Wesprzyj Fundację Rozwoju
Strona główna
mediacje

Mediacje jako narzędzie pracy działów HR

Poziom
Kursy i szkolenia
Czas trwania
1 dzień
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia szkolenia
Tryb
Online,
W tygodniu
Termin szkolenia:
21.10.2024

O szkoleniu

Celem szkolenia jest:

  • rozwój kompetencji pracowników działów HR w zakresie rozwiązywania konfliktów między pracownikami
  • zwiększenie skuteczności pracowników w procesie prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami

Atuty szkolenia

1
Określisz standardy prowadzenia trudnych rozmów przy wykorzystaniu mediacji
2
Rozwiniesz kompetencje przyjmowania na siebie roli trzeciej strony w procesie rozwiązywania sytuacji trudnych i konfliktowych
3
Wypracujesz standardy zgłaszania przez pracowników trudnych spraw, podejmowania działań oraz eskalacji trudności

Szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli

  • zarządzasz działem HR lub jesteś pracownikiem takiego działu
  • zależy ci na promowaniu kultury dialogu w organizacji

 

GroupOfPeopleIllustration

Program

Konflikt jako proces organizacyjny

  • Konflikt: struktura, postawa
  • Specyfika zachowań ludzi w sytuacjach konfliktu w firmie i ich konsekwencje
  • Pracownik działu HR jako trzecia strona w konflikcie – aspekt praktyczny
  • Diagnozowanie konfliktów potencjalnych oraz strategie minimalizujące negatywne skutki konfliktów

Procedura mediacji

  • Etapy mediacji  
  • Symulacja procesu

Trudne rozmowy. Jak wspierać innych w poszukiwaniu rozwiązań?

  • Radzenie sobie z emocjami w sytuacji prowadzenia trudnych rozmów.
  • Struktura rozmowy – jak wykorzystać mediacje?
  • Przekazywanie informacji zwrotnych – jak to robić skutecznie?

Zasady  działania i kryteria wykorzystania mediacji w pracy działu HR

  • Model wdrażania procesów organizacyjnych i standardów działania.  
  • Wypracowanie standardów zgłaszania problemów

 

figury

Organizacja zajęć

Czas trwania:

  • 1 dzień (6 h dydaktycznych)*
  • w godz. 9.00-14.30 

* jedna godzina dydaktyczna = 45 minut 

W szkoleniu może uczestniczyć maksymalnie 15 osób.

Terminy

21.10.2024 r.

    Szkolenie odbywa się w formule online.

    Społeczność

    Trenerka

    szkolenia
    Joanna Telus

    Mediatorka, konsultantka, doradczyni personalna i zawodowa, facylitatorka, auditorka dostępności

    Doświadczona trenerka i doradczyni biznesowa, specjalizująca się w komunikacji opartej na dialogu, konstruktywnym rozwiązywaniu konfliktów, budowaniu współpracy, przywództwie, obsłudze klienta, negocjacjach, zarządzaniu zmianą oraz rozwoju kompetencji menedżerskich. Jest również ekspertką w zakresie mediacji, pełniąc funkcję trenerki mediacji i promotorki dialogu. Posiada tytuł doktorki nauk społecznych i jest wykładowczynią akademicką. Współpracuje z Ministerstwem Zdrowia jako audytorka dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami, przeprowadzając audyty w placówkach zdrowotnych.

    Dodatkowo, pełni rolę konsultantki w Ministerstwie Edukacji i Nauki w ramach Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji, formułując opinie w zakresie włączenia kwalifikacji „Prowadzenie mediacji w oświacie” do ZSK. Pracuje również jako trenerka dostępności w instytucjach publicznych we współpracy z KPRM, organizując szkolenia dla koordynatorek dostępności. Zajmuje się doradztwem HR w PIAP Space oraz przewodniczy komisjom antymobbingowym.

    Zasady rekrutacji

    1
    Uzyskanie podstawowych informacji 

    Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.

    2
    Rejestracja 

    Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni. 

    Rekrutacja online

    3
    KONTAKT

    Prosimy oczekiwać na kontakt mailowy opiekuna szkolenia lub kursu.

    Masz pytania?
    Joanna Sawicka-Golcz

    Opłaty

    Tabela opłat
    Cena szkolenia 900 zł brutto (stawka zw. z VAT)
    Cena szkolenia dla studentów i absolwentów studiów I, II stopnia, studiów podyplomowych i MBA w ALK 810 zł brutto (stawka zw. z VAT)*

    * Oferowana zniżka nie kumuluje się z innymi ewentualnymi rabatami 

    Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.  

    Po zarejestrowaniu się na szkolenie każdy z kandydatów otrzyma mailowo INDYWIDUALNY NUMER KONTA do dokonania płatności za szkolenie. 

    Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl