Content marketing w pigułce

Content marketing w pigułce - dbaj o wizerunek, realizuj cele

Poziom
Kursy i szkolenia
Czas trwania
2 dni
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia szkolenia
Tryb
Tryb stacjonarny
Kontakt
O szkoleniu

Cele szkolenia:

  • uczestnik wie, czym jest content marketing, zna pojęcia związane z tą dziedziną marketingu
  • uczestnik wie, jakie elementy składają się na strategię content marketingową i skąd czerpać wiedzę pomocną w przygotowywaniu oferty; zna wykorzystywane na tym etapie narzędzia
  • uczestnik potrafi przygotować zarys komunikacji oraz ramowy plan kampanii, które będą skutecznie odpowiadać na brief o charakterze content marketingowym; zna wykorzystywane na tym etapie narzędzia
  • uczestnik wie, jak skutecznie realizować podstawowe elementy kampanii i jak mierzyć ich efektywność; wie, jakie elementy składają się na raport podsumowujący działania  

Opis szkolenia:

Dwudniowe szkolenie prezentujące niezbędną podstawową wiedzę z zakresu content marketingu. Program pozwala na zapoznanie się z ideą i historią content marketingu, najważniejszymi elementami strategii i etapami realizacji kampanii oraz przydatnymi narzędziami darmowymi i płatnymi.  

Założenia szkolenia:

  • nacisk na przekazanie merytorycznej wiedzy, prezentację narzędzi oraz case study z elementami warsztatowymi i/lub pracy w grupach
  • czas trwania: 2 dni, 8 jednostek zajęciowych dziennie po 45 minut  
  • zaliczenie potwierdzające zdobycie wiedzy ze szkolenia
  • certyfikat otrzymywany po szkoleniu

 

Ramowy program

1.    Content marketing – zacznijmy od początku •    Czym jest content marketing •    Zjawisko ślepoty banerowej, ślepoty contentowej i reakcje obronne •    Zjawisko ZMOT •    Mity na temat content marketingu  

2.    Content od A do Z? 1.    Budowanie persony: •    Do kogo kierujemy komuniację •    Demografia •    Jak budować personę, z czego składa się persona •    Persona w procesie zakupowym •    Mapa empatii – zadanie

3.    Webwriting •    Jak czyta Kowalski w internecie •    Zasady webwritingu •    Czego nie lubią a co lubią algorytmy Googla •    Długość treści w internecie •    Tytuł ma znaczenie •    Księga stylu w content marketingu •    Content w e-commerce

4.    ABC Strategii contentowej •    Analiza SWOT •    Audyt i analiza marki oraz jej otoczenia •    Potrzeby grupy docelowej •    Cele i wskaźniki pomiaru •    Kalendarz redakcyjny •    Realizacja i pomiar działań •    Od storytellingu do life story •    Ćwiczenie – uzupełnienie „mapy” strategii

5.    Narzędzia content marketingowe •    Artykuły •    Zdjęcia •    Blog •    E-book •    Webinaria •    Podcast •    Infografika •    Prezentacje – temat slajdumentu •    E-mail marketing •    PR

6.    Social media w content marketingu •    Facebook •    Instagram •    YouTube •    LinkedIn •    Pinterest •    Twitter

7.    Narzędzia dystrybucji treści •    Media Owned •    Media Paid •    Media Earned •    Promocja płatna •    SEO content •    Republikowanie treści

8.    Zadanie: zaplanuj działanie!

9.    Case study – dobre praktyki

 

Terminy zajęć

Czas trwania: 2 dni (16 h dydaktycznych)* w godz. 9.00-16.00 

* jedna godzina dydaktyczna= 45 minut 

Najbliższy termin: 8-9.09.2021 r.

Nasz trener
Marta Hordyjewska-Pszona
Marta Hordyjewska-Pszona

Ekspertka w dziedzinie marketingu treści, Head of Growth w agencji Scoop (część grupy AdNext). Z dużym powodzeniem prowadzi szkolenia i webinary obejmujące zagadnienia content marketingu oraz szerzące jego ideę. Szkolenia zostały stworzone zarówno dla domów mediowych, agencji reklamowych, jak i klientów bezpośrednich. 
 
W ramach Scoop prowadzi autorski całoroczny cykl „Content Boost”. Celem warsztatów jest pomaganie firmom oraz specjalistom zajmującym się content marketingiem w tworzeniu skutecznych kampanii z tego zakresu. 
 
Prowadzi również szkolenia Brain2Brain opracowane dla pracowników spółki. Ma na koncie ponad 30 skutecznych warsztatów, w których do tej pory wzięło udział ponad 700 marketerów i kontrahentów. 
 
Doświadczenie zdobywała w Leadbullet, a także Wirtualnej Polsce, gdzie odpowiadała za sprzedaż produktów online'owych oraz rozwiązań content marketingowych. Ukończyła Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, uzyskując tytuł magistra sztuki. Posiada również ukończone certyfikowane szkolenia z zakresu szeroko pojętego online’u oraz sprzedaży. Prywatnie pasjonatka reklamy, zawodowy sportowiec. 

Rekrutacja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online

Joanna Sawicka-Golcz
Masz pytania?
Joanna Sawicka-Golcz
Opłaty

* Oferowana zniżka nie kumuluje się z innymi ewentualnymi rabatami 

Cena szkolenia: 2400 zł netto (stawka zw.z VAT)

Cena szkolenia dla studentów i absolwentów studiów I, II stopnia, studiów podyplomowych i MBA w ALK : 2160 zł (stawka zw.z VAT)