Wesprzyj Fundację Rozwoju
Strona główna
Chmura Obliczeniowa w Zarządzaniu Projektami i Organizacją

Cyfrowa Transformacja i Rola Danych

Poziom
Kursy i szkolenia
Czas trwania
3 dni
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia kursu
Tryb
Tryb stacjonarny,
W tygodniu
13.09 - 15.09.2024

O szkoleniu

Transformacja cyfrowa biznesu to proces wdrażania nowych technologii w celu usprawnienia działalności firmy i stworzenia nowych lub zmodyfikowanych modeli biznesowych. Obejmuje ona różne obszary funkcjonowania organizacji - od modelu biznesowego, poprzez procesy biznesowe, relacje z klientami, aż po kulturę organizacyjną.

Kluczowe w transformacji cyfrowej jest przede wszystkim dostosowanie technologii do indywidualnych potrzeb firmy i branży, w której ona działa. Nowe rozwiązania powinny usprawniać obecne i przyszłe procesy biznesowe. Transformacja nie polega więc tylko na wdrażaniu nowych systemów, ale też na zmianie sposobów pracy, automatyzacji zadań czy budowaniu relacji w ekosystemie biznesowym. Zmiany w ramach transformacji cyfrowej są zazwyczaj głębokie i szerokie - dotyczą całej organizacji. Wymagają przebudowy modeli biznesowych, procesów, sposobu pracy oraz kultury organizacyjnej. Transformacja cyfrowa oznacza więc kompleksową cyfryzację działalności firmy.

Szkolenie skupia się na następujących zagadnieniach:

  • Istota i cele cyfrowej transformacji
  • Wyzwania związane z wdrażaniem cyfrowej transformacji
  • Rola danych i analityki danych (big data) w transformacji cyfrowej
  • Wykorzystanie systemów CRM do budowania relacji z klientami i poprawy doświadczeń klienta
  • Studia przypadków firm, które przeszły cyfrową transformację

Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę i umiejętności pozwalające im:

  • Zrozumieć kluczowe aspekty cyfrowej transformacji
  • Dostrzec możliwości, jakie niesie ze sobą wykorzystanie danych i systemów CRM
  • Przeprowadzić cyfrową transformację w swoich firmach
  • Pełnić role Digital Transformation Officerów odpowiedzialnych za transformację cyfrową

Program

Tematyka szkolenia

Dzień I i II – prowadzi Jarosław Sokołowski

1. Dane – podstawa działania nowoczesnych firm

  • Rodzaje danych
  • Silosy jako główna przeszkoda cyfryzacji
  • Wzbogacanie i unifikacja danych
  • Segmentacja w oparciu o 1st i 2nd party data
  • Wykorzystanie 3rd party data oraz metod cookieless w działaniach marketingowych
  • Zasady działania Data Management Platforms (DMP)
  • Omówienie przykładowych segmentów
  • Taxonomia jako podstawa działania DMP
  • Zasady działania kampanii programatycznych

2. Praktyczny przegląd narzędzi niezbędnych w pracy Digital Marketera

  • Google Tag Manager
  • Cookie Consent – uzyskiwanie zgód na przetwarzanie danych osobowych (RODO)
  • Przydatne wtyczki monitorujące
  • Google Analytics 4 vs. Piwik Pro
  • Narzędzia do badan jakościowych UX
  • Monitorowanie połączeń telefonicznych jako efektu kampanii marketibgowych
  • Atrybucja konwersji i psychologia konwersji online

 

3. Studia przypadków opartych o wykorzystanie danych

4. Raportowanie i dashboardy

  • Popularne platformy klasy Business Inteligence
  • Praktyczne warsztaty z wykorzystaniem Google Looker Studio

5. Marketing Automation (opcjonalny temat – przy wariancie 3-dniowym)

  • Czym jest (i czym nie jest) marketing automation
  • Segmentacja, Scoring i wzbogacanie danych
  • Content Marketing Automation
  • Działania OnSite

Dzień III – prowadzi Andrzej Chodor

1. Znaczenie transformacji cyfrowej w biznesie

  • Cyfrowe modele biznesowe
  • Przykłady sukcesów i porażek

2. Zastosowania platform biznesowych

  • Zarządzanie sprzedażą
  • Obsługa klienta
  • Portale klienckie
  • Sprzedaż i obsługa w terenie
  • Quote-to-cash

3. Typowe przeszkody transformacji i jak je pokonać

  • Rozmiar wdrożenia
  • Zarządzanie zmianą
  • Dobór zespołu projektowego

4. Metody deklaratywnie i programistyczne w implementacji CRM

  • Modelowanie danych
  • Walidacja danych
  • Przepływy biznesowe
  • Rozszerzenia
  • Integracja systemów
  • Kiedy zaangażowanie programistów jest uzasadnione?

5. Jaką platformę wybrać?

  • CRM (Salesforce / Microsoft / Pipedrive / Monday.com)
  • Raporty Gartnera
  • Kiedy arkusz kalkulacyjny jest najlepszym rozwiązaniem?

Opcja: Praktyczne zastosowania AI w aplikacjach biznesowych

  • Lead/Opportunity scoring
  • Next best action
  • Call coaching
  • Modele predykcyjne
  • Rozpoznawanie języka

Metody szkolenia

Szkolenie ma charakter warsztatu eksperckiego, podczas którego stosowane są takie narzędzia jak: burza mózgów, dyskusja kierowana, zadania i symulacje indywidualne, w tym praca własna uczestników pod nadzorem prowadzącego. Omawiane są liczne studia przypadków, na podstawie których prowadzący przybliża uczestnikom niuanse cyfrowej transformacji i wskazuje praktyczne sposoby realizowania zmian w organizacjach. Szkolenie ma liczne elementy praktyczne i warsztatowe, podczas których uczestnicy mogą w praktyce przećwiczyć utworzenie strony internetowej opartej o CMS Wordpress, podłączyć do niej liczne narzędzia z wykorzystaniem Google Tag Managera i spróbować swoich sił z utworzeniem dashboardu w Looker Studio, a także skonfigurować kartę klienta w Salesforce CRM.

TERMINY ZJAZDÓW

Szkolenie odbędzie się w dniach 13-15 września 2024 r.

13 września 2024 r. w godz. 14:00-21:00

14 września 2024 r. w godz. 900-16:00

15 września 2024 r. w godz. 9:00-16:00

Zajęcia będą się odbywać na terenie kampusu Akademii Leona Koźmińskiego. Szczegóły organizacyjne zostaną wysłane przed rozpoczęciem szkolenia.

 

Trenerzy

Jarosław Sokołowski

Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego. Posiada bogate praktyczne doświadczenie zawodowe zdobyte jako Prezes Zarządu PushAd Marketing Automation oraz Chief Technology Officer w Grupie Adnext. Wcześniej pracował jako Head of Marketing Automationand Lead Management w T-Mobile Polska S.A. oraz Head of Marketing & e-Commerce w Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o. Swoją karierę zawodową zaczynał w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za reklamę i sprzedaż internetową, a następnie uczestniczył w projekcie tworzenia pierwszej polskiej niskokosztowej linii lotniczej AirPolonia. Od ponad 20 lat związany z reklamą tradycyjną i internetową. W okresie od lutego 2009 do marca 2012 posiadał jeden z ośmiu wydanych w Polsce certyfikatów Google AdWords Certified Trainer uprawniających do prowadzenia szkoleń w zakresie reklamy w Google Ads. Posiada tytuł Kwalifikowanego Specjalisty Google Ads oraz Google Analytics. Prowadzi zajęcia m.in. z: Google Ads, analityki webowej, roli danych w e-marketingu.

Andrzej Chodor

Od ponad 15 lat uczestniczy w projektach transformacji cyfrowej. Od 2014 związany jako współzałożyciel i członek zarządu z partnerem doradzczo-wdrożeniowym Salesforce, Cloudity. Przeprowadził dziesiątki projektów transformacyjnych, zarówno w start-upach, jak i w przedsiębiorstwach działających na skalę globalną. Certyfikowany konsultant i architekt Salesforce. Absolwent Jednoczesnych Studiów Informatyczno-Matematycznych na Uniwersytecie Warszawskim.

Zasady rekrutacji

1
UZYSKANIE PODSTAWOWYCH INFORMACJI

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa szkolenia lub kursu.

2
REJESTRACJA

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.

3
KONTAKT

Prosimy oczekiwać na kontakt mailowy opiekuna szkolenia lub kursu.

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Monika Kasprzyk

Opłaty

* Oferowana zniżka nie kumuluje się z innymi ewentualnymi rabatami

Tabela opłat
Cena szkolenia 3 150 zł netto (stawka zw. z VAT)
Cena szkolenia dla studentów i absolwentów studiów I, II stopnia, studiów podyplomowych i MBA w ALK 2 835 zł netto (stawka zw. z VAT)*

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.  

Po zarejestrowaniu się na szkolenie każdy z kandydatów otrzyma mailowo INDYWIDUALNY NUMER KONTA do dokonania płatności za szkolenie. 

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl