Zachęcamy do kupna książki pt. "Nowy pragmatyzm kontra nowy nacjonalizm" autorstwa prof. Andrzeja K. Koźmińskiego i prof. Grzegorza W. Kołodko. Dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na rzecz działań Fundacji Koźmińskich.
więcej
Po co uczelniom akredytacje? Dlaczego tak ciężko pracują, by sprostać ich wymaganiom? Zapraszamy do przeczytania wywiadu z Timothy S. Mesconem, Wiceprezesem AACSB, amerykańskiej instytucji przyznającej akredytacje uczelniom biznesowym.
więcej
OSTANIE DNI REKRUTACJI NA STUDIA PODYPLOMOWE. Sprawdź, na jakich kierunkach studiów możesz się rozwijać.
więcej
Poszukujemy pracownika naukowego ➔
Poszukujemy pracownika administracyjnego ➔
Nr. ref.: 03/BSP-A/19
Jesteś chętny/chętna zająć się mediami społecznościowymi znanej i cenionej uczelni biznesowej? Chciałbyś/Chciałabyś współtworzyć strategię działań w social mediach i z satysfakcją ją zrealizować? Jesteś energiczny/a, otwarty/a na nowości, stale poszukujący/a i odpowiedzialny/a. Ponadto jesteś specjalistą, posiadasz doświadczenie, szczególnie w zakresie wykorzystywania SM jako narzędzi analitycznych i reklamowych, przy tym dobrze posługujesz się językiem polskim i angielskim (profile uczelni prowadzone są w dwóch językach). A na dodatek posiadasz determinację, by zdobywać nową wiedzę i dalej rozwijać się.
Szukamy właśnie Ciebie!
Ale jeśli Twoje doświadczenie nie jest największe, a masz determinację, by uzupełniać wiedzę, nie widzimy w tym problemu, byś przesłał/a nam swoje cv. Jednak nie ukrywamy, że będziemy preferować osoby, które mają doświadczenie w tym obszarze, szczególnie w zakresie wykorzystywania SM jako narzędzi analitycznych i reklamowych.
Biuro Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego to zgrany zespół. Cechuje nas różnorodność, energia i odwaga stawiania czoła wielu wyzwaniom. I pomimo wielu godzin spędzonych w biurze nadal mamy ochotę także po pracy być razem (no może nie codziennie J). Z życzliwością i bezboleśnie wchłaniamy (słowo trochę złowieszcze, ale nie bójcie się) nową osobę w nasz organizm.
Nie wahaj się i dołącz do nas!
Jesteś zainteresowany/zainteresowana?
Opis stanowiska:
• Współtworzenie strategii działań w mediach społecznościowych w oparciu o cele marketingowe uczelni;
• Zarządzanie profilami uczelni w mediach społecznościowych – współtworzenie treści, zamieszczanie, monitorowanie, analiza;
• Planowanie, realizacja i analiza kampanii reklamowych z wykorzystaniem mediów społecznościowych;
• Rekomendowanie i realizowanie działań w SM celem zaspokojenia potrzeb innych zespołów i jednostek uczelni;
• Dbanie o spójność komunikacji w SM.
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe;
• Doświadczenie w pracy z klientem – np. w agencji marketingowej;
• Doświadczenie w pracy w dziale promocji/marketingu na uczelni będzie dodatkowym atutem;
• Znajomość pakietu Microsoft Office, paneli SM (Facebook, Youtube);
• Dodatkowym atutem jest znajomość innych narzędzi do zarządzania SM i marketingiem w internecie – pakiet Google, Brand24, Newspoint, Sotrender;
• Dobra znajomość j. angielskiego;
• Łatwość uczenia się nowych programów komputerowych;
• Kompetencje: odpowiedzialność, komunikatywność, orientacja na klienta, odporność na stres, chęć uczenia się.
Oferujemy:
• Zdobycie doświadczenia w pracy w jednej z najlepszych uczelni biznesowych w Europie;
• Pracę w ciekawej, twórczej atmosferze w pełnym pomysłów i energii do ich realizowania w zespole;
• Umowę o pracę;
• Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji;
• Możliwość rozwoju zawodowego – szkolenia rozwijające kompetencje wymagane na stanowisku oraz dofinansowanie do studiów i szkoleń realizowanych przez uczelnię;
• Atrakcyjny pakiet socjalny;
• Pakiet medyczny.
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny) do dnia 24.02.2019, na adres: mzadworny@kozminski.edu.pl i kadry_rekrutacja@kozminski.edu.pl
Prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną: Pobierz
W tytule należy podać nr ref.: 03/BSP-A/19. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Dokumenty nie odebrane w terminie 3 miesięcy od upływu terminu składania ofert zostaną komisyjnie zniszczone.
Nr ref.:02/BSP-A/19
Opis stanowiska:
• konfiguracja egzaminów elektronicznych, tworzenie testów, bieżąca obsługa systemu,
• prowadzenie egzaminów elektronicznych w języku polskim oraz angielskim,
• wsparcie wykładowców w bieżących sprawach związanych z egzaminami elektronicznymi,
• prowadzenie kalendarza egzaminów – ścisła współpraca z dziekanatami, działem planowania, wykładowcami,
• koordynacja prac zespołu egzaminacyjnego w trakcie sesji egzaminacyjnej,
• prowadzenie szkoleń indywidualnych i grupowych dla wykładowców z wykorzystania systemu,
• sporządzanie raportów.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe,
• doświadczenie w pracy z klientem lub pracy na uczelni / szkole,
• znajomość pakietu Microsoft Office,
• dobra znajomość j. angielskiego,
• łatwość uczenia się nowych programów komputerowych,
• znajomość różnych aplikacji edukacyjnych będzie dodatkowym atutem,
• kompetencje: odpowiedzialność, komunikatywność, orientacja na klienta, odporność na stres.
Oferujemy:
• zdobycie doświadczenia w pracy w jednej z najlepszych uczelni biznesowych w Europie,
• pracę w ciekawej, twórczej atmosferze w pełnym pomysłów i energii do ich realizowania w zespole,
• umowę o pracę,
• wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji,
• możliwość rozwoju zawodowego, w tym dofinansowanie do studiów i szkoleń,
• atrakcyjny pakiet socjalny,
• pakiet medyczny.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: valeriiagor@kozminski.edu.pl oraz kadry_rekrutacja@kozminski.edu.pl, z dopiskiem w tytule wiadomości: „Koordynator ds. egzaminów elektronicznych”.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych: pobierz.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Dokumenty nie odebrane w terminie 3 miesięcy od upływu terminu składania ofert zostaną komisyjnie zniszczone.
Nr ref.: 04/BSP-A/19
Wymagania wobec Kandydata:
• znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1/B2, określonym zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego,
• wykształcenie wyższe,
• znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,
• rzetelność, wielozadaniowość, samodzielność w działaniu,
• kreatywność w wyszukiwaniu nowych rozwiązań oraz umiejętność analitycznego myślenia.
Zadania wykonywane na stanowisku:
• planowanie procesu dydaktycznego w Kozminski International Business School,
• koordynowanie procesu dyplomowania w Kozminski International Business School,
• współpraca z wykładowcami,
• opracowywanie harmonogramów zajęć,
• współorganizacja wydarzeń dla studentów międzynarodowych oraz przygotowywanie sprawozdań i zestawień,
• wsparcie zespołu przy akredytacjach państwowych i międzynarodowych,
• rezerwacja zakwaterowania dla współpracujących wykładowców.
Oferujemy:
• pracę w stabilnej organizacji oraz międzynarodowym środowisku,
• pakiet medyczny i socjalny,
• wynagrodzenie adekwatne do powierzonych zadań,
• zgrany, pomocny zespół i przyjazną atmosferę,
• możliwość rozwoju zawodowego, w tym dofinansowanie do nauki na studiach w ALK oraz naukę j. angielskiego,
• stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
Osoby zainteresowane ofertą i spełniające ww. wymagania prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym do dn. 14 marca 2019r., z dopiskiem „Młodszy specjalista ds. organizacji dydaktyki i dyplomowania” w tytule, na adres e-mail: kadry_rekrutacja@kozminski.edu.pl .
Klauzula informacyjna: Pobierz
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Dokumenty, nie odebrane w terminie 3 miesięcy od upływu terminu składania ofert zostaną komisyjnie zniszczone.