Zarządzanie flotą samochodową i mobilnością 

TERMIN ORAZ CENA KURSU 

  • Czas trwania: 9 dni + egzamin
  • Termin szkolenia:

    • 03-04.03.2018
    • 17–18.03.2018
    • 07-08.04.2018
    • 21-22.04.2018
    • 12-13.05.2018

  • Zajęcia odbywają się w granicznych godzinach:

    Soboty 8:45-17:30
    Niedziela 8:45–17:30
    Egzamin w godzinach 8:45 – 10:15

    Szczegółowy harmonogram na poszczególne dni zostanie dostarczony uczestnikom na tydzień przed rozpoczęciem szkolenia.


Pierwsze w Polsce profesjonalne szkolenie dla fleet managerów i osób odpowiedzialnych za flotę w Firmie. Unikalny, autorski program. Patronat Akademii Leona Koźmińskiego i Total Fleet Solutions, przy współpracy z wybitnymi i doświadczonymi ekspertami w zakresie profesjonalnych szkoleń na brytyjskim rynku flotowym. Szkolenie zakończone egzaminem. „Świadectwo ukończenia szkolenia” - prestiżowym dokumentem potwierdzającym nabycie wiedzy i kwalifikacji.

 

SZKOLENIE REALIZOWANE WE WSPÓŁPRACY Z

 

Total Fleet Solutions - Niezależna Polska Firma Konsultingowa
Podwójny Laureat Nagrody Flotowej
Londyn 2015

 

PATRONAT MEDIALNY

PROWADZĄCY 

Paul Gogoliński

Paul Gogolinski, Szkot polskiego pochodzenia, posiada ponad trzydziestoletnie doświadczenie w sektorze finansowym i motoryzacyjnym w Europie i Republice Południowej Afryki. Podczas ostatnich ośmiu lat Paul pracował jako Dyrektor Zarządzający w firmach takich jak Daimler Fleet Management i Business Lease Polska. Był współzałożycielem i pierwszym prezesem PZWLP (Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów). Otrzymał również wiele nagród w branży i jest dumny z inicjatyw jakie podjął w obszarach bezpieczeństwa dla użytkowników samochodów flotowych. Uhonorowany miejscem na liście "Ludzie Dekady Branży Flotowej" i "100 najbardziej wpływowych osób branży flotowej". Podwójny Laureat Auto Finance Network Londyn 2015. Wieloletni wykładowca, prelegent w Wielki Brytanii, Polsce i RPA. Autor artykułów w prasie biznesowej i motoryzacyjnej. Partner w Total Fleet Solutions.

Krzysztof Sosnowski

Krzysztof Sosnowski, posiada bogate doświadczenie w tworzeniu jak i w zarządzaniu firmami Fleet Management w Polsce. Obejmował stanowisko Dyrektora Zarządzającego w Hertz Leasing, Dyrektora Handlowego w Prime Car Management (Masterlease Group), Dyrektora Operacyjnego i Członka Zarządu w ING Car Lease Polska a ostatnio pracował jako Dyrektor Operacyjny/Członek Zarządu w Alphabet Polska Fleet Management (BMW Group). Pełnił również funkcję Dyrektora ds. Rynku Motoryzacyjnego w ZPL (Związek Polskiego Leasingu). Uhonorowany miejscem na liście "Ludzie Dekady Branży Flotowej" i "100 najbardziej wpływowych osób branży flotowej". Podwójny Laureat Auto Finance Network Londyn 2015. Wieloletni wykładowca i prelegent. Autor artykułów w prasie biznesowej i motoryzacyjnej. Partner w Total Fleet Solutions.

Paweł Grabarczyk

Dyrektor handlowy EurotaxGlass’s Polska Sp. z.o.o., posiada blisko piętnastoletnie doświadczenie w branży finansowej. Specjalizuje się we współpracy z dużymi instytucjami, w tym międzynarodowymi korporacjami. W swoim portfolio ma projekty z wiodącymi towarzystwami ubezpieczeniowymi, czy programy ubezpieczeniowe wprowadzane do oferty banków. Z EurotaxGlass’s Polska związany jest od stycznia 2014 roku. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał w firmach ubezpieczeniowych: Inter Partner Assistance S.A. Oddział w Polsce, Atradius Credit Insurance N.V. S.A. Oddział w Polsce i w dziale logistyki Grupy Generali, gdzie m.in. zarządzał flotą samochodów firmowych. Zdobyta wiedza pozwala mu spojrzeć na współpracę z perspektywy handlowca, ale również z perspektywy zamawiającego. W EurotaxGlass’s kontynuuje współpracę z kluczowymi klientami, w tym z polskimi przedstawicielstwami koncernów samochodowych. Szczególną atencją darzy oficjalne programy sprzedaży samochodów używanych tworzone przez importerów. Polityki handlowe koncernów i programy sprzedaży samochodów używanych mają istotny udział w prognozowaniu wartości rezydualnych

dr Tomasz Gonsior

Dr nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania zakupami uzyskany na Uniwersytecie w Kolonii, absolwent studiów ekonomiczno-technicznych w Karlsruhe Institute of Technology (KIT). Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania łańcuchem dostaw, w szczególności zakupów. Obecnie jako partner i wiceprezes odpowiedzialny za projekty doradcze w firmie OptiBuy – wiodącej firmie doradczej specjalizującej się w zarządzaniu łańcuchem dostaw. Kierował projektami mającymi na celu optymalizację struktur i kosztów zakupowych w wielu firmach, m.in. Ciech SA, PGNiG, EnelMed, Seco/Warwick SA. Posiada bogate doświadczenie międzynarodowe zdobyte na projektach m.in. w Niemczech, Holandii, Rumunii, Francji, Wielkiej Brytanii i Rosji.

Wcześniej, jako manager zakupów, przez kilka lat pracował w centrali jednego z wiodących niemieckich producentów samochodów w sektorze premium, gdzie odpowiadał za globalną koordynację działań zakupowych dla wybranych kategorii materiałów produkcyjnych. Był członkiem zespołu prowadzącego Due Diligence przejmowanego producenta samochodów w Rosji, a po przejęciu koordynował działania zakupowe. Autor publikacji naukowych z zakresu zarzadzania zakupami oraz współorganizator i prelegent konferencji naukowych i biznesowych. Członek Polskiego Stowarzyszenia Logistyki i Zakupów PSML oraz Fördergesellschaft Produktmarketing e.V.

dr Bartłomiej Cegłowski

Dr Bartłomiej Cegłowski jest praktykiem z kilkunastoletnim doświadczeniem na rynku szkoleń. Doktor nauk ekonomicznych adiunkt w Katedrze Finansów Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, partner w firmie consultingowej, były ekspert ds. finansowych w Narodowym Centrum Kultury.  W karierze zawodowej brał udział w licznych projektach doradczych związanych z wyceną przedsiębiorstw, wdrażaniem systemu controllingu i pozyskiwaniem kapitału (w tym z funduszy unijnych) dla przedsiębiorstw oraz instytucji samorządowych. W pracy naukowej zajmuje się głównie problematyką analizy finansowej, pozyskiwania kapitału, oceny opłacalności inwestycji i zarządzania przez wartość.  Jest autorem lub współautorem kilkudziesięciu artykułów oraz referatów naukowych oraz pięciu podręczników (najnowszy to Finanse z arkuszem kalkulacyjnym (Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2011).

Przemysław Lelewski

Trener, coach ICC, prelegent na konferencjach coachingowo-trenerskich, koordynator na kierunkach studiów podyplomowych m.in. Akademia Trenera Biznesu i Akademia Menadżera Sprzedaży. Współtwórca pierwszej w Polsce
i jedynej Akademii Trenera Edutainment (ETA®). Wykorzystuje do osiągania efektów innowacyjne trendy metodyczno - dydaktyczne oraz badania socjologiczno psychologiczne, wprowadza na rynek szkoleniowy działania z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości (VR). Autor innowacyjnych i nowatorskich szkoleń w obszarze coachingu, team coachingu, pracy z wartościami. Współtworzył pierwsze kompleksowe na polskim rynku szkoleniowym narzędzia do pracy na wartościach oraz system warsztatów wspierających.

Posiada wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz doświadczenie biznesowe w pracy z dużymi organizacjami międzynarodowymi. Przeprowadza warsztaty strategiczne dla zarządów organizacji, restrukturyzuję, wspiera podczas zmiany, współtworzy z działami HR politykę firmy. Przeprowadza szkolenia dla HRBP. Zarządza projektami o charakterze rozwojowo - doradczym, zarządza treningami dla trenerów z zakresu metodyki szkoleń, wielopoziomowego projektowania szkoleń i zarządzania szkoleniami. Prowadzi warsztaty z technik coachingowych, team coachingu oraz działa w zakresie business coachingu i kariery.

Łukasz Jania

doktorant na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, Absolwent Międzynarodowej Wyższej Szkoły Logistyki i Transportu we Wrocławiu. Od 2006 roku stworzył i zarządzał flotą samochodową w firmie LG.

W późniejszym okresie poszerzał swoje doświadczenia zawodowe z zakresu zarządzania flotą w przedsiębiorstwie HPI Poland, zajmując stanowisko Key Account Fleet Managera. Przez kilka lat zarządzał międzynarodową flotą samochodową w grupie Kofola w takich krajach jak Polska, Czechy, Słowacja. Był odpowiedzialny za rozwój strategii flotowej na tych trzech rynkach. Od 2012 r. Prezes Zarządu w firmie Fleet Partners. Odpowiada za strategię firmy oraz doradztwo dla kluczowych klientów w zakresie zarządzania flotami.

W listopadzie 2011 roku otrzymał statuetkę Fleet Leader za: efektywne zarządzanie flotą samochodową na obszarze trzech pastw: Polski, Czech i Słowacji, oraz wdrożenie systemów monitoringu w trzech środowiskach prawnych i podatkowych. Autor wielu publikacji z zakresu zarządzania flotami samochodów służbowych w przedsiębiorstwach

dr Artur Smolik

Doktor ekonomii w dyscyplinie zarządzanie, praktyk biznesu, ekspert w budowaniu wartości firm, zarządzaniu zmianą, projektami zmian oraz budowaniu efektywnych struktur organizacyjnych i zarządczych. Specjalista w zakresie organizowania efektywnych struktur sprzedaży, budowaniu wygrywających zespołów, implementowania strategii rozwoju.
Zajmował stanowiska w zarządach: CTL Maczki-Bór, CTL Train, Cerkolor i wiele innych pozycji zarządczych w obszarach strategii, rozwoju, sprzedaży i operacji.

Aktualnie specjalizacja w rozwoju dywizji ubezpieczeń komunikacyjnych w Aon Polska (broker międzynarodowy). Odpowiedzialny za linię biznesową Korporacyjnych ubezpieczeń Flotowych.

Marcin Stuszewski

Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej ukończył w 2008. Od 2005 roku licencjonowany instruktor Doskonalenia Techniki Jazdy Samochodem i Motocyklem w strukturach PZMot oraz PSM.

Posiada świadectwo instruktora dtj W 0062 od 04.02.2009

Od 14 lat związany z Akademią Jazdy Opel specjalizującą się w szkoleniach dla flot samochodowych, od 2010 roku kierownik działu rozwoju szkoleń, zajmujący się opracowywaniem i wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań telemetrycznych podnoszących bezpieczeństwo pojazdów flotowych

CELE KURSU 

Rola i obowiązki car fleet managerów jest zwykle niedoceniana. Wartość zainwestowanych w park samochodowy aktywów, całkowite koszty eksploatacji i szeroki zakres ryzyk wynikających z zarządzania flotą pojazdów mają strategiczne znaczenie dla każdej firmy, znaczenie w sensie kosztowym i w zapewnieniu firmie odpowiedniego poziomu mobilności. W związku z tym, oczywistym jest, że osoby odpowiedzialne za codzienne zarządzanie muszą posiadać kwalifikacje, które zapewnią im kluczowe kompetencje i wiedzę. Rolą kursu jest dostarczenie i poszerzenie umiejętności niezbędnych do profesjonalnego i odpowiedzialnego zarządzania flotą z pozycji fleet managera, wiedzy praktycznej i teoretycznej, wiedzy unikalnej, przekazywanej przez najwyższej klasy specjalistów z Polski i Europy.
Szkolenie dedykowane jest dla firm i osób które poszukują:

  • Nabycia kwalifikacji niezbędnych dla profesjonalnej kadry zarządzającej jednym z najbardziej kosztowo twórczych obszarów w firmie.
  • Umiejętności efektywnego zarządzania i nadzoru nad polityką flotową, nad procesami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu zaspokajania potrzeb firmy związanych z szeroko pojętą mobilnością.
  • Wiedzy niezbędnej do identyfikacji potrzeb Firmy w obszarze zarządzania flotą wraz z umiejętnościami realizacji wytyczonych zadań i rzetelnego raportowania
  • Zdolności planowania, przewidywania i kontroli wraz z wiedzą niezbędną do określania i przewidywania ryzyk biznesowych, prawnych i finansowo – księgowych.
  • Umiejętności niezbędnych do prowadzenia przetargów i negocjacji z dostawcami usług i/lub z instytucjami finansującymi
  • Wiedzy w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych i likwidacji szkód
  • Umiejętności w zakresie zarządzania, budowania relacji biznesowych, strategii komunikacji i pracy zespołowej

    ADRESACI KURSU 


    Celem szkolenia jest nabycie kwalifikacji zawodowych niezbędnych do profesjonalnego i skutecznego świadczenia pracy w dziedzinie Zarządzania Flotą. Program został tak skonstruowany, aby zapewnić wysoki poziom kompetencji i wiedzy w kluczowych obszarach. Materiał, wiedza oraz sposób przekazu jest skierowany jest do osób, które zamierzają pracować w zawodzie fleet managera, pracują ale chcieliby w znaczący sposób podnieść swoje kwalifikacje oraz osób, których obowiązki obejmują w jakimś zakresie tematykę związaną z zarządzaniem flotą, a w szczególności:

    • Pracowników działów flotowych, administracyjnych i HR w firmach posiadających pojazdy własne, leasingowane lub wynajmowane
    • Osób pracujących w firmach świadczących usługi wsparcia floty
    • Pracowników punktów dealerskich odpowiedzialnych za sprzedaż samochodów i usług flotowych
    • Specjalistów zatrudnionych w spółkach świadczących usługi Car Fleet Management dla Klientów

    WARUNKI UKOŃCZENIA SZKOLENIA 

    Warunkiem ukończenia szkolenia i uzyskania świadectwa ukończenia szkolenia jest zaliczenie końcowego egzaminu w postaci testu jednokrotnego wyboru obejmującego wiedzę z całego szkolenia.


    Kontakt:
    Małgorzata Cybulska