Akademia rozwoju kompetencji sprzedaży usług profesjonalnych dla biznesu 

WSPÓŁPRACA MERYTORYCZNA: 

 

 

 

TERMIN I CENA SZKOLENIA 

  • Czas trwania: godz. 16.00-19.15
  • Cena szkolenia:
    - 11800 zł netto (+23%VAT) – możliwość płatności w  dwóch częściach, po 5900  zł netto (+23% VAT)
    - 10800 zł netto (+23%VAT) – przy dwóch lub więcej osobach z jednej organizacji, możliwość płatności w dwóch częściach, po 5400 zł netto (+23% VAT)
    - 9900 zł netto (+23% VAT) przy jednorazowej płatności za cały program

PROGRAM ROZWOJU „KOMPETENCJE SPRZEDAŻY USŁUG PROFESJONALNYCH DLA BIZNESU” 

Dynamicznie rozwijająca się sytuacja na rynku usług profesjonalnych coraz częściej wymaga od specjalistów – prawników, konsultantów, inżynierów, doradców, analityków – wchodzenia w rolę sprzedawcy. Czy jest to takie proste?

Główne wyzwania w sprzedaży usług profesjonalnych dla biznesu
Dla wielu z profesjonalistów (konsultantów, doradców podatkowych, prawników, architektów, finansistów) rola sprzedażowa, związana z rozwojem portfela klientów, często nie jest ich rolą naturalną. W tym kontekście obserwujemy, że spotykają się oni z następującymi wyzwaniami:

  • Występuje problem ze zbudowaniem swojego portfela klientów. Wielu profesjonalistów uważa, że „Skoro jestem dobry w tym co robię, to ludzie powinni zgłaszać się do mnie sami”. Poza tym dużo czasu zajmuje im realizacja aktualnych projektów dla klientów. Dlatego niechętnie wykonują działania związane z inicjowaniem nowych kontaktów lub odwlekają to w czasie. W efekcie prowadzi to do braku poczucia stabilności biznesu.
  • Eksperci są narażeni na zagrożenie oddawania wiedzy za darmo w trakcie procesu sprzedażowego (syndrom tzw. bezpłatnego konsultingu). Klienci w trakcie rozmów z chęcią pozyskają informacje, koncepcję czy poradę, ale nie koniecznie zobowiążą się do ustalenia dalszych, konkretnych kroków.
  • W końcowej fazie rozmów klienci często sprowadzają rozmowę do ceny – występuje trudność w przekonaniu klienta do wartości jaką oferuje dany profesjonalista. Powoduje to czasem ciężką pracę nie zawsze przekładającą się na adekwatne do niej wyniki finansowe.

Zostałem konsultantem, ponieważ nigdy nie chciałem sprzedawać
Wielu ekspertów oferujących usługi profesjonalne jest doskonale wykształconych i wykwalifikowanych. Ukończyli doskonałe uczelnie, zdobyli aplikacje, uzyskali dodatkowe certyfikaty. “Sprzedaż” swoich usług nie jest jednak dla nich naturalną częścią ich biznesowego DNA. Profesjonaliści czują się zdecydowanie bardziej komfortowo w trakcie realizacji usługi niż w trakcie jej sprzedaży. Wielu profesjonalistów nie czuję się dobrze w garniturze sprzedażowym i uważa, że nie do ku temu predyspozycji. Często typowa rozmowa handlowa lub inicjowanie kontaktu z potencjalnym klientem stanowi dla nich bardzo duże wyzwanie.

Nie chciałbym brzmieć jak „rasowy” sprzedawca
Dodatkowo profesjonalistom sprzedaż kojarzy się negatywnie. Mają w głowie stereotyp sprzedawcy, który jest gadatliwy, nachalny, wciskający na siłę swoje produkty. Oferując wysoce wyspecjalizowane usługi absolutnie nie chcą identyfikować się z takim stereotypem. Dlatego bardzo często nie widzą wartości w ogólnych kursach sprzedażowych. Owi specjaliści w wielu przypadkach nie mieli okazji przyjąć odpowiedniego wzorca w sprzedaży zgodnej z ich profesją i doświadczeniem.
Dlatego wspólnie z Akademią Leona Koźmińskiego stworzyliśmy pierwszy w Polsce program rozwoju kompetencji sprzedażowych dedykowany w całości dla osób zajmujących się usługami profesjonalnymi dla biznesu.

DLACZEGO Z NAMI?  

Sandler Training jest największym na świecie dostawcą szkoleń z zakresu sprzedaży, obsługi klienta i zarządzania sprzedażą. Sandler posiada ponad 250 lokalnych oddziałów w ponad 25 krajach.

 

 

 

Sandler Training specjalizuje się w sektorze usług profesjonalnych dla biznesu. Problemy, z jakimi mierzą się firmy oferujące usługi profesjonalne dla biznesu są opisane w książce „Selling Professional Services”. Książka opisuje przykłady wielu firm, którym zastosowanie metody Sandlera pomogło w osiągnięciu sukcesu.     


 

 

 

Ósmy rok z rzędu Sandler Training został laureatem prestiżowego rankingu Top Training Companies (w obszarze merytorycznym: sprzedaż) prowadzonego przez portal Training Industry.

 

 

 

 

Filozofia Sandler Training opiera się na odejściu od metod proponowanych w tradycyjnych szkoleniach, w tym także od tradycyjnych etapów sprzedaży, a skierowaniu uwagi na wyzwania zakupowe klienta, jego gry psychologiczne i stosowanie niestandardowych mechanizmów wywierania wpływu.
Problemem większości szkoleń jest brak wdrożenia. Uczestnicy wracają z zajęć, ale rzadko w sposób systematyczny praktykują "nowe" umiejętności. Programy rozwojowe (szkolenia) Sandler Training konstruowane są w formie kilkuetapowego procesu, pozwalającemu na uzyskiwanie trwałej zmiany nawyków i zachowań sprzedażowych, a nie jednorazowej inspiracji.

W Akademii Leona Koźmińskiego kształcimy przedsiębiorców i menedżerów wyższego i średniego szczebla dla instytucji i korporacji krajowych i międzynarodowych. Prowadzone przez nas projekty rozwojowe poszerzają i rozwijają umiejętności pracowników. Każdy program rozwojowy uwzględnia indywidualne potrzeby, zainteresowania i preferencje organizacji zamawiającej.  


 

Wysoki poziom naszych programów  jest audytowany i certyfikowany przez międzynarodowe instytucje weryfikujące jakość kształcenia.
Posiadamy trzy najważniejsze akredytacje międzynarodowe:
• europejski EQUIS – otrzymaliśmy jako 16 uczelnia razem z London Business School, Oxford, EADA
AMBA – akredytację przyznaje Association of MBAs
AACSB – najstarszej na świecie instytucji akredytującej szkoły. Posiada ją zaledwie 5 proc. szkół biznesowych na świecie, w tym takie uczelnie jak Yale i Harvard University.

Należymy do ścisłej czołówki 60 najlepszych uczelni na świecie, które jako jedyne posiadają wszystkie trzy akredytacje.

Ponadto Akademia Leona Koźmińskiego jest klasyfikowana w prestiżowych rankingach edukacyjnych „Financial Times” – Business School Rankings, konkurując z najlepszymi uczelniami z całego świata.  Od roku 2009 na ponad 16 000 uczelni biznesowych na świecie jesteśmy klasyfikowani w ścisłej czołówce 100 uczelni o najwyższym poziomie kształcenia:

  • 45 miejsce – wśród najlepszych uczelni biznesowych – FT  European Business Schools Ranking 2016
  • 42 miejsce – w rankingu FT 2016 – najlepszych światowych studiów z zarządzania
  • 18 miejsce – w rankingu FT 2016 – najlepszych światowych studiów z finansów
  • 72 miejsce – w rankingu FT 2016 – najlepszych programów Executive MBA z całego świata


Wśród niepublicznych uczelni wyższych nieprzerwanie od 17 lat zajmujemy I miejsce wg rankingów „Rzeczpospolitej” i „Perspektyw”. ALK otrzymała aż trzy wyróżnienia Polskiej Komisji Akredytacyjnej za kształcenie na kierunkach: zarządzanie, prawo, administracja.   


TRENER 

Andrzej Twarowski

Absolwent XXVII nitki Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego. Na swojej nitce pełnił funkcje Starosty Grupy. Dyplom obronił w 2007 roku.

Jako ekspert sprzedaży specjalizuje się w branżach usług profesjonalnych dla biznesu, finansowych i technicznych. Zrealizował projekty dla czołowych kancelarii prawnych, agencji rekrutacyjnych, firm doradczych, dostawców usług biznesowych w Polsce.

Wysłany w pierwszym „desancie” konsultantów, którzy uczyli się metody Sandlera za Wielką Wodą w 2005 roku.

Zarządzał sprzedażą w start-up’ie bankowości internetowej, tanich liniach lotniczych i największej firmie szkoleniowej w Polsce.

W realizowanych programach skupia się na realnej zmianie w zachowaniach, postawach i umiejętnościach sprzedażowych.Prywatnie miłośnik koszykówki i ojciec dużej rodziny.

PROGRAM JEST W SZCZEGÓLNOŚCI SKIEROWANY DLA: 

  • prawników,
  • konsultantów,
  • doradców podatkowych,
  • finansistów,
  • księgowych,
  • architektów,
  • doradców personalnych,
  • headhunterów,
  • coachów,
  • ekspertów zarządzania projektami,
  • specjalistów IT.

REKOMENDACJE: 

        Jakub Ziółek Partner Zarządzający Crido Legal

        W szkoleniu Sandlera prowadzonym przez Andrzeja Twarowskiego uczestniczyłem zarówno osobiście, jak również poleciłem je pięciu starszym prawnikom z kierowanej przeze mnie kancelarii prawnej. Może się wydawać, że w branży usług profesjonalnych, a tym bardziej branży prawniczej, sprzedaż jest kwestią drugorzędną. Przecież ludzie przychodzą do prawnika, doradcy podatkowego, audytora z uwagi na jego pozycję eksperta w danej dziedzinie lub opierają się na rekomendacjach innych osób. Nic bardziej mylnego. W dzisiejszych czasach usługę sprzedaje się podobnie jak produkt – wystandaryzowany lub też „skrojony na miarę” dla klienta. Sama eksperckość czy rekomendacja nie są wystarczające. Istotne natomiast jest, aby z klientem przejść cały proces ofertowania, od momentu zainteresowania go usługą, dopasowania do niego oferty, przez dyskusję o wynagrodzeniu, aż do ostatecznej decyzji klienta o zakupie.

        Szkolenie Sandlera pozwala jego uczestnikom uporządkować i usystematyzować proces sprzedaży, spojrzeć na niego niejako „ z boku” i przede wszystkim nauczyć się ten proces prowadzić, co w dzisiejszym świecie jest niezbędne. Zwykło się mawiać, że każdy jest sprzedawcą. Ale nie każdy jest w tym dobry. Szkolenie prowadzone przez Sandler Training i Andrzeja Twarowskiego pomaga zwiększyć skuteczność sprzedaży i poprawić w ten sposób wyniki firmy. Z pełnym przekonaniem je rekomenduję.

        Marcin Guzik Partner, Członek Zarządu TenStep Polska – Profesjonalne Zarządzanie Projektami

        Konsultanci i doradcy z reguły nie lubią sprzedawać, ale uwielbiają by ich kupowani! Absolutnie zgadzam się z tym stwierdzeniem. Sprzedaż kojarzy mi się źle. To prosta droga do depresji: nieustanne odmowy, pytania pozbawione sensu, ludzie kwestionujący to, co buduje moją pewność siebie i poczucie wartości...  Ale przede wszystkim marnowanie czasu: próby dodzwonienia się, oczekiwanie na odpowiedź, zwodzenie, gry i zabawy…  Zawsze myślałem, że sprzedawcą trzeba się urodzić, a dobry sprzedawca to ktoś, komu rezultaty przychodzą bezwysiłkowo.

        Szkolenie u Andrzeja Twarowskiego kupiłem by uspokoić swoje sumienie i mieć pewność, że zrobiłem wszystko, co trzeba było zrobić. Nie do końca wierzyłem w skuteczność, gdyż moja branża jest na tyle trudna i specyficzna a produkt tak złożony, że raczej proste techniki w niczym mi nie pomogą. Ale nie przekonam się, gdy nie spróbuję.

        Pierwszy szok przeżyłem na początku, gdy Andrzej poprosił, abyśmy odpowiedzieli na pytanie „sprzedawałbym więcej, gdyby moi Klienci…”. Poczułem wiatr w żagle i zapisałem całą stronę uwag do moich potencjalnych Klientów. Sądziłem, że będę miał najszerszą i najbardziej odkrywczą listę sugestii, które szanowny Klient mógłby uwzględnić. Na sali usiadłem tak, że odpowiadałem na to pytanie jako ostatni. Okazało się, że po kolei ktoś z grupy opowiadał o tym, co było na mojej liście. Gdy przyszła moja kolej nie miałem w zasadzie nic do powiedzenia. Okazało się, że niezależnie od tego co się sprzedaje problemy są zasadniczo te same.

        Dzięki poznaniu Sandlera i szkoleniom Andrzeja doszedłem do kilku wniosków:

        1.    Sprzedaż jest sztuką. Jako wykształcony muzyk rozumiem to następująco 5% sukcesu  to szczęście, 5% daje talent, 90% sukcesu to praca i ćwiczenie.
        2.    Sprzedaż jest przemyślanym (nie chaotycznym lub wynikającym z chwilowego natchnienia) procesem, który trzeba wykonywać wg ustalonej kolejności, trzymając się reguł, które Sandler określa.  
        3.    Aby sprzedać, trzeba zacząć sprzedawać. Jeśli co dziesiąty przedsiębiorca kupuje moje usługi, oznacza że zanim trafię na tego co dziesiątego, muszę odwiedzić i usłyszeć „NIE” od dziewięciu innych. Taki jest świat i ani nic na to nie poradzę, ani nie jest to związane bezpośrednio ze mną.  
        4.    Nie każdy jest dobrym kandydatem na Klienta. Jeśli nie czuję, że ma to sens – także i ja mogę zrezygnować.
        Ostateczny wniosek z pracy z Sandlerem jest następujący: choć i tak 90% kontaktów nie zakończy się sprzedażą – warto dla tych 10% skontaktować się z pozostałymi. Po drugie, nawet te 90% odmów da się polubić, gdy nie traktuje się tego osobiście.

        Emil Osiewicz Ekspert Kaizen, Współwłaściciel Kaizendo – Lean, Kaizen, Optymalizacja procesów

        Jestem konsultantem z doświadczenia i zamiłowania. Program Sandlera idealnie trafił w moje potrzeby. Przede wszystkim pokazał mi, że warto umiejętnie oddzielić sprzedaż usług doradczych o doradzania i dał wskazówki jak to zrobić.

        Dzięki konkretnej i uporządkowanej strukturze systemu Sandlera, jest mi dużo łatwiej zorientować się w procesie sprzedaży oraz zadbać o wszystkie niezbędne jego aspekty. Także sam proces szkolenia, zakładający budowanie nawyków, uważam za niezwykle efektywny, choć wymagający. Opiekun naszej grupy, Andrzej Twarowski, jest kopalnią wiedzy i pomysłów na skuteczne zastosowanie metody. Podejście Sandlera, zakładające wyraźną zgodę na "nie", odpowiada mi też pod względem, emocjonalnym.

        Joanna Kuzdak Doradca / Coach / Trener, Właściciel White Collar Warriors

        Jestem uczestnikiem rocznego programu prowadzonych przez Andrzeja Twarowskiego rozwijającego kompetencje sprzedażowe w oparciu o metodę Sandler Training.

        To co w tych zajęciach jest najcenniejsze oprócz zawartości merytorycznej - to ich systematyczność. W przeciwieństwie do innych kilku dniowych szkoleń -  warsztaty Andrzeja pozwalają na systematyczne utrwalanie zdobywanej wiedzy. Takie cykliczne spotkania pozwalają, na bieżące przedyskutowanie konkretnych studiów przypadku z innymi uczestnikami. To niewiarygodnie duża i unikalna wartość tak prowadzonych szkoleń.

        Niewątpliwą wartością tych spotkań jest sam prowadzący, który swoją charyzmą i wiedzą motywuje uczestników do regularnego stawiania się na warsztatach. Jestem przekonana, iż gdyby nie Andrzej przynajmniej kilka razy nie pojawiałabym się na kolejnym spotkaniu. Andrzej ma umiejętność skutecznego zmotywowania i „zmuszenia” człowieka do samodyscypliny i rozwoju swoich umiejętności sprzedażowych.

        Zajęcia z metody Sandlera pokazały i udowodniły w życiu realnym, ze łamanie schematów sprzedażowych jest bardzo skuteczne. Bardzo pomocne było także rozpoznawanie u potencjalnych Klientów najczęstszych „ zmyłek”przez nich stosowanych. Dzisiaj dzięki tej umiejętności bardzo szybko rozpoznaję, kiedy Klient jest naprawdę zainteresowany, a kiedy ściemnia i zupełnie bez potrzeby przeciąga w czasie proces sprzedażowy.  Skutkuje to w mojej pracy dużo szybszym  doprowadzaniem do końca transakcji i tych zakończonych sukcesem i tych bez potencjału – które tylko wpędzały mnie w bezsensowne angażowanie mojego czasu na przygotowywanie setek ofert i kolejne nieefektywne spotkania z Klientami. Moja praca jest teraz dużo bardziej efektywna i skuteczna.

        Aleksandra Ćwik Key Account Manager Skrivanek – szkoła językowa

        Andrzej Twarowski to bardzo profesjonalny i doświadczony doradca. Bardzo cieszę się, że mogłam uczestniczyć w półrocznym cyklu szkoleń Sandlera prowadzonych przez niego. Andrzej jak mało, kto wśród trenerów jest wyjątkowo dobrym słuchaczem, przez co doskonale rozpoznaje wyzwania czy problemy uczestników. Bardzo zaimponowała mi wizja rozwiązań proponowanych przez Andrzeja. Jego porady bardzo mi pomogły. Jest odważny, świadomy swojej pozycji oraz kompetencji.

        Sam proces szkoleniowy oceniam jako bardzo wartościowy i przydatny w moich codziennych obowiązkach. Największym atutem był systematyczny proces wdrażania wiedzy, praktyka, informacja zwrotna i oczywiście atmosfera sprzyjająca nauce. Szkolenie Sandlera pozwoliło mi zdobyć większą świadomość siebie w dziedzinie sprzedaży i osiągać coraz większe sukcesy. Bez problemu podejmuję tzw. „trudne tematy” rozmawiając z klientem o budżecie czy procesie decyzyjnym. Kontaktuje każdy etap sprzedażowy z klientem. Szanuję swój czas a przede wszystkim czas swoich odbiorców.

        Pomimo, że projekt dobiegł końca zawsze mogę liczyć na pomoc i poradę od Andrzeja. Potwierdza to jego ogromny szacunek i zaangażowanie do osób, które szkolił. Osoba, która zdecyduje się na szkolenie Sandlera musi zdawać sobie sprawę, że nie zawsze sprzeda i znajdzie rozwiązanie dla każdego. Ważne, aby mieć świadomość, że właśnie to jest normalna sytuacja, która nie jest porażką a impulsem do nauki i kolejnego bezcennego doświadczenia” Z pełnym przekonaniem rekomendują szkolenie Sandlera prowadzone przez Andrzeja Twarowskiego.

        Maciej Głowacki Business Development Manager CEE SentiOne – monitoring Internetu

        Metodyka Sandler Training to w mojej ocenie udana próba nadania struktury i ładu "miękkiej sztuce", jaką jest sprzedaż. Wprowadza uporządkowany sposób pracy z klientem i wskazuje elementy kluczowe do zawarcia współpracy z klientem. Sandler Training faworyzuje procesowe ujęcie sprzedaży, dzięki czemu łatwiej identyfikować i optymalizować te elementy pracy sprzedawcy, które wymagają poprawy, co w efekcie przekłada się na jego wynik finansowy. Co więcej, uważam iż system ten jest uniwersalny i nadaje się do stosowania w różnych branżach. Jako menadżer sprzedaży, to właśnie za tą elastyczność, logiczną spójność i łatwą identyfikację elementów do poprawy, cenię sobie Sandlera najbardziej.

        Krzysztof Wiecki Właściciel kancelarii prawnej Rigel Lex

        Sandler uczy jak w sposób fair prowadzić proces sprzedażowy z klientem. Jest to szczególnie istotne przy oferowaniu usług prawnych – tutaj nie ma miejsca na manipulacje – albo z klientem macie punkty styczne i możecie sobie pomóc – albo nie ma tematu i szkoda energii Twojej i klienta: na prezentacje, tworzenie oferty, negocjacje etc.
        Jeżeli poznasz podstawy, szkolenie które organizuje Andrzej Twarowski pomoże Ci wypracować zdrowe nawyki i wdrożyć je w życie.
        Polecam metodologię Sandlera tym których sprzedaż teraz męczy i zastanawiają się czy może być inaczej.

        Łukasz Księżopolski Dyrektor Oddziału Warszawa FlexSim – oprogramowanie symulacyjne procesów

        Na szkolenie sprzedażowe Sandler Training nie mogłem się długo zdecydować, miałem podejście "czego oni mogą mnie nauczyć?". Jednak po odbyciu 6 miesięcznego szkolenia, które jest naprawdę aktywnym szkoleniem a nie formę wykładów do zapamiętania, mogę śmiało stwierdzić że jest to kamień milowy w moim rozwoju osobistym. Tak osobistym, nie tylko zawodowym! Takie rzeczy jak taktyki zadawania pytań, lejka bólu, negatywnego odwracania czy sposoby budowania relacji pokazały mi z na jakiej pozycji w relacjach z innymi ludźmi  się znajduję. Okazało się że nie muszę, a nawet nie należy, sztucznie się usztywniać i na siłę grać jakąś rolę. Dzięki jasnym i klarownym technikom, których stosowanie pozwala odkrywać prawdziwe potrzeby klienta i moje, jestem od początku partnerem. Wspólnie poszukujemy rozwiązań, współpracujemy a nie konkurujemy aby przekonać do czegoś drugą stronę. I to się udaję od pierwszego kontaktu, śmiem twierdzić że termin cold call przestaje mieć znaczenie.
        Pozyskaną wiedzę stosuję też w życiu prywatnym co odbiją się pozytywnie na relację z najbliższymi, bo zamiast zakładać intencję drugiej strony rozumiem że warto naiwnie pytać aby dojść do intencji i potrzeb drugiej strony :)

        Mateusz Baran Radca Prawny Crido Legal

        Uczestniczyłem w 6-miesięcznym programie rozwoju kompetencji sprzedażowych z wykorzystaniem metody Sandler Training. Sandler to dla mnie nie tylko zespół unikatowych kompetencji sprzedażowych, ale także istotne wskazówki negocjacyjne, czy też w zakresie techniki zadawania pytań. Sandler zmienia sposób postrzegania roli pytań w procesie sprzedaży, to jest Sandler udowadnia, że nie chodzi o to, żeby dużo mówić o sobie, tylko o to, żeby słuchać drugiej osoby i umieć zadawać takie pytania, które przybliżają nas do istoty problemu, z jakim boryka się nasz klient. W ten sposób nasza ewentualna oferta jest lepiej dopasowana do potrzeb potencjalnego klienta.


        Istotny jest sposób w jaki Sandler postrzega procesy, to jest konieczność zamykania kolejnych faz, kolejnych grodzi łodzi Sandlera. Jest to umiejętność, którą można wykorzystać nie tylko w procesie sprzedaży, ale można ją przełożyć na każdy proces w ogóle i w ten sposób usprawnić jego finalizację.

        To co odróżnia Sandelr’a od innych szkoleń, to brak sztampowości. Trener prowadzący program – Andrzej Twarowski dostosowywał się do aktualnych potrzeb uczestników i na bieżąco reagował na prezentowane przez uczestników wyzwania sprzedażowe. Jest to szczególnie istotne bo sprzedaży usług profesjonalnych nie da się ubrać w sztywne, określone z góry ramy.  Udział w programie pomógł w lepszej skuteczności sprzedażowej.

        Wiktor Warych Manager ds. Komunikacji Skrivanek – agencja tłumaczeń

        Szkolenie Sandlera umożliwiło mi przede wszystkim uporządkowanie wiedzy o sprzedaży oraz wzmocniło moje poczucie wartości, jako handlowca. Jeśli wierzę w jakość usług, jakie sprzedaję, nie muszę np. ulegać prośbom klientów o przysługi, za którymi nie idzie zwiększenie lojalności, przygotowywać niekończące się warianty ofert w obietnicy przyszłej współpracy itp. Częściej też udaje mi się nie wchodzić w "wojnę cenową", gdy klient straszy konkurencją, choć pewnie jeszcze dużo pracy przede mną. I na koniec, gdy wiem, że nie jesteśmy w stanie zrealizować projektu na warunkach klienta, to lojalnie o tym uprzedzam, co paradoksalnie czasem owocuję zwiększonym zaufaniem i zapamiętaniem nas na przyszłość, jako rzetelnego dostawcy.

        Franciszek Niemyski, Dyrektor Krajowy Towarzystwa Biznesowe SA

        „Mogę polecić szkolenia Sandlera dla wszystkich osób zajmujących się sprzedażą profesjonalnych usług dla biznesu. Działam w tej branży od 7 lat i po przejściu cyklu szkoleń z Andrzejem Twarowskim, uczyniłem z nich stały punkt wdrożenia dla nowych handlowców. Uważam, że ten system przekazywania wiedzy łączy w sobie ciekawą treść merytoryczną, zestaw użytecznych narzędzi oraz zbiór bogatych doświadczeń Trenerów. W sposób pozytywny odróżnia się od klasycznych modeli sprzedaży znanych i powszechnie stosowanych na rynku”.

        Rafał Nadolny, Commercial Director TMF Poland

        Andrzej Twarowski wprowadził nas w arkana metodologii Sandlera kilka lat temu. Od tego czasu wspólnie regularnie pracujemy nad umacnianiem pozytywnych nawyków sprzedażowych w moim zespole. Z satysfakcją obserwuję, jak pewne zachowania omawiane na szkoleniach stają się tak naturalne, że aż trudno wyobrazić sobie jak mogliśmy działać inaczej.

        Główną zaletą metodologii Sandlera jest to, iż opiera się ona na szczerej, otwartej komunikacji pomiędzy sprzedawcą, a Klientem. Nie ma w niej miejsca na magiczne „sztuczki” i wspaniałe rady. Rolą sprzedawcy jest dotrzeć do rzeczywistych potrzeb Klienta i o ile jest w stanie, zaproponować rozwiązanie, bez presji i manipulacji. To wszystko wprost przekłada się na budowanie pozytywnych, partnerskich relacji pomiędzy sprzedającym a kupującym. A cóż w długiej perspektywie jest istotniejsze w biznesie B2B niż zaufanie i partnerskie relacje?

        Andrzej Twarowski zna doskonale specyfikę sprzedaży usług profesjonalnych, a rozwiązania przez niego prezentowane są sprawdzone w praktyce.

        Magdalena Mika, Key Account Manager Skrivanek sp. z o.o.

        „Szkolenie przeprowadzone przez Andrzeja Twarowskiego zupełnie zmieniło moje podejście do sprzedaży. I muszę przyznać, że bardzo podoba mi się to nowe, ludzkie spojrzenie na interakcje biznesowe.

        Metoda Sandlera jest dla mnie sposobem prowadzenia rozmów z klientem i spotkań ułatwiającym zrozumienie, co tak naprawdę myśli i czuje nasz partner biznesowy oraz czego potrzebuje. Nam pozwala natomiast stwierdzić, czy jesteśmy w stanie spełnić jego oczekiwania czy też nie.

        Dzięki technikom poznanym podczas szkolenia łatwiej jest przebić się przez powierzchowne schematy rozmów i odkryć, co kryje się pod słowami: „proszę wysłać ogólną ofertę” albo „proszę dzwonić za miesiąc”.

        Polecam szkolenie nie tylko handlowcom, ale też wszystkim, którym zależy na budowaniu autentycznych relacji biznesowych”.

        Kontakt: 
        Małgorzata Oświata

        Menedżer ds. Marketingu i Rozwoju