Targi Pracy i Praktyk

Targi Pracy i Praktyk

Wiosenna edycja Targów Pracy i Praktyk już za nami. Dziękujemy uczestnikom i wystawcom za tak liczny udział w wydarzeniu.

Sprawdź poniżej oferty wystawców, którzy brali udział w wydarzeniu w dniach 12 i 13 marca 2024.

Zapoznanie z profilami wystawców Przed uczestnictwem w targach warto zastanowić się jaki jest Twój cel. Wtedy łatwiej z bogatej oferty wybrać to, co Cię interesuje. Należy również zapoznać się z profilami firm, które wezmą w nich udział. Warto zwrócić uwagę na takie aspekty jak:

  • jak wygląda struktura takiej firmy, czy są tam działy, które mnie interesują
  • jakie kompetencje wymagane są na danym stanowisku
  • jakie języki trzeba znać, jakie umiejętności IT są wymagane, czy firma preferuje doświadczenie i wykształcenie w konkretnym zakresie
  • w jaki sposób można aplikować, jaka jest oferta firmy

Na podstawie takiego rozpoznania można przygotować sobie listę firm, które nas interesują.

Pytania do firmy Wykorzystaj targi do zadawania pytań. To dobra okazja aby porozmawiać z potencjalnym pracodawcą i rozwiać wątpliwości dotyczące oferty pracy lub samej firmy. Trzeba być przygotowanym pod względem informacji, które chcemy uzyskać od pracodawcy. W dobrym tonie nie jest pytanie o zarobki w firmie lub domaganie się przedstawienia konkretnej propozycji pracy. O co więc można zapytać?

  • Jak wygląda proces rekrutacyjny do firmy?
  • Jaka panuje w firmie kultura organizacyjna?
  • Jakie są perspektywy rozwoju w interesującym nas dziale?
  • Jak przebiega dany program, na który chcemy aplikować?

Przedstawienie swoich umiejętności Konieczne jest wcześniejsze przygotowanie ok. jednominutowej autoprezentacji, w której wskażemy swoje kluczowe kompetencje i doświadczenia. Odbywałeś już praktykę w podobnym dziale – czego się tam nauczyłeś? Działałeś w organizacji studenckiej – co Ci to dało? Jaką wiedzę wyniosłeś ze studiów? Co potrafisz? Jeżeli nie masz doświadczenia zawodowego zainteresuj się stażami i praktykami.

Walka z obiekcjami Zastanów się jakie są Twoje słabe punkty w odniesieniu do interesującej Cię firmy lub stanowiska. Co może zaniepokoić pracodawcę? Spójrz na siebie jego oczami. Postaraj się na to przygotować i wskazać w jaki sposób pracujesz nad swoimi słabszymi obszarami albo jak możesz przekuć je w atut.

Zamknięcie Zapytaj jaki powinieneś wykonać następny krok lub w jaki sposób możesz aplikować, czy umówić się na spotkanie. Poproś o kontakt w celu wysłania swojego CV. Pamiętaj, że ma to być kropka nad „i” po rozmowie, a nie sam jej cel. Podziękuj za poświęcony czas.  

Follow-up To chyba najważniejszy etap. Jeżeli umówiłeś się, że wykonasz jakieś działanie – nie zapomnij go wykonać. Przypomnij się po ok. 1-2 tygodniach z pytaniem czy Twoja aplikacja dotarła. Jeżeli nie rozmawiałeś z osobą decyzyjną w jakimś obszarze możesz poprosić o skontaktowanie z właściwą osobą. Ale pamiętaj – nie bądź nachalny!  

Pamiętaj, że uśmiech i pozytywne nastawienie to połowa sukcesu. Najważniejsze co powinieneś zapamiętać z tego tekstu, to żeby zawsze podchodzić do pracodawcy przygotowanym i z autentycznym zaangażowaniem. Jak ognia unikaj arogancji i postawy roszczeniowej oraz nadmiernego naciskania firmy. Jeżeli wdrożysz nasze wskazówki, targi na pewno okażą się dla Ciebie owocnym czasem!

 

Wizytówki i oferty tegorocznych Pracodawców:

Accenture

Obecni w dniu 13.03.2024

Accenture jest globalną firmą, świadczącą profesjonalne usługi w obszarach: Strategy & Consulting, Technology, Operations, Industry X oraz Song przy wykorzystaniu zaawansowanych technologii i inteligentnych operacji. Zatrudniamy 743 000 pracowników wywiązujących się z obietnicy w zakresie technologii i ludzkiej pomysłowości. Accenture wykorzystuje potencjał zmian do tworzenia wartości i wspólnego sukcesu dla klientów, partnerów i społeczności w ponad 120 krajach. W Polsce biura Accenture mieszczą się w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Gdańsku oraz Katowicach.

Oferta

accenture

Accuracy

Obecni w dniu 12.03.2024

Accuracy, 100% held by its partners, is the sole totally independent international player in its field of expertise providing advice to company management and shareholders.

Accuracy does not perform any regulated professional activities, its strength is to connect strategy, facts and figures mainly in these  different situations: acquisitions, disposals, litigation, disputes, companies in difficulty, restructuring.

In order to provide bespoke solutions to these situations, we place a great amount of importance on constantly inventing and reinventing our services, understanding that no one solution is the same for each client.

We are present in 13 countries with 17 offices . Accuracy has 650 employees.

Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego

Obecni w dniu 12.03.2024

ABW jest służbą specjalną powołaną do ochrony bezpieczeństwa państwa i porządku konstytucyjnego Rzeczypospolitej Polskiej, realizującą zadania w zakresie m.in. : kontrwywiadu, zwalczania terroryzmu, zwalczania przestępstw ekonomicznych, ochrony informacji niejawnych, cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych, przeciwdziałania proliferacji BMR, zwalczania przestępczości zorganizowanej.

Kontakt: rekrutacja@abw.gov.pl

ASB Group

Obecni w dniu 12.03.2024

Grupa ASB jest profesjonalnym dostawcą wysokiej jakości usług w zakresie księgowości, doradztwa podatkowego, kadr i płac, doradztwa transakcyjnego i usług korporacyjnych. Posiadamy ponad 21 lat doświadczenia i zatrudniamy blisko 350 specjalistów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Współpracujemy z firmami wszelkich rozmiarów i o różnym charakterze, w tym z globalnymi korporacjami, inwestorami zagranicznymi, firmami rodzinnymi, funduszami inwestycyjnymi i firmami private equity, zapewniając najbardziej efektywne rozwiązania dla rozszerzenia ich działalności biznesowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W Polsce grupa spółek ASB to: ASB Poland sp. z o.o., ASB Tax sp. z o.o., ASB Accounting sp. z o.o.)

Oferta

ASYSTENT/-KA DZIAŁU KSIĘGOWEGO

Bank Millennium

Obecni w dniu 13.03.2024

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej organizacji. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom. Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Naszym Pracownikom oferujemy pracę w przyjaznych warunkach, z zachowaniem norm bezpieczeństwa oraz możliwość rozwoju w stabilnym banku z ugruntowaną pozycją rynkową. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

Oferta

Bolt

Obecni w dniu 12.03.

Naszą misją jest budowanie miast dla ludzi, a nie dla samochodów. Bolt to europejska super-aplikacja z ponad 100 milionami klientów w ponad 45 krajach na całym świecie. Oferujemy szeroką gamę usług mobilnych zaprojektowanych z myślą o różnych odległościach i potrzebach, w tym: Ride-hailing Mikromobilność - hulajnogi i rowery elektryczne Bolt Food - dostawa gotowych posiłków z restauracji i sklepów Bolt Market - szybka dostawa artykułów spożywczych

Oferta:

Operations Coordinator

Operations Specialist

EF Education First

Obecni w dniach 12 - 13.03.2024

Światowy lider edukacji językowej. Globalna sieć EF to 50 szkół na całym świecie i 10 języków obcych. EF zapewnia odmieniającą życie immersyjną edukację językową w 50 miejscach na całym świecie. Od ponad 55 lat naszą misją jest edukowanie i jednoczenie ludzi w każdym wieku i narodowości poprzez naukę języków. Kurs językowy za granicą możesz rozpocząć w dowolny poniedziałek roku i to Ty decydujesz, jak długo i gdzie chcesz się uczyć.

Sales Coordinator - Warszawa

Sales Coordinator

ERGO Hestia

Obecni w dniu 13.03.2024

Grupa ERGO Hestia to pionier najbardziej innowacyjnych rozwiązań w sektorze ubezpieczeniowym. Od ponad 30 lat pozostaje wiarygodnym i niezawodnym partnerem oferującym najwyższej jakości produkty i usługi. Co roku zapewnia ochronę ponad 3 milionom klientów indywidualnych oraz kilkuset tysiącom firm i przedsiębiorstw. Grupę ERGO Hestia tworzą dwie spółki ubezpieczeniowe: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia SA i Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie ERGO Hestia SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Nasze ubezpieczenia oferowane są pod 4 markami: ERGO Hestia, MTU, mtu24.pl oraz You Can Drive. Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia powstało w 1991 roku. Dzięki dynamicznemu rozwojowi osiągnęło pozycję największej firmy ubezpieczeniowej spośród powstałych w warunkach gospodarki wolnorynkowej w Polsce. Głównym akcjonariuszem spółek Grupy ERGO Hestia jest międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy ERGO International AG, należący do wiodącego na świecie reasekuratora, Munich Re. Prezesem Grupy ERGO Hestia jest Artur Borowiński.

Formularz kontaktowy

EY Polska

Obecni w dniu 13.03.2024

Jesteśmy globalną firmą doradczą - pomagamy przedsiębiorcom, organizacjom i społecznościom najlepiej wykorzystać swój potencjał. Zespoły audytorskie, consultingowe, prawne, strategiczne, podatkowe i transakcyjne zadają nieoczywiste pytania, by móc znaleźć nowe odpowiedzi na złożone wyzwania, przed którymi stoi dziś świat. Zatrudniamy ponad 300 000 wyjątkowych ludzi w ponad 150 krajach na świecie. W Polsce jest nas ponad 5000, pracujemy w: Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszów i Wrocławiu.

Kontakt

Ferrero

Obecni w dniu 12.03.2024

Ferrero to firma rodzinna o innowacyjnym podejściu i międzynarodowych perspektywach, znana z kultowych marek, takich jak Nutella®, Tic Tac®, Ferrero Rocher®, Raffaello®, Kinder Bueno® i Kinder Surprise®. Reprezentowana w 55 krajach, produktami sprzedawanymi w ponad 170 krajach, Grupa Ferrero jest kochana przez pokolenia na całym świecie. Sekret naszego globalnego sukcesu? Prawie 40 000 oddanych pracowników, którzy z troską i wysoką jakością tworzą firmę, kreują kariery i marki, z których jesteśmy dumni. Dołącz do nas, a możesz być jednym z nich. Jako firma rodzinna, wartości takie jak szacunek, uczciwość i innowacyjność są wbudowane w naszą kulturę od pokoleń. Nieustannie szukamy uzdolnionych ludzi, którzy wyznają analogiczne wartości i pasują do naszej tożsamości oraz chcą dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Nasi pracownicy towarzyszą nam w podróży, realizując się i dając z siebie wszystko w dynamicznym i globalnym środowisku. W zamian, zyskują możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w firmie, której produkty są uwielbiane przez kolejne pokolenia, w której każdy wierzy w to, co robi i gdzie każdy ma możliwość rozwijania się i odnoszenia sukcesów.

Formularz kontaktowy

Oferta:

Specjalista/tka ds. Należności

Specjalista ds. Zewnętrznego Pakowania

Specjalista/-ka w Dziale Marketingu (Team Kinder)

Junior Key Account Manager E- commerce

Specjalista/-ka ds. materiałów POS

ING Hubs Poland

Obecni w dniu 13.03.2024

Jesteśmy zespołem ekspertów i częścią globalnej grupy ING. W ING Hubs Poland dostarczamy kompleksowe usługi informatyczne i operacyjne dla ING na całym świecie. Nasze biura znajdują się w Warszawie i w Katowicach. Działamy razem, inspirujemy się nawzajem i wspieramy w osiąganiu naszych celów. Działamy w branży IT od 2003 roku. Nie bylibyśmy jednak sobą, gdybyśmy nie stawiali sobie kolejnych wyzwań! W końcu inspirujemy ludzi do bycia o krok do przodu - zarówno w życiu, jak i w biznesie. Dlatego stale poszerzamy nasze portfolio działań o kolejne usługi i technologie. Ale nasza firma to przede wszystkim nasi ludzie, którzy tworzą wyjątkową atmosferę opartą na relacjach. Działamy razem, inspirujemy się nawzajem i wspieramy w osiąganiu naszych celów.

Oferty pracy

Interest Rate Risk Junior Specialist

Intern - Quantitative Analyst or Data Engineer at RiskHub Warsaw (Risk Hub Summer Internship Programme)

Network Engineer

Business-system Analyst

Interest Rate Risk Junior Specialist

ITCARD S.A.

Obecni w dniu 13.03.2024

Oferujemy nowoczesne rozwiązania z obszaru usług płatniczych, kart oraz bankomatów. Na podstawie posiadanych zgód organizacji płatniczych jako Third-Party Servicers, świadczymy usługi outsourcingowe przetwarzania i obsługi płatności dla banków i instytucji finansowych w zakresie transakcji internetowych on-line, bankomatów, wpłatomatów, terminali płatniczych, aplikacji płatniczych, kart płatniczych, autoryzacji 3D Secure, Dynamic Currency Change oraz aplikacji mobilnych. Umożliwiamy przedsiębiorcom i konsumentom wypłaty i wpłaty gotówki w bankomatach, obsługę płatności w terminalach płatniczych, transakcje on-line 3D Secure ACS oraz płatności realizowane za pomocą aplikacji mobilnych. W ramach Grupy ITCARD, funkcjonuje własna sieć bankomatów Planet Cash oraz sieć terminali POS Planet Pay. Grupa realizuje swoje usługi i operacje również w Chorwacji i w Czechach.

W Grupie ITCARD zatrudniamy niemalże 400 osób, posiadamy 3 biura w Polsce, w Warszawie, we Wrocławiu i w Łomży. • przetwarzamy ponad 844 mln transakcji rocznie o wartości 260 mld złotych. • Planet Cash jest drugą co do wielkości siecią bankomatów w Polsce. • obsługujemy sieć 113 287 tys. terminali płatniczych POS. • jesteśmy w TOP 10 największych polskich firm branży płatniczej wg. rankingu Cashless. • mamy zgrany zespół ludzi pełnych pasji i zaangażowania w codzienną prac • w 2021, 2022 i 2023 roku otrzymaliśmy wyróżnienie Friendly Workplace, które jest dowodem, że warto z nami pracować,  bowiem jesteśmy w gronie najlepszych pracodawców w Polsce.

Formularz kontaktowy

Oferty

J.P.Morgan

Obecni w dniu 12.03.2024

J.P. Morgan jest światowym liderem usług finansowych, operującym już w ponad 100 krajach. Zapewnia strategiczne doradztwo i produkty dla największych korporacji na świecie, a także rządów i inwestorów. Firma łączy tradycję z innowacjami, a na pierwszym miejscu zawsze stawia interesy klientów. J.P. Morgan angażuje się także w liczne akcje charytatywne oraz wolontariaty, których celem jest wsparcie lokalnych społeczności.

Oferta

Lidl

Present on 12.03.2024

When we talk about Lidl, we are talking about a global #teamlidl that unites over 376,000 employees in more than 30 countries. Our particular strength lies in this diversity of cultures and in our internationality. That is why we always put our employees first. Every day. All over the world. Would you like to become a part of our team and get to know the different cultures and worldwide Lidl locations? We offer you international opportunities that will help you grow professionally and personally. Without our employees we wouldn’t be where we are today. Meaning every day, our employees contribute to making Lidl's success possible. That's why we encourage our employees to take responsibility and promote their development. A good working atmosphere, respectful treatment and a motivating working environment are essential to us - whether in our stores, regional distribution centers or in our administration. Together we are #teamlidl and work efficiently and dynamically for quality and success. As part of an international company, we offer many opportunities. Our managers encourage and challenge, and as a team we ambitiously implement solutions. What can you expect from us? We enable careers and provide personal and professional development trough training in many varied professions. Attractive working conditions and respectful cooperation are the basis for our success. We love to see our employees strive that’s why we promote their development and encourage them to engage in lifelong learning. As part of #teamlidl you can rely on fair treatment in a dynamic, high-performance company. We master new challenges together and have great confidence in all our colleagues. Every single employee contributes to the success of the company as our success is based on the tireless commitment of each and every one of our #teamlidl. As a team we work together every day to make Lidl better

Offers (regularly updated)

LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna

Obecni w dniu 13.03.2024

LINK4 to ubezpieczyciel direct. Pewnie kojarzysz nas z ubezpieczeniami samochodowymi, ale oferujemy znacznie więcej – na przykład ubezpieczenia mieszkania czy podróży, a dla Ciebie – niesamowite możliwości rozwoju kariery!

Pracujemy w Warszawie przy ul. Postępu 15, w nowoczesnym i komfortowy biurze. Pracujący u nas studenci mogą liczyć na wsparcie współpracowników, chętnie dzielimy się widzą i doświadczeniem a technologia ułatwia nam codzienną pracą.

Co jeszcze może być dla Ciebie ważne? • Elastyczny czas pracy – w sam raz do pogodzenia ze studiami! • Umowa o pracę – zapewniamy stabilne zatrudnienie! • Podstawa wynagrodzenia plus premie za wykonaną pracę - doceniamy naszych pracowników! • Kulturę wsparcia – wiemy jak ważne one jest ze strony zespołu jak i przełożonych!

Kontakt

Mazars

Obecni w dniu 13.03.2024

Mazars to międzynarodowa, zintegrowana firma audytorsko-doradcza działająca w ponad95 krajach na całym świecie. Korzystamy z doświadczenia ponad 47 000 specjalistów, pomagając różnej wielkości przedsiębiorstwom na każdym etapie ich rozwoju. W Polsce jesteśmy obecni od 30 lat i zatrudniamy ponad 400 specjalistów w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu oferując polskim i międzynarodowym przedsiębiorstwom pełen zakres usług w dziedzinie audytu, outsourcingu księgowego i kadrowo-płacowego, podatków, konsultingu oraz doradztwa finansowego.

Kontakt

Oferta:

Junior Assistant w dziale audytu instytucji finansowych

Junior Consultant w zespole Consulting - Financial Services Audit & Advisory

M&A Intern (Corporate Finance)

Ministerstwo Finansów

Obecni w dniu 12.03.2024

Jesteśmy nowoczesnym urzędem administracji rządowej i jednocześnie największą korporacją w kraju. Mamy 27 mln udziałowców, ponad 38 mln klientów i ok. 3 tyś. pracowników. Naszym zadaniem jest zapewnienie stabilnych, efektywnych i zrównoważonych finansów publicznych oraz wysokiej jakości świadczonych usług. Zajmujemy się m.in. opracowywaniem, wykonywaniem i kontrolowaniem realizacji budżetu państwa, dbając o stabilny rozwój oraz spokojną teraźniejszość.

Oferty pracy

Oferty staży i praktyk

Mondelez International

Obecni w dniu 12.03.2024

Znajdujemy się w ponad 150 krajach na świecie, i zatrudniamy ponad 90 000 pracowników. Posiadamy bogate portfolio silnych marek, zarówno globalnych, jak i lokalnych. Zaliczają się do nich takie powszechnie znane marki jak ciastka Oreo, belVita i LU, czekolada Cadbury Dairy Milk, Milka i Toblerone, czy też Delicje lub Prince Polo. Jesteśmy dumni, że plasujemy się na pierwszym miejscu w skali światowej w zakresie produkcji ciastek, czekolady i cukierków. .

Oferta

Point72

Obecni w dniu 13.03.2024

Point72 jest globalną firmą zarządzającą aktywami, która inwestuje na całym świecie w wiele klas aktywów, w oparciu o różne strategie. Firma zatrudnia ponad 2000 osób w 14 biurach na całym świecie. Jej główna siedziba znajduje się w Connecticut w USA, a biura w Nowym Jorku, Palo Alto, San Francisco, Londynie, Paryżu, Hongkongu, Tokio, Singapurze, Sydney i Warszawie. 

Point72 tworzy światowej klasy zespoły, które płynnie ze sobą współpracują, pomagając firmie wprowadzać innowacje i budować możliwości, których firma potrzebuje, aby się rozwijać. Zespoły biura w Warszawie odgrywają kluczową rolę w strategicznym rozwoju firmy, pomagając w dostarczaniu innowacyjnych, wiodących w branży narzędzi i usług. Pracownicy mają możliwość zdobywania nowych umiejętności, pogłębiania wiedzy specjalistycznej, rozwoju kariery zawodowej i realnego wpływu na funkcjonowanie globalnej, wielomiliardowej firmy.  Opierając się na 30-letnim doświadczeniu w inwestowaniu, misją Point72 jest bycie czołową firmą zarządzającą aktywami w branży. Firma chce tego dokonać poprzez osiąganie wysokiej jakości zwrotów z inwestycji skorygowanych o ryzyko, zachowując przy tym najwyższe standardy etyczne i oferując najzdolniejszym w branży nieograniczone możliwości rozwoju.

Oferta

Procter & Gamble

Obecni w dniu 13.03.2024

P&G zostało założone ponad 180 lat temu jako skromna firma produkująca mydła i świece. Dziś jesteśmy największą na świecie firmą z branży dóbr konsumenckich. Posiadamy ikoniczne, zaufane marki, które w mały, ale istotny sposób ułatwiają życie. Przez trzy wieki przetrwaliśmy dzięki trzem prostym ideom: przywództwu, innowacjom i społecznej odpowiedzialności. Dzięki wiedzy, innowacjom i pasji utalentowanych zespołów rozrosliśmy się w globalną firmę, która działa odpowiedzialnie i etycznie, jest otwarta i transparentna, chroni środowisko. To miejsce, w którym możesz być dumny/a z pracy i robić coś, co ma znaczenie.

Kontakt

Oferta:

IT Development Program (3-12 months, part-time/full-time)

Junior IT Manager

PwC Polska

Obecni w dniu 13.03.2024

Jako wiodąca globalna organizacja świadczymy profesjonalne usługi doradcze. W PwC naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i odpowiadanie na kluczowe wyzwania współczesnego świata. Jesteśmy siecią firm działającą w 151 państwach. Zatrudniamy ponad 360 tysięcy osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu. W Polsce PwC posiada biura w 7 miastach oraz Financial Crime Unit w Gdańsku i Warszawie, dwa Centra Usług Wspólnych w Katowicach i Opolu oraz oddział PwC IT Services w Lublinie. Polskie spółki PwC zatrudniają niemal 7000 osób, w tym około 2000 w zespołach technologicznych. Nasz cel zrodził się z oczekiwań interesariuszy wobec nas w obliczu wyzwań, przed którymi stoi obecnie świat. Chcemy, aby nasza praca i usługi przyczyniały się do rozwiązania ważnych problemów i budowania zaufania w społeczeństwie. Odnosi się to nie tylko do tego, „co robimy”, ale także do tego, „jak to robimy”. Dlatego sformułowaliśmy wartości, które są zgodne z naszym celem. Wnosimy wartość dodaną dla naszych klientów i ogółu społeczeństwa. Wymaga to spojrzenia na problemy z różnych perspektyw. Jesteśmy Community of Solvers - społecznością ekspertów, którzy kierują się wspólnymi wartościami. Branża: Konsulting biznesowy i usługi, firma technologiczna, finanse, zarządzanie, audyt

Siedziba (oddziały): Gdańsk, Poznań, Łódź, Warszawa, Wrocław, Katowice, Kraków i Lublinie.  2 SDC (Service Delivery Center): Katowice i Opole.

Kontakt www

E-mail: pl_itrecruitment@pwc.com

Oferty:

Płatne praktyki | Doradztwo Transakcyjne (Warszawa)

Płatne praktyki | ESG (Environmental, Social & Governance)

PWC logo

Rödl & Partner

Obecni w dniu 12.03.2024

Rödl & Partner to międzynarodowa firma świadcząca zintegrowane usługi profesjonalne w obszarach: audyt, business process outsourcing, doradztwo podatkowe, doradztwo prawne. Jesteśmy obecni we wszystkich ważnych ośrodkach gospodarczych na świecie. Posiadamy ponad 100 biur w blisko 50 krajach i zatrudniamy ponad 5800 pracowników. W Polsce działamy od 1992 roku. Swoje biura mamy w Gdańsku, Gliwicach, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. Jesteśmy różnorodni i jest to nasza wartość. Zespół to około 600 specjalistów w różnych dziedzinach. Są wśród nas pracownicy z wieloletnim stażem, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i umiejętnościami, a także ludzie młodzi, którzy dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową. Oferujemy kompleksową obsługę doradczą zarówno inwestorom zagranicznym, jak i przedsiębiorstwom krajowym. Obejmuje ona badanie sprawozdań finansowych, księgowość finansową i płacową, doradztwo w kwestiach podatkowych, prawnych i personalnych. Naszym atutem jest wysoko wykwalifikowana kadra pracowników biegle władających m.in. językiem niemieckim i angielskim.

Oferty pracy | Kariera w Rödl & Partner

Schneider Electric

Obecni w dniu 12.03.2024

Schneider Electric nieustannie się rozwija. Chociaż jesteśmy znani z działalności w zakresie zarządzania energią i automatyzacji, nasza ewolucja cyfrowa i programowa w ciągu ostatniej dekady sprawiła, że staliśmy się jedną z największych na świecie firm zajmujących się oprogramowaniem przemysłowym. Naszym celem jest elektryfikacja, cyfryzacja i automatyzacja oraz działanie na rzecz zrównoważonego rozwoju na całym świecie. W Schneider Electric przyczynisz się do rozwiązania kryzysu klimatycznego i przyspieszenia transformacji energetycznej, której pilnie potrzebuje nasza planeta. Będziesz pracować wśród współpracowników o bardzo różnych doświadczeniach osobistych i zawodowych, których łączy wizja lepszego świata. "Impact zaczyna się od nas", to zaproszenie dla przyszłych pracowników i pracowniczek do dołączenia do naszej firmy, w której każdy może przyczynić się do przekształcenia ambicji zrównoważonego rozwoju w działania, bez względu na to, jaką rolę odgrywa. To wezwanie do połączenia swojej kariery z ambicją osiągnięcia bardziej wydajnego i zrównoważonego świata.

Jesteś zainteresowany/a karierą u nas? Sprawdź naszą ofertę: www.se.com/pl/kariera

#ImpactStartsWithUs

Business Finance Intern

Internship in Social Media - Power Systems & Services

Internship in Talent Acquisition with Polish Language

Internship in Business Finance Transformation

Internship in Business Development

RSM Poland

Obecni w dniu 12.03.2024

RSM Poland jest częścią wiodącej sieci niezależnych firm doradczych i audytorskich, która posiada ponad 820 biur w 120 krajach i zatrudnia 64.000 specjalistów na całym świecie. Na polskim rynku działamy od ponad 25 lat i aktualnie zatrudniamy ponad 250 osób, które, pracując w biurach w Warszawie, Poznaniu, Szczecinie i Katowicach, obsługują kompleksowo zarówno lokalne przedsiębiorstwa jak i międzynarodowe firmy.

Kontakt

Oferta:

 

Audit Assistant (m/f)

 

Accounting Assistant (m/f)

 

Accountant (m/f)

TPA Poland

Obecni w dniu 13.03.2024

TPA Poland z Baker Tilly TPA i Baker Tilly Legal Poland to niemal 400 ekspertów w biurach w Warszawie, Poznaniu i Katowicach. Zapewniamy międzynarodowym koncernom oraz dużym przedsiębiorstwom krajowym efektywne rozwiązania biznesowe z zakresu doradztwa podatkowego, outsourcingu księgowości i płac, doradztwa dla sektora nieruchomości, a także audytu i doradztwa biznesowego pod marką Baker Tilly TPA. Naturalnym uzupełnieniem naszych interdyscyplinarnych usług jest obsługa prawna, którą oferujemy pod marką Baker Tilly Legal Poland. Jesteśmy częścią TPA Group, międzynarodowej grupy konsultingowej zatrudniającej ponad 1700 ekspertów w 12 krajach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej. Jako członek Baker Tilly International, jednej z 10 największych światowych firm zajmujących się doradztwem biznesowym i audytem, łączymy zalety zintegrowanej, interdyscyplinarnej obsługi „one-stop-shop” z lokalną ekspertyzą i zasięgiem międzynarodowej grupy doradczej. TPA Poland, Baker Tilly TPA oraz Baker Tilly Legal Poland są jedynymi reprezentantami Baker Tilly International w Polsce.

Kontakt

Oferta:

Asystent/ka w dziale Audytu

Młodszy/a Księgowy/a

Konsultant/ka w zespole cen transferowych

Specjalista/ka ds. kadr i płac

Kontakt

Starszy specjalista ds. relacji ze studentami i absolwentami
Paulina Kowalska