Prof. Jolanta Tkaczyk dołącza do Komitetu Zarządzającego EMAC

08.04.2024

Z przyjemnością informujemy, że Prof. Jolanta Tkaczyk została zaproszona do Komitetu Zarządzającego Europejskiej Akademii Marketingu (EMAC) jako przedstawicielka Polski. Prof. Tkaczyk będzie reprezentować nasz kraj przez najbliższe 3 lata. Oficjalne objęcie stanowiska nastąpi podczas dorocznej konferencji EMAC w Bukareszcie w maju 2024 roku.

W głosowaniu polskich członków EMAC, Prof. Tkaczyk otrzymała zaszczytny tytuł national representative of EMAC na 3-letnią kadencję. Ostatnie 6 lat funkcję tę pełnił dr Marcin Awdziej z Akademii Leona Koźmińskiego.

Europejska Akademia Marketingu (EMAC) jest profesjonalnym stowarzyszeniem dla naukowców zainteresowanych teorią i badaniami marketingowymi, założonym w 1975 roku. Jej celem jest stworzenie miejsca dla osób zawodowo zajmujących się szeroko pojętym marketingiem. Służy jako platforma do rozpowszechniania informacji i promowania międzynarodowej wymiany w dziedzinie marketingu.

Akademia ma ponad 1000 członków z ponad 50 różnych krajów na wszystkich pięciu kontynentach. EMAC organizuje różne wydarzenia, takie jak konferencje i seminaria naukowe, przyznaje nagrody za wybitną działalność naukową oraz publikacje. Ponadto, EMAC wydaje International Journal of Marketing Research, który jest  flagowym czasopismem stowarzyszenia.

Cieszymy się, że możemy podzielić się tą wspaniałą wiadomością i życzymy Prof. Tkaczyk wszystkiego najlepszego w jej nowej roli.

Czytaj także

Akademia Leona Koźmińskiego wśród najlepszych uczelni biznesowych na świecie w realizacji studiów podyplomowych i programów rozwojowych dla firm, według rankingów „Financial Times” Executive Education 2024
Dziennik „Financial Times” opublikował tegoroczne rankingi najlepszych uczelni biznesowych,...
Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy Sp. J. partnerem merytorycznym dla studiów interdyscyplinarnych: Prawo w zarządzaniu biznesem oraz Prawo i zarządzanie w biznesie w Akademii Leona Koźmińskiego
Narastające wyzwania w obszarze budowania międzynarodowej konkurencyjności gospodarki stały...