Wesprzyj nas
Strona główna
KAMP, Advanced Management Program, kurs dla menedżerów, szkolenie menedżerskie Warszawa

Szkolenie „Jeśli nie Google Analytics 4 to co? Piwik PRO!”

Poziom
Kursy i szkolenia
Czas trwania
1 dzień
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia szkolenia
Tryb
Online
Termin szkolenia
26.04.2023

O szkoleniu

Szkolenie z Piwik PRO to propozycja dla osób, które chcą nauczyć się korzystać z polskiej alternatywy do Google Analytics. W trakcie szkolenia uczestnicy poznają funkcjonalności Piwik PRO, sposoby mierzenia i analizowania ruchu na stronie internetowej,  tworzenia raportów i segmentacji użytkowników.

Szkolenie z Piwik PRO to doskonała opcja dla firm, które chcą korzystać z platformy analitycznej, która pozwala działać w zgodzie z RODO i kładzie duży nacisk na bezpieczeństwo danych. Piwik PRO oferuje również opcje hostingu wychodzące poza publiczną chmurę, co jest szczególnie ważne dla przedsiębiorstw, które muszą przestrzegać ścisłych wymagań związanych z ochroną danych. Szkolenie z Piwik PRO rekomendujemy szczególnie:

  • Przedsiębiorstwom, które szukają zamiennika dla Google Analytics 4  z uwagi na kontrowersje związane przetwarzaniem danych poza Unią Europejską.

  • Firmom, które mają wrażenie, że Google Analytics 4 jest zbyt skomplikowany, a wdrożenie go wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej i chcą zamienić go na produkt łatwiejszy w obsłudze.

  • Biznesom, które korzystały wcześniej z Google Analytics 3 i szukają alternatywy, którą łatwiej będzie zintegrować z wewnętrznymi systemami.

Cele szkolenia

  • Zapoznanie uczestników z możliwościami i funkcjonalnościami Piwik PRO oraz wyjaśnienie, jak platforma może pomóc w prowadzeniu działań analitycznych.
  • Przybliżenie zasad korzystania z Piwik PRO i dostępnych w nim raportów.
  • Nauczenie uczestników, jak interpretować i analizować dane dostarczone przez Piwik PRO.
  • Przekazanie informacji na temat bezpieczeństwa i prywatności danych w Piwik PRO.
  • Przeprowadzenie praktycznych ćwiczeń z zakresu wykorzystywania Piwik PRO.

Argumenty za uczestnictwem w szkoleniu

  • Piwik PRO to produkt konkurencyjny dla Google Analytics, stworzony przez polską firmę.
  • Piwik PRO przechowuje dane w obrębie Unii Europejskiej, co zapewnia bezpieczeństwo informacji i chroni prywatność użytkowników. W przeciwieństwie do Google Analytics, które wysyła dane poza UE.
  • Piwik PRO oferuje szeroki wachlarz funckjonalności analitycznych, umożliwiając dokładne poznanie zachowań użytkowników na stronie internetowej.
  • Bezpieczeństwo danych: Piwik PRO przechowuje dane w obrębie Unii Europejskiej i kładzie duży nacisk na ochronę prywatności i bezpieczeństwo danych.
  • Łatwiejsza obsługa: Piwik PRO jest bardziej intuicyjny w obsłudze niż Google Analytics 4 i nie wymaga tak zaawansowanej wiedzy technicznej.
  • Alternatywa dla GA3: Piwik PRO ma analogiczną strukturę danych i sposób działania jak Google Analytics 3, co ułatwia migrację firmom, które integrują środowisko analityczne GA3 z wewnętrznymi systemami.
  • Piwik PRO umożliwia instalację wersji on-premise: Platforma oferuje wersję on-premise, co oznacza, że dane analityczne mogą być przechowywane i przetwarzane na prywatnych serwerach subskrybowanych przez klienta, co jest szczególnie istotne dla firm, które dbają o prywatność danych.
  • Piwik PRO posiada własny, wbudowany Tag Manger oraz system Consent Management Platform (CMP) umożliwiający zbieranie zgód na przetwarzanie informacji o użytkownikach w zgodzie z RODO.

 

Efekty szkolenia

  • Zdobycie umiejętności korzystania z zaawansowanych funkcjonalności Piwik PRO,
  • Poznanie sposobów mierzenia i analizowania ruchu na stronie internetowej oraz tworzenia raportów i segmentacji użytkowników,
  • Nabycie umiejętności tworzenia skutecznych raportów analitycznych w Piwik PRO,
  • Zdolność do segmentacji użytkowników oraz tworzenia niestandardowych raportów.

Grupa docelowa

  • Specjaliści od marketingu cyfrowego i e-commerce, którzy chcą poznać platformy analityczne alternatywne dla Google Analytics,
  • Osoby odpowiedzialne za zbieranie i analizowanie danych w firmach, agencjach marketingowych i organizacjach non-profit,
  • Analitycy danych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie analizy danych internetowych,
  • Specjaliści ds. optymalizacji konwersji i UX, którzy chcą skuteczniej wykorzystać dane analityczne do poprawy doświadczenia użytkownika na stronie ,
  • Przedsiębiorcy i właściciele firm, którzy chcą lepiej zrozumieć zachowania swoich klientów i poprawić swoje wyniki biznesowe,
  • Wszystkie osoby odczuwające potrzebę poznania platformy analitycznej, które gwarantuje bezpieczeństwo danych i jest dostępne w wersji on-premise.
info

Program

  • Piwik PRO vs Google Analytics, główne różnice w sposobie zbierania danych, dodatkowe i brakujące funkcjonalności.
  • Prywatność, etyka mierzenia a dokładność danych, jak odnaleźć się w analityce webowej w 2023 roku.
  • Omówienie i tworzenie niestandardowych raportów, modelowanie atrybucji, tworzenie niestandardowych segmentów.
  • Piwik PRO Tag Manager, lżejszy kuzyn Google Tag Managera, podstawowa konfiguracja, dodatkowe opcje.
  • Krótkie wprowadzenie do Consent Managera, czyli jak w prosty sposób skonfigurować zbieranie danych za zgodą użytkowników.  

 

Prowadzący

Trener szkolenia

Jakub Fidala

Specjalista SEM, Analityk Webowy z 10 letnim doświadczeniem. Na co dzień optymalizuje kampanie, UX, oraz pomaga analizować działania zespołów marketingowych. Oprócz pracy w jednej z największych firm w modelu SaaS na polskiej giełdzie, w wolnych chwilach zajmuje się rozwiązywaniem ciekawych problemów z zakresu marketingu i analityki.

Zasady rekrutacji

1
UZYSKANIE PODSTAWOWYCH INFORMACJI

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa szkolenia lub kursu

2
REJESTRACJA

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni. 

3
KONTAKT

Prosimy oczekiwać na kontakt mailowy opiekuna szkolenia lub kursu. 

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Joanna Sawicka-Golcz

Opłaty

* Oferowana zniżka nie kumuluje się z innymi ewentualnymi rabatami

Tabela opłat
Cena szkolenia 1100 zł
Cena szkolenia dla studentów i absolwentów studiów I, II stopnia, studiów podyplomowych i MBA w ALK 990 zł

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.  

Po zarejestrowaniu się na szkolenie każdy z kandydatów otrzyma mailowo INDYWIDUALNY NUMER KONTA do dokonania płatności za szkolenie. 

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl