Doświadczony praktyk zarządzania ludźmi w firmie. Od 15 lat związana z obszarem HR. Przez 10 lat pełniła funkcje menedżerskie w obszarze polityki personalnej. Jako Dyrektor Departamentu Szkoleń i Rozwoju w Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora sieci T-Mobile, odpowiadała za wdrożenie ogólnofirmowych programów rozwoju pracowników oraz kultury organizacyjnej. Wdrożyła metody diagnozy indywidualnej i organizacyjnej – AC/DC, 360, testy osobowości zawodowej, badania opinii i zaangażowania pracowników. Współpracując ściśle z Zarządami oraz najwyższą kadrą menedżerską opracowywała i realizowała działania nakierowane na zwiększenie zaangażowania pracowników oraz zarządzanie zmianami. Założycielka firmy doradczej INTEGRITY oferującej kompleksowe i spójne rozwiązania w zakresie tworzenia strategii rozwoju pracowników i budowania zespołów. Wspierając swoich klientów w poszukiwaniu i dostarczaniu najbardziej efektywnych rozwiązań, wykorzystuje metody pracy indywidualnej (executive coaching) oraz zespołowej (Action Learning). Absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowych studiów Zarządzania Ludźmi w Firmie w Akademii Leona Koźmińskiego. Certyfikowany coach ICC, kontynuuje swój rozwój w ramach Erickson College International i Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego | Anna Dobieszewska |
Grzegorz Ducin | HR Director at PLUS BANK S.A. Absolwent MBA dla kadry HR Akademii Leona Koźmińskiego, Wydziału Historii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Krajowej Szkoły Administracji Publicznej w Warszawie. Karierę zawodową rozpoczął w administracji rządowej pełniąc m.in. funkcje Dyrektora Biura Dyrektora Generalnego i Zastępcy Dyrektora Generalnego. Następnie przeszedł do biznesu. Z INVEST-BANK S.A. związany jest od 2002 r. Członek Rady Nadzorczej Centrum Edukacji Kadr Bankowych Invest – Training. Posiada 12-letnie doświadczenie menadżerskie obejmujące bogate spectrum zagadnień z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, zarówno w wymiarze strategicznym, jak i operacyjnym. |
Manager HR - Veolia Absolwentka MBA dla kadry HR Akademii Leona Koźmińskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Z doświadczenia i zamiłowania HR-owiec z solidną bazą wiedzy ekonomicznej. Od 1995 roku pracuje w działach rozwoju i zarządzania zasobami ludzkimi, a od 2007 roku kieruje zespołami Human Resources kolejno w branżach: retail, ubezpieczenia, wydawnicza, energetyczna. Od 2016 roku jest Managerem HR w spółce holdingowej Grupy Veolia w Polsce. | Joanna Kostrzewa |
| Kaizen HR Konsultant, Trener Biznesu, Asesor, Wykładowca Akademicki Absolwentka MBA dla kadry HR Akademii Leona Koźmińskiego i Akademii Profesjonalnego Trenera Biznesu oraz studiów na kierunkach: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Blisko 15 letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich w obszarze zarządzania produkcją oraz sprzedażą w sektorze B2B zdobywała współpracując głównie z klientami z branży FMCG, IT oraz finansów. Kierowała projektami i szkoliła między innymi w: Kompanii Piwowarskiej S.A. , CAPITAL SERVICE, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, VOLVO, STOCK Polska, DB Schenker, Polfa Pabianice, Millenium, Swedwood, Raiffeisen Bank, Hellmann Logistic Worldwide, Willson&Brown S.K.A., ADAMED, Grupa ADVERTIS, PZU, ING Bank.
Przejście z Biznesu do HR traktuje jako naturalną konsekwencję specjalizacji w dziedzinie zarządzania oraz ekspertyzy w obszarze LEAN Management. Zarządzała produkcją oraz sprzedażą, realizowała executive coaching, a jako interim manager projektowała i prowadziła restrukturyzacje, ośrodki AC/DC oraz szereg szkoleń i projektów doradczych. W latach 2010-2011 odpowiedzialna była za Performance oraz Talent Management w firmie Kompania Piwowarska S.A.
|
Absolwent studiów podyplomowych Zarządzania Zasobami Ludzkimi dla Managerów Personalnych na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej z tytułem mgr inż. Organizacji Transportu. Doświadczenie zawodowe zbudowane na pracy zarówno w administracji rządowej, jak i dużej firmie wdrożeniowej z branży IT oraz globalnej korporacji w tym w trakcie jej fuzji z lokalnym Bankiem. Ponad 12-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania zespołami pracowników m.in Dyrektor Departamentu Operacji Kadrowych w Banku Handlowym w Warszawie S.A. Uczestniczył w realizacji projektów związanych z wdrażaniem systemu ocen pracowniczych, modelu kompetencji oraz procesów rozwoju pracowników wraz z planami sukcesji. Zarządza zagadnieniami administracji personalnej, płacami oraz funduszem świadczeń socjalnych. Zdobyte doświadczenie pozwala mu na bycie realnym partnerem biznesowym zarówno dla obszaru HR, jak i IT. | Grzegorz Skibiński |
| Associate Consultant, Korn Ferry Hay Group Absolwentka studiów podyplomowych Zarządzanie Zasobami Ludźmi w Firmie oraz Psychologii Biznesu dla Menedżerów. Ukończyła studia magisterskie na dwóch kierunkach: Kultura i Literatura Brytyjskia i Amerykańska na Uniwersytecie Śląskim oraz Marketing i Zarządzanie w Śląskiej Międzynarodowej Szkole Handlowej na katowickiej AE. Ukończyła również studia podyplomowe na SWPS- Metodyka i Psychologia Zarządzania Projektami. Interesuje się literaturą z zakresu rozwoju osobistego, trendami w ZZL, psychologią pozytywną i zagadnieniami szeroko rozumianej kultury organizacyjnej. Wsparcie menedżerów z pionu Prezesa Zarządu w zakresie twardego HR – proces zatrudnienia, C&B, premiowanie oraz miękkiego HR – rekrutacja, szkolenia, ocena roczna, programy rozwojowe etc.
|
CEE HR - Bayer, Ukraina, Węgry, Rumunia, Bułgaria - Provimi Polska Absolwentka MBA dla kadry HR Akademii Leona Koźmińskiego Doświadczenie w kreowaniu i wdrażaniu polityki personalnej w firmach produkcyjno-handlowych, na rynku polskim i międzynarodowym, FMCG oraz B2B. Zarządzanie procesami szkoleń i rozwoju kompetencji, naboru i diagnozy personelu, systemami motywacyjnymi, wdrażanie zmian organizacyjnych, komunikacja wewnętrzna i marketing rekrutacyjny. Bliska współpraca z zarządami spółek w zakresie kształtowania i wdrażania strategii. | ![]() Maria Wyżga |
| HR Director – METRO Propertie Absolwentka MBA dla Kadry HR Akademii Leona Koźmińskiego marketingu, ekonomii i zarządzania w Akademii Ekonomicznej w Krakowie (dzisiaj Uniwersytet Ekonomiczny), studiów podyplomowych z Prawa Pracy. Od 13 lat związana z HR. Szerokie doświadczenie w różnych branżach począwszy od produkcji (energetyka, przemysł kosmetyczny), przez finanse (bankowość, ubezpieczenia), aż po sektor nowoczesnych technologii (telefonia mobilna). Od 2011 związana z AVON (w Polsce zlokalizowana jest druga co do wielkości fabryka AVON na świecie!), w którym kieruje zespołem odpowiedzialnym za talent i performance management, szkolenia, rekrutacje, Emplyer Branding i ogólnie rozumiany rozwój organizacji. Równocześnie pełni funkcję HR Business Partnera odpowiedzialnego za wsparcie struktur biznesowych w regionie EMEA (zespoły: Zakupów Regionalnych, Rozwoju Nowego Produktu i Inżynieringu, Regionalnego QA, R&D). Realizowała liczne projekty szkoleniowe, ośrodki oceny AC/DC, badania satysfakcji i zaangażowania, a także projektowała i wdrażała z sukcesem systemy oceny i rozwoju w różnych środowiskach. W dwóch organizacjach wdrażała funkcję personalną od podstaw.
|
HR Director – Affidea Poland Edukację w obszarze HR i zarządzania zdobyła w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie - Absolwentka MBA dla kadry HR (2011) oraz w Institute of Personel Development w Londynie i Glasgow. Posiada certyfikaty MBTI i FIRO-B. HRową wiedzę wzbogacała w programach rozwojowych w Polsce. USA i UK. Z pierwszego wykształcenia (Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu) nauczyciel angielskiego Od 14 lat zajmuje się HR, choć rozpoczęła pracę w PR. Pracowała w Bestfoods (aktualnie Unilever), Seagram, Pernod Ricard, AIG, Lyreco i GE. Jako konsultant realizowała projekty dla poprzednich pracodawców oraz funduszy inwestycyjnych Dresdner Cleinwort, Banku PKO, AIG CET a także Hewlett Packard i Euro Bank. W Newag od pół roku zarządza pionem Zasobów Ludzkich, wdrożyła model kompetencji, proces oceny rocznej, prowadzi szkolenia w tych obszarach.
| ![]() |
| Head of management board at PGE OKK Sp z o.o. (SSC for PGE Group)
Absolwentka MBA dla kadry HR i studiów podyplomowych z zakresu prawa pracy na Akademii Leona Koźmińskiego, Postgraduate Studies in Leadership for Sustainable Business na University of Cambridge oraz Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Psycholożka.
Od wielu lat związana z zarządzaniem zasobami ludzkimi w dużych organizacjach z sektora usług i produkcji. Jako Dyrektor Biura Kadr i Szkoleń w Polskim Górnictwie Naftowym i Gazownictwie SA odpowiadała za całość działań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, min. projektowanie i wdrażanie strategicznych działań rozwojowych dla pracowników (System Oceny Pracowników, System Zarządzania Szkoleniami, rekrutacja, budowa zespołu trenerów wewnętrznych, programy szkoleń managerskich i sprzedażowych, wdrożenie modelu kompetencyjnego), współpracę ze związkami zawodowymi oraz implementację nowoczesnych narzędzi elektronicznych wspierających działania HR (SAP HCM, dedykowany system obiegu dokumentów).
Orędowniczka Społecznej Odpowiedzialności Biznesu jako sposobu na realizację celów firmy. |
Dyrektor HR w Grupie Żywiec Od 20 lat pracuje w kluczowych globalnych organizacjach na rynku polskim i CEE. Firmy te są doskonałym przykładem, jak osiągać ponadprzeciętne rezultaty nie tylko dzięki znanym markom, ale dzięki systematycznemu budowaniu zaangażowanych zespołów osiągających długofalowe sukcesy.
| ![]() |
| Dyrektor Rekrutacji i rozwoju w Orange Polska Od początku swoją karierę zawodową związał z obszarem HR. Pracował w firmie doradztwa personalnego jako asystent konsultanta, później budował jedną z dodatkowych usług. W trakcie pracy we Flextronics Poland miał okazję realizować procesy rekrutacji, wdrażać system wartościowania stanowisk i politykę zarządzania kompetencjami w firmie produkcyjnej. |