O szkoleniu
Cel szkolenia
Podczas szkolenia uczestnicy poznają zasady prowadzenia spotkań negocjacyjnych i rozwiązywania konfliktu z klientem wewnętrznym i zewnętrznym z wykorzystaniem technik wpływu społecznego.
Szkolenie odpowie na pytanie, jak przygotować się do negocjacji, efektywnie prowadzić rozmowy negocjacyjne i bronić się przed wszelkiego rodzaju „brudnymi chwytami”.
Główne atuty
Uczestnicy wzmocnią kompetencje komunikacyjne, poznają strategie i techniki rozwiązywania konfliktu, wzmocnią umiejętności wpływu społecznego oraz poznają techniki obrony przed „brudnymi chwytami” i unikania pułapek.
Adresaci szkolenia
Perspektywa zawodowa
Szkolenie wzmacnia i poszerza kompetencje negocjacyjne i komunikacyjne i jednocześnie świadomość swoich silnych stron, która jest warunkiem koniecznym zbudowania właściwej, asertywnej postawy negocjacyjnej
Program
1. Wprowadzenie do zagadnienia negocjacji:
- miejsce negocjacji na mapie form kontaktu z klientem (model Golden Matrix)
- cechy dystynktywne procesu negocjacji wobec „sprzedaży” czy „budowania relacji”
2. Komunikowanie pożądanej postawy w kontekście wybranej strategii:
- strategia pozycyjna vs strategia problemowa
- rola przygotowania (BATNA, cel, dolna i górna linia)
- scenariusze negocjacyjne a elastyczność
3. Wykorzystanie pozycji negocjacyjnej:
- punkt wyjścia: świadomość sytuacji i własnego położenia
- dlaczego silna pozycja nie zawsze jest przewagą – zalety/wady pozycji silnej/słabej
4. Fundamenty perswazji:
- czym perswazja różni się od manipulacji: myślenie w kategoriach win-win
- dekalog praw perswazji i wybrane techniki perswazyjne
5. „Brudne chwyty” i obrona przed nimi:
- wypracowanie postawy asertywnej w negocjacjach
- klasyczne „brudne chwyty i metody obrony przed nimi
Czas trwania: 2 dni (16 h dydaktycznych)* w godz. 9-16.
Podczas zajęć zapewnimy Państwu przerwę kawową oraz dwudaniowy obiad z opcją wegetariańską do wyboru.
W szkoleniu może uczestniczyć maksymalnie 20 osób.
* jedna godzina dydaktyczna to 45 minut
.
Trener

Absolwent Socjologii UJ i Psychologii UG, obronił doktorat na Wydziale Ekonomicznym UG. Ukończył studia podyplomowe z zarządzania pod patronatem Central Connecticut State University oraz studia z doradztwa inwestycyjnego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Licencjonowany Coach ICC, Master inNudging (Kopenhaga).
Ekspert i komentator telewizyjnych programów informacyjnych w zakresie tematów gospodarczo-ekonomicznych.
Publicysta oraz autor książek biznesowych, w tym „Psychologii Biznesu” oraz pozycji „Ja.com” – z obszaru budowania marki osobistej.
Ponad dekadę był Dyrektorem Programowym MBA GFKM. Czynny wykładowca MBA.
Brał udział w projektach doradczo-szkoleniowych dla kilkuset czołowych firm obecnych na polskim rynku.
Od ponad 20 lat kieruje firmą doradczo-szkoleniową specjalizująca się w HRM (Współwłaściciel oraz Prezes Zarządu).
Współzałożyciel kilku start-upów, członek rad nadzorczych 3 firm, Rotary Club oraz Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej.
Powieściopisarz, autor kryminałów i powieści sensacyjnych.
Wielokrotny medalista Mistrzostw Polski, Europy i Świata w Benchpress.
Zasady naboru
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Prosimy oczekiwać na kontakt mailowy opiekuna szkolenia lub kursu.
Opłaty
Cena szkolenia | 2400 zł brutto (stawka zw.z VAT) |
Cena szkolenia dla studentów i absolwentów studiów I, II stopnia, studiów podyplomowych i MBA w ALK (* Oferowana zniżka nie kumuluje się z innymi ewentualnymi rabatami) | 2160 zł brutto (stawka zw.z VAT)* |