O szkoleniu
Cele szkolenia:
- uczestnik wie, czym jest content marketing, zna pojęcia związane z tą dziedziną marketingu;
- uczestnik wie, jakie kamienie milowe składają się na strategię content marketingową, potrafi przygotować zarys takiej strategii dla swojego przedsiębiorstwa, wie skąd czerpać dane, zna wykorzystywane na tym etapie narzędzia;
- uczestnik wie, jak skutecznie realizować podstawowe elementy kampanii i jak mierzyć ich efektywność; wie, jakie elementy składają się na raport podsumowujący działania
- uczestnik zna podstawy i dobre praktyki skutecznego tworzenia strategii i contentu do działań internetowych
Opis szkolenia:
Dwudniowe szkolenie prezentujące niezbędną podstawową wiedzę z zakresu content marketingu. Program pozwala na zapoznanie się z ideą i case’ami content marketingu, najważniejszymi elementami strategii i etapami realizacji kampanii oraz przydatnymi narzędziami darmowymi i płatnymi.
Założenia szkolenia:
- nacisk na przekazanie merytorycznej wiedzy, prezentację narzędzi oraz case study z elementami warsztatowymi i/lub pracy w grupach
- czas trwania: 2 dni, 8 jednostek zajęciowych dziennie po 45 minut
- zaliczenie potwierdzające zdobycie wiedzy ze szkolenia
- certyfikat otrzymywany po szkoleniu
Adresaci
Program
Content marketing – zacznijmy od początku
- Wprowadzenie w świat content marketingu – czas na definicje
- Zjawisko ślepoty banerowej, ślepoty contentowej i naturalne reakcje obronne
- Zmiany przyzwyczajeń zakupowych w czasach post pandemii
- Szanse i zagrożenia content marketingu w „trudnych czasach”
Content od A do Z?
- Dlaczego warto zrozumieć zjawisko ZMOT
- Content marketing, a procesy zakupowe – do kogo, kiedy, jak?
- Marketing treści w lejku zakupowym – czy zakup to koniec działań?
ABC strategii contentowej
- Cel biznesowej egzystencji – Twoje działanie ma znaczenie!
- Analiza Smart – gdzie jest granica ambicji?
- Analiza SWOT – klątwa wiedzy
- Audyt i analiza marki oraz jej otoczenia – czy Twoja trawa jest bardziej zielona?
- Buyer Persona, a User Persona w content marketingu
- Wskaźniki pomiaru – czy idziesz w dobrym kierunku?
- Realizacja i egzekucja działań – popraw błędy, działaj
- Ćwiczenia –SWOT, SMART, Buyer persona - mapa empatii
Media własne w content marketingu
- Strona www – kiedy jak nie teraz?
- Facebook – nice to czy must have
- Instagram – dlaczego Twoja treść nie działa?
- Linkedin – specyfika nowej komunikacji b2b
- YouTube – bądź partnerem
- Alternatywne kanały some – kiedy warto?
Webwriting i narzędzia treści
- Jak Kowalski konsumuje treści? Mity vs rzeczywistość
- Copywriting a webwwriting – znajdź różnicę
- Narzędzia treści – od artykułu przez podcast po visual thingking
- Najlepsze praktyki copy/webwritingu na poszczególne kanały
- Dostosowanie treści dla generacji XYZ
- Wykorzystanie AI w tworzeniu contentu
Dystrybucja i promocja - zapomniane siostry treści content w mediach płatnych:
- Złote zasady współpracy wydawcami, influencerami i podwykonawcami
- Promocja płatna – czy dobry content ma szanse „hackować” algorytmy?
- Crossowanie działań contentowych – mariaż offline’u z online’m
Termin
Termin szkolenia: 10-11.04.2025 r.
Czas trwania: 2 dni (16 h dydaktycznych)* w godz. 9.00-16.00
* jedna godzina dydaktyczna= 45 minut
Trener

Pasjonatka marketingu i ekspertka w dziedzinie content marketingu z bogatym doświadczeniem, obejmującym pełne spektrum działań marketingowych – od wydawcy, przez agencję, po klienta.
Mój związek z reklamą i marketingiem rozpoczął się w Wirtualnej Polsce, gdzie zajmowałam się sprzedażą rozwiązań reklamy online. Następnie dołączyłam do Lead Bullet, pierwszej na polskim rynku agencji content marketingowej, która specjalizowała się w ewangelizacji rynku oraz wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań, takich jak systemy rekomendacji treści. Tam zdobyłam cenne doświadczenie, pracując z pionierskimi rozwiązaniami w branży.
Kolejnym krokiem w mojej karierze była praca w grupie AdNext, gdzie pełniłam funkcję Head of Growth agencji contentowej Scoop. W tej roli stworzyłam i prowadziłam autorski cykl webinarów „Content Boost”, który w ciągu 2 lat zgromadził ponad 2 500 unikalnych uczestników, wspierając ich w tworzeniu efektywnych kampanii content marketingowych.
Obecnie, jako Dyrektor Marketingu w sieci hoteli, poza wdrażaniem skutecznych strategii marketingowych, zyskuję również szerszą perspektywę na wyzwania, z jakimi mierzą się nasi klienci. To zrozumienie pozwala mi lepiej dostosować nasze działania do ich potrzeb i realiów rynkowych.
Ukończyłam Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, uzyskując tytuł magistra sztuki, co rozwija moje poczucie estetyki, kluczowe dla twórczości content creatora. Dodatkowo, ukończona praktyka dziennikarska w TVP wyposażyła mnie w umiejętności płynnej pracy z treścią, niezbędne przy kreowaniu i tworzeniu wysokiej jakości contentu. Posiadam także liczne certyfikaty z zakresu szeroko pojętego online’u oraz sprzedaży. Prywatnie jestem pasjonatką reklamy i sztuk wizualnych.
Rekrutacja
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.

Opłaty
Cena szkolenia | 2400 zł brutto (stawka zw. z VAT) |
Cena szkolenia dla studentów i absolwentów studiów I, II stopnia, studiów podyplomowych i MBA w ALK | 2160 zł brutto (stawka zw. z VAT)* |
* Oferowana zniżka nie kumuluje się z innymi ewentualnymi rabatami