Centrum

Lider Innowacji

Poziom
Studia podyplomowe
Czas trwania
1 rok
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Tryb
Tryb niestacjonarny
Broszura
Kontakt
O kierunku

Zapraszamy na dzień otwarty online 28 września, godz. 19.00 Zapisz się

W przypadku obostrzeń epidemicznych jesteśmy przygotowani do realizacji zajęć w formule online.

Naszym celem jest kształcenie umiejętności liderów i facylitatorów zespołów projektowych w zakresie projektowania innowacyjnych produktów i usług, skoncentrowanych na realnych potrzebach klientów i użytkowników.

Przygotowanie obejmuje m.in. praktyczną realizację projektu, w tym m.in: budowanie zespołu, zdefiniowanie wyzwania projektowego, odkrywanie realnych problemów i potrzeb, projektowanie, prototypowanie i testowanie, wdrażanie innowacji oraz rozwiązywanie złożonych problemów społecznych, biznesowych i technologicznych.

Oprócz kompetencji twardych, związanych z umiejętnościami praktycznymi, metodykami i narzędziami pracy projektowej, studenci zdobędą potrzebną wiedzę i będą rozwijać kompetencje społeczne, niezbędne w codziennej pracy projektanta i lidera zmian.

Atuty kierunku
1
Metody i narzędzia

Uczymy sprawdzonych metod i narzędzi, gotowych do zastosowania w każdej branży, takich jak: Design thinking, User experience design, Lean stratup, Agile, i inne.

2
Projekty 'real-case'

Realizacja projektów dotycząca realnych problemów biznesowych, społecznych i technologicznych, zgłoszonych przez firmy i organizacje publiczne.

3
Interdyscyplinarne zespoły

Praca nad projektem w interdyscyplinarnym zespole pod okiem mentorów i praktyków.

4
Zajęcia warsztatowe

Zajęcia prowadzimy w formie warsztatowej, przy minimum teorii niezbędnej do dalszej pracy.

5
Sam decydujesz o projekcie

To studenci wybierają tematy projektów dyplomowych.

6
Forma egzaminu

Dostosowana do praktycznego programu studiów!

7
Stawiamy na pracę twórczą

Zapewniamy radość i zabawę z pracy, skoncentrowanej na rzeczywistych problemach i potrzebach ludzi. gwarantujemy niezapomnianą przygodę, po której Twoje życie zawodowe nie będzie już takie samo!

Adresaci studiów

Studia przeznaczone są przede wszystkich dla osób, które na co dzień zajmują się lub planują zajmować:

  • rozwojem produktu i usług,
  • wdrażaniem procesów i zmian biznesowych skoncentrowanych na customer experience,
  • dla liderów odpowiedzialnych za transformację cyfrową,
  • liderów i członków zespołów projektowych, kierowników produktu, kierowników projektu, członków zwinnych zespołów projektowych, kierowników i specjalistów działów rozwoju produktu, marketingu, procesów obsługi klienta.
Rankingi
Kierownik studiów
Kamiński Rafał
Rafał Kamiński

Mentor i trener biznesu. Projektant innowacji biznesowych, społecznych i technologicznych. Entuzjasta i metodyk zwinnych metod projektowania skoncentrowanego na człowieku (human-centered design). Facylitator i moderator pracy zespołów w podejściu: design thinking, outcome-driven innovation, lean startup, agile, scrum, lean UX. Certyfikowany auditor oceniający skuteczność procesów biznesowych, Green Belt Lean Six Sigma i Agile Scrum Product Owner (CSPO®). Absolwent Wyższej Szkoły Pedagogicznej ZNP i School of Form Uniwersytetu SWPS. Trener EY Academy of Business. Prelegent na konferencjach i wydarzeniach biznesowych. Ekspert ds. badań i testowania koncepcji Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego w projekcie „PO-PO-JUTRZE 2.0 - Centrum Inkubowania Innowacji Społecznych w zakresie kształcenia. Customer Journey Owner w UPC Polska. Kierownik studiów podyplomowych i wykładowca na kierunku „Lider Innowacji” Akademii Leona Koźmińskiego. Wykładowca wizytujący Collegium Civitas na kierunku studiów podyplomowych „Innovation & Technology Project Management”. Z pasji trener młodych tenisa stołowego.

Korzyści dla słuchaczy - co zyskujesz
  • Rozwój kompetencji przyszłości takich jak: kompleksowe rozwiązywanie problemów, kreatywność, innowacyjność i przedsiębiorczość, krytyczne myślenie, współpraca w interdyscyplinarnych zespołach
  • Rozwój kompetencji społecznych, takich jak: empatia, inteligencja emocjonalna i społeczna
  • Nowe możliwości zawodowe
  • Wiedzę i umiejętności do zastosowania od następnego dnia po zajęciach
Perspektywa zawodowa

Jako lider innowacji zdobędziesz nie tylko nowe możliwości zawodowe, ale i otworzą Ci zupełnie nowe horyzonty.

Pozyskasz umiejętności szybkiego uczenia się i łatwego przekwalifikowania. Dzisiaj liderów innowacji brakuje praktycznie w każdej branży, w dużych korporacjach, jak i małych firmach, a nawet bardzo małych firmach, takich jak startupy.

Program

1.    Wprowadzenie do metod projektowania innowacji Dowiecie się czym są innowacje, dlaczego są tak ważne, jakie są rodzaje oraz jakie są metody, które pozwalają na skuteczne poszukiwanie i wdrażanie innowacji. Omówimy i popracujemy nad definicją roli lidera innowacji. Omówimy proces projektowy, przez który przejdziecie - krok po kroku - w trakcie tych dwóch semestrów. Ustalimy zasady współpracy i warunki zaliczenia końcowego. Te zajęcia mają być zastrzykiem adrenaliny. Do zobaczenia

2.    Budowanie kultury innowacji i interdyscyplinarnej pracy zespołowej Kultura organizacji ma ogromne znaczenie dla jej innowacyjności. To fundament, który ułatwia lub utrudnia bycie innowacyjnym. Nie oznacza od razu, że się „nie da”. Warto wiedzieć czym jest kultura innowacji, jak ją wdrożyć i pracować nad nią. Interdyscyplinarna praca zespołowa to część tej kultury. Dowiecie się jak budować takie zespoły i jaka jest ich wartość. Sami staniecie się takim zespołem. I najważniejsze! Sami wybierzecie wyzwanie projektowe, zgłoszone przez firmy i organizacje publiczne, które zrealizujecie w trakcie tych dwóch semestrów :)   3.    Zarządzanie innowacyjnym projektem Dowiecie się i poznacie w praktyce czym jest zwinność, i to nie tylko ta organizacyjna czy zespołowa. Przede wszystkim czym jest zwinność biznesowa. Poznacie Agile, Kanban i nie tylko od praktycznej strony. Poznacie narzędzia komunikacji i zwinnej pracy zespołowej. Stop the structures! Time for agility.

4.    Metody i techniki facylitacji Zarządzanie projektem to jedno. Jak natomiast wspierać pracę zespołu aby skutecznie kierowała nas do celu, była skupiona na wyniku i przyjemna? Jaka jest różnica pomiędzy facylitacją a moderowaniem? Poznacie narzędzia, które pomogą Wam w tym projekcie i w przyszłości

5.    Rola i metody badań w projektowaniu innowacji Badania to podstawa projektowania, czegokolwiek. Dowiecie się jak wykorzystać badania jakościowe i ilościowe w projektowaniu innowacji i dlaczego to takie ważne. Pomożemy Wam przygotować się do badań w Waszych projektach.

6.    Psychologia zachowań konsumenckich Pozwoli Wam lepiej rozumieć zachodzące zmiany i dobrze identyfikować potrzeby ludzi. Bo to dla ludzi projektujemy innowacje. Jacy jesteśmy i dlaczego i kiedy? To są m.in. pytania, jakie zadajemy sobie w projektowaniu. Pomożemy Wam w lepszym rozumieniu innych…

7.    Myślenie krytyczne w projektowaniu Myślenie krytyczne… przebudzenie umysłu, aby był gotów badać sam siebie. Od liderów oczekuje się podejmowania trafnych decyzji. Decyzje bez diagnozy mogą być wątpliwej jakości. Można łatwo popaść w pułapkę bezrefleksyjnego działania albo własnego EGO. Każda błędna decyzja to wymierny koszt finansowy i pozafinansowy. Dobrą diagnozę umożliwia właśnie krytyczne myślenie.

8.    Projektowanie przyszłości w oparciu o trendy społeczne i technologiczne Nauczycie się jak identyfikować trendy, gdzie i jak ich szukać i jak ich używać w projektowaniu przyszłości dzisiaj. Bo przyszłość już się wydarzyła, tylko nie została równomiernie dystrybuowana…

9.    Projektowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju Projektując dla gospodarki o obiegu zamkniętym, chodzi o badanie i zrozumienie potrzeb wszystkich, nie tylko użytkowników, i zastosowań materiałów w systemie. Skala tego, co projektujemy, przesuwa się z poziomu produktów i usług, wdrażanych przez firmy, na poziom systemów ekonomicznych. Wymaga to odwagi, zmiany myślenia i działania. Nie wystarczy zaprojektować produkt, patrz np. samochód elektryczny, tylko trzeba zaprojektować cały ekosystem, włącznie z tym, co zrobimy ze zużyta baterią. To są wyzwania dzisiaj, nie jutro.

10.    Techniki kreatywnego rozwiązywania problemów Jak być kreatywnym? Jak wykorzystać kreatywność w naszym projekcie? Jakie są techniki kreatywne? Nauczycie się nie tylko z nich korzystać, ale również odpowiednio dobierać do problemu i wyzwania projektu w celu budowania wartości

11.    Projektowanie innowacyjnych modeli biznesowych Z jednej strony, to podstawy nowoczesnej przedsiębiorczości, a z drugiej ogromny krok naprzód dla Waszego projektu i biznesu. Krok po kroku nauczycie się projektować propozycję wartości dla konkretnej grupy docelowej i budować model biznesowy, który zapewni Wam sukces!

12.    Projektowanie innowacji wartości Przekonacie się że konkurencja wcale nie musi być istotna. Nauczycie się budować oczekiwaną wartość i dostarczać ją tak, żeby nie musieć oglądać się za siebie. Niech konkurencja ogląda Wasze plecy albo sobie odpuści.

13.    Projektowanie doświadczeń Nauczycie się projektować rozwiązania oparte na wartości funkcjonalnej, emocjonalnej i społecznej dostarczanej za pomocą produktów i usług, i nie tylko. Dowiecie się, że praca jaką produkt lub usługa wykonuje dla nas jest podstawą dobrego produktu. Nauczycie się też projektować całą podróż klienta, jakiej potrzebujecie wspólnie - Wasz pomysł na biznes i klient

14.    Prosty język w komunikacji innowacji Mówić trzeba nie tylko do rzeczy, a przed wszystkim do ludzi. Prosty język (sposób komunikacji), zapewnia każdemu z nas szybki i łatwy dostęp do oczekiwanych informacji, lepsze ich zrozumienie oraz – jeśli trzeba – skuteczne działanie na ich podstawie. Język ma być prosty, ale nie prostacki.

15.    Prototypowanie i testowanie rozwiązań w podejściu lean startup Poznacie metody jakich używają startupy, i z których Wy możecie korzystać na co dzień. Wszystko po to, aby dowiedzieć się czy naprawdę klienci potrzebują Waszego rozwiązania. Dzięki temu zaoszczędzicie czas i pieniądze. Nauczycie się definiować hipotezy, dobierać formy i narzędzia do prototypowania dowolnego rozwiązania i szybkiego testowania potrzeb i opłacalności rozwiązań.

16.    Projektowanie strategii komunikacji marki, produktu i usługi Jak wyjść na rynek, jak się komunikować, jak przekonać klientów… Czyli jak zbudować skuteczną strategię skoncentrowaną na człowieku? Tego wszystkiego i więcej dowiecie się na tych zajęciach

17.    Metody i kryteria ewaluacji innowacji Co i jak sprawdzić, że jesteśmy gotowi z wyjściem na rynek? Jak sprawdzić żeby mieć pewność, że to działa i przyniesie oczekiwane rezultaty. Bo, że trzeba mierzyć to pewne. Jakie wskaźniki i miary innowacji używać i jak je dobrać? Przekonamy się w tym dniu, jak gotowe są Wasze projekty? Co jeszcze zostało do poprawy? Gotowość do wdrożenia? A po wdrożeniu? Ojej, czeka nas ciężka i przyjemna praca…

18.    Planowanie wdrożenia i rozwoju innowacji Jak przygotować projekt i organizację do wdrożenia dowiecie w trakcie tych zajęć. I to w cale nie jest najprostsze. Opracujecie plan gotowości, zarówno wprowadzenia na rynek Waszego rozwiązania, jak i w organizacji. Co będzie trudniejsze… Trzymamy kciuki!

19.    Transfer innowacji ze startupu do korporacji Jesteście startupem? Nie? Skąd to wiecie. Jesteście. Jak transferować innowację do korporacji aby skutecznie przynosiła oczekiwane rezultaty? Ba! Jak je maksymalizować dzięki takiej współpracy. O skuteczności metod transferu innowacji opowie seryjny przedsiębiorca i podróżnik.

20.    Wystąpienia publiczne i skuteczna prezentacja rozwiązań Na deser nauczycie się jak opowiadać o pomysłach, projektach, innowacjach, w kontekście wartości dla odbiorcy. Przygotujemy Was do obrony od tej innej strony, umiejętności opowiadania Waszej historii.

Egzamin Również tego dnia nie zapominamy o zdobywaniu doświadczeń i uczeniu się. Zarówno przygotowanie, forma egzaminu, jak i zdobyta przez Was wiedza, którą skrzętnie z Was wydobędziemy, połączy się w jedno wielkie nowe doświadczenie.

 

GroupOfPeopleIllustration
Organizacja zajęć

Studia trwają dwa semestry.

Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu:

sobota: 8:45 - 15.45

niedziela: 8:45 - 15.45

Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 186*

* jedna godzina dydaktyczna to 45 minut.

Terminy zjazdów na I semestr

•    6-7.11.2021  •    20-21.11.2021 – on-line  •    4-5.12.2021 •    18-19.12.2021- on-line •    8-9.01.2022 – on-line  •    22-23.01.2022 •    19-20.02.2022

Wykładowcy
Kamiński Rafał
Rafał Kamiński

Mentor i trener biznesu. Projektant innowacji biznesowych, społecznych i technologicznych. Entuzjasta i metodyk zwinnych metod projektowania skoncentrowanego na człowieku (human-centered design). Facylitator i moderator pracy zespołów w podejściu: design thinking, outcome-driven innovation, lean startup, agile, scrum, lean UX. Certyfikowany auditor oceniający skuteczność procesów biznesowych, Green Belt Lean Six Sigma i Agile Scrum Product Owner (CSPO®). Absolwent Wyższej Szkoły Pedagogicznej ZNP i School of Form Uniwersytetu SWPS. Trener EY Academy of Business. Prelegent na konferencjach i wydarzeniach biznesowych. Ekspert ds. badań i testowania koncepcji Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego w projekcie „PO-PO-JUTRZE 2.0 - Centrum Inkubowania Innowacji Społecznych w zakresie kształcenia. Customer Journey Owner w UPC Polska. Kierownik studiów podyplomowych i wykładowca na kierunku „Lider Innowacji” Akademii Leona Koźmińskiego. Wykładowca wizytujący Collegium Civitas na kierunku studiów podyplomowych „Innovation & Technology Project Management”. Z pasji trener młodych tenisa stołowego.

Racicki Artur
Artur Racicki

Seryjny przedsiębiorca. Wspiera i prowadzi projekty startupowe zaangażowane społecznie (głównie cleantech) – poprawiające przez innowacje jakość życia, rozwiązujące problemy cywilizacyjne. Obecnie rozwija spółki Social WiFi, SEEDiA oraz Social Kiwi.

Absolwent studiów MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie gościnnie wykłada “Transfer innowacji ze startupu do korporacji”. W 2015 roku otrzymał z rąk Prezydenta Akademii nagrodę absolwenta roku “Lew Koźmińskiego”. Posiada doświadczenie we współpracy z inwestorami, w tym z funduszami Venture Capital. Zwolennik świadomej konsumpcji oraz tzw. gospodarki współdzielenia. Spędził ponad 6 lat za granicą, na emigracji i w podróży. Odwiedził ponad 50 krajów na 5 kontynentach.

Nowak Małgorzata
Małgorzata Nowak

Kierownik marketingu, manager z doświadczeniem w budowaniu i wdrażaniu kliento-centrycznych strategii marketingowych, oferty opartej na wartości (Value Proposition) i strategii zarządzania doświadczeniem klienta (Customer Experience), w odniesieniu do celów biznesowych organizacji. Ma ponad 14 letnie doświadczenie zawodowe, m.in.: w MEDICOVER i LUX MED, gdzie przygotowywała i wdrażała kliento-centryczną strategię marketingową, wdrożenia nowych produktów oraz projekty doświadczeń pacjentów dla rynku B2C, w T-Mobile Polska, gdzie definiowała i rozwijała strategie dla rozwoju produktów i usług telekomunikacyjnych oraz wdrażała strategię Customer Experience z poziomu marketingu. Pracowała również jako szef marketingowych projektów consultingowych dla firm ubezpieczeniowych w firmie doradczej Innovatika. Absolwentka Chartered Institute of Marketing (CIM) - "Diploma in Professional Marketing”, Stanford University for Professional Development - “Innovation and entrepreneurship” oraz SGH podyplomowych studiów “Strategie Marketingowe”. Prowadzi wykłady z obszaru Marketingu Strategicznego i nowoczesnych metod marketingowych zorientowanych na klienta (Value Proposition, Customer Experience) dla studentów CIM w Polsce oraz studentów Akademii Leona Koźmińskiego. Jej pasją jest bieganie, zdrowy styl życia, polska kinematografia i moda.

Dyba Hubert
Hubert Dyba

Trener, konsultant i badacz innowacji. Doświadczenie zdobywał jako specjalista w Regionalnym Centrum Innowacji i Transferu Technologii Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, następnie jako dyrektor Centrum Przemysłów Kreatywnych na Akademii Sztuki w Szczecinie. Trener i projektant nowoczesnych narzędzi biznesowych. Prowadzi pracę naukową w zakresie innowacyjnych modeli biznesowych. Ekspert Komisji Europejskiej w zakresie metody Human Centered Design. Facylitator metody CSI:Lab Projektanci Innowacji PFR. Swoją wiedzą wspierał takie inicjatywy jak Samsung LABO, Climate KIC, MIT Enterprise Forum, Startup Weekend. Regularnie współpracuje z PARP, KPK, polskimi uczelniami oraz dojrzałymi firmami i start-upami w zakresie projektowania i wdrażania innowacji. Jako stypendysta MNiSW w ramach programu Top 500 Innovators wiedzę o innowacjach i design thinking zdobywał na Uniwersytecie Stanforda w USA. 

Wardaszka-Deręgowska Małgorzata
Małgorzata Wardaszka-Deręgowska

Strateżka marki i komunikacji w duchu H2H i HCD (Humen Centered Design). Facylitatorka, moderatorka metodyki design thinking.

Od lat buduje wartościowe marki, w centrum których jest człowiek. Jest autorką bloga o nowoczesnej komunikacji marketingowej i twórczynią podcastu Marki Testowane na Ludziach, w którym udowadnia, że małe biznesy mogą mieć wielkie strategie. Prowadzi zajęcia ze studentami Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Warszawskiego i współpracuje z magazynem Marketing w Praktyce.

Od 2017 roku tworzy i moderuje największą społecznością design thinking w mediach społecznościowych. Więcej o Małgosi na wardaszka.com

Kasprzyk Michał
Michał Kasprzyk

W swoich działaniach skupia się na opowiadaniu historii, które dają wartość odbiorcom oraz pomaga innym tworzyć takie historie. Specjalizuje się w dwóch obszarach – przemówieniach i podcastach. Jako producent podcastów tworzył serie m.in dla Credit Agricole, Empiku i Nokii. Współprowadzi podcast „Lekkomówni” poświęcony nauce przemawiania. Prowadzi agencję Cleverhearted Showrunners, która produkuje podcasty dla firm. Jest trenerem wystąpień publicznych, który szkolił osoby z takich firm jak 3M, Santander, Google, Dolby. Przemawiał na największych polskich konferencjach: I Love Marketing, InfoShare, Internet Beta, TEDx Katowice. Przez 5 lat organizował TEDx Wroclaw, czyli lokalną edycję konferencji TED (o Pomysłach Wartych Rozpowszechniania) i oprócz doboru mówców, przygotowywał ich również do wystąpień. Uczył się między innymi od Chrisa Andersona (dyrektora TED) oraz Hansa Roslinga (weterana TED-owych przemówień).

Truchlewska Anna
Anna Truchlewska

Założycielka agencji butikowej ‚At Insight’. Posiada 20-letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta, marketingu oraz pracy po stronie klienta, w działach marketingowych międzynarodowych firm w Polsce, w Anglii oraz w poznańskiej agencji kreatywnej.

Ukończyła „e-Marketing” na Wyższej Szkole Bankowej oraz „Marketing, Advertising & Public Relations” w Cavendish College w Londynie, „ Psychologię” na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu. W ‚At Insight’ łączy swoje bogate doświadczenie z wiedzą o konsumentach i z zastosowaniem ich w praktyce. Specjalizuje się w badaniu „insightów” konsumenckich, obserwowaniu trendów. Jest entuzjastką psychologii konsumenta.

Pasjonuje ją docieranie do ukrytych potrzeb konsumentów oraz pomaganie markom w tworzeniu wartościowych rozwiązań. Jej specjalność to „netnografia”, którą nazywa „czarnym koniem”, gdyż niesie ona niedocenioną wartość poznawczą. Wiedzą dzieli się na swoim blogu "Psychologia konsumenta" oraz na łamach magazynu "Marketer". Jej pasją jest sport.

Pindel Justyna
Justyna Pindel

Swoją przygodę ze „zwinnością” rozpoczęła od współpracy ze środowiskiem startup’owym w 2015 roku. Dzisiaj jako konsultant i trener pomaga organizacjom wdrażać zwinne podejście oraz budować bezpieczne i angażujące środowisko pracy dla wszystkich.

Jako zwolenniczka i propagatorka Kanbana w Polsce, Justyna ma na swoim koncie przekład na język polski  “Essential Kanban Condensed” autorstwa D.J Anderson, A. Carmichael oraz “Rethkining Agile” autorstwa Klausa Leopolda. Justyna jest autorką książki “Kanban Compass: in the direction of team driven change”, jak również cyklu szkoleń wprowadzających managerów spoza IT w tajniki świata Agile oraz współautorką gry edukacyjnej Kanban Quest.

Jako praktykujący Design Thinker, Justyna wprowadza elementy innowacji w każdy element swojej pracy zawodowej i nie tylko. Jest certyfikowanym trenerem Training From The Back of The Roomoraz jednym z pierwszych szkoleniowców Flight Levels Academy.Po godzinach, współorganizator jednej z pierwszych konferencji Agile w Europie ACE! Conferenceoraz podcaster w Agile Book Club.

Chyrchel Tomasz
Tomasz Chyrchel

Trener, coach, prezes w firmie https://generatorpomyslow.pl. Z wykształcenia psycholog twórczości.

Od 2011 roku pracuje jako trener rozwoju kompetencji biznesowych w obszarze budowania zespołów, projektowania innowacji, kreatywnego przywództwa i rozwiązywania problemów.

Na co dzień moje główne obowiązki zawodowe skupiają się wokół w roli facylitatora lub interim managera przy realizacji strategicznych projektów w środowisku korporacyjnym, związanych z nowymi produktami, usługami i zmianami organizacyjnymi. Obecnie realizuję projekt w roli Service Design Lead-a dla CliniRem – spółki zajmującej się badaniami klinicznymi nowych leków. Od 2013 roku jestem certyfikowanym coachem, specjalizującym się w projektach rozwoju kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla.

Prowadzę szkolenia z zakresu: metody design thinking i service design, trendwatching, lean start-up, budując klimat dla kreatywności w korporacji. Prowadziłem projekty design thinking dla: IKEA, PSE, BIK, BZ WBK, Avon.

Joanna Wiśniewska

Psycholog z wykształcenia, zawodowo od ponad 20 lat związana zawodowo z badaniami rynku. Przez 17 lat pracowała po stronie agencji badawczych. Zaczynała swoją przygodę od badań ilościowych, jednak jej największą pasją są badania jakościowe. W trakcie pracy w agencjach specjalizowała się w badaniach strategicznych, NPD, shopperowych i category management. Pracowała głównie dla firm z branży FMCG. Posiada szerokie doświadczenie w koordynowaniu i realizacji projektów badawczych: począwszy od briefu, przez ofertę, tworzenie narzędzi badawczych, moderowanie grup/ wywiadów, prowadzenie warsztatów, analizę wyników o przygotowywanie raportów i prezentacji. Od 3 lat jest odpowiedzialna za badania marketingowe i poszukiwanie insightów w UPC Polska, gdzie realizuje dużo ciekawych projektów m.in. dotyczących strategii marki, innowacji produktów i nowych technologii, Customer Value Proposition, oferty i komunikacji. Praca po stronie biznesu pozwoliła jej jeszcze lepiej zrozumieć rolę badań w organizacji oraz co zrobić by realizowane badania były wykorzystywane w praktyce – miały przełożenie na cele biznesowe i przyszłe działania firmy.

ALK
Mateusz Drążkiewicz

Ambasador i wielbiciel kreatywnego rozwiązywania problemów biznesowych, zorientowanych na dostarczanie realnej wartości dla klienta i działalności przedsiębiorstw. Uważa, że empatia i wzajemne zrozumienie oczekiwań to klucz do sukcesu w każdym projekcie. Wierzy w potęgę zespołów, szczególnie tych interdyscyplinarnych oraz wartości jaką są w stanie generować i dostarczyć. Dlatego w swojej pracy tak wiele uwagi poświęca metodom i narzędziom pozwalającym uczynić ich pracę wydajniejszą i przyjemniejszą, dając jednocześnie więcej satysfakcji ich członkom. Doświadczenie zawodowe jak strateg zdobywał na rynku agencji marketingowych, projektując pełen przekrój rozwiązań komunikacyjnych i z zakresu wsparcia sprzedaży oraz liderując zespołom przetargowym. Obecnie pracuje jako Marketing Planning Manager w UPC Polska. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Romantyk-realista, zarówno w pracy zawodowej, jak i w życiu prywatnym.

Artur Negri

Specjalizuje się w myśleniu krytycznym.

Wykładowca myślenia krytycznego na Executive MBA i MBA: Akademia Leona Koźmińskiego, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. W Kozminski Executive Business School odpowiada za obszar myślenia krytycznego oraz Design Thinking.

Trener biznesu. Proponuje autorskie programy rozwoju: myślenie krytyczne, argumentacja, rozwiązywanie problemów, obrona przed manipulacją, komunikacja, przywództwo, Design Thinking, etyka. Coach CoachWise ICF. Badania psychometryczne: Hogan Assessment, FRIS style myślenia, DiSC, MTQ48 Odporność psychiczna. 

Ma ponad dwadzieścia lat doświadczenia w biznesie, edukacji, samorządach i mediach. W przeszłości m.in. dziennikarz I Programu Polskiego Radia i prasy ekonomicznej (makro- i mikroekonomia), właściciel firmy PR, dyrektor Biura Prasowego i rzecznik prasowy Forum Ekonomicznego w Krynicy (zwanego polskim Davos), dyrektor programowy Instytutu Lecha Wałęsy oraz koordynator programów w rządowym think tanku Centrum Europejskie Natolin. 

Absolwent filozofii UW. Podróżnik i praktyk stoicyzmu.

SZ
Sebastian Żebrowski

Scrum Master, trener, developer. Wraz z innymi pasjonatami organizuje szkolenia, warsztaty i spotkania związane z technikami facylitacji. Czy zastanawialiście się kiedyś, jak przeprowadzić grupę 100 osób przez warsztaty i jednocześnie nie stracić zdrowia? Właśnie m.in po to są nam potrzebne skutecznie techniki facylitacji. Poza facylitacją zajmuje się także Scrumem oraz skalowaniem Scruma. W szczególności skalowaniem LeSS jako Candidate LeSS Trainer. Oprócz tego interesują go tematy związane z efektywną pracą grup - od zespołu po poziom całej organizacji, a także przywództwem, samopomocą, czy w ostatnim czasie nawet stoicyzmem. „Jeśli Scrum nie jest fun, to robimy to źle”.

Monika Borycka
Monika Borycka

Trendresearcherka, pasjonatka future studies i analityczka innowacji technologicznych. Ma na koncie 13-lat doświadczenia w mediach digitalowych największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych, gdzie zajmowała się m.in. trendwatchingiem, analizą i wdrażaniem innowacji w zakresie medialnych usług online.  Założycielka TrendRadar, pod szyldem którego przybliża wiedzę o trendwatchingu. Analizuje trendy, tłumaczy innowacje i pomaga zrozumieć przyszłość, pozwalając biznesom oraz organizacjom i być zawsze krok przed innymi. Wykładała dziennikarstwo internetowe na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz zarządzanie projektami internetowymi na SWPS.  Absolwentka dziennikarstwa oraz filmoznawstwo na UJ oraz studiów podyplomowych Trendwatching & Future Studies na AGH. Wierzy, że nie ma jednej przyszłości, a trendy są jednym z narzędzi pracy z możliwymi scenariuszami przyszłości.

Z.Mazurek
Zuzanna Mazurek

Projektantka zrównoważonych innowacji, menedżerka produktu i blogerka. W pracy projektantki łączy Myślenie Projektowe (Design Thinking) i Myślenie Systemowe (Systems Thinking). W procesach twórczych i projektowych wykorzystuje również narzędzia z zakresu Planet Centric Design i Circular Design. Aktualnie pracuje w Packhelp jako Associate Product Manager. Odpowiada za narzędzie do personalizacji, dzięki któremu klienci mogą tworzyć projekty opakowań online, oraz współprowadzi specjalny zespół projektowy, którego celem jest realizowanie działań związanych ze zrównoważonym rozwojem firmy. Doświadczenie zdobywała pracując w agencji Direct People, która specjalizuje się projektowaniu innowacyjnych rozwiązań dla biznesu z wykorzystaniem Design Thinking i Circular Design, oraz jako Innovation Designer w Santander Bank Polska, gdzie zajmowała się zrównoważonymi innowacjami w finansach. Jest absolwentką "Entrepreneurship and Innovation" na Uniwersytecie w Amsterdamie. Uczestniczyła też w programach kształtujących kompetencje lidera zrównoważonych innowacji: Shapers of the Future (2018) i Future Food Ventures Summer School (2020). Jest ekspertką w programie Climate Leadership, który jest organizowany przez UN Environment. Prowadzi szkolenia i warsztaty z metod projektowania. Pisze bloga poświęconego tematom zrównoważonego rozwoju - www.misjazero.pl. Jej głównym obszarem zainteresowań jest projektowanie produktów i usług, w których odpowiedzialność społeczna nie jest dodatkiem, a kluczowym elementem modelu biznesowego. 

A.Dąbrowska-Uss
Agnieszka Dąbrowska-Uss

Miłośniczka ludzi, języka i kultury. Etnolingwistka. Entuzjastka prostej i efektywnej komunikacji –  a jednocześnie światów za słowami. Czerpie radość ze zmian: „Lubię projekty, które łączą to, co pozornie jest nie do połączenia. Pomysły, w których wykorzystujemy zwinne podejście, by wykreować coś nowego. Synergię, jaką niesie współpraca.” Od ponad 20 lat zawodowo słucha ludzi, by dostarczać im wartości, których potrzebują. Prowadziła projekty oparte na współpracy między bankiem Santander a firmami telekomunikacyjnymi, energetycznymi, kosmetycznymi, mediowymi… W pracy stawia na empatię, wyobraźnię, uważność. Doświadczenie zdobywała pracując dla Inteligo, Multibanku, Raiffeisen Bank oraz Santander Bank Polska S.A. Obecnie – wprowadza prosty język do komunikacji resortu finansów. Trenerka biznesu. Harcerka. W wolnym czasie z pasją projektuje przestrzeń, w której można efektywnie wypocząć.

 

PK
Przemysław Kuraczyk

Manager Customer Experience od 14 lat zaangażowany w projekty związane z poprawą doświadczeń klienta w obszarach obsługi, sprzedaży, oferty i komunikacji w branży telekomunikacyjnej i ubezpieczeniach. W swojej pracy koncentruje się na dostarczaniu wartości dla klienta i biznesowej, poprzez poprawianie doświadczeń na scieżce klienta (Customer Journey). Posiada wieloletnie doświadczenie w analizie insightów klienckich, wyszukiwaniu rozwiązań, które adresują potrzeby klientów i wspierają rozwój biznesu. Współtworzył strategie CX i projekty transformacji Customer Centricity. Fan nowych technologii i wykorzystania rozwiązań digitalowych w obsłudze klientów.

Jacek Kotarbiński

Racjonalizuję procesy marketingu i sprzedaży, controllingu, zarządzania markami czy projektami marketingowymi. Pomagam w efektywniejszym zarządzaniu kosztami marketingu oraz zwiększeniu wartości i zyskowności firmy. Moją pasją jest marketing terytorialny i marketing wewnętrzny. Jestem doktorantem Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Gdańskiego (2011-2014), a tematem mojej dysertacji jest efektywność marketingu średnich i dużych firm. 
Pracuję z zarządami firm, zespołami marketingu i sprzedaży, prowadzę autorskie szkolenia i warsztaty czy indywidualny coaching.

Należę do globalnej Rady Dyrektorów POPAI The Global Association for Marketing-at Retail, największego na świecie stowarzyszenia ekspertów shopper marketingu. Należę do Rady Marek Superbrands Polska i Rady Programowej IAB Polska. W 2015 roku pojawiłem się na liście 100 Najbardziej Inspirujących Osób Polskiej Branży Interaktywnej.

Zasady naboru

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

III edycja - rekrutacja trwa do 15 lutego 2022 roku, planowany termin rozpoczęcia studiów to marzec 2022 roku.

Wymagane dokumenty
  • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych** (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister)
  • zdjęcie elektroniczne w formacie JPG
  • oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
  • kopia dowodu wpłaty wpisowego

 

*Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.

**W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny, i chcących kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym, istnieją odrębne przepisy dotyczące uznawania dyplomów ukończenia studiów wyższych, wydanych w innych krajach.

Sprawdź szczegóły, aby dowiedzieć się, czy Twój zagraniczny dyplom wymaga dodatkowego procesu uznawania (nostryfikacji), aby umożliwić Ci rozpoczęcie studiów podyplomowych / MBA w Polsce: kliknij TU

Pastuszka Agnieszka
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Agnieszka Szczepańczyk
Opłaty

* Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

Tabela opłat
Wpisowe 250 zł
Cena podstawowa (płatność w dwóch ratach po 3900 zł każda) 7800 zł
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 3510 zł każda) 7020 zł
Cena ze zniżką za jednorazową płatność 7500 zł

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl

Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.

Dodatkowe atuty
Wiedza
Seminarium - Załóż własny startup jutro
wydanie elektroniczne
Seminarium - Transformacja cyfrowa organizacji