O kursie
Podczas warsztatów uczestnicy poznają sprawdzone techniki na generowanie leadów B2B i B2C poprzez webinary i transmisje na żywo. Pierwszego dnia Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób wdrożyć webinary do swojej strategii marketingowej, jak mierzyć webinarowe KPI’s oraz jak w 12 krokach wdrożyć proces organizowania webinarów. Słowem - będzie to warsztat dla osób, które chcą organizować webinary skutecznie i dzięki nim generować setki i tysiące jakościowych leadów.
Drugiego dnia warsztatów poznasz perspektywę osoby, która prowadzi webinar. Dowiesz się, jak skutecznie utrzymywać uwagę odbiorców online i profesjonalnie występować przed kamerą. Jeżeli jesteś osobą, która zarządza organizacją webinarów, dowiesz się w jaki sposób motywować członków Twojego zespołu do wystąpień na żywo online, czego możesz od nich wymagać oraz jakich wskazówek udzielać im, aby webinary były jeszcze lepsze.
Dlaczego warto
Otrzymasz konkretną wiedzę na temat organizacji webinarów oraz wskazówki, jak ją zastosować w praktyce w swojej organizacji. Pod okiem trenera przećwiczysz zarówno umiejętności techniczne, organizacyjne jak i autoprezentacyjne.
W trakcie warsztatów poznasz sprawdzone procesy, np. proces organizacji webinaru w 12 krokach. Dodatkowo, otrzymasz także checklisty i schematy, które będziesz mógł/ła wdrożyć u siebie w firmie.
Jeśli chcesz przygotować się do prowadzenia webinarów, będziesz mógł/mogła przećwiczyć swoje umiejętności autoprezentacyjne przed kamerą i otrzymać konstruktywny feedback.
Adresaci szkolenia
Perspektywa zawodowa
Wiedza i kompetencje nabyte w trakcie warsztatów uzupełniają profil zawodowy i stanowią dodatkowy atut dla pracodawcy. Poznanie procesów i schematów związanych z organizacją webinarów pozwolą podnieść efektywności działań marketingowych, a checklisty otrzymane w trakcie warsztatów pozwolą na samodzielne wdrożenie ich w miejscu pracy.
Program szkolenia
Organizacja zajęć
Najbliższy termin: 19 - 20 października 2023 r.
Czas trwania: 2 dni (16 h dydaktycznych)* w godz. 9.30-16.30
* jedna godzina dydaktyczna= 45 minut
Rekrutacja trwa do 10.10.2023
Społeczność
Trenerka

W internecie znana jako AnnaPRO, ponieważ uczy jak robić PROfesjonalne webinary i prezentacje. Konsultant marketingowy, freelancer, mówca, certyfikowany trener szkoleń online. Prowadzi warsztaty z marketingu, pitchingu i wystąpień publicznych.
W branży marketingowej od ponad 11 lat. Na co dzień pomaga firmom B2B i B2C podnosić efektywność ich działań marketingowych i tworzyć powtarzalne procesy generowania leadów w oparciu o webinar marketing.
Współpracowało z nią 300 firm i instytucji, takich jak:
✓ Allegro,
✓ Mercedes-Benz,
✓ TEDx,
✓ infoShare Academy,
✓ Akademia Leona Koźmińskiego.
Jest autorką 3 kursów online, w tym 8-tygodniowego kompleksowego programu “Webinar Master”, opartego o autorską metodę WebinarPRO™.
1,5 MLN PLN i ponad 200 ciepłych leadów - to efekt 3-miesięcznej kampanii online, którą prowadziła dla jednego z klientów z branży szkoleniowej. Z kolei dla jednej z firm z branży IT wygenerowała ponad 1 mln złotych z kampanii marketingu online.
Anna jest też trenerem biznesu z certyfikatem Grupy SET. Prowadzi warsztaty i szkolenia, m.in. przygotowuje przedsiębiorców do prezentacji biznesowych typu „pitch”. Jej podopieczni zdobywają pierwsze miejsca w konkursach startupowych i finansowania w wysokości nawet 1 mln. złotych.
Została wyróżniona na liście TOP Wowen w eBiznesie 2022 w ramach konkursu organizowanego przez Fundację Kobiety eBiznesu.
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa szkolenia lub kursu.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Prosimy oczekiwać na kontakt mailowy opiekuna szkolenia lub kursu.

Opłaty
* Oferowana zniżka nie kumuluje się z innymi ewentualnymi rabatami
Cena szkolenia | 2400 zł netto (stawka zw.z VAT) |
Cena szkolenia dla studentów i absolwentów studiów I, II stopnia, studiów podyplomowych i MBA w ALK | 2160 zł netto (stawka zw.z VAT)* |
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.
Po zarejestrowaniu się na szkolenie każdy z kandydatów otrzyma mailowo INDYWIDUALNY NUMER KONTA do dokonania płatności za szkolenie.
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl