O szkoleniu
Zadbajmy o naszych pracowników, a oni zadbają o naszych pacjentów! Siłą lidera jest zaangażowana zespół!
Dziś w ochronie zdrowia nie ma miejsca na skuteczną pracę w pojedynkę. Dziś efektywna praca zespołowa, współpraca miedzy zespołowa to nie tylko narzędzie do budowania przyjemnego miejsca pracy, ale przede wszystkim szansa na poprawę zaangażowania w zespole, ograniczenia rotacji, a także poprawa jakości świadczonych usług medycznych. Poprawa funkcjonowania zespołu to najszybszy sposób na przyciągnięcie i utrzymanie w zespole najlepszych ludzi z różnych grup wiekowych, skutecznego wprowadzania zmian lub innowacji w Twojej placówce oraz osiągania ważnych dla Ciebie i placówki rezultatów.
Cel szkolenia: Podczas szkolenia zdobędziesz wiedzę i praktyczne umiejętności, które pozwolą Ci poprawić współpracę w zróżnicowanym zespole, zwiększyć otwartość komunikacji i zaangażowanie poszczególnych członków zespołu, a Tobie pozwolą na poświęcenie większej ilości czasu na zadania strategiczne zamiast permanentnego gaszenia pożarów w zespole. Stawiamy na praktykę, konkretne narzędzia i wymianę doświadczeń, które gwarantują możliwość zastosowania zdobytej wiedzy w realiach Ochrony Zdrowia w Polsce.
Atuty szkolenia
Metoda warsztatowa pozwala na połączenie teorii i praktycznymi umiejętnościami do natychmiastowego wdrożenia
Szkolenie prowadzone jest przez praktyków biznesu oraz doświadczonych ekspertów Ochrony Zdrowia
W trakcie szkolenia pozyskasz wyłącznie sprawdzoną i aktualną wiedzę stosowana przez osiągających rezultaty liderów oraz otrzymasz praktyczne narzędzia
Do oferty dodajemy jeszcze 1h indywidualnej sesji mentoringowej dla każdego uczestnika, wliczoną w cenę kursu.
To szkolenie jest dla Ciebie jeśli:
Co uzyskasz:
- Wiedzę i praktyczne sposoby na zarządzanie różnorodnym zespołem pod względem wieku, pełnionych ról i doświadczenia zawodowego,
- Umiejętność rozpoznawania stylów zachowań poszczególnych członków zespołu oraz praktycznego ich wykorzystania,
- Znajomość zasad budowania angażującej komunikacji w zespole,
- Umiejętność udzielania konstruktywnej i rozwijającej informacji zwrotnej,
- Narzędzia do rozwiązywania konfliktów w zespole,
- Sposoby i zasady wprowadzania zmian w zespole,
- Uczestnictwo w grupowym i kameralny procesie nabywania wiedzy przyspieszający logarytmicznie zdobywanie umiejętności i doświadczeń,
- Networking i wymianę praktycznych doświadczeń z osobami z branży.
Co zmienisz:
- Sposób budowania zaangażowania w zespole
- Podejście do rozwiązywania trudnych sytuacji w zespole
- Zasady wprowadzania zmian
Program
Organizacja zajęć:
Czas trwania
- 2 dni (16h dydaktycznych)
- w godz. 8.45-15.45
Społeczność
Zasady rekrutacji
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Prosimy oczekiwać na kontakt mailowy opiekuna szkolenia lub kursu.

Opłaty
* Oferowana zniżka nie łączy się z innymi ewentualnymi rabatami
Cena szkolenia | 1900 zł brutto (zw. z VAT) |
Dla studentów i absolwentów ALK | 1710 zł brutto (zw. z VAT)* |
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z panią Agnieszką Fabiańską: agaf@kozminski.edu.pl
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.
Po zarejestrowaniu się na szkolenie każdy z kandydatów otrzyma mailowo potwierdzenie zapisu.