Skuteczne generowanie leadów przez webinary

Poziom
Kursy i szkolenia
Czas trwania
2 dni
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia szkolenia
Tryb
Tryb stacjonarny,
W tygodniu
Termin szkolenia
05.12 - 06.12.2022

O kursie

Podczas warsztatów uczestnicy poznają sprawdzone techniki na generowanie leadów B2B i B2C poprzez webinary i transmisje na żywo. Pierwszego dnia Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób wdrożyć webinary do swojej strategii marketingowej, jak mierzyć webinarowe KPI’s oraz jak w 12 krokach wdrożyć proces organizowania webinarów. Słowem - będzie to warsztat dla osób, które chcą organizować webinary skutecznie i dzięki nim generować setki i tysiące jakościowych leadów.

Drugiego dnia warsztatów poznasz perspektywę osoby, która prowadzi webinar. Dowiesz się, jak skutecznie utrzymywać uwagę odbiorców online i profesjonalnie występować przed kamerą. Jeżeli jesteś osobą, która zarządza organizacją webinarów, dowiesz się w jaki sposób motywować członków Twojego zespołu do wystąpień na żywo online, czego możesz od nich wymagać oraz jakich wskazówek udzielać im, aby webinary były jeszcze lepsze. 

Dlaczego warto

1
PRAKTYCZNA WIEDZA

Otrzymasz konkretną wiedzę na temat organizacji webinarów oraz wskazówki, jak ją zastosować w praktyce w swojej organizacji. Pod okiem trenera przećwiczysz zarówno umiejętności techniczne, organizacyjne jak i autoprezentacyjne.

2
GOTOWE PROCESY

W trakcie warsztatów poznasz sprawdzone procesy, np. proces organizacji webinaru w 12 krokach. Dodatkowo, otrzymasz także checklisty i schematy, które będziesz mógł/ła wdrożyć u siebie w firmie.

3
TRENING AUTOPREZENTACJI

Jeśli chcesz przygotować się do prowadzenia webinarów, będziesz mógł/mogła przećwiczyć swoje umiejętności autoprezentacyjne przed kamerą i otrzymać konstruktywny feedback. 

Adresaci szkolenia

 

  • specjaliści ds. marketingu, kierownicy i managerowie Działów Marketingu i Sprzedaży, którzy chcą generować więcej leadów B2B lub B2C.
  • kierownicy, managerowie i specjaliści Działów HR i EB, którzy poszukują nowych metod na dotarcie do kandydatów,
  • freelancerzy poszukujący nowych metod dotarcia do klientów,
  • osoby zainteresowane tematyką webinarów.
Course Catalog

Perspektywa zawodowa

Wiedza i kompetencje nabyte w trakcie warsztatów uzupełniają profil zawodowy i stanowią dodatkowy atut dla pracodawcy. Poznanie procesów i schematów związanych z organizacją webinarów pozwolą podnieść efektywności działań marketingowych, a checklisty otrzymane w trakcie warsztatów pozwolą na samodzielne wdrożenie ich w miejscu pracy.

 

Program szkolenia

Dzień 1

9:30-9:45

Wprowadzenie: Dlaczego tak trudno jest generować leady, które są wysokiej jakości?

  • Wyzwania współczesnego marketera.
  • Konkurencja już to robi…
  • Nie mam pieniędzy i co teraz? Jak generować leady przez webinary przy ograniczonym budżecie marketingowym?

9:45-10:45

Proces organizacji webinaru w 12 krokach

  • Czym jest, a czym nie jest webinar? Czy się różni np. od live na Facebooku?
  • Jak stworzyć powtarzalny proces webinar marketingowy?
  • Gotowy framework organizacji webinaru - omówienie step by step
  • Ćwiczenie - jak zastosować podany framework w Twoim teamie?

10:45-11:15

KPI i mierniki, które warto monitorować w webinar marketingu

  • Webinarowy ROI - co uwzględniać podczas obliczania zwrotu z inwestycji w webinar marketing?
  • KPI’s związane z landing page
  • KPI’s powiązane z retencją uczestników webinarów
  • Co wpływa na lepsze osiągnięcie zwrotu z inwestycji w reklamę webinaru (ROAS)? 

11:15-11:30 - Przerwa kawowa (15 minut)

11:30-12:00

Efektywny landing page Twojego webinaru

  • Landing page z zapisem na webinar - co zrobić, aby konwertował? TOP 7 zasad
  • Dobre praktyki w zakresie generowania zapisów
  • Webinary a RODO
  • Niezwykły “Thank you page”
  • OTO TYP - czyli one time offer na thank you page - dlaczego warto?

12:00-12:30

Webinary a lejek marketingowy

  • Na którym poziomie lejka marketingowego są Twoje webinary?
  • Jak wybrać odpowiedni cel webinaru?
  • Webinary a potrzeby grupy docelowej w podziale na B2B i B2C.
  • Generowanie pomysłów na tematy webinarów - lista narzędzi i ćwiczenia praktyczne.

12:30-13:00

Reklama Twojego webinaru - jak zrobić to skutecznie? 

  • 5 kroków do skutecznej promocji webinaru dla początkujących.
  • Reklama organiczna vs. reklama płatna.
  • Crosschanelling - praktyczne ćwiczenia grupowe.
  • Ile emaili wysłać przed webinarem? Praktyczne wskazówki i przykłady sekwencji email po zapisie  

13:00-13:45

Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

13:45-14:15

Sales Video - jako kluczowe narzędzie do promocji webinaru

  • Reguła G.R.E.A.T.
  • Wideo zapowiedź Twojego webinaru - jak zrobić to z głową, nie wydając przy tym fortuny?
  • Schemat scenariusza 60 sekundowego teasera webinaru
  • Tworzenie scenariusza do zapowiedzi webinaru - ćwiczenia praktyczne

14:15-14:45

Retencja uczestników webinarów - jak ją zmniejszać?

  • “Mało osób zapisuje się na mój webinar”
  • “Nikt nie przychodzi na żywo”
  • “Ludzie nie oglądają powtórek”
  • “Uczestnicy wychodzą, gdy tylko zaczynam część sprzedażową…”

14:45-15:35

Scenariusz webinaru - ćwiczenia

  • Temat i tytuł webinaru
  • Agenda
  • Określenie najważniejszych momentów w webinarze - ćwiczenie grupowe
  • Przygotowanie konspektu
  • Co zawrzeć w części merytorycznej? - burza mózgów
  • Przygotowanie scenariusza na najbliższy webinar - warsztaty praktyczne  

15:35-15:50 - Przerwa kawowa (15 minut)

15:50-16:10

Premiera webinaru - o czym nie zapomnieć?

  • Checklista - Co zrobić w dniu webinaru?
  • Lead nurturing po webinarze - dlaczego jest to “must have” i co zrobić, żeby skutecznie wspierał realizację KPI?
  • Komunikacja email marketingowa po webinarze - przykładowa sekwencja

16:10-16:30

Sesja Q&A + Konsultacje

  • Odpowiedzi na pytania.
  • Indywidualne konsultacje aktualnych działań uczestników.

AGENDA DZIEŃ 2

9:30-9:45

Wprowadzenie: Dlaczego profesjonalnie przygotowane wystąpienie koreluje z wysoką sprzedażą na webinarze?

  • Badania na temat przykuwania uwagi widza online - jest źle, a będzie jeszcze gorzej.
  • Najgorszy koszmar prezentującego webinar…
  • Które aspekty wystąpienia mogą powodować wysoką sprzedażą na webinarze?

9:45-10:00

Moduł: Jak przekonać członków zespołu do wystąpienia przed kamerą?

  • Jak im to ułatwić?
  • Jak przygotować środowisko?
  • Jak wspierać podczas wystąpień?

10:00-10:30

Budowanie profesjonalnego pierwszego wrażenia

  • Badania i statystyki na temat budowania dobrego pierwszego wrażenia
  • Różnice w odbiorze kobiet i mężczyzn
  • 5 zasad budowania dobrego pierwszego wrażenia podczas webinarów i wystąpień online

10:30-11:15

Ćwiczenia na tremę przed kamerą i nie tylko

  • Neuropsychologiczne aspekty uzasadniające tremę
  • Biologiczne objawy tremy
  • 6 najważniejszych technik antystresowych z omówieniem
  • Indywidualny zeszyt ćwiczeń i checklista
  • Ćwiczenia praktyczne 

11:15-11:30 - Przerwa kawowa (15 minut)

11:30-12:00

Oddychaj… - czyli o istotności rozgrzewki przed prezentacją

  • Typowa “choroba zawodowa” profesjonalnego mówcy
  • Modulacja głosu i oddech przeponowy
  • Ujarzmienie gestykulacji i mimiki twarzy
  • Ćwiczenia artykulacyjne
  • Dykcja i zestaw ćwiczeń z dykcji na 7 dni tygodnia - ćwiczenia i materiał dodatkowy w formie PDF

12:00-13:00

Jak angażować uczestników, żeby zostali do końca webinaru?

  • 10 metod na angażowanie słuchaczy podczas webinaru
  • Figury retoryczne, pauzy, oddech
  • Perswazja w świecie online
  • Wywieranie emocji
  • Semantyka i dobór słów
  • Heurystyki w wystąpieniach online
  • Polecane aplikacje wspierające interakcję z publicznością - demo narzędzi
  • Obsługa czata
  • Hejt i krytyka - jak sobie z nimi radzić?
  • Jak dyplomatycznie odpowiadać na pytania publiczności?
  • Jak angażować uczestników webinaru, żeby zostali do końca? - ćwiczenia praktyczne

13:00-13:45

Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

13:45-14:15

Storytelling na webinarze

  • Storytelling podczas webinarów - jak zrobić to dobrze?
  • 5 kluczowych elementów każdej historii
  • 6 rodzajów historii
  • Ćwiczenia praktyczne z układania historii

14:15-14:45

Webinary sprzedażowe i webinary rekrutacyjne

  • Różnice w webinarach B2B i B2C
  • TOP 7 zasad do zastosowania podczas przygotowania części sprzedażowej webinaru
  • Slajdy na webinar - 4 zasady tworzenia slajdów

14:45-15:00

Przerwa kawowa (15 minut)

15:00-15:45

Technikalia, osprzęt i narzędzia przydatne do transmisji

  • Kamera, mikrofon, oświetlenie, statywy, owiewki... Co tak naprawdę jest potrzebne do zorganizowania webinaru?
  • Poprawne ustawienie kamery, oświetlenia i pozostałego sprzętu - demo
  • Checklista sprzętowa - jak przygotować studio webinarowe?
  • Czym się kierować podczas wyboru platformy webinarowej?
  • Lista polecanych aplikacji do nagrywania i transmisji webinarów i live’ów.
  • Webinary automatyczne - wstęp do automatyzacji w generowaniu leadów.
  • Demo wybranych narzędzi i ćwiczenia praktyczne.

15:45-16:15

Trening wystąpienia na żywo - praktyczne ćwiczenia

  • Kamera-akcja! I co dalej?
  • Mówienie prosto do kamery
  • Trening: 3-minutowe wystąpienia indywidualne, dla chętnych

16:15-16:30

Sesja Q&A + Konsultacje

  • Odpowiedzi na indywidualne pytania.

 

figury

Organizacja zajęć

Najbliższy termin: 5 - 6 grudnia 2022 r.

Czas trwania: 2 dni (16 h dydaktycznych)* w godz. 9.30-16.30

* jedna godzina dydaktyczna= 45 minut 

Rekrutacja trwa do 20.11.2022

Społeczność

Trenerka

Anna Prończuk-Omiotek

W internecie znana jako AnnaPRO, ponieważ uczy jak robić PROfesjonalne webinary i prezentacje. Konsultant marketingowy, freelancer, mówca, certyfikowany trener szkoleń online. Prowadzi warsztaty z marketingu, pitchingu i wystąpień publicznych.

W branży marketingowej od ponad 11 lat. Na co dzień pomaga firmom B2B i B2C podnosić efektywność ich działań marketingowych i tworzyć powtarzalne procesy generowania leadów w oparciu o webinar marketing.

Współpracowało z nią 300 firm i instytucji, takich jak:

✓ Allegro,

✓ Mercedes-Benz,

✓ TEDx,

✓ infoShare Academy,

✓ Akademia Leona Koźmińskiego.

Jest autorką 3 kursów online, w tym 8-tygodniowego kompleksowego programu “Webinar Master”, opartego o autorską metodę WebinarPRO™. 

1,5 MLN PLN i ponad 200 ciepłych leadów - to efekt 3-miesięcznej kampanii online, którą prowadziła dla jednego z klientów z branży szkoleniowej. Z kolei dla jednej z firm z branży IT wygenerowała ponad 1 mln złotych z kampanii marketingu online.

Anna jest też trenerem biznesu z certyfikatem Grupy SET. Prowadzi warsztaty i szkolenia, m.in. przygotowuje przedsiębiorców do prezentacji biznesowych typu „pitch”. Jej podopieczni zdobywają pierwsze miejsca w konkursach startupowych i finansowania w wysokości nawet 1 mln. złotych. 

Została wyróżniona na liście TOP Wowen w eBiznesie 2022 w ramach konkursu organizowanego przez Fundację Kobiety eBiznesu.

1
Uzyskanie podstawowych informacji 

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa szkolenia lub kursu. 

2
Rejestracja 

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni. 

3
Kontakt

Prosimy oczekiwać na kontakt mailowy opiekuna szkolenia lub kursu. 

W razie pytań zapraszam do kontaktu
Małgorzata Cybulska

Opłaty

* Oferowana zniżka nie kumuluje się z innymi ewentualnymi rabatami 

Tabela opłat
Cena szkolenia 2400 zł netto (stawka zw.z VAT)
Cena szkolenia dla studentów i absolwentów studiów I, II stopnia, studiów podyplomowych i MBA w ALK 2160 zł netto (stawka zw.z VAT)*

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.  

Po zarejestrowaniu się na szkolenie każdy z kandydatów otrzyma mailowo INDYWIDUALNY NUMER KONTA do dokonania płatności za szkolenie. 

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl