Nowa książka Mateusza Jabłonowskiego – wykładowcy na studiach podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego

13.02.2025

Jak skutecznie wdrożyć program ambasadorski w organizacji? Odpowiedź na to pytanie znajdziemy w książce „Employee Advocacy”, której autorem jest Mateusz Jabłonowski – ekspert związany m.in. ze programem studiów podyplomowych Skuteczny employer branding, realizowanych w Akademii Leona Koźmińskiego.

Employee advocacy, czyli zaangażowanie pracowników w budowanie wizerunku firmy, to temat, który zyskuje na znaczeniu w nowoczesnym employer brandingu. Książka „Employee Advocacy”, to praktyczny przewodnik po skutecznym zarządzaniu programami ambasadorskimi w organizacjach. Publikacja bazuje na wieloletnich doświadczeniach autorów oraz realnych case studies z polskiego i międzynarodowego rynku. Oprócz wskazówek dotyczących wdrażania i prowadzenia programów ambasadorskich, oferuje cenne informacje o personal brandingu, działaniach na LinkedIn oraz Social Sellingu. Wśród ekspertów, którzy podzielili się swoją wiedzą, znaleźli się również Maja Gojtowska i Łukasz Kosuniak – wykładowcy i eksperci także związani z Akademią Leona Koźmińskiego.

Książka nie jest jedynie teoretycznym opracowaniem – zawiera interaktywne materiały, ćwiczenia oraz zadania, które pomogą czytelnikom wdrożyć zdobytą wiedzę w praktyce. Podzielona na dziewięć rozdziałów, przeprowadza przez wszystkie etapy budowania programu employee advocacy – od planowania strategii, przez rekrutację ambasadorów, aż po zarządzanie ich zaangażowaniem i mierzenie efektów działań.

Publikacja jest dostępna zarówno w wersji drukowanej, jak i w formie e-booka. To ciekawa pozycja dla specjalistów HR, employer brandingu, komunikacji i marketingu, którzy chcą skutecznie angażować pracowników w promowanie organizacji i budowanie własnej marki eksperckiej.

Zapraszamy do lektury! Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: https://sharebee.pl/ksiazka-employee-advocacy/

Czytaj także