zarzadzanie kryzysowe

Zarządzanie kryzysowe. Kluczowe aspekty refinansowania działalności spółki / ONLINE

Poziom
Kursy ONLINE
Czas trwania
1 dzień
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia szkolenia
Kontakt
O kursie

Wiele przedsiębiorstw zmaga się obecnie z kryzysem związanym bezpośrednio lub pośrednio z pandemią COVID-19. Spadek lub całkowity brak przychodów przy jednoczesnej konieczności ponoszenia stałych kosztów sprawia, że wiele przedsiębiorstw odczuwa poważne kłopoty związane z płynnością finansową, a w wielu przypadkach zagrożone jest ich dalsze funkcjonowanie. Jednym z kluczowych działań w tej sytuacji jest utrzymanie lub pozyskanie finansowania. W trakcie kursu skupimy się na wybranych, praktycznych  aspektach tego procesu.   

 

 

 

Atuty szkolenia
1
Dowiesz się, jakie są kluczowe wyzwania dla organizacji znajdującej się w sytuacji wymuszającej restrukturyzację
2
Poznasz główne metody restrukturyzacji i związane z nimi wymagania wobec przedsiębiorstwa
3
Uzyskasz wskazówki, jak zarządzać procesami wewnętrznymi w obszarze finansów w celu pełnego wsparcia procesu restrukturyzacji
Szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli jesteś:
  • właścicielem firmy

  • pracownikiem struktur finansowych przedsiębiorstwa

  • właścicielem lub pracownikiem biura rachunkowego

     

 

GroupOfPeopleIllustration
Trener
Adam Świgulski
Adam Świgulski

Ma ponad 20-letnie doświadczenie, zdobyte w przedsiębiorstwach sektora budowlanego, energetycznego i wydobywczego. Pełnił funkcje menedżerskie w strukturach finansowych i kontrolingowych, w tym zasiadał w zarządach i radach nadzorczych spółek PeBeKa SA (Grupa KGHM), ELEKTROBUDOWA SA oraz Energotest Sp. z o.o. Specjalizuje się zarządzaniu finansami przedsiębiorstw, budowie i doskonaleniu szeroko rozumianych systemów informacji zarządczej wraz ze wspierającymi je narzędziami IT oraz zarządzaniu projektami inwestycyjnymi, restrukturyzacyjnymi i organizacyjno-finansowymi (kierownik projektu, członek komitetu sterującego, sponsor).
Ukończył Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu (Wydział Zarządzania, Kierunek Rachunkowość i Finanse), studia Executive MBA organizowane przez Wielkopolską Szkołę Biznesu przy UE w Poznaniu oraz The Nottingham Trent University (z wyróżnieniem), studia podyplomowe Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Zarządzanie Wartością Firmy) i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (Finanse i Rachunkowość Przedsiębiorstw). Uczestnik i prowadzący wielu programów, seminariów i szkoleń, w zakresie finansów przedsiębiorstw, controlingu i rachunkowości.

 

 

Metody prowadzenie zajęć

Szkolenie będzie realizowane w formule online. W trakcie szkolenia uczestnicy będą mieli możliwość zapoznania się nie tylko z zagadnieniami teoretycznymi, lecz także z case studies wybranych aspektów działań w ramach restrukturyzacji.    

 

 

Program szkolenia
  • Prawne i finansowe przesłanki i narzędzia restrukturyzacji.
  • Źródła finansowania działalności przedsiębiorstwa w procesie restrukturyzacji.
  • Zadania służb finansowych w procesie restrukturyzacji i pozyskania finansowania:
  • optymalizacja kosztów i programy oszczędnościowe
  • model finansowy funkcjonowania przedsiębiorstwa
  • due dilligence
  • umowa standstill i docelowa umowa o finansowanie bankowe

 

figury
Organizacja zajęć

Czas trwania:

  • 1 dzień (6 h dydaktycznych)*
  • w godz. 9.00-14.30 

* jedna godzina dydaktyczna = 45 minut 

W szkoleniu może uczestniczyć maksymalnie 16 osób

Terminy

25 lutego 2021 r.

Szkolenie odbywa się w formule online.

Forma prowadzenia zajęć
Zasady rekrutacji
1
Uzyskanie podstawowych informacji 

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.

2
Rejestracja 

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni. 

Rekrutacja online 

3
KONTAKT

Prosimy oczekiwać na kontakt mailowy opiekuna szkolenia lub kursu.

Opłaty

* Oferowana zniżka nie kumuluje się z innymi ewentualnymi rabatami 

Tabela opłat
Cena szkolenia 900 zł brutto (stawka zw. z VAT)
Cena szkolenia dla studentów i absolwentów studiów I, II stopnia, studiów podyplomowych i MBA w ALK 810 zł netto (stawka zw. z VAT)

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.  

Po zarejestrowaniu się na szkolenie każdy z kandydatów otrzyma mailowo INDYWIDUALNY NUMER KONTA do dokonania płatności za szkolenie. 

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl