Pracownicy 



Aktualności  

  • 08.02.2019

    Publiczna obrona rozprawy doktorskiej w dyscyplinie prawo mgr. Filipa Śmigielskiego

    więcej

  • 06.02.2019

    OSTANIE DNI REKRUTACJI NA STUDIA PODYPLOMOWE. Sprawdź na jakich kierunkach studiów możesz się rozwijać.

    więcej

  • 31.01.2019

    Przed nami czas rozliczeń podatkowych. Tradycyjnie już, zwracamy się do Was z prośbą o przekazanie 1% podatku na rzecz działań Fundacji Koźmińskich, która od wielu lat z powodzeniem realizuje swoją misję i dzięki Wam buduje przyszłość naszej młodzieży.

    więcej

Poszukujemy pracownika naukowego 

Poszukujemy pracownika administracyjnego ➔

SPECJALISTA DS. NOWYCH MEDIÓW do Biura Marketingu 

Nr. ref.: 03/BSP-A/19


Jesteś chętny/chętna zająć się mediami społecznościowymi znanej i cenionej uczelni biznesowej? Chciałbyś/Chciałabyś współtworzyć strategię działań w social mediach i z satysfakcją ją zrealizować? Jesteś energiczny/a, otwarty/a na nowości, stale poszukujący/a i odpowiedzialny/a. Ponadto jesteś specjalistą, posiadasz doświadczenie, szczególnie w zakresie wykorzystywania SM jako narzędzi analitycznych i reklamowych, przy tym  dobrze posługujesz się językiem polskim i angielskim (profile uczelni prowadzone są w dwóch językach). A na dodatek posiadasz determinację, by zdobywać nową wiedzę i dalej rozwijać się.


Szukamy właśnie Ciebie!


Ale jeśli Twoje doświadczenie nie jest największe, a masz determinację, by uzupełniać wiedzę, nie widzimy w tym problemu, byś przesłał/a nam swoje cv. Jednak nie ukrywamy, że będziemy preferować osoby, które mają doświadczenie w tym obszarze, szczególnie w zakresie wykorzystywania SM jako narzędzi analitycznych i reklamowych.


Biuro Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego to zgrany zespół. Cechuje nas różnorodność, energia  i  odwaga stawiania czoła wielu wyzwaniom. I pomimo wielu godzin spędzonych w biurze nadal mamy ochotę także po pracy być razem (no może nie codziennie J). Z życzliwością i bezboleśnie wchłaniamy (słowo trochę złowieszcze, ale nie bójcie się) nową osobę w nasz organizm.

Nie wahaj się i dołącz do nas!


Jesteś zainteresowany/zainteresowana?



Opis stanowiska:
•    Współtworzenie strategii działań w mediach społecznościowych w oparciu o cele marketingowe uczelni;
•    Zarządzanie profilami uczelni w mediach społecznościowych – współtworzenie treści,  zamieszczanie, monitorowanie, analiza;
•    Planowanie, realizacja i analiza kampanii reklamowych z wykorzystaniem mediów społecznościowych;
•    Rekomendowanie i realizowanie działań w SM celem zaspokojenia potrzeb innych zespołów i jednostek uczelni;
•    Dbanie o spójność komunikacji w SM.


Wymagania:
•    Wykształcenie wyższe;
•    Doświadczenie w pracy z klientem – np. w agencji marketingowej;
•    Doświadczenie w pracy w dziale promocji/marketingu na uczelni będzie dodatkowym atutem;
•    Znajomość pakietu Microsoft Office, paneli SM (Facebook, Youtube);
•    Dodatkowym atutem jest znajomość innych narzędzi do zarządzania SM i marketingiem w internecie – pakiet Google, Brand24, Newspoint, Sotrender;
•    Dobra znajomość j. angielskiego;
•    Łatwość uczenia się nowych programów komputerowych;
•    Kompetencje: odpowiedzialność, komunikatywność, orientacja na klienta, odporność na stres, chęć uczenia się.


Oferujemy:
•    Zdobycie doświadczenia w pracy w jednej z najlepszych uczelni biznesowych w Europie;
•    Pracę w ciekawej, twórczej atmosferze w pełnym pomysłów i energii do ich realizowania w zespole;
•    Umowę o pracę;
•    Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji;
•    Możliwość rozwoju zawodowego – szkolenia rozwijające kompetencje wymagane na stanowisku oraz dofinansowanie do studiów i szkoleń realizowanych przez uczelnię;
•    Atrakcyjny pakiet socjalny;
•    Pakiet medyczny.


Osoby zainteresowane ofertą  pracy prosimy o przesłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny) do dnia 24.02.2019,  na adres: mzadworny@kozminski.edu.pl  i kadry_rekrutacja@kozminski.edu.pl


Prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną: Pobierz


W tytule należy podać nr ref.: 03/BSP-A/19. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Dokumenty nie odebrane w terminie 3 miesięcy od upływu terminu składania ofert zostaną komisyjnie zniszczone.



KOORDYNATOR DS. EGZAMINÓW ELEKTRONICZNYCH do Centrum Innowacji w Dydaktyce 

Nr ref.:02/BSP-A/19


Opis stanowiska:
•    konfiguracja egzaminów elektronicznych, tworzenie testów, bieżąca obsługa systemu,
•    prowadzenie egzaminów elektronicznych w języku polskim oraz angielskim,
•    wsparcie wykładowców w bieżących sprawach związanych z egzaminami elektronicznymi,
•    prowadzenie kalendarza egzaminów – ścisła współpraca z dziekanatami, działem planowania, wykładowcami,
•    koordynacja prac zespołu egzaminacyjnego w trakcie sesji egzaminacyjnej,
•    prowadzenie szkoleń indywidualnych i grupowych dla wykładowców z wykorzystania systemu,
•    sporządzanie raportów.

Wymagania:
•    wykształcenie wyższe,
•    doświadczenie w pracy z klientem lub pracy na uczelni / szkole,
•    znajomość pakietu Microsoft Office,
•    dobra znajomość j. angielskiego,
•    łatwość uczenia się nowych programów komputerowych,
•    znajomość różnych aplikacji edukacyjnych będzie dodatkowym atutem,
•    kompetencje: odpowiedzialność, komunikatywność, orientacja na klienta, odporność na stres.

Oferujemy:
•    zdobycie doświadczenia w pracy w jednej z najlepszych uczelni biznesowych w Europie,
•    pracę w ciekawej, twórczej atmosferze w pełnym pomysłów i energii do ich realizowania w zespole,
•    umowę o pracę,
•    wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji,
•    możliwość rozwoju zawodowego, w tym dofinansowanie do studiów i szkoleń,
•    atrakcyjny pakiet socjalny,
•    pakiet medyczny.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: valeriiagor@kozminski.edu.pl oraz kadry_rekrutacja@kozminski.edu.pl, z dopiskiem w tytule wiadomości: „Koordynator ds. egzaminów elektronicznych”.


Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych: pobierz.



Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Dokumenty nie odebrane w terminie 3 miesięcy od upływu terminu składania ofert zostaną komisyjnie zniszczone.