O szkoleniu
Cel szkolenia
Transformacja cyfrowa biznesu to proces wdrażania nowych technologii w celu usprawnienia działalności firmy i stworzenia nowych lub zmodyfikowanych modeli biznesowych. Dzięki niej organizacja zaczyna być świadoma danych, jakie posiada, miejsc, w których się one znajdują. Celem cyfrowej transformacji organizacji jest inwentaryzacja posiadanych danych, ich unifikacja i nauczenie się, że korzystanie z nich może skutecznie budować wartość firmy. Wymaga to zmian w różnych obszarach funkcjonowania organizacji - od modelu biznesowego, poprzez procesy biznesowe, relacje z klientami, aż po kulturę organizacyjną.
Zmiany w ramach transformacji cyfrowej są zazwyczaj głębokie i szerokie - dotyczą całej organizacji. Wymagają przebudowy modeli biznesowych, procesów, sposobu pracy oraz kultury organizacyjnej. Big Data to nie jest puste hasło. Dane są wszędzie i wiele organizacji nawet nie zdaje sobie sprawy, że generuje olbrzymie ilości danych. Dane te często są całkowicie pomijane w działaniach firmy. Najważniejszym celem szkolenia jest wsparcie uczestników w uświadomieniu sobie istnienia danych i zainspirowanie ich, jak mogą je wykorzystać z korzyścią dla swych organizacji.
Adresaci szkolenia
Korzyści dla uczestników
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat roli danych w budowaniu nowoczesnych firm. Szkolenie skupia się na następujących zagadnieniach:
- Istota i cele cyfrowej transformacji
- Wyzwania związane z wykorzystaniem Big Data
- Rola danych i analityki danych w transformacji cyfrowej
- Wykorzystanie systemów CRM do budowania relacji z klientami i poprawy doświadczeń klienta
- Studia przypadków firm, które przeszły transformację i świadomie działają w oparciu o dane
Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę i umiejętności pozwalające im:
- Zrozumieć kluczowe aspekty cyfrowej transformacji
- Dostrzec możliwości, jakie niesie ze sobą wykorzystanie danych i systemów CRM
- Przeprowadzić cyfrową transformację w działach marketingu swoich firm
- Pełnić role Digital Transformation Officerów odpowiedzialnych za wprowadzenie procesów decyzyjnych opartych o dane
Program
Dane – podstawa działania nowoczesnych firm
- Rodzaje danych
- Silosy jako główna przeszkoda cyfryzacji
- Wzbogacanie i unifikacja danych
- Segmentacja w oparciu o 1st i 2nd party data
- Wykorzystanie 3rd party data oraz metod cookieless w działaniach marketingowych
- Zasady działania Data Management Platforms (DMP)
- Omówienie przykładowych segmentów
- Taxonomia jako podstawa działania DMP
- Zasady działania kampanii programatycznych
Praktyczny przegląd narzędzi niezbędnych w pracy Digital Marketera
- Google Tag Manager
- Cookie Consent – uzyskiwanie zgód na przetwarzanie danych osobowych (RODO)
- Przydatne wtyczki monitorujące
- Google Analytics 4 vs. Piwik Pro
- Narzędzia do badan jakościowych UX
- Monitorowanie połączeń telefonicznych jako efektu kampanii marketibgowych
- Atrybucja konwersji i psychologia konwersji online
Studia przypadków opartych o wykorzystanie danych
Raportowanie i dashboardy
- Popularne platformy klasy Business Inteligence
- Praktyczne warsztaty z wykorzystaniem Google Looker Studio
Marketing Automation (opcjonalny temat, który mógłby być materiałem na ewentualny drugi dzień)
- Czym jest (i czym nie jest) marketing automation
- Segmentacja, Scoring i wzbogacanie danych
- Content Marketing Automation
- Działania OnSite
Czas trwania szkolenia
2 dni.
Szkolenie ma charakter warsztatu eksperckiego, podczas którego stosowane są takie narzędzia jak: burza mózgów, dyskusja kierowana, zadania i symulacje indywidualne, w tym praca własna uczestników pod nadzorem prowadzącego. Omawiane są liczne studia przypadków, na podstawie których prowadzący przybliża uczestnikom niuanse wykorzystania Big Data i wskazuje praktyczne sposoby realizowania zmian w sposobie działania działów marketingu.
Terminy
wkrótce zostanie podany nowy termin szkolenia.
Prowadzący

Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego. Posiada bogate praktyczne doświadczenie zawodowe zdobyte na stanowisku prezesa zarządu PushAd Marketing Automation oraz Chief Technology Officer w Grupie Adnext. Wcześniej pracował jako Head of Marketing Automation and Lead Management w T-Mobile Polska S.A. oraz Head of Marketing & e-Commerce w Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o. Swoją karierę zawodową zaczynał w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za reklamę i sprzedaż internetową, a następnie uczestniczył w projekcie tworzenia pierwszej polskiej niskokosztowej linii lotniczej AirPolonia.
Od ponad 20 lat związany z reklamą tradycyjną i internetową. W okresie od lutego 2009 do marca 2012 posiadał jeden z ośmiu wydanych w Polsce certyfikatów Google AdWords Certified Trainer uprawniających do prowadzenia szkoleń w zakresie reklamy w Google Ads. Posiada tytuł kwalifikowanego specjalisty Google Ads oraz Google Analytics. Prowadzi zajęcia m.in. z: Google Ads, analityki webowej, roli danych w e-marketingu.
Zasady rekrutacji
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Prosimy oczekiwać na kontakt mailowy opiekuna szkolenia lub kursu.

Opłaty
* Oferowana zniżka nie łączy się z innymi ewentualnymi rabatami.
Cena szkolenia | 2400 zł brutto (stawka zw. z VAT) |
Cena szkolenia ze zniżką dla Absolwentów ALK | 2160 zł brutto (stawka zw. z VAT)* |
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z panią Agnieszką Fabiańską: agaf@kozminski.edu.pl
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.
Po zarejestrowaniu się na szkolenie każdy z kandydatów otrzyma mailowo potwierdzenie zapisu.