Wesprzyj nas
Strona główna
szkolenie z komunikacji interpersonalnej, kurs komunikacja interpersonalna, szkolenie komunikacja

Komunikacja interpersonalna

Poziom
Kursy i szkolenia
Czas trwania
2 dni
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia szkolenia
Termin szkolenia
17.06 - 18.06.2024

O kursie

Komunikacja to umiejętność, której można się nauczyć. To jak jazda na rowerze czy pisanie na maszynie. Jeśli tylko nad nią popracujesz, możesz bardzo szybko poprawić jakość każdej części swojego życia. (Brian Tracy) 

Magda Żmijewska Executive Coach PCC ICF, ECPC, AoEC:  

Wzrasta świadomość, że efekty pracy zależą od skuteczności w relacjach, a jakość relacji zależy od indywidualnych umiejętności w obszarze komunikacji. Zapraszam do zapoznania się z tematami przekazywanymi w formie warsztatów coachingowych z komunikacji w następujących obszarach: 

  • Komunikacja Interpersonalna 
  • Nowoczesna Komunikacja w Biznesie
  • Delegowanie – Feedback – Feedforward – kluczowe narzędzia komunikacyjne w rozwijaniu zespołów

Można uczestniczyć we wszystkich trzech warsztatach, można wybrać dowolne z nich. Pierwszy z trzech tematów - Komunikacja Interpersonalna - jest w  moim przekonaniu niezbędnym fundamentem, żeby dalej móc doskonalić umiejętności komunikacyjne. Warsztat wprowadza Uczestnika w sekrety technik komunikacyjnych i rozwoju osobistego. Warsztat polecam zwłaszcza tym osobom, które muszą komunikować się „z obcymi cywilizacjami”. 

Warsztat jest moim autorskim podejściem zbudowanym na ponad 20-letniej pracy z ludźmi w organizacjach biznesowych i edukacyjnych. Program jest syntezą najlepszych praktyk i narzędzi funkcjonujących na rynku. Jego podstawą jest solidny fundament wiedzy psychologicznej podanej w prosty i przystępny sposób. Wyróżnia go umiejętność przełożenia teorii na praktyczne wykorzystanie nowej wiedzy w codziennym życiu. Zarządzanie różnorodnością w komunikacji, ćwiczenie umiejętności dopasowywania się do odbiorcy oraz permanentna praca nad zwiększaniem poczucia własnej wartości to niewątpliwie ważne korzyści płynące z uczestnictwa w tym warsztacie.  Szkolenie jest prowadzone w formie aktywnych warsztatów z dużym zaangażowaniem po stronie uczestników. Każdy z nich będzie miał okazję zacząć od siebie i poznać swój indywidulany sposób komunikowania się i odczuwania oraz wykorzystać i przełożyć tę wiedzę na doskonalenie swojej strategii komunikacyjnej. Uczestnicy będą mieli okazję rozszerzyć swoją wiedzę, jak wywierać wpływ z wykorzystaniem języka wspierającego komunikację i przez to osiągać swoje cele w elegancki sposób.  Dowiedzą się, w czym warto dać się zainspirować, a co warto wypracować samemu. 

W dzisiejszym świecie sztuką staje się umiejętność wyboru, w gąszczu miałkości i powierzchowności. Ucz się od najlepszych, przyjdź na Akademię Leona Koźmińskiego – zapraszam.

1
Warsztat

Serca programu tego warsztatu są dwa. Jedno to samoświadomość własnych wzorców komunikacyjnych co jest drogą do polepszenia komunikacji z innymi. Oraz drugie serce, którym jest permanentne budowanie adekwatnego poczucia własnej wartości, które przekłada się na asertywną komunikację, komunikację w poszanowaniu siebie i innych

2
Podejście

Pracujemy w małych grupach w podejściu coachingowym czyli będzie: tyle teorii ile trzeba, tak dużo doświadczenia, żeby wiedza „weszła w mięśnie bez wysiłku”, tak dużo pytań, żeby kreować nową świadomość, tyle inspiracji, żeby można się było dzielić się z innymi, tak dużo konkretnych narzędzi, żeby życie było łatwiejsze, tyle dobrej energii, żeby przyjemny stan emocjonalny trwał na długo po spotkaniu. 

Partnerzy

Adresaci

Szkolenie jest dla Ciebie, jeśli  

  • poszukujesz odpowiedzi na pytanie, co jest esencją komunikacji między ludźmi

  • chcesz zrozumieć, czym jest różnorodność w komunikacji i komunikacja z różnorodnością 

  • chcesz zwiększyć swoją siłę oddziaływania na innych 

  • poszukujesz sposobów, by nauczyć się odkrywać „między wierszami” głębokie założenia i intencje w komunikatach twojego rozmówcy 

  • chcesz poznać „słowa klucze”, które otworzą niejedne drzwi 

  • chcesz wypracować sposoby radzenia sobie z agresją w komunikacji 

  • chcesz rozwiązać „syndrom trudnego klienta” 

  • poszukujesz inspiracji, jak komunikować się skutecznie na poziomie   zarówno werbalnym, jak i niewerbalnym 

  • poszukujesz sposobów permanentnego budowania swojej asertywnej komunikacji i postawy 

  • poszukujesz dróg do wzmacniania adekwatnego poczucia własnej wartości, które przekłada się na sukcesy w komunikacji 

GroupOfPeopleIllustration

Trenerzy

lic. Magdalena Żmijewska

Jest ukierunkowanym ekspertem rozwijającym liderów i profesjonalistów w biznesie. Obszary jej specjalizacji to: przywództwo, ocena i rozwój kompetencji menedżerskich, executive coaching,  komunikacja interpersonalna, rozwój talentów i mocnych stron, wzmacnianie energii życiowej. Przez ponad 15 lat pracowała w dużych międzynarodowych organizacjach jako HR manager, a obecnie działa jako freelancer i wspiera rozwój organizacji i liderów jako certyfikowany executive coach (PCC ICF, ECPC, AoEC), wykładowca Executive MBA, trener biznesu, Life Energy Expert. Jest autorką studiów podyplomowych w Głównej Szkole Managerskiej Collegium Humanum – Leadership Master Class. Ma następujące certyfikaty: Academy of Executive Coaching (UK), Professional Certified Coach International Coach Federation, Erickson Certified Professional Coach, Action Learning Coach WIAL, Zen Coaching, Clean Coaching, Master NLP, Trener Biznesu ALK, Leadership & Authority in Groups and Organisations Lionel Stapley, Extended Disc, Talenty Gallupa, certyfikat Calligraphy Health System - chiński system wzmacniania energii osobistej.

Pracowała dla dużych graczy na rynku, m.in.:  Fiat Auto Poland, FCA Group Bank Polska S.A.,  Agora S.A., Nordea, Telewizja Polska, Netia S.A., Grupa Pracuj S.A., Trenkwalder, Inchcape Motor Polska (BMW), TVN S.A., WNS Global Services, Nowa Era,  Bricoman, Payback Polska, Benefit Systems S.A., CEDC International, Vivus Finance, Huntsman, Wydawnictwo Naukowe PWN, PS Gaz, Colliers International, Orlen Oil, Poczta Polska, Polskie Forum HR, Semantive.

Jej motto – najważniejsze są rezultaty moich Klientów, bo coaching jest o ich działaniu w zmianie.

www.magdazmijewska.pl

Co zyskujesz

NAUCZYSZ SIĘ 

  • własnych wzorców komunikacyjnych

  • rozpoznawania tych wzorców u innych 

  • trafiania z komunikatem wprost do odbiorcy 

  • jak radzić sobie z krytykiem wewnętrznym

  • czym jest szuflandia i jak z niej wychodzić 

  • jak wzmacniać poczucie swojej wartości 

OTRZYMASZ 

  • kilka testów do samoobserwacji 

  • kilka ćwiczeń samorozwojowych 

  • kilka inspiracji do pracy własnej 

  • możliwość jeszcze lepszego poznania samego siebie. 

ZMIENISZ 

  • rozumienie, czym jest różnorodność w komunikacji 

  • swoje nastawienie do innych ludzi 

  • swoje myślenie na temat „kim dla Ciebie jest trudny klient”? 

  • sposób myślenia o sobie samym 

Program szkolenia

Dzień 1 i 2 

BLOK I Fundamenty Komunikacji – autorski MŻ model komunikacji budującej porozumienie, efekt pierwszego wrażenia, indywidualny bilans umiejętności komunikacyjnych, elegancki wpływ bez wywierania presji, pacing & leading, 4 prawa komunikacji, komunikacja jako metafora tańca, o etykietowaniu i szuflandii, kim jest Sherlock Holmes?, obserwacja bez osądu, magiczny krąg komunikacji, 3 główne ośrodki komunikacji wewnętrznej, na ścieżce od wroga do bohatera, o roli nastawienia, język komunikacji niewerbalnej.

 

BLOK II  KOMUNIKACJA W RÓŻNORODNOŚCI – neuroscience - mózg prawo i lewo półkulowy, neuro-lingwistyka w komunikacji z metaprogramem WSK, quiz WSK, praktyka rozpoznawania WSK w rozmowie, komunikacja niewerbalna – mikro ruchy gałek ocznych.

 

BLOK III BUDOWANIE RELACJI – podobieństwa i różnice czyli bądź budowniczym mostów, sygnały budujące relacje, czym jest raport?

 

BLOK IV DIALOG WEWNĘTRZNY I TRZY STRATEGIE KOMUNIKACJI – co to jest dialog wewnętrzny?, neurony lustrzane, rola poczucia własnej wartości w komunikacji, kim jest wewnętrzny krytyk?, 3 strategie komunikacji, indywidualna diagnoza postaw, dociekanie autentyczności, formułowanie asertywnych praw osobistych,  jak zarządzać fochem i bierną agresją? osobiste podsumowanie szkolenia i rozdanie certyfikatów.

figury

Organizacja zajęć

Czas trwania: 2 dni (16 h dydaktycznych)* w godz. 9.00-16.00 

Szkolenie odbędzie się w formule stacjonarnej

* jedna godzina dydaktyczna = 45 minut

 

Terminy

17 - 18 czerwca 2024

Forma prowadzenia zajęć

Szkolenie jest prowadzone w formie aktywnych warsztatów z dużym zaangażowaniem po stronie uczestników.

1
Uzyskanie podstawowych informacji 

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.

2
Rejestracja 

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni. 

Rekrutacja online 

3
KONTAKT

Prosimy oczekiwać na kontakt mailowy opiekuna szkolenia lub kursu.

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Agnieszka Bartczuk-Jasińska

Opłaty

* Oferowana zniżka nie kumuluje się z innymi ewentualnymi rabatami 

Tabela opłat
Cena szkolenia 2450 zł brutto (zw. z VAT)
Cena szkolenia dla studentów i absolwentów studiów I, II stopnia, studiów podyplomowych i MBA w ALK 2205 zł brutto (zw. z VAT) *

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.  

Po zarejestrowaniu się na szkolenie każdy z kandydatów otrzyma mailowo INDYWIDUALNY NUMER KONTA do dokonania płatności za szkolenie. 

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl