dr Marta Połeć

Katedra Zarządzania
Adiunkt

Doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości. Laureatka stypendium Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za wybitne osiągnięcia, stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz stypendiów Rektora Uniwersytetu Jagiellońskiego. Absolwentka Zarządzania oraz Etnologii na Uniwersytecie Warszawskim; Zarządzania w dziedzinie nauk humanistycznych, Zarządzania kulturą i mediami, a także Jagiellonian Interdisciplinary PhD Programme na Uniwersytecie Jagiellońskim. Pracę doktorską obroniła z wyróżnieniem na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Aktualnie prowadzi projekt pt. „Etnografia organizacji festiwali artystów ulicznych” w ramach konkursu Preludium organizowanego przez Narodowe Centrum Nauki. Jako stypendystka Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w zakresie upowszechniania kultury bada regulacje dla artystów ulicznych w polskich miastach. W latach 2014-2018 kierowała projektem badawczym pt. „Etnografia nieformalnej organizacji artystów ulicznych w Polsce” w ramach programu Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego pn. Diamentowy Grant. Należy do międzynarodowej grupy badawczej Street Music Research Unit. Zrealizowała staż naukowy w Institut Mines-Télécom Business School w Évry/ Université Paris-Saclay we Francji. Jej zainteresowania naukowe dotyczą przede wszystkim nieformalnej organizacji, przedsiębiorczości w obszarze kultury, metodologii badań jakościowych, etnografii, sztuki ulicznej oraz przestrzeni miejskiej.

Publikacje

Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022).

Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022).

Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020).

Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021).

Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019).

Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019).

Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019).

Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019).

Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018).

Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018).

Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017).

Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017).

Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016).

Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014).

Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje

Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022).

Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022).

Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020).

Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021).

Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019).

Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019).

Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019).

Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019).

Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018).

Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018).

Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017).

Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017).

Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016).

Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014).

Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013).  

Publikacje:

Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022).

Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022).

Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020).

Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021).

Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019).

Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019).

Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019).

Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018).

Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018).

Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017).

Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017).

Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016).

Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014).

Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022).

Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022).

Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020).

Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021).

Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019).

Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019).

Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019).

Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018).

Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018).

Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017).

Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017).

Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014).

Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).

Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022).

Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022).

Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020).

Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021).

Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019).

Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019).

Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019).

Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018).

Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018).

Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017).

Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017).

Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016).

Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013).