Komunikacja Interpersonalna 

TERMIN ORAZ CENA SZKOLENIA 

  • Czas trwania: 2 dni (w godz. 9.00-16.00)
  • Termin szkolenia: 15-16.03.2018
  • Cena szkolenia: 1450 zł brutto (stawka zw. z VAT)
  • Cena szkolenia dla studentów i absolwentów ALK: 1300 zł brutto (stawka zw. z VAT)
  • Cena szkolenia zawiera: materiały szkoleniowe, przerwę kawową-

TRENER PROWADZĄCY 


MAGDALENA ŻMIJEWSKA

Co mnie wyróżnia na rynku?

Sukces w biznesie to 80% psychologii i 20% mechaniki – jako praktyk biznesu i pasjonat psychologii wiem jak połączyć obydwie te sfery dla radosnego osiągania celów osobistych i biznesowych.

Kim jestem?

Ukierunkowanym Ekspertem rozwijającym Managerów/Liderów biznesu.

A dodatkowo:

1. Executive & Business Coachem - Erickson Certified Professional Coach, ACC ICF, indywidualna superwizja w coachingu, talenty Gallupa, Clean Coaching, Zen Coaching.
2. Masterem NLP.
3. Trenerem/Facylitatorem Biznesu, certyfikat Akademii Leona Koźmińskiego.
4. Ekspertem od dynamiki grupowej i indywidulanej, Making the Difference: Leadership & Authority in Groups and Organisations, Lionel Stapley.
5. Trenerem w ramach Center of Excellence na Akademii Leona Koźmińskiego.
6. Certyfikowanym konsultantem analizy predyspozycji zawodowych Extended Disc.
7. Psychologiem Biznesu – podyplomowe studia na Akademii Leona Koźmińskiego „Psychologia biznesu dla menedżerów” – w trakcie.
8. Managerem HR, ponad 15 lat doświadczenia w biznesie m.in.: TVN S.A., MTV Networks Polska,  Grupa Pracuj, Leroy Merlin.
9. Właścicielem firmy szkoleniowo – coachingowej STREFA ROZWOJU.

Ceniona przez Klientów za indywidulane podejście, bycie i towarzyszenie, wiedzę i doświadczenie, prawdziwość i autentyczność, ludzką życzliwość, empatię i uważne słuchanie, a także za dobrą energię i poczucie humoru.

Posiada wieloletnie doświadczenie trenerskie we współpracy z klientami  korporacyjnymi, dla których opracowała i przeprowadziła kilkadziesiąt szkoleń.

Jest ukierunkowanym ekspertem specjalizującym się w czterech obszarach pracy rozwojowej z Managerami/Liderami:

  • ścieżce managerskiej – Akademia Managera doskonaląca miękkie i twarde kompetencje w roli managera/lidera
  • ścieżce integracyjnej – warsztaty pogłębiające relacje i budujące więzi pomiędzy członkami zespołów
  • ścieżce projektowania kariery zawodowej – career coaching z elementami doradztwa zawodowego oraz feedbacki dla managerów w oparciu o Extended Disc, Oceny 360 czy talenty Gallupa
  • ścieżce coachingowej – warsztaty doskonalące umiejętności coachingowe i przywódcze

Jako Coach przeprowadziła ponad 500 godzin coachingu zarówno z klientami indywidualnymi jak i korporacyjnymi. Prowadzi coaching w 3 odsłonach: executive, business i career coachingu.

Odpoczywa jeżdżąc konno. Pasjonatka rozwoju osobistego, zdrowego odżywiania i życia w zgodzie ze sobą i swoimi wartościami. Lubi się uczyć i ciągle poszukiwać inspirujących miejsc, ludzi, emocji.

Pracuje w języku polskim i angielskim.

Wybrani klienci:

Fiat Auto Poland, FCA Group Bank Polska S.A.,  Agora S.A., Hilding Anders Polska, Nordea, Telewizja Polska, Ministerstwo Sportu, Netia S.A., Grupa Pracuj S.A., Trenkwalder, Dominium S.A., Monster Polska, Inchcape Motor Polska (BMW), Liceum Staszica w Warszawie, TVN S.A., WNS Global Services, Polska Rada Centrów Handlowych, Wydawnictwo Nowa Era,  Bricoman, Payback Polska, Urząd Dozoru Technicznego, CEZ Trade Polska.

Referencje dostępne na www.strefa-rozwoju.net

TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE, JEŚLI POSZUKUJESZ: 

  • zwiększenia swojej siły oddziaływania na innych
  • możliwości poznania i wykorzystania specyfiki mowy ciała w komunikacji międzyludzkiej
  • sposobów by nauczyć się odkrywać „między wierszami” głębokie założenia i intencje w komunikatach twojego rozmówcy
  • wypracowania sposób radzenia sobie z agresją w komunikacji
  • inspiracji jak komunikować się skutecznie  zarówno na poziomie werbalnym jak i niewerbalnym
  • sposobów permanentnego budowania swojej asertywnej komunikacji i postawy
  • dróg do wzmacniania poczucia własnej wartości, które przekładają się na sukcesy w komunikacji
  • umiejętności utrzymywania uwagi odbiorcy
  • umiejętności empatycznego słuchania
  • elastycznej zmiany perspektywy w komunikacji

CELE KURSU  

Celem warsztatu jest dostarczenie uczestnikom narzędzi i unikatowej wiedzy do efektywnego procesu komunikowania się w jedynym właściwym kierunku czyli zawsze od wewnątrz do zewnątrz, bo możemy dać innym jedynie to co sami posiadamy w sobie. Trzeba jasno powiedzieć, że w dzisiejszym świecie stanowi to o sukcesie zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. Także jest najlepszą inwestycją na tu i teraz dla lepszej komunikacji uczestnika z samym  sobą, z innymi i ze światem.

Warsztat jest autorskim podejściem autorki wyniesionym z wieloletniej pracy z ludźmi w organizacjach biznesowych i edukacyjnych. Program jest syntezą najlepszych praktyk i narzędzi funkcjonujących na rynku. Jego podstawą jest solidny fundament wiedzy psychologicznej podanej w prosty i przystępny sposób. Wyróżnia go umiejętność przełożenia teorii na praktyczne wykorzystanie nowej wiedzy w codziennym życiu. Zarządzanie różnorodnością w komunikacji, ćwiczenie umiejętności dopasowywania się do odbiorcy oraz permanentna praca nad zwiększaniem poczucia własnej wartości to niewątpliwie ważne korzyści płynące z uczestnictwa w tym warsztacie.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się też jakie narzędzia w procesie komunikowania mogą wykorzystywać. Podczas zajęć będą mogli doświadczyć jak działa efektywna komunikacja i na czym najlepiej skoncentrować swój czas i energię, aby otrzymywać spektakularne rezultaty. Przez całe dwa dni będziemy pracować nad budowaniem w zespole relacji opartych na zaufaniu. Szkolenie jest prowadzone w formie aktywnych warsztatów z dużym zaangażowaniem po stronie uczestników. Każdy z nich będzie miał okazję zacząć od siebie i poznać swój indywidulany sposób komunikowania się i odczuwania oraz wykorzystać i przełożyć tę wiedzę na doskonalenie swojej strategii komunikacyjnej. Uczestnicy będą mieli okazję rozszerzyć swoją wiedzę o informacje jak wywierać wpływ z wykorzystaniem języka wspierającego komunikację i przez to osiągać swoje cele w elegancki sposób.  Dowiedzą się w czym warto dać się zainspirować, a co warto wypracować samemu.

ADRESACI SZKOLENIA: 

  • osoby, które chcą jeszcze lepiej i skuteczniej komunikować się ze sobą i z innymi
  • wszyscy ci, którzy są zainteresowani poznaniem tajników komunikacji niewerbalnej
  • ci, którzy w elegancki i harmonijny sposób pragną realizować swoje cele osobiste i zawodowe
  • osoby, które chcą wzbogacić swój „koszyk narzędzi komunikacyjnych” o sprawdzone i skuteczne rozwiązania
  • osoby zainteresowane poszerzeniem wiedzy o sobie i wykorzystania jej do budowania poczucia własnej wartości i skutecznej strategii komunikacyjnej
  • wszyscy ci, którzy są gotowi wkroczyć na  drogę rozwijania swoich umiejętności komunikacyjnych na kilku poziomach

DLACZEGO WARTO - ZDANIEM NASZYCH ABSOLWENTÓW 

„Jeżeli chcesz doskonalić siebie, odkryć to, co w tobie nieodkryte i znaleźć klucz do komunikacji w sobą samym i z ludźmi to polecam jak najbardziej szkolenie u Magdy Żmijewskiej. Mnie zmieniło, ja już znalazłam swój skarb, swoje miejsce, odkryłam swoje ja.”

Katarzyna Dobrzyńska
Specjalista ds. Logistyki
Logistic Specialist
Basell Orlen Polyolefins Sp. z o.o.

 

,,Muszę przyznać, że szkolenie przygotowało mnie do zaakceptowania inności innych.
Teraz dużo łatwiej rozmawiam z kolegami z pracy oraz lepiej rozumiem zachowanie dzieci w domu.
Warszat był bardzo ciekawym doświadczenim, miał zupełnie inną formę niż prezentowana dotychczas w szkole.
Atmosfera otwartości i zrozumienia umożliwiła szybkie przełamanie wewnętrznych ograniczeń.
Serdecznie polecam taki rodzaj samodoskonalenia aby móc lepiej odnaleść się w życiu zawodowym i rodzinnym."


Dariusz Strzalkowski
Sirona Technical Service Specialist

 

"Magda ma rzadką umiejętność szybkiego zrozumienia grupy, jej dążeń i wyzwań - prowadzi szkolenie tak, żeby zarówno każdy z uczestników dostał coś ważnego dla siebie, ale też, żeby grupa dostała coś wynikającego z jej potencjału jako całości. Kreuje to szkolenie z otwartą głową i nie obawia się pójść spontanicznie w kierunki, które może do łatwych nie należą, ale mają największe znaczenie rozwojowe. Wartością jest to, że po jakimś czasie ciągle echa szkolenia wpływają na postrzeganie siebie w komunikacji z innymi i ze światem."

Krzysztof Kamiński, PM Navigator

Kontakt: 
Agnieszka Bartczuk-Jasińska

Starszy doradca edukacyjny