Cel szkolenia
Szkoła Profesjonalnych Ekspertów Biznesowych jest kursem zaprojektowanym i stworzonym dla wszystkich tych, którzy chcą poznać warsztat, jakim posługują się profesjonalni doradcy biznesowi, konsultanci i Interim Managerowie, a w szczególności dedykowany jest:
- doświadczonym menedżerom i menedżerkom, którzy chcą efektywniej wykorzystać swoje kompetencje w pracy w charakterze doradcy
- osobom, które chcą się rozwijać i poznać warsztat używany przez profesjonalnych konsultantów, by stosować go w codziennej pracy
- osobom wprowadzającym zmiany w organizacjach, dla których poznanie najlepszych praktyk używanych przez zewnętrznych Ekspertów będzie ułatwiało efektywniejsze przeprowadzenie tego procesu
- osobom już pracującym jako doradcy, którzy nie mają ustrukturyzowanego zaplecza edukacyjno-merytorycznego w zakresie narzędzi i metod używanych przez konsultantów z najlepszych firm doradczych na świecie
Celem szkolenia jest szerzenie i ustrukturyzowanie wiedzy, najlepszych praktyk i narzędzi, jakimi posługują się profesjonalni doradcy biznesowi, realizujący projekty i wprowadzający kluczowe zmiany w organizacjach.
Atuty kursu
Istotą kursu jest rozwój kompetencji pozwalających na efektywną realizację projektów doradczych i wdrożeniowych. Każdy uczestnik w trakcie kształcenia nabędzie kluczowe twarde i miękkie umiejętności niezbędne w pracy doradcy. Program został zbudowany i jest prowadzony przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w najlepszych firmach konsultingowych.
Bardzo ważnym elementem kursu jest praca w ramach własnego Case Study, które pozwala rozwinąć umiejętności zarządzania projektami na każdym etapie, od początku do końca. W toku realizacji Case Study uczestnik ma bezpośredni dostęp do informacji zwrotnych od osób prowadzących i innych uczestników, sugerujących kierunki pracy własnej uczestnika.
Uczestnicy otrzymują ceniony dyplom Akademii Leona Koźmińskiego
W trakcie kursu uczestnik nabędzie miękkie i twarde kompetencje oraz zyska dostęp
do unikalnej wiedzy stosowanej przez wiodące międzynarodowe firmy doradcze. Szczególny nacisk prowadzący kurs kładą na rozwój miękkich umiejętności, a zwłaszcza na aspekty inteligencji emocjonalnej, wpływające na bardziej precyzyjne zrozumienie samego siebie, potrzeb klienta oraz grupy, aby osiągnąć zakładany rezultat projektu. Ponadto uczestnicy zostaną zaznajomieni z warsztatem narzędziowym przydatnym na wszystkich etapach realizacji m.in. nauczą się jak strukturyzować projekty i nimi zarządzać, jak wykorzystywać metody analityczne i dostępne technologie dla diagnostyki i mapowania procesów biznesowych oraz poznają jak stosować techniki rozwiązywania problemów.
Warunkiem uczestnictwa w kursie jest odbyta rozmowa kwalifikacyjna, na której kandydat przedstawia 5 celów osobistych, które zamierza zrealizować na szkoleniu
Partner kursu
REDEGATE jest wyspecjalizowaną platformą z obszaru doradztwa biznesowego kierującą swoją propozycję do właścicieli firm, przedsiębiorców i do zarządów. Redegate dostarcza najlepszych specjalistów, praktyków biznesu w obszarach produkcji, sprzedaży, marketingu i wielu innych w celu rozwiązania biznesowych problemów. Nasi eksperci, w obliczu każdego istotnego wyzwania przedsiębiorswa i gdy brakuje im zasobów osobowych, są dostępni dla naszych Klientów w 72h. Kierując się elastycznością i koncentrując wyłącznie na skutecznych, praktycznych rozwiązaniach ułatwiamy Klientom przełamać bariery a także realizować wzrost ich organizacji.
Platforma tworzy nowy świat konsultingu, bardziej przyjazny, łatwo dostępny, użyteczny i demokratyczny dla uczestników.
Co zyskasz
Nauczysz się:
- stosować praktyczne metody i narzędzia używane przez profesjonalnych
- konsultantów
- jak strukturyzować i skutecznie zarządzać projektami doradczymi
- jak efektywnie wprowadzać zmiany w organizacjach
- jak w usystematyzowany sposób przeprowadzać analizy biznesowe i
- diagnozować problemy
- korzystać ze sprawdzonych narzędzi rozwiązywania problemów
- jak wykorzystać miękkie kompetencje, aby z sukcesem zrealizować projekty
- korzystać z metod komunikacji niezbędnych, aby przekonać do siebie klienta wraz z jego zespołem
Zmienisz:
- sposób prowadzenia projektów doradczych oraz wdrożeniowych
- warsztat, którym się posługujesz, na profesjonalny
- podejście do zarządzania projektami
- język komunikacji wobec klienta i innych interesariuszy
- postrzeganie siebie jako profesjonalnego doradcę
-
Otrzymasz:
- unikalną w Polsce wiedzę od profesjonalnych doradców z wieloletnim stażem
- zestaw najlepszych praktyk ze świata konsultingu i Interim Managementu
- ciekawe materiały i linki inspiracyjne z ekspercką wiedzą
- mentorskie wsparcie w ramach realizacji Case Study
- dostęp do społeczności Ekspertów od lat realizujących projekty doradcze
- wiedzę o branży i strukturze polskiego rynku doradztwa
- wskazówki dla pogłębiania i rozwijania swojego warsztatu doradczego
-
Rozwiniesz:
- twarde kompetencje potrzebne do realizacji każdego projektu doradczego i
- wdrożeniowego
- kompetencje miękkie niezbędne w pracy z klientem i interesariuszami
- projektu
- zrozumienie etapów rozwoju projektu
- świadomość dynamiki i interakcji zachodzących w grupie projektowej
- aspekty inteligencji emocjonalnej, wpływające na bardziej precyzyjne
- zrozumienie potrzeb klienta i końcowy rezultat projektu
- swoją siłę perswazji i oddziaływania na grupę stosując najlepsze socjotechnik
Adresaci kursu
Program
Moduł 1 – Rynek Profesjonalnych Ekspertów Biznesowych
- Blok 1. (1) Czym jest profesjonalne doradztwo konsultingowe?
- Blok 2. (2) Klienci konsultingu
- Blok 3. (3) Moja rola w łańcuchu wartości
Moduł 2 – Ty na rynku Profesjonalnych Ekspertów Biznesowych
- Blok 1. (4) Ty na rynku
- Blok 2. (5) Sukces free-lancera na rynku
- Blok 3. (6) Sprzedaż projektów przez free-lancerów
Moduł 3 – Ty w działaniu. Realizujemy projekt
Narzędzia Free- lancera 1. Metody i narzędzia prowadzenia projektu doradczego I Interim management
- Blok 1. (7) Inicjowanie projektu konsultingowego
- Blok 2. (8) Planowanie projektu i zarządzanie projektem konsultingowym
- Blok 3. (9) Psychologia Zarządzania i Zarządzanie Zmianą
Narzędzia Free- lancera 2| Metody i narzędzia diagnostyczne projektu doradczego | Interim management
- Blok 1. (10) Analiza sytuacji Klienta
- Blok 2. (11) Zarządzanie informacją w projekcie
- Blok 3. (12) Rozwiązywanie problemów w praktyce
Narzędzia free-lancera 3| Metody i narzędzia pracy z organizacją w projektach doradczych | Interim management
- Blok 1&2 (13 & 14) Wywieranie wpływu w praktyce na jednostki, zespół, organizację
- Blok 3 (15) Podstawy transformacji organizacji
- Blok 4 (16) Człowiek w zmianie
- Blok 5 (17) AI dla konsultantów - jak zautomatyzować swoją pracę
Moduł 4 - Case Study
Narzędzia free-lancera 4 | Potrzeby weryfikacji warsztatu free lancera, narzędzi & kompetencji diagnostycznych, planistycznych oraz wdrożeniowych
Organizacja zajęć
Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu, w soboty i niedzielę w godz. 9.00-16.00 na terenie Uczelni.
Start kursu: 9-10 listopada 2024
Planowana daty zajęć:
- 9-10 listopada 24
- 16-17 listopada 24
- 7-8 grudnia 24
- 18-19 stycznia 25
- 22-23 lutego 25
- 1-2 marca 25
- 22-23 marca 25
- 12-13 kwietnia 25
Wykładowcy
Opinie absolwentów
Żyjemy w erze rozwoju automatyzacji, robotyzacji i sztucznej inteligencji gdzie wielokrotne przekwalifikowywanie się, elastyczność, mobilność, praca zdalna są standardem, dlatego warto zadbać o rozwój własnych kompetencji a przez to wzmacniać swoją niezależność i wartość zawodową.
Szkołę Profesjonalnych Ekspertów Biznesowych polecam wszystkim tym, którzy są dojrzałymi menedżerami, ekspertami i myślą o freelancingu – w roli doradcy biznesowego, konsultanta, interim menadżera. To również świetny kurs dla tych którzy pracują lub chcę pracować projektowo.
Program SPEB spełnił moje merytoryczne oczekiwania w olbrzymim stopniu. Najwyższy poziom kadry nauczającej, pozwalał na pracę na business case'ach z prawdziwego otoczenia biznesowego. Z jednej strony program przechodzi przez strategiczne, twarde narzędzia potrzebne do pracy skutecznego konsultanta, wraz z przejściem przed duży projekt doradczy. Z drugiej, może nawet istotniejsze są elementy miękkie, których roli nie można zaniedbywać. Zdecydowanie polecam cały program i jestem zadowolony z uczestnictwa.
Gdybym miała określić trzema zdaniami czego doświadczyłam i czy kurs wart jest zainwestowanych pieniędzy brzmiałoby to w następujący sposób. Po pierwsze, niespodziewanym benefitem jest networking dzięki studiowaniu w różnorodnej grupie podobnych mi ekspertów biznesowych na topowej uczelni biznesowej. Po drugie, korzyść spodziewana, czyli uzupełnienie moich kompetencji jest wzmocniona o dogłębnie praktyczne podejście wykładowców w trakcie dosłownie każdych zajęć. Po trzecie, gdy po kolei przechodzę przez tematy wykładów, czuję jak w przemyślany sposób jest ułożony program przez co bardzo wysoko oceniam jego przydatność dla realizowania moich potrzeb.
Zasady rekrutacji
Warunkiem uczestnictwa w kursie jest odbyta rozmowa kwalifikacyjna, na której kandydat przedstawia 5 celów osobistych, które zamierza zrealizować na szkoleniu.
Opłaty
Cena szkolenia | 14 400 zł brutto (stawka zw. z VAT) |
Cena szkolenia dla studentów i absolwentów studiów I, II stopnia, studiów podyplomowych i MBA w ALK | 12 960 zł brutto (stawka zw. z VAT)* |
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Po zarejestrowaniu się na szkolenie każdy z kandydatów otrzyma mailowo INDYWIDUALNY NUMER KONTA do dokonania płatności za kurs.
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl