mediacje

Mediacje jako narzędzie pracy działów HR / ONLINE

Poziom
Kursy ONLINE
Czas trwania
1 dzień
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia szkolenia
Kontakt
O kursie
Celem szkolenia jest
  • rozwój kompetencji pracowników działów HR w zakresie rozwiązywania konfliktów między pracownikami
  • zwiększenie skuteczności pracowników w procesie prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami

 

Atuty szkolenia
1
Określisz standardy prowadzenia trudnych rozmów przy wykorzystaniu mediacji
2
Rozwiniesz kompetencje przyjmowania na siebie roli trzeciej strony w procesie rozwiązywania sytuacji trudnych i konfliktowych
3
Wypracujesz standardy zgłaszania przez pracowników trudnych spraw, podejmowania działań oraz eskalacji trudności
Szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli
  • zarządzasz działem HR lub jesteś pracownikiem takiego działu
  • zależy ci na promowaniu kultury dialogu w organizacji

 

GroupOfPeopleIllustration
Trener
szkolenia
dr Joanna Telus

Założycielka i prezeska VandO Value&Organization, kierownik studiów podyplomowych z zakresu negocjacji i mediacji realizowanych w Uczelni Korczaka i Staropolskiej Szkole Wyższej. Właścicielka Centrum Dialogu i Rozwoju Kompetencji.

Ma 25-letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia i wdrażania mediacji, rozwiązywania konfliktów, tworzenia standardów współpracy w organizacjach i zespołach. Trener mediacji i komunikacji opartej na dialogu.  

Zawodowy mediator i facylitator, trener i konsultant biznesu.

Zrealizowała około 20 tysięcy godzin szkoleniowych i doradczych. Od 1996 roku rozwija swój warsztat pracy, realizując warsztaty, szkolenia, doradztwo czy prowadząc mediacje. Autorka publikacji  z zakresu rozwoju kompetencji, rozwiązywania konfliktów, mediacji czy skutecznej komunikacji.  
Doradza organizacjom w zakresie rozwiązywania konfliktów, budowania standardów komunikacji wewnętrznej, czy w obszarze kreowania kultury organizacyjnej opartej na dialogu. Wspiera menedżerów w rozwoju kompetencji zarządzania zespołem.

Realizowała projekty rozwojowe i szkoleniowe m.in. dla takich organizacji jak: NSK Bearings, LTE, Gazoprojekt, PGNiG, TUV Nord, Clear Channel, BASF, NBP Axalta, MDS, Ferrero, AVIVA, TUV Nord, Indesit, Baxter, ACTION, Ernst&Young, PKO SA, Bank Przemysłowo–Handlowy, Moltech Polska sp. z o.o., NBP, BMW Polska, Daimler Chrysler, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze, Biuro Rady Miasta Stołecznego Warszawy, Krajowa Szkoła Administracji Publicznej, Ministerstwo Obrony Narodowej.

 

W ramach szkolenie otrzymujesz:
  • Karty mediacji
  • 30 min. coachingu z ekspertem
Program szkolenia

Konflikt jako proces organizacyjny

  • Konflikt: struktura, postawa
  • Specyfika zachowań ludzi w sytuacjach konfliktu w firmie i ich konsekwencje
  • Pracownik działu HR jako trzecia strona w konflikcie – aspekt praktyczny
  • Diagnozowanie konfliktów potencjalnych oraz strategie minimalizujące negatywne skutki konfliktów

Procedura mediacji

  • Etapy mediacji  
  • Symulacja procesu

Trudne rozmowy. Jak wspierać innych w poszukiwaniu rozwiązań?

  • Radzenie sobie z emocjami w sytuacji prowadzenia trudnych rozmów.
  • Struktura rozmowy – jak wykorzystać mediacje?
  • Przekazywanie informacji zwrotnych – jak to robić skutecznie?

Zasady  działania i kryteria wykorzystania mediacji w pracy działu HR

  • Model wdrażania procesów organizacyjnych i standardów działania.  
  • Wypracowanie standardów zgłaszania problemów

 

figury
Organizacja zajęć

Czas trwania:

  • 1 dzień (6 h dydaktycznych)*
  • w godz. 9.00-14.30 

* jedna godzina dydaktyczna = 45 minut 

W szkoleniu może uczestniczyć maksymalnie 15 osób

Terminy

9 lutego 2021 r.

Szkolenie odbywa się w formule online.

Forma prowadzenia zajęć
Zasady rekrutacji
1
Uzyskanie podstawowych informacji 

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.

2
Rejestracja 

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni. 

Rekrutacja online 

3
KONTAKT

Prosimy oczekiwać na kontakt mailowy opiekuna szkolenia lub kursu.

Opłaty

* Oferowana zniżka nie kumuluje się z innymi ewentualnymi rabatami 

Tabela opłat
Cena szkolenia 900 zł brutto (stawka zw. z VAT)
Cena szkolenia dla studentów i absolwentów studiów I, II stopnia, studiów podyplomowych i MBA w ALK 810 zł netto (stawka zw. z VAT)

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.  

Po zarejestrowaniu się na szkolenie każdy z kandydatów otrzyma mailowo INDYWIDUALNY NUMER KONTA do dokonania płatności za szkolenie. 

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl