Po co uczelniom akredytacje? Dlaczego tak ciężko pracują, by sprostać ich wymaganiom? Zapraszamy do przeczytania wywiadu z Timothy S. Mesconem, Wiceprezesem AACSB, amerykańskiej instytucji przyznającej akredytacje uczelniom biznesowym.
więcej
OSTANIE DNI REKRUTACJI NA STUDIA PODYPLOMOWE. Sprawdź, na jakich kierunkach studiów możesz się rozwijać.
więcej
Akademia Leona Koźmińskiego jest partnerem pierwszej polskiej edycji badania „CMO Survey”, adresowanego do dyrektorów marketingu oraz kadry zarządzającej. Badanie realizuje firma Deloitte.
więcej
Poszukujemy pracownika naukowego ➔
Poszukujemy pracownika administracyjnego ➔
Nr. ref.: 03/BSP-A/19
Jesteś chętny/chętna zająć się mediami społecznościowymi znanej i cenionej uczelni biznesowej? Chciałbyś/Chciałabyś współtworzyć strategię działań w social mediach i z satysfakcją ją zrealizować? Jesteś energiczny/a, otwarty/a na nowości, stale poszukujący/a i odpowiedzialny/a. Ponadto jesteś specjalistą, posiadasz doświadczenie, szczególnie w zakresie wykorzystywania SM jako narzędzi analitycznych i reklamowych, przy tym dobrze posługujesz się językiem polskim i angielskim (profile uczelni prowadzone są w dwóch językach). A na dodatek posiadasz determinację, by zdobywać nową wiedzę i dalej rozwijać się.
Szukamy właśnie Ciebie!
Ale jeśli Twoje doświadczenie nie jest największe, a masz determinację, by uzupełniać wiedzę, nie widzimy w tym problemu, byś przesłał/a nam swoje cv. Jednak nie ukrywamy, że będziemy preferować osoby, które mają doświadczenie w tym obszarze, szczególnie w zakresie wykorzystywania SM jako narzędzi analitycznych i reklamowych.
Biuro Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego to zgrany zespół. Cechuje nas różnorodność, energia i odwaga stawiania czoła wielu wyzwaniom. I pomimo wielu godzin spędzonych w biurze nadal mamy ochotę także po pracy być razem (no może nie codziennie J). Z życzliwością i bezboleśnie wchłaniamy (słowo trochę złowieszcze, ale nie bójcie się) nową osobę w nasz organizm.
Nie wahaj się i dołącz do nas!
Jesteś zainteresowany/zainteresowana?
Opis stanowiska:
• Współtworzenie strategii działań w mediach społecznościowych w oparciu o cele marketingowe uczelni;
• Zarządzanie profilami uczelni w mediach społecznościowych – współtworzenie treści, zamieszczanie, monitorowanie, analiza;
• Planowanie, realizacja i analiza kampanii reklamowych z wykorzystaniem mediów społecznościowych;
• Rekomendowanie i realizowanie działań w SM celem zaspokojenia potrzeb innych zespołów i jednostek uczelni;
• Dbanie o spójność komunikacji w SM.
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe;
• Doświadczenie w pracy z klientem – np. w agencji marketingowej;
• Doświadczenie w pracy w dziale promocji/marketingu na uczelni będzie dodatkowym atutem;
• Znajomość pakietu Microsoft Office, paneli SM (Facebook, Youtube);
• Dodatkowym atutem jest znajomość innych narzędzi do zarządzania SM i marketingiem w internecie – pakiet Google, Brand24, Newspoint, Sotrender;
• Dobra znajomość j. angielskiego;
• Łatwość uczenia się nowych programów komputerowych;
• Kompetencje: odpowiedzialność, komunikatywność, orientacja na klienta, odporność na stres, chęć uczenia się.
Oferujemy:
• Zdobycie doświadczenia w pracy w jednej z najlepszych uczelni biznesowych w Europie;
• Pracę w ciekawej, twórczej atmosferze w pełnym pomysłów i energii do ich realizowania w zespole;
• Umowę o pracę;
• Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji;
• Możliwość rozwoju zawodowego – szkolenia rozwijające kompetencje wymagane na stanowisku oraz dofinansowanie do studiów i szkoleń realizowanych przez uczelnię;
• Atrakcyjny pakiet socjalny;
• Pakiet medyczny.
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny) do dnia 24.02.2019, na adres: mzadworny@kozminski.edu.pl i kadry_rekrutacja@kozminski.edu.pl
Prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną: Pobierz
W tytule należy podać nr ref.: 03/BSP-A/19. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Dokumenty nie odebrane w terminie 3 miesięcy od upływu terminu składania ofert zostaną komisyjnie zniszczone.
Nr ref.:02/BSP-A/19
Opis stanowiska:
• konfiguracja egzaminów elektronicznych, tworzenie testów, bieżąca obsługa systemu,
• prowadzenie egzaminów elektronicznych w języku polskim oraz angielskim,
• wsparcie wykładowców w bieżących sprawach związanych z egzaminami elektronicznymi,
• prowadzenie kalendarza egzaminów – ścisła współpraca z dziekanatami, działem planowania, wykładowcami,
• koordynacja prac zespołu egzaminacyjnego w trakcie sesji egzaminacyjnej,
• prowadzenie szkoleń indywidualnych i grupowych dla wykładowców z wykorzystania systemu,
• sporządzanie raportów.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe,
• doświadczenie w pracy z klientem lub pracy na uczelni / szkole,
• znajomość pakietu Microsoft Office,
• dobra znajomość j. angielskiego,
• łatwość uczenia się nowych programów komputerowych,
• znajomość różnych aplikacji edukacyjnych będzie dodatkowym atutem,
• kompetencje: odpowiedzialność, komunikatywność, orientacja na klienta, odporność na stres.
Oferujemy:
• zdobycie doświadczenia w pracy w jednej z najlepszych uczelni biznesowych w Europie,
• pracę w ciekawej, twórczej atmosferze w pełnym pomysłów i energii do ich realizowania w zespole,
• umowę o pracę,
• wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji,
• możliwość rozwoju zawodowego, w tym dofinansowanie do studiów i szkoleń,
• atrakcyjny pakiet socjalny,
• pakiet medyczny.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: valeriiagor@kozminski.edu.pl oraz kadry_rekrutacja@kozminski.edu.pl, z dopiskiem w tytule wiadomości: „Koordynator ds. egzaminów elektronicznych”.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych: pobierz.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Dokumenty nie odebrane w terminie 3 miesięcy od upływu terminu składania ofert zostaną komisyjnie zniszczone.