Budowanie marki osobistej w Internecie  

TERMIN I CENA KURSU 

  • Czas trwania: 1 dzień (8 godzin lekcyjnych)
  • Termin rozpoczęcia kursu: Już wkrótce
  • Cena kursu: 790 zł/osoba brutto (stawka zw. z VAT).
  • Cena szkolenia dla studentów i absolwentów ALK: 710 zł brutto (stawka zw. z VAT)

TRENER 

Anna Miotk

Od początku swojej kariery zawodowej specjalizuję się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (PR, marketing, social media). Obecnie jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Wcześniej odpowiadała za badania i rozwój produktu oraz wybrane działania marketingowe dla jednej z marek monitoringu mediów. Ma też sześcioletnie doświadczenie w public relations – pracowała w uznanych polskich i sieciowych agencjach PR, realizując projekty dla klientów z sektorów IT, FMCG oraz healthcare.

Doktor nauk humanistycznych, tytuł jej rozprawy doktorskiej to „Metody oceny i pomiaru rezultatów działań public relations stosowane w Polsce”. Wcześniej ukończyła socjologię na Uniwersytecie Gdańskim.

Wykłada na studiach podyplomowych PR, prowadzi szkolenia dotyczące mierzenia efektów działań public relations; jej kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga poświęconego mierzeniu działań komunikacyjnych.

ADRESACI SZKOLENIA: 

  • Osoby na stanowiskach specjalistycznych i kierowniczych, które chcą budować swoją pozytywną markę osobistą w sieci.

        TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE, JEŚLI POSZUKUJESZ: 

        • wiedzy na temat budowania marki osobistej w Internecie
        • praktycznych narzędzi internetowych wspierających budowanie marki osobistej
        • przykładów dobrych praktyk


              Kontakt: 
              Anna Mięgoć

              Doradca edukacyjny

              Kontakt: 
              Małgorzata Oświata

              Menedżer ds. Marketingu i Rozwoju