O szkoleniu
Transformacja cyfrowa biznesu to proces wdrażania nowych technologii w celu usprawnienia działalności firmy i stworzenia nowych lub zmodyfikowanych modeli biznesowych. Obejmuje ona różne obszary funkcjonowania organizacji - od modelu biznesowego, poprzez procesy biznesowe, relacje z klientami, aż po kulturę organizacyjną.
Kluczowe w transformacji cyfrowej jest przede wszystkim dostosowanie technologii do indywidualnych potrzeb firmy i branży, w której ona działa. Nowe rozwiązania powinny usprawniać obecne i przyszłe procesy biznesowe. Transformacja nie polega więc tylko na wdrażaniu nowych systemów, ale też na zmianie sposobów pracy, automatyzacji zadań czy budowaniu relacji w ekosystemie biznesowym. Zmiany w ramach transformacji cyfrowej są zazwyczaj głębokie i szerokie - dotyczą całej organizacji. Wymagają przebudowy modeli biznesowych, procesów, sposobu pracy oraz kultury organizacyjnej. Transformacja cyfrowa oznacza więc kompleksową cyfryzację działalności firmy.
Szkolenie skupia się na następujących zagadnieniach:
- Istota i cele cyfrowej transformacji
- Wyzwania związane z wdrażaniem cyfrowej transformacji
- Rola danych i analityki danych (big data) w transformacji cyfrowej
- Wykorzystanie systemów CRM do budowania relacji z klientami i poprawy doświadczeń klienta
- Studia przypadków firm, które przeszły cyfrową transformację
Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę i umiejętności pozwalające im:
- Zrozumieć kluczowe aspekty cyfrowej transformacji
- Dostrzec możliwości, jakie niesie ze sobą wykorzystanie danych i systemów CRM
- Przeprowadzić cyfrową transformację w swoich firmach
- Pełnić role Digital Transformation Officerów odpowiedzialnych za transformację cyfrową
Adresaci
Program
Tematyka szkolenia
Dzień I i II – prowadzi Jarosław Sokołowski
1. Dane – podstawa działania nowoczesnych firm
- Rodzaje danych
- Silosy jako główna przeszkoda cyfryzacji
- Wzbogacanie i unifikacja danych
- Segmentacja w oparciu o 1st i 2nd party data
- Wykorzystanie 3rd party data oraz metod cookieless w działaniach marketingowych
- Zasady działania Data Management Platforms (DMP)
- Omówienie przykładowych segmentów
- Taxonomia jako podstawa działania DMP
- Zasady działania kampanii programatycznych
2. Praktyczny przegląd narzędzi niezbędnych w pracy Digital Marketera
- Google Tag Manager
- Cookie Consent – uzyskiwanie zgód na przetwarzanie danych osobowych (RODO)
- Przydatne wtyczki monitorujące
- Google Analytics 4 vs. Piwik Pro
- Narzędzia do badan jakościowych UX
- Monitorowanie połączeń telefonicznych jako efektu kampanii marketibgowych
- Atrybucja konwersji i psychologia konwersji online
3. Studia przypadków opartych o wykorzystanie danych
4. Raportowanie i dashboardy
- Popularne platformy klasy Business Inteligence
- Praktyczne warsztaty z wykorzystaniem Google Looker Studio
5. Marketing Automation (opcjonalny temat – przy wariancie 3-dniowym)
- Czym jest (i czym nie jest) marketing automation
- Segmentacja, Scoring i wzbogacanie danych
- Content Marketing Automation
- Działania OnSite
Dzień III – prowadzi Andrzej Chodor
1. Znaczenie transformacji cyfrowej w biznesie
- Cyfrowe modele biznesowe
- Przykłady sukcesów i porażek
2. Zastosowania platform biznesowych
- Zarządzanie sprzedażą
- Obsługa klienta
- Portale klienckie
- Sprzedaż i obsługa w terenie
- Quote-to-cash
3. Typowe przeszkody transformacji i jak je pokonać
- Rozmiar wdrożenia
- Zarządzanie zmianą
- Dobór zespołu projektowego
4. Metody deklaratywnie i programistyczne w implementacji CRM
- Modelowanie danych
- Walidacja danych
- Przepływy biznesowe
- Rozszerzenia
- Integracja systemów
- Kiedy zaangażowanie programistów jest uzasadnione?
5. Jaką platformę wybrać?
- CRM (Salesforce / Microsoft / Pipedrive / Monday.com)
- Raporty Gartnera
- Kiedy arkusz kalkulacyjny jest najlepszym rozwiązaniem?
Opcja: Praktyczne zastosowania AI w aplikacjach biznesowych
- Lead/Opportunity scoring
- Next best action
- Call coaching
- Modele predykcyjne
- Rozpoznawanie języka
Metody szkolenia
Szkolenie ma charakter warsztatu eksperckiego, podczas którego stosowane są takie narzędzia jak: burza mózgów, dyskusja kierowana, zadania i symulacje indywidualne, w tym praca własna uczestników pod nadzorem prowadzącego. Omawiane są liczne studia przypadków, na podstawie których prowadzący przybliża uczestnikom niuanse cyfrowej transformacji i wskazuje praktyczne sposoby realizowania zmian w organizacjach. Szkolenie ma liczne elementy praktyczne i warsztatowe, podczas których uczestnicy mogą w praktyce przećwiczyć utworzenie strony internetowej opartej o CMS Wordpress, podłączyć do niej liczne narzędzia z wykorzystaniem Google Tag Managera i spróbować swoich sił z utworzeniem dashboardu w Looker Studio, a także skonfigurować kartę klienta w Salesforce CRM.
TERMINY ZJAZDÓW
20 XII 2024 14:00-21:00
21 XII 2024 9:00-16:00
22 XII 2024 9:00-16:00
Zajęcia będą się odbywać na terenie kampusu Akademii Leona Koźmińskiego. Szczegóły organizacyjne zostaną wysłane przed rozpoczęciem szkolenia.
Trenerzy
Zasady rekrutacji
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa szkolenia lub kursu.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Prosimy oczekiwać na kontakt mailowy opiekuna szkolenia lub kursu.
Opłaty
* Oferowana zniżka nie kumuluje się z innymi ewentualnymi rabatami
Cena szkolenia | 3150 zł brutto (stawka zw. z VAT) |
Cena szkolenia dla studentów i absolwentów studiów I, II stopnia, studiów podyplomowych i MBA w ALK | 2835 zł brutto (stawka zw. z VAT)* |
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.
Po zarejestrowaniu się na szkolenie każdy z kandydatów otrzyma mailowo INDYWIDUALNY NUMER KONTA do dokonania płatności za szkolenie.
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl