ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI - WARSZTATY PRZYGOTOWUJĄCE DO CERTYFIKACJI IPMA, POZIOM D

Google Analytics 4

Poziom
Kursy i szkolenia
Kursy ONLINE
Czas trwania
1 dzień
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia szkolenia
Tryb
Online
Termin szkolenia
20.10.2022

O kursie

Niezwykle przydatne szkolenie, obowiązkowe dla praktycznie każdego digital marketera w Polsce.  Ponieważ już jest pewne, że obecna wersja Google Analytics (GA3, Universal Analytics) z końcem czerwca 2023 przestanie zbierać dane, należy jak najszybciej wdrożyć zbieranie danych i całą analitykę strony internetowej w oparciu o Google Analytics 4 - czwartą, najnowszą wersję najbardziej popularnego narzędzia do analizy ruchu na stronie internetowej od Google.

Różnic pomiędzy Universal Analytics i Google Analytics 4 jest dużo. Zmieniło się drastycznie podejście Google do mierzenia ruchu na stronie, inaczej będzie teraz trzeba przymierzyć się do pomiaru konwersji e-commerce.

Zapraszamy do udziału w szkoleniu poświęconym zagadnieniom wykorzystania Google Analytics 4 w marketingu. W ramach szkolenia omówione zostaną najważniejsze sposoby wykorzystania Google Analytics 4 w pracy marketera. Poruszone zostaną także kwestie użycia Google Tag Managera w zakresie niezbędnym do poprawnej konfiguracji Google Analytics 4.

Wiedza i zrozumienie 

  • Rozumienie zasad działania Google Analytics 4 i podstawowych różnic pomiędzy Universal Analytics (GA3) i Google Analytics 4 (GA4) 
  • Umiejętność wdrożenia Google Analytics 4 na swojej stronie internetowej i rozpoczęcia zbierania danych w Google Analytics 4 możliwie jak najszybciej, tak by w momencie wyłączenia Universal Analytics posiadać możliwie jak najwięcej poprawnych danych w nowej wersji Analytics
  • Przygotowanie zestawu raportów w Google Analytics 4 pozwalającego na pełne korzystanie z tego narzędzia

Umiejętności 

  • Korzystanie z Google Analytics 4
  • Umiejętność wykorzystania nowych rozwiązań i funkcjonalności dostępnych w Google Analytics 4 dla poprawy jakości danych
  • Konfigurowanie Google Analytics 4 oraz budowa niezbędnych raportów

Podczas warsztatów uczestnicy będą mogli przedyskutować szczegółowe strategie analizy danych i wykorzystania danych w podejmowaniu strategicznych decyzji marketingowych i handlowych.

Adresaci

  • Pracownicy działów digital marketingowych i e-commerce niższego i średniego szczebla a także kadra menedżerska średniego szczebla 
  • osoby chcące rozwinąć swoją wiedzę w zakresie analityki internetowej, pomiaru konwersji i oceny skuteczności działań reklamowych
  • eksperci (marketerzy, analitycy, osoby zajmujące się strategią działań marketingowych zajmujący się poszukiwaniem nowych narzędzi marketingowych opartych o dane i wdrażaniem ich w organizacjach 
free movers

Co zyskujesz?

Bartłomiej Kaczmarczyk

W obecnych czasach, a tym bardziej w czasie (po) pandemii, mając firmę, trudno nie mieć strony internetowej. Wraz z nią od razu pojawią się pytania: Kto odwiedza moją stronę www lub firmy, w której pracuje? Skąd ci użytkownicy przychodzą na stronę? Jeśli już masz takie dane, to przychodzą kolejne pytania: Jak użytkownicy zachowują się na stronie? Ilu z nich widziało formularz kontaktowy? Ilu z nich zaczęło go wypełniać? A ilu pozostawiło swoje dane? Każdy kolejny krok generuje następne pytania. A gdzie szukać odpowiedzi na te pytania? To wszystko możesz znaleźć w Google Analytics. 

Zgodnie z najnowszymi informacjami od Google obecna wersja Universal Analytics (GA3) przestanie zbierać dane w czerwcu 2023. Tym bardziej konieczne jest praktyczne zapoznanie się z nową wersją Google Analytics (GA4) i jak najszybsze wdrożenie jej w swojej firmie i na swojej stronie.

Na kursie poznasz i nauczysz się jak przygotować konto Google Analytics 4, które będzie zbierało jakościowe dane. Nauczysz się jak przygotować eventy w Google Tag Manager, dzięki którym zrozumiesz zachowanie użytkowników na stronie www.

Program

  • Google Analytics 4. Dlaczego weszła nowa wersja?
  • Zmiana podejścia do analityki i mierzenia użytkownika w GA4.
  • Porównanie GA4 i GA3.
  • Nowa struktura danych w GA4.
  • Ustawienie nowej usługi i wybór atrybucji.
  • Rodzaje automatycznych zdarzeń (eventów).
  • Tworzenie nowych zdarzeń i konwersji w usłudze GA4.
  • Wymiary i najważniejsze metryki.
  • Migracja z GA3 do GA4.
  • Edycja domyślnych raportów i widoku menu.
  • Schemat analizy danych.
  • Tworzenie nowych raportów w zakładce Eksplorowanie.
  • Segmentowanie danych i tworzenie odbiorców.
  • Atrybucja w Google Analytics 4.
  • Połączenie GA4 z innymi narzędziami (m.in. Google Ads, Big Query).

Organizacja zajęć

  • Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy
  • Terminy: 20.10.2022 r.
  • Forma zajęć: online
  • Język: polski

Społeczność

Trener szkolenia

Bartłomiej Kaczmarczyk

Analityk internetowy z ponad 9-letnim doświadczeniem i własnym kanałem YT o GTM, GA (https://link.sssem.ninja/kanal_YT). Posiada certyfikat Google Analytics, Advanced Google Tag Manager, Google Analytics 4 CXL Institute. Lubi testować, optymalizować, analizować i dzięki temu zwiększać współczynniki konwersji. Obecnie odpowiedzialny za analitykę internetową u lidera w branży turystycznej, poprzednio u jednego z czołowych deweloperów w Polsce. Prywatnie ojciec, mąż, fan piłki nożnej i F1.

Zasady naboru

1
UZYSKANIE PODSTAWOWYCH INFORMACJI

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa szkolenia lub kursu.

2
REJESTRACJA

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.

3
KONTAKT

Prosimy oczekiwać na kontakt mailowy opiekuna szkolenia lub kursu. 

Joanna Sawicka-Golcz
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Joanna Sawicka-Golcz

Opłaty

* Oferowana zniżka nie kumuluje się z innymi ewentualnymi rabatami 

Tabela opłat
Cena szkolenia 1100 zł
Cena szkolenia dla studentów i absolwentów ALK 990 zł

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.  

Po zarejestrowaniu się na szkolenie każdy z kandydatów otrzyma mailowo INDYWIDUALNY NUMER KONTA do dokonania płatności za szkolenie. 

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl