ROZEZNANIE RYNKU nr 3/A4.0/2019
więcej
Stypendia rektora przyznane na rok akad. 2019/2020 - część 1
więcej
ROZSTRZYGNIĘCIE ROZEZNANIA RYNKU nr 2/A4.0/2019
więcej
Poszukujemy pracownika naukowego ➔
Poszukujemy pracownika administracyjnego ➔
Nr. ref.: 22/BSP-A/19
Poszukujemy osoby, która zaopiekuje się naszymi social mediami. Szukamy osoby niezależnej, odpowiedzialnej i chętnej do nauki i rozwoju – nie jesteśmy ustrukturyzowani jak w korporacji – dajemy dużą dowolność działania, a co za tym idzie, oczekujemy inicjatywy. Idealny kandydat dobrze posługuje się językiem polskim i angielskim – profile Uczelni prowadzone są w dwóch językach więc poprawność językowa jest dla nas istotna. Nasze biuro to zgrany zespół bardzo różnych ludzi, który lubi się na tyle, że pomimo wielu godzin spędzonych razem w pracy, nadal mamy ochotę spędzić razem czas po pracy. Jeśli jesteś otwarty, kulturalny i umiesz dogadać się z każdym to na pewno będziesz pasować! Praca tylko na miejscu – charakterystyka naszej branży wymaga od potencjalnej osoby aby była w centrum wydarzeń!
Jesteś zainteresowany/zainteresowana?
Opis stanowiska:
• Opracowywanie strategii działań w social mediach (Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube) w oparciu o cele biura marketingu i uzgodnienia z przełożonymi i zespołem.
• Tworzenie contentu – samodzielnie i we współpracy z pracownikami biura i Uczelni.
• Rekomendowanie i realizowanie działań w social mediach w oparciu o potrzeby innych członków zespołu (specjalistów ds. marketingu) oraz innych zespołów w Uczelni.
• Przygotowywanie i realizacja kalendarza publikacji.
• Odpowiadanie na pytania użytkowników platform – komentarze, wiadomości prywatne.
• Przygotowywanie raportów z wynikami podejmowanych zadań oraz rekomendowanie przyszłych działań w oparciu wyciągane wnioski.
Wymagania:
• Doświadczenie w pracy z klientem – jeszcze lepiej jeśli pracowałeś/pracowałaś już w uczelni lub w agencji
• Znajomość pakietu Microsoft Office, paneli SM (Facebook, Youtube, LinkedIn).
• Dodatkowym atutem jest znajomość innych narzędzi do zarządzania SM i marketingiem w internecie – pakiet Google, Brand24, Newspoint, Sotrender.
• Bardzo dobra znajomość j. angielskiego.
• Łatwość uczenia się nowych programów i aplikacji komputerowych.
• Kompetencje: samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność, orientacja na klienta, odporność na stres, chęć uczenia się.
Oferujemy:
• Pracę w jednej z najlepszych uczelni biznesowych w Europie – uczelni wdrażającej innowacje i nowe technologie co pozwala na zdobycie unikatowego doświadczenia i kompetencji.
• Pracę w ciekawej, twórczej atmosferze w pełnym pomysłów i energii do ich realizowania w zespole.
• Umowę o pracę.
• Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
• Finansujemy szkolenia rozwijające kompetencje wymagane na stanowisku
• Oferujemy bardzo atrakcyjne dofinansowanie do studiów i szkoleń realizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego.
• Atrakcyjny pakiet socjalny.
• Pakiet medyczny.
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny) do dnia 31.12.2019, na adres: mzadworny@kozminski.edu.pl
Prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną: pobierz
W tytule należy podać nr ref.: 22/BSP-A/19. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od upływu terminu składania ofert zostaną komisyjnie zniszczone.
Nr ref.: 21/BSP-A/19
Wymagania wobec Kandydata:
• znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1, określonym zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego,
• doświadczenie w tłumaczeniach mile widziane,
• wykształcenie wyższe,
• dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,
• poszanowanie różnic, rzetelność, orientacja na klienta, dokładność i obowiązkowość oraz umiejętność pracy w grupie.
Zadania wykonywane na stanowisku:
• obsługa studentów w języku angielskim,
• prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów,
• współpraca z wykładowcami, także międzynarodowymi,
• współpraca z dziekanem danego kierunku,
• współorganizacja wydarzeń dla studentów międzynarodowych,
• przygotowywanie sprawozdań i zestawień,
• wsparcie zespołu przy akredytacjach państwowych i międzynarodowych,
• operacjonalizacja wprowadzanych w dziale usprawnień.
Oferujemy:
• pracę w międzynarodowym środowisku,
• stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
• pakiet medyczny i socjalny,
• wynagrodzenie adekwatne do powierzonych zadań,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach
Osoby zainteresowane ofertą i spełniające ww. wymagania prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym w języku angielskim, do dn. 15grudnia 2019 r., z numerem referencyjnym w tytule,
na adres e-mail: kadry_rekrutacja@kozminski.edu.pl.
W aplikacji prosimy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Akademię Leona Koźmińskiego, ul. Jagiellońska 59, 03-301 Warszawa w celach niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, prowadzonego przez Akademię Leona Koźmińskiego.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna na stornie: pobierz
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Dokumenty, nie odebrane w terminie 3 miesięcy od upływu terminu składania ofert zostaną komisyjnie zniszczone.
Nr. ref.: 17/BSP-A/19
Umowa na zastępstwo
Główne obowiązki:
• prowadzenie bieżącej obsługi interesariuszy,
• tworzenie, kompletowanie i porządkowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, w tym przygotowywanie sprawozdań i zestawień,
• udział w organizacji procesu dydaktycznego,
• monitorowanie procesu płatności za studia,
• przygotowanie dokumentacji toku studiów do egzaminów dyplomowych,
• współpraca z wykładowcami oraz z dziekanem danego kierunku,
• współorganizacja wydarzeń dla studentów,
• wsparcie zespołu przy akredytacjach państwowych i międzynarodowych.
Wymagania:
• wykształcenie średnie lub wyższe,
• znajomość języka angielskiego na poziomie B1, określonym zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego,
• umiejętność pracy w grupie,
• znajomość pakietu Microsoft Office,
• cechy osobowości: rzetelność, orientacja na klienta, komunikatywność, umiejętność analizowania, wyciągania wniosków i planowania.
Oferujemy:
• zdobycie doświadczenia w pracy w jednej z najlepszych szkół biznesu w Europie,
• zgrany zespół i miłą atmosferę.
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny) do dnia 20 grudnia 2019r. , na adres: jagodac@kozminski.edu.pl
Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli informacyjnej:Pobierz
W tytule należy podać nr ref.: 17/BSP-A/19. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Dokumenty, nie odebrane w terminie 3 miesięcy od upływu terminu składania ofert zostaną komisyjnie zniszczone.