty działaniami Rady Marketingu i Transformacji Cyfrowej ALK, która czynnie wspiera działania dydaktyczne i naukowe poprzez eksperckie wystąpienia i spotkania online ze studentami. 

7
Wysoka pozycja w rankingu "Financial Times"

Zarządzanie w wirtualnym środowisku to zakres studiów na kierunku zarządzanie, który w rankingu "Financial Times" – Global Masters in Management 2020 został sklasyfikowany na 39. miejscu na świecie.

Partnerzy kierunku
  • Brand24 – dostawca platformy do monitorowania treści w Internecie
  • cdp.pl – polski wydawca i dystrybutor gier na PC i konsole, filmów, książek oraz e-booków i audiobooków
  • Golden Submarine agencja interaktywna oferująca praktyczne rozwiązania w marketingowej komunikacji postdigitalowej
  • sotrender – dostawca narzędzia do analizy najważniejszych mediów społecznościowych oraz moderacji
  • TRUSENSE – usługi dla biznesu przy wykorzystaniu technologii VR
  • VML&R Poland – agencja marketingowa 360
  • NapoleonCat – firma, która stworzyła narzędzie NapoleonCat – platformę do analityki, publikacji i moderacji treści marketingowych w social media
  • the Digitals Grupa S/F, .booost Grupa S/F spółki Grupy S/F  złożonej z wyspecjalizowanych agencji marketingowych: Scholz & Friends Warszawa (budowa/prowadzenie marek), The Digitals (social/f-commerce/online marketing), Booost (big data, performance marketing) i EMLAB (eventy/aktywacje)
  • Digital Experts Club – organizacja zrzeszająca 100 menedżerów i dyrektorów z branży digital
Adresaci studiów

Kierunek polecany jest osobom planującym rozwijać ścieżkę kariery w obszarze marketingu internetowego lub planującym uruchomienie własnego przedsiębiorstwa. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak budować strategie e-biznesowe firm, jak tworzyć start-upy, jak kształtować plany e-marketingowe, jak dobrze tworzyć strony internetowe, sklepy on-line, jak posługiwać się narzędziami Google czy Facebook, jak tworzyć grafiki oraz video, jak wykorzystać sztuczną inteligencję w biznesie czy jakie modele biznesowe będą najlepsze dla danej organizacji on-line – to jest to program właśnie dla Ciebie. Dzięki studiom zarządzanie w wirtualnym środowisku szybko zbudujesz karierę we współczesnym zdigitalizowanym świecie. 

Zapraszamy do dołączenia do specjalnie przygotowanej dla kandydatów grupy na Facebooku.

 

illustration
Słowo od kierownika studiów
mgr Dagmara Plata-Alf

Zarządzanie w wirtualnym środowisku to prowadzony od wielu lat z ogromnymi sukcesami program magisterski nakierowany na wykształcenie profesjonalnych menedżerów, rozumiejących cyfrowy świat i zmiany, jakie wywołuje on w każdej firmie czy organizacji. Zakres studiów pozwala na zbudowanie ścieżki kariery we współczesnym wirtualnym środowisku w firmach z obszaru nowych technologii, a także tworzenie innowacyjnych przedsięwzięć – start-up'ów.

Program studiów jest odpowiedzią na oczekiwania pracodawców potrzebujących w swoich firmach absolwentów, którzy wiedzą, jak zmierzyć się z ogromnym i stale rosnącym wpływem Internetu i wirtualnej przestrzeni na rynek i jego uczestników. Ogromnym atutem kierunku jest nie tylko doskonała kadra specjalistów i uznanych wykładowców z dorobkiem w dziedzinie e-marketingu i e-biznesu, ale również partnerstwo marek o międzynarodowej renomie, jak: Brand24, sotrender czy NapoleonCat.

Jeżeli planujesz budować swoją karierę we współczesnym zdigitalizowanym świecie oraz chcesz poznać, jak budować strategie e-biznesowe, kształtować plany e-marketingowe, tworzyć strony internetowe oraz grafiki komputerowe i filmy video na potrzeby e-promocji, realizować kampanie w wyszukiwarkach (Google Ads), planować działania w mediach społecznościowych, wykorzystać sztuczną inteligencję w biznesie oraz analizować dane w sieci – to jest to program właśnie dla Ciebie!

Zapraszam na studia i do zobaczenia w murach Akademii Leona Koźmińskiego!

Korzyści dla studentów

W trakcie studiów uzyskujesz wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne m.in. z zakresu: 

  • wykorzystania sieci jako platformy współpracy pomiędzy firmami (m.in. tworzenia start-upu internetowego, wykorzystania sieci w przeprowadzaniu zmian w funkcjonowaniu organizacji, specyfiki e-klienta i marketingu internetowego on-line) 

  • obsługi narzędzi, tj. systemy reklamowe Google Ads i Facebook Ads, systemy CRM i Marketing Automation, narzędzia analityczne Google Analytics 

  • zarządzania wartością przedsięwzięć wirtualnych 

  • zachowania konsumentów w Internecie 

  • zarządzania w modelu otwartej współpracy 

  • marketingu w Internecie 

  • wykorzystania technologii VR (wirtualnej rzeczywistości) w marketingu 

  • projektowania i prowadzenia interakcji z klientami z wykorzystaniem mediów społecznościowych (social media marketing) 

  • podstaw grafiki komputerowej i montowania materiałów video 

  • tworzenia i zarządzania stronami oraz sklepami internetowymi 

  • analizowania informacji i prowadzenia badań rynkowych w wirtualnym środowisku 

  • przedsiębiorczości w układach sieciowych 

  • zarządzania start-upem internetowym 

  • modeli i strategii e-biznesu   

Przykłady stanowisk pracy, do których będzie przygotowany absolwent studiów z zakresu zarządzania w wirtualnym środowisku: 

  • Menedżer/specjalista ds. e-marketingu 

  • Menedżer/specjalista ds. mediów społecznościowych 

  • Marketing Manager 

  • Marketing and Communication Manager 

  • Kierownik projektu internetowego 

  • Konsultant e-biznesu/e-marketingu 

  • Menedżer/specjalista ds. e-handlu 

Perspektywy zatrudnienia

Po ukończeniu studiów w zakresie zarządzania w wirtualnym środowisku można podjąć pracę w firmach: 

  • „tradycyjnych” (tzw. „brick and mortar”), traktujących Internet i marketing internetowy jako konieczne rozszerzenie obszaru dla swoich działań promocyjnych czy sprzedażowych
  • „transformujących się” (tzw. „bricks and clicks”), pragnących wykorzystać nowe możliwości, które oferuje Internet w pozyskiwaniu klienta, współpracy z obecnymi odbiorcami oraz w całościowym transformowaniu modelu biznesowego (tzw. „digital transformation”)
  • internetowych (tzw. „pure clicks”), chcących umocnić swoją pozycję na wirtualnym rynku i z jeszcze większą siłą eksploatować przewagi i potencjał środowiska digital w swojej działalności
  • konsultingowych, agencjach interaktywnych, agencjach social media etc. świadczących usługi związane z Internetem dla innych firm
  • z sektora nowych technologii
  • start-upach oraz wszelkich nowych przedsięwzięciach biznesowych
Program
Ramowy program studiów

WYBRANE PRZEDMIOTY:

  • E-handel i strategie e-biznesu 

  • Gra symulacyjna e-commerce 

  • Marketing internetowy 

  • Social media marketing 

  • E-mail marketing i automatyzacja marketingu 

  • Eksploracja danych biznesowych 

  • Marketing w wyszukiwarkach i analityka webowa 

  • Strony internetowe – tworzenie i zarządzanie  

  • Warsztat konsultingowy 

  • Zarządzanie projektami internetowymi 

  • E-konsument 

  • Grafika komputerowa i video marketing 

  • Zarządzanie start-upem internetowym 

  • Eksploracja danych finansowych 

  • Wycena i zarządzanie wartością przedsięwzięć wirtualnych 

  • Konwersatoria w j. angielskim 

Men_illustration.png
Organizacja zajęć
  • Studia stacjonarne: 

Zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku. 

  • Studia niestacjonarne:

Zajęcia odbywają się zazwyczaj co dwa tygodnie w sesjach trzydniowych: piątek (od godz. 17:00), sobota, niedziela. 

Społeczność
Wiodący wykładowcy
dr Kaja Prystupa-Rządca

Ekspert ds. zarządzania w wirtualnym otoczeniu. Adiunkt w Katedrze Zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego.

Autorka artykułów, a także komentator dla takich mediów jak m.in.: Newsweek, Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, Personel i Zarządzanie, HR.news, Zwierciadło, Radio Zet, Radio TOK FM. Współpracuje z uczelniami ze Stanów Zjednoczonych, Finlandii i Szwajcarii w obszarze projektów badawczych i gier symulacyjnych na temat współpracy wirtualnej.

Od 10 lat propaguje ideę pracy wirtualnej oraz kształci w obszarze dobrych praktyk komunikacji. Współpracuje z KanBo oraz Dual Academy w obszarze rozwijania procesów współpracy wirtualnej. 

dr Jolanta Tkaczyk

Doktor ekonomii w zakresie zarządzania (2007), absolwentka Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej (1996), trener, adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego (od 1996). Specjalista w prowadzeniu szkoleń z zakresu marketingu, analiz rynkowych, reklamy, technik sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania marką i zachowań konsumenckich. 

Autorka prawie 100 artykułów, opracowań i monografii publikowanych w renomowanych czasopismach i wydawnictwach naukowych. Autorka internetowego serwisu edukacyjnego na temat marketingu (www.rynkologia.pl/) oraz komunikacji nieformalnej (www.komunikacjanieformalna.pl). 

Członek Stowarzyszenia ACR (Association for Consumer Research), EMAC (European Marketing Academy) oraz AAA (American Advertising Association), jak również Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. Prowadziła szkolenia i projekty konsultacyjne m.in. dla Urzędu Pracy m. st. Warszawy, Hyundai Polska, Kia, Macro Cash and Carry, T-Mobile, Jeronimo Martins Polska, Roche, PESA. 

dr Szymon Wierciński

Badacz Internetu, społeczności, wykładowca. Doświadczony trener i konsultant w obszarze tworzenia modeli biznesowych, strategii wzrostu, rozwoju poprzez innowacje, tworzenia start-upów oraz spin-offów dla nowych rynków, produktów i biznesów. Posiada 10-letnie doświadczenie w realizacji projektów doradczych i prowadzeniu warsztatów dla pracowników firm takich jak: Agito, Bakoma, Euro RTV, OleOle, Nestle Polska, Aviva, Fox, Next.pl, Leroy Merlin, Benefit System, Grupa RMF oraz szeregu firm z obszaru e-commerce.

Współwłaściciel i założyciel przedsięwzięć start-upowych z obszaru e-commerce i health care.

Wykładowca akademicki w katedrze Strategii Akademii Leona Koźmińskiego oraz University of Bradford, ESC Rennes School of Business, a także kierownik projektów badawczych w dziedzinie tworzenia nowych rynków.

Jest autorem publikacji w dziedzinie strategii i innowacji oraz innowacyjnych wdrożeń strategii społecznie odpowiedzialnych. 

Dagmara Plata-Alf

Pasjonatka marketingu i nowych technologii. Dyrektor Zarządzający i właścicielka w firmie Hotel Media Group. Pracownik naukowy ALK w Katedrze Marketingu.

Doradca i trener biznesu specjalizujący się w strategicznym doradztwie w obszarze marketingu internetowego i automatyzacji procesów marketingowo-sprzedażowych.

Autorka licznych artykułów z zakresu marketingu oraz zarządzania. Realizuje swoją pasję i dzieli się wiedzą także podczas gościnnych wykładów akademickich w innych uczelniach. Absolwentka studiów doktoranckich w Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA w University of Bedfordshire.  

Zobacz, co o studiach sądzą nasi absolwenci
Marta Dębska
Marta Dębska

Na rynku możemy przebierać w ofertach państwowych i prywatnych uczelni, które oferują przeróżne programy magisterskie. Jednak to dopiero w „Koźminie” doświadczyłam wartości, jaką niosą zajęcia praktyczne nad tymi teoretycznymi. Podczas dwóch lat studiów magisterskich większość z moich przedmiotów prowadzona była przez praktyków, osoby z branży oraz naukowców, którzy realizowali się w środowiskach biznesowych. Było to dla mnie fantastycznym doświadczeniem, ponieważ umożliwiło poszerzenie sieci kontaktów oraz zasobów wiedzy, co przełożyło się na mój rozwój w pracy. Tak naprawdę, w ciągu dwóch lat, ewoluowały moje zainteresowania, coraz bardziej ukierunkowane na zarządzanie zespołem w środowiskach start-upowych, tworzenie procesów wraz z weryfikacją założeń biznesowych. Jestem bardzo zadowolona z decyzji o studiach II stopnia w ALK. 

Tomasz Lis
Tomasz Lis

Przez dłuższy czas analizowałem oferty studiów na różnych uczelniach w obszarze digital. Porównując nie tylko tematy, ale i wykładowców, zdecydowałem się na Akademię Leona Koźmińskiego. To był zdecydowanie dobry wybór. Serdecznie polecam kierunek osobom, które chcą wejść w świat cyfrowego biznesu, nawiązać ciekawe relacje biznesowe, wymienić się doświadczeniami z innymi lub po prostu odświeżyć swoją wiedzę. Dodatkowym atutem jest, jak przystało na Akademię Leona Koźmińskiego, również na tym kierunku, tematyka poświęcona przedsiębiorczości i budowania start-upów. Reasumując: warto, warto, warto! 

Karolina Denis absolwentka zwws ALK
Karolina Denis

Studia w ALK dały mi przede wszystkim holistyczne podejście do mediów i niesamowitą wiedzę z zakresu zarządzania i marketingu. Cudownie jest móc pracować w zawodzie, aczkolwiek bez ugruntowanych podstaw ciężko jest rozwijać się w odpowiednim tempie. Dzięki wiedzy, jaka została przekazana podczas wykładów, konwersatoriów i ćwiczeń, nie muszę się o to martwić – dostałam coś więcej: wiedzę teoretyczną i praktyczną od ekspertów w tej dziedzinie. Dzięki kadrze prowadzącej, biegle poruszam się w warunkach gospodarki cyfrowej, rozumiem współczesny świat i współczesnego klienta. Dostrzegam szanse rozwoju, wynikające z fenomenu cyfrowej transformacji, przez którą przechodzi każda organizacja.

Ścieżki karier naszych absolwentów

Maciej Ryś

Absolwent 

Zaraz po otrzymaniu licencjatu zacząłem zarządzać portalem Przedszkolowo.pl. Oprócz prowadzenia firmy rozpocząłem studia w ALK w trybie niestacjonarnym. Praktyczne podejście wykładowców umożliwiło mi poznawanie rozwiązań, które mogę wprowadzić w swojej firmie. Ponadto studia były dla mnie ścieżką rozwoju naukowego i pozwalały mi snuć plany dotyczące doktoratu”.   

Michał Łuszczek

Absolwent www.yasmeen.pl 

Słowo „start-up” w jakiś sposób łączy większość z nas na roku. Albo go mamy, albo planujemy założyć. Ja prowadzę z siostrą perfumerię internetową. Sprowadzamy orientalne perfumy i kosmetyki. Na studia zdecydowałem się, by poszerzyć wiedzę z zakresu e-biznesu i jeszcze lepiej prowadzić firmę”. 

Rafał Pindral

Absolwent 

Ten kierunek studiów w ALK jest według mnie trafną odpowiedzią Akademii na potrzeby wykreowane przez rozwinięty wirtualny świat i ulokowany w nim wielomiliardowy biznes. Ponieważ sam bardzo interesuję się branżą internetową, z przyjemnością uczę się nowych metod prowadzenia biznesu tego typu. Na co dzień otaczali mnie na uczelni ludzie, którzy tak jak ja chcieli w ten sposób zmieniać świat, a zajęcia, często prowadzone na wzór brainstormingu, owocowały wspólnymi nowymi pomysłami. Niektóre z nich są już nawet w trakcie realizacji. Z takim zapleczem mogę stawiać zdecydowanie pewniejsze kroki na rynkach, na których zdecydowałem się zaistnieć”.   

Zasady rekrutacji
Zasady naboru

Nabór odbywa się na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej. Z rozmowy kwalifikacyjnej zwolnieni są kandydaci wybierający ten sam kierunek, który ukończyli na studiach pierwszego stopnia lub w toku wcześniejszych studiów zrealizowali większość z obowiązujących różnic programowych. 

 

Wymagane dokumenty

Przy rejestracji kandydatów na studia stacjonarne i niestacjonarne należy złożyć następujące dokumenty:  

  • wypełniony na stronie internetowej, wydrukowany i podpisany formularz zgłoszeniowy ze zdjęciem

  • kserokopię dyplomu ukończenia studiów I stopnia oraz suplementu (suplement do dyplomu wydawany jest od 2005 roku) – oryginały do wglądu

  • oryginał dokumentu tożsamości do wglądu (dowód osobisty/paszport)

  • potwierdzenie dokonania opłaty rekrutacyjnej (opłata bezzwrotna) – nie dotyczy absolwentów ALK

Cudzoziemcy dodatkowo składają:   

  • dokumenty związane ze świadectwem: tłumaczenie dokonane przez tłumacza przysięgłego, legalizację dokonaną w kraju uzyskania lub w ambasadzie (jeżeli jest wymagana) oraz uznanie świadectwa (jeżeli jest wymagane)

  • zaświadczenie o ukończeniu rocznego kursu przygotowawczego do podjęcia nauki w języku polskim w jednostkach wyznaczonych przez ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego lub dokument poświadczający znajomość języka polskiego (certyfikat znajomości języka polskiego, wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego, lub potwierdzenie znajomości języka polskiego w stopniu zadowalającym do podjęcia studiów w ALK – rozmowa przez Skype lub na platformie Teams)

Dodatkowe informacje

UWAGA:

Obecnie, w związku z sytuacją epidemiczną, Biuro Rekrutacji pracuje w trybie zdalnym. W sytuacjach wymagających kontaktu osobistego uprzejmie prosimy o wcześniejsze umówienie spotkania pod adresem mailowym: rekrutacja@kozminski.edu.pl.

Biuro Rekrutacji na studia w j. polskim znajduje się w pokoju D/128.

Rekrutacja na studia wyższe w j. polskim rozpocznie się na początku maja 2021 r. 

 

Etapy rekrutacji
1
Rekrutacja online

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni (link).

2
Opłata rekrutacyjna

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego. 

3
Złożenie dokumentów

Wymagane dokumenty należy złożyć w Biurze Rekrutacji ALK. 

4
Rozmowa kwalifikacyjna

Z odbywania rozmowy kwalifikacyjnej zwolnieni są kandydaci, którzy kontynuują naukę na tym samym kierunku studiów bądź w toku wcześniejszych studiów zrealizowali większość obowiązujących różnic programowych. 

5
Decyzja

Po złożeniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz ewentualnym odbyciu rozmowy kwalifikacyjnej Komisja Rekrutacyjna podejmuje decyzję o wpisie na listę studentów.

6
Podpisanie umowy

Kolejnym krokiem jest podpisanie umowy o warunkach odpłatności za studia. 

Warunki ukończenia studiów

Warunkiem ukończenia studiów jest uzyskanie zaliczenia ze wszystkich przedmiotów przewidzianych w toku studiów, napisanie pracy magisterskiej i zdanie egzaminu dyplomowego.

Absolwenci otrzymują dyplom magisterski z zarządzania, a także suplement zawierający informację o zakresie ukończonych studiów.

Naukę można kontynuować w szkole doktorskiej.

Opłaty

Wysokość czesnego na rok akademicki 2021/2022 dla osób rozpoczynających studia:

Opłaty - studia stacjonarne
Zarządzanie w wirtualnym środowisku - studia stacjonarne Płatność za semestr
I rok studiów 6400 zł (pięć rat po 1300 zł)
II rok studiów 6900 zł (pięć rat po 1400 zł)
Opłata rekrutacyjna 100 zł
Opłaty - studia niestacjonarne
Zarządzanie w wirtualnym środowisku - studia niestacjonarne Płatność za semestr
I rok studiów 5850 zł (pięć rat po 1190 zł)
II rok studiów 6400 zł (pięć rat po 1300 zł)
Opłata rekrutacyjna 100 zł

Nr rachunku bankowego, na jaki należy dokonywać opłaty rekrutacyjnej:  

PEKAO S.A. II O/Warszawa 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637 

SWIFT Code: PKOPPLPW 

IBAN: PL 

Po podpisaniu umowy każdy student otrzyma indywidualny numer konta bankowego, na które należy dokonywać opłat czesnego.

Stypendia
Koźmiński to więcej niż studia – dbamy o Twój rozwój.
W co możesz się zaangażować i z czego skorzystać: