home-office

Zarządzanie sobą w czasie w pracy biurowej i zdalnej z wykorzystaniem narzędzi IT / ONLINE

Poziom
Kursy ONLINE
Czas trwania
1 dzień
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia szkolenia
Kontakt
O kursie

W dobie nieustannego pospiechu i presji czasu na realizację zadań, efektywność i skuteczność, przydatna staje się wiedza na temat zarządzania sobą w czasie pracy zarówno biurowej, jak i zdalnej. Podczas szkolenia poznasz sposoby radzenia sobie z taką presją oraz narzędzia wspomagające optymalizację czasu pracy. 

Atuty szkolenia
1
Szkolenie przeprowadzi praktyk, który od niemal 10 lat zajmuje się m.in. taką tematyką i osobiście wykorzystuje prezentowane techniki / narzędzia
2
Dowiesz się, jakie są wyzwania efektywności osobistej w XXI wieku, dlaczego zarządzanie sobą w czasie nie działa i co z tym zrobić
3
Dowiesz się, jak optymalnie organizować swoją codzienną pracę i jak skutecznie zarządzać e-mailami
4
Poznasz proste i przyjazne narzędzia organizacji pracy własnej, takie jak MS Planner / Trello
5
Przećwiczysz wszystko, czego dowiesz się na szkoleniu w komfortowych warunkach ze wsparciem trenera
Szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli

 

  • brakuje Ci czasu na realizację zadań i celów
  • czujesz, że mógłbyś pracować bardziej efektywnie, ale nie wiesz jak lepiej zarządzić swoim czasem pracy
  • brakuje Ci narzędzi lub nie wiesz, jak w pełni wykorzystać ich możliwości i funkcjonalność

 

 

 

 

GroupOfPeopleIllustration
Trener
Mgr Maciej Madziński
dr Maciej Madziński

Praktyk zarządzania współpracujący zarówno ze środowiskiem biznesowym jak i naukowym. Mentor przyszłych liderów. Trener, wykładowca akademicki, konsultant.
Prowadzi wykłady, warsztaty i strategiczne projekty doradcze na studiach MBA. Zajęcia na studiach dyplomowych i podyplomowych oraz szkolenia.
Wspiera również firmy zakresie budowy strategii i transformacjach organizacyjnych, szczególnie w kierunku organizacji zarządzanych projektowo.
Dyrektor Operacyjny Akademii Leona Koźmińskiego. Z uczelnią związany od 2007 roku. Pasjonat zarządzania strategicznego, realizacji zmian organizacyjnych, zarządzania projektami, szczególnie tzw. „zwinnego” oraz efektywności osobistej. W 2020 roku uzyskał tytuł doktora broniąc z wyróżnieniem rozprawę doktorską w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości zatytułowaną: Zarządzanie projektami w turkusowych organizacjach.
W ramach obowiązków Dyrektora Operacyjnego specjalizuje się we wdrażaniu programów strategicznych w obszarze szeroko pojętej administracji, szczególnie w obszarze rozwoju infrastruktury i technologii informacyjno-informatycznych. Zarządza również Biurem Projektów w ALK i odpowiada za portfel projektów uczelni. Podległy mu zespół zarządza portfelami projektów i koordynuje kluczowe inicjatywy strategiczne Akademii Leona Koźmińskiego. Jest wykładowcą w Kozminski Executive Business School oraz członkiem rady nadzorczej w ESCOLA S.A.
W codziennej praktyce dydaktycznej i doradczej specjalizuje się w programach z obszarów:

• Strategii i jej skutecznej realizacji w organizacji;
• Zarządzania projektami - w tym strategicznego zarządzania projektami;
• Negocjacji, w tym strategiczne negocjacje związane z realizacją projektów;
• Zarządzania sobą w czasie / efektywności osobistej.

W swojej dotychczasowej karierze wykładowcy, doradcy oraz trenera wspierał zarówno instytucje państwowe jak i wiele firm prywatnych – szkolił lub doradzał między innymi w: Najwyższej Izbie Kontroli, Poczcie Polskiej, Stock Polska, Jerónimo Martins, Janssen-Cilag Polska, Lasach Państwowych,
Kongsberg Automotive, MyGiftDna.pl, PESA Bydgoszcz, Teltech, PCG Academia, EkoEnergia Polska, KROSS, Adamed Pharma S.A, Mazowieckiej Jednostce Wdrażania Programów Unijnych, Reynaers Aluminium, Womak Holding, Novdom, ATUS GROUP, Otis i innych.

W wolnych chwilach stara się również angażować w rozwój młodych ludzi wierząc w to, że wszyscy powinni mieć równy dostęp do wiedzy i możliwości. Chętnie angażuje się w wykłady, prezentacje czy gości
w komisjach projektów realizowanych przez młodzież. Pasjonuje się nowoczesnymi technikami zarządzania organizacjami, ze szczególnym naciskiem na praktyczne możliwości ich wdrażania („walk the talk”), uwielbia również długie wędrówki górskie, długie wycieczki rowerowe i szybsze bieganie miejskie.

 

Metody prowadzenie zajęć

Szkolenie przeprowadzone zostanie z wykorzystaniem środowiska Office 365 (narzędzia Outlook, Planner, MS Teams).

 

 

W ramach szkolenie otrzymujesz:
  • praktyczną wiedzę i możliwość poznania nowych narzędzi
  • materiały po szkoleniu  
  • świadectwo ukończenia szkolenia

 

Program szkolenia

 

  • Kluczowe fakty związane z efektywną pracą  
  • Efektywna praca z e-mailami, sprytne wykorzystanie klienta pocztowego  
  • Klient pocztowy – warsztat  
  • Planowanie pracy codziennej i/lub małych projektów z wykorzystaniem aplikacji MS Planner lub Trello  
  • Planowanie pracy codziennej i/lub małych projektów z wykorzystaniem aplikacji MS Planner lub Trello – warsztat  
  • Podsumowanie i zamknięcie szkolenia  
figury
Organizacja zajęć

Czas trwania:

  • 1 dzień (6 h dydaktycznych)*
  • w godz. 9.00-14.30 

* jedna godzina dydaktyczna = 45 minut 

W szkoleniu może uczestniczyć maksymalnie 16 osób

Terminy

25 lutego 2021 r.

Szkolenie odbywa się w formule online.

Forma prowadzenia zajęć
Zasady rekrutacji
1
Uzyskanie podstawowych informacji 

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.

2
Rejestracja 

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni. 

Rekrutacja online 

3
KONTAKT

Prosimy oczekiwać na kontakt mailowy opiekuna szkolenia lub kursu.

Opłaty

* Oferowana zniżka nie kumuluje się z innymi ewentualnymi rabatami 

Tabela opłat
Cena szkolenia 900 zł brutto (stawka zw. z VAT)
Cena szkolenia dla studentów i absolwentów studiów I, II stopnia, studiów podyplomowych i MBA w ALK 810 zł netto (stawka zw. z VAT)

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.  

Po zarejestrowaniu się na szkolenie każdy z kandydatów otrzyma mailowo INDYWIDUALNY NUMER KONTA do dokonania płatności za szkolenie. 

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl