Wesprzyj Fundację Rozwoju
Strona główna
Content marketing w pigułce

Content marketing w pigułce - dbaj o wizerunek, realizuj cele

Poziom
Kursy i szkolenia
Czas trwania
2 dni
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia szkolenia
Tryb
Tryb stacjonarny,
W tygodniu
10.04 - 11.04.2025

O szkoleniu

Cele szkolenia:

  • uczestnik wie, czym jest content marketing, zna pojęcia związane z tą dziedziną marketingu;
  • uczestnik wie, jakie kamienie milowe składają się na strategię content marketingową, potrafi przygotować zarys takiej strategii dla swojego przedsiębiorstwa, wie skąd czerpać dane, zna wykorzystywane na tym etapie narzędzia;
  • uczestnik wie, jak skutecznie realizować podstawowe elementy kampanii i jak mierzyć ich efektywność; wie, jakie elementy składają się na raport podsumowujący działania  
  • uczestnik zna podstawy i dobre praktyki skutecznego tworzenia strategii i contentu do działań internetowych

Opis szkolenia:

Dwudniowe szkolenie prezentujące niezbędną podstawową wiedzę z zakresu content marketingu. Program pozwala na zapoznanie się z ideą i case’ami content marketingu, najważniejszymi elementami strategii i etapami realizacji kampanii oraz przydatnymi narzędziami darmowymi i płatnymi.  

Założenia szkolenia:

  • nacisk na przekazanie merytorycznej wiedzy, prezentację narzędzi oraz case study z elementami warsztatowymi i/lub pracy w grupach
  • czas trwania: 2 dni, 8 jednostek zajęciowych dziennie po 45 minut  
  • zaliczenie potwierdzające zdobycie wiedzy ze szkolenia
  • certyfikat otrzymywany po szkoleniu

 

Adresaci

  • Menedżerowie marketingu
  • Specjaliści ds. marketingu i komunikacji
  • Przedsiębiorcy i właściciele małych i średnich firm
  • Kierownicy działów marketingu i komunikacji
  • Liderzy projektów marketingowych
Group of People

Program

Content marketing – zacznijmy od początku

  • Wprowadzenie w świat content marketingu – czas na definicje
  • Zjawisko ślepoty banerowej, ślepoty contentowej i naturalne reakcje obronne
  • Zmiany przyzwyczajeń zakupowych w czasach post pandemii
  • Szanse i zagrożenia content marketingu w „trudnych czasach”

Content od A do Z?

  • Dlaczego warto zrozumieć zjawisko ZMOT
  • Content marketing, a procesy zakupowe – do kogo, kiedy, jak?
  • Marketing treści w lejku zakupowym – czy zakup to koniec działań?

ABC strategii contentowej

  • Cel biznesowej egzystencji – Twoje działanie ma znaczenie!
  • Analiza Smart – gdzie jest granica ambicji?
  • Analiza SWOT – klątwa wiedzy
  • Audyt i analiza marki oraz jej otoczenia – czy Twoja trawa jest bardziej zielona?
  • Buyer Persona, a User Persona w content marketingu
  • Wskaźniki pomiaru – czy idziesz w dobrym kierunku?
  • Realizacja i egzekucja działań – popraw błędy, działaj
  • Ćwiczenia –SWOT, SMART, Buyer persona - mapa empatii

Media własne w content marketingu

  • Strona www – kiedy jak nie teraz?
  • Facebook – nice to czy must have
  • Instagram – dlaczego Twoja treść nie działa?
  • Linkedin – specyfika nowej komunikacji b2b
  • YouTube – bądź partnerem
  • Alternatywne kanały some – kiedy warto?

Webwriting  i narzędzia treści

  • Jak Kowalski konsumuje treści? Mity vs rzeczywistość
  • Copywriting a webwwriting – znajdź różnicę
  • Narzędzia treści – od artykułu przez podcast po visual thingking
  • Najlepsze praktyki copy/webwritingu  na poszczególne kanały
  • Dostosowanie treści dla generacji XYZ
  • Wykorzystanie AI w tworzeniu contentu

Dystrybucja i promocja - zapomniane siostry treści content w mediach płatnych:

  • Złote zasady współpracy wydawcami,  influencerami i podwykonawcami
  • Promocja płatna – czy dobry content ma szanse „hackować” algorytmy?
  • Crossowanie działań contentowych – mariaż offline’u z online’m

Termin

Termin szkolenia: 10-11.04.2025 r.

Czas trwania: 2 dni (16 h dydaktycznych)* w godz. 9.00-16.00 

* jedna godzina dydaktyczna= 45 minut 

Trener

Marta Hordyjewska

Pasjonatka marketingu i ekspertka w dziedzinie content marketingu z bogatym doświadczeniem, obejmującym pełne spektrum działań marketingowych – od wydawcy, przez agencję, po klienta.

Mój związek z reklamą i marketingiem rozpoczął się w Wirtualnej Polsce, gdzie zajmowałam się sprzedażą rozwiązań reklamy online. Następnie dołączyłam do Lead Bullet, pierwszej na polskim rynku agencji content marketingowej, która specjalizowała się w ewangelizacji rynku oraz wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań, takich jak systemy rekomendacji treści. Tam zdobyłam cenne doświadczenie, pracując z pionierskimi rozwiązaniami w branży.

Kolejnym krokiem w mojej karierze była praca w grupie AdNext, gdzie pełniłam funkcję Head of Growth agencji contentowej Scoop. W tej roli stworzyłam i prowadziłam autorski cykl webinarów „Content Boost”, który w ciągu 2 lat zgromadził ponad 2 500 unikalnych uczestników, wspierając ich w tworzeniu efektywnych kampanii content marketingowych.

Obecnie, jako Dyrektor Marketingu w sieci hoteli, poza wdrażaniem skutecznych strategii marketingowych, zyskuję również szerszą perspektywę na wyzwania, z jakimi mierzą się nasi klienci. To zrozumienie pozwala mi lepiej dostosować nasze działania do ich potrzeb i realiów rynkowych.

Ukończyłam Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, uzyskując tytuł magistra sztuki, co rozwija moje poczucie estetyki, kluczowe dla twórczości content creatora. Dodatkowo, ukończona praktyka dziennikarska w TVP wyposażyła mnie w umiejętności płynnej pracy z treścią, niezbędne przy kreowaniu i tworzeniu wysokiej jakości contentu. Posiadam także liczne certyfikaty z zakresu szeroko pojętego online’u oraz sprzedaży. Prywatnie jestem pasjonatką reklamy i sztuk wizualnych.

Rekrutacja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online

Masz pytania?
Joanna Sawicka-Golcz

Opłaty

Tabela opłat
Cena szkolenia 2400 zł brutto (stawka zw. z VAT)
Cena szkolenia dla studentów i absolwentów studiów I, II stopnia, studiów podyplomowych i MBA w ALK 2160 zł brutto (stawka zw. z VAT)*

* Oferowana zniżka nie kumuluje się z innymi ewentualnymi rabatami