KOZMINSKI INSIGHT

KOZMINSKI INSIGHT

 

Nazwa zadania
koła
KOZMINSKI INSIGHT
Wysokość dofinansowania i wartość zadania
Koszty
216 667 PLN
Czas trwania
01.06.2020 - 31.05.2022
Źródło finansowania
Kampus
DOFINANSOWANO z programu SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ NAUKI MINISTRA EDUKACJI I NAUKI (Numer umowy: SONP/SN/461298/2020)

O zadaniu

Zadanie KOZMINSKI INSIGHT miał na celu podniesienie rozpoznawalności działalności naukowej Akademii Leona Koźmińskiego, aby zwiększyć oddziaływanie badań naukowych na funkcjonowanie otoczenia społeczno-gospodarczego.

W każdym miesiącu Akademia Leona Koźmińskiego promowała jedno badanie naukowe realizowane przez zespoły naukowe złożone z pracowników akademickich ALK. Aby zwiększyć efektywność popularyzacji wyników badań nawiązano współpracę z wyspecjalizowanym podmiotem, specjalizującym się we wspieraniu naukowców w obszarze PR. Działania te w szczególności obejmowały: redakcję tekstów popularnonaukowych, inicjowanie kontaktów z mediami oraz wsparcie w autoryzacji tekstów.

Na przestrzeni dwóch lat zrealizowanych zostało 20 kampanii

 

2022

„Kto czerpie ze sztuki, ten wygrywa w biznesie” – kampania informacyjna wokół wydania książki pt. „Kreatywność w biznesie” autorstwa prof. Lechosława Garbarskiego. W ramach kampanii informacyjnej zainicjowano 4 publikacje w portalach internetowych, 3 materiały w radiu oraz 1 publikację w prasie. Szacunkowo liczba odbiorców informacji o wynikach badania to ponad 90 000 osób.

Raport z kampanii

Link: www.kozminski.edu.pl/pl/review/kto-czerpie-ze-sztuki-ten-wygrywa-w-biznesie

 

„Polki i Polacy wracają z migracji. Rynek pracy ich nie widzi” – kampania informacyjna wokół badania prof. Izabeli Grabowskiej i dr Agaty Jastrzębowskiej-Tyczkowskiej. W ramach kampanii informacyjnej zainicjowano 27 publikacji w portalach internetowych, 3 materiały w radiu oraz 2 publikacje w prasie. Szacunkowo liczba odbiorców informacji o wynikach badania to ponad 344 000 osób.

Raport z kampanii

Link: www.kozminski.edu.pl/pl/review/polki-i-polacy-wracaja-z-migracji-rynek-pracy-ich-nie-widzi

 

„Niższe rachunki za prąd, a może rozwiązanie problemów miast?” – kampania informacyjna wokół eksperymentu naukowego dr Agaty Dembek i dr Agaty Stasik. W ramach kampanii informacyjnej zainicjowano 5 publikacji w portalach internetowych, 2 materiały w radiu oraz 1 publikację w prasie. Szacunkowo liczba odbiorców informacji o wynikach badania to ponad 276 000 osób.

Raport z kampanii Link: www.kozminski.edu.pl/pl/review/nizsze-rachunki-za-prad-moze-rozwiazanie-problemow-miast

 

„Nagła rezygnacja z węgla to ryzyko katastrofy – czarne złoto może być ważniejsze od celów klimatycznych” – kampania informacyjna wokół badania dr. hab. Waldemara Karpy i mgr. Antonia Grginovića. W ramach kampanii informacyjnej zainicjowano 25 publikacji w portalach internetowych, 2 materiały w radiu oraz 1 publikację w prasie. Szacunkowo liczba odbiorców informacji o wynikach badania to ponad 134 000 osób.

Raport z kampanii

Link: www.kozminski.edu.pl/pl/review/nagla-rezygnacja-z-wegla-ryzyko-katastrofy-czarne-zloto-moze-byc-wazniejsze-od-celow

 

"Co jest nielegalne offline, powinno też być online – Unia modernizuje przepisy i uszczelnia internet” - kampania informacyjna wokół badania dr. hab. Przemysława Polańskiego. W ramach kampanii informacyjnej zainicjowano 16 publikacji w portalach internetowych oraz 1 publikację w prasie. Szacunkowo liczba odbiorców informacji o wynikach badania to ponad 61 000 osób.

Raport z kampanii

Link: www.kozminski.edu.pl/pl/review/co-jest-nielegalne-offline-powinno-tez-byc-online-unia-modernizuje-przepisy-i-uszczelnia

 

„Pokora u menedżerów przychodzi z wiekiem – kto jest liderem, a kto superbohaterem?” – kampania informacyjna wokół badania dr hab. Anny Baczyńskiej. W ramach kampanii informacyjnej zainicjowano 9 publikacji w portalach internetowych oraz 1 publikację w prasie. Szacunkowo liczba odbiorców informacji o wynikach badania to ponad 63 000 osób.

Raport z kampanii Link: www.kozminski.edu.pl/pl/review/pokora-u-menedzerow-przychodzi-z-wiekiem-kto-jest-liderem-kto-superbohaterem  „W 2022 roku polskie prawo sięgnie kosmosu” – kampania informacyjna wokół projektu ustawy o polskim prawie kosmicznym współtworzonej przez dr hab. Katarzynę Malinowską. W ramach kampanii informacyjnej zainicjowano 18 publikacji w portalach internetowych, 5 audycji w radiu oraz 1 publikację rozmowy z dr hab. Katarzyną Malinowską w prasie. Szacunkowo liczba odbiorców informacji o wynikach badania to ponad 222 000 osób.

Raport z kampanii Link: www.kozminski.edu.pl/pl/review/w-2022-roku-polskie-prawo-siegnie-kosmosu

 

2021

„Pierwsza faza pandemii to duży sukces Polski. W drugiej o sukcesie nie ma mowy” – kampania informacyjna wokół badań pod kierunkiem dr. hab. Łukasza Gruszczyńskiego. W ramach kampanii zainicjowano 16 publikacji w portalach internetowych, 10 materiałów w radiu , 1 materiał w telewizji oraz 1 publikację w prasie. Szacunkowo liczba odbiorców informacji o wynikach badania to ponad 6 mln 550 tys. osób.

Raport z kampanii Link: www.kozminski.edu.pl/en/node/5457 

 

„Polski biznes w czasie pandemii – vol. V” – kampania informacyjna wokół badań pod kierunkiem prof. Krzysztofa Obłója. W ramach kampanii informacyjnej zainicjowano 443 publikacje w portalach internetowych, 58 materiałów w radiu, 2 materiały w telewizji i 5 publikacji prasie. Szacunkowo liczba odbiorców informacji o wynikach badania to ok. 3 400 000 osób.

Raport z kampanii Link: www.kozminski.edu.pl/pl/review/polski-biznes-w-czasie-pandemii-podsumowanie-v-tury-badan-listopad-2020-styczen-2021

 

„Milionerzy z 3D. Awatary są tak samo wiarygodne jak realni celebryci” – kampania informacyjna wokół badań pod kierunkiem dr Jolanty Tkaczyk i Dagmary Platy-Alf. W ramach kampanii informacyjnej zainicjowano 12 publikacji w portalach internetowych, 2 materiały w radiu, 1 materiał w telewizji i 1 materiał w prasie. Szacunkowo liczba odbiorców informacji o wynikach badania to ponad 500 000 osób.

Raport z kampanii Link: www.kozminski.edu.pl/pl/review/nie-trzeba-byc-czlowiekiem-kreowac-trendy-awatary-sa-tak-samo-wiarygodne-jak-prawdziwi

 

„Dobre wzorce i sieci kontaktów. Tak polskie kobiety wchodzą na biznesowy szczyt” – kampania informacyjna wokół badań pod kierunkiem prof. Doroty Dobiji i dr Anny Górskiej. W ramach kampanii informacyjnej zainicjowano 571 publikacji w portalach internetowych, 2 materiały w radiu i 12 publikacji w prasie. Szacunkowo liczba odbiorców informacji o wynikach badania to ok. 400 000 osób.

Raport z kampanii Link: www.kozminski.edu.pl/pl/review/dobre-wzorce-i-sieci-kontaktow-tak-polskie-kobiety-wchodza-na-biznesowy-szczyt

 

„Różnice językowe w prawie Unii Europejskiej” – kampania informacyjna wokół badań i publikacji dr Agnieszki Doczekalskiej. W ramach kampanii informacyjnej zainicjowano 3 publikacje w portalach internetowych, 4 materiały w radiu i 8 materiałów w telewizji. Szacunkowo liczba odbiorców informacji o wynikach badania to ok. 300 000 osób.

Raport z kampanii Link: www.kozminski.edu.pl/pl/review/jedno-prawo-w-24-jezykach-nie-do-konca-jednolite-efekt-dekulturyzacji-i-hybrydyzacji-prawa

 

„Uczelnie walczą o zrównoważoną przyszłość” – kampania informacyjna z udziałem dr. hab. Bolesława Roka i dr hab. Aleksandry Przegalińskiej. W ramach kampanii informacyjnej zainicjowano 436 publikacji w portalach internetowych, 21 materiałów w radiu, 3 materiały w telewizji oraz 3 publikacje w prasie. Szacunkowo liczba odbiorców informacji o projekcie to blisko 1 mln 50 tys. osób.

Raport z kampanii Link: www.kozminski.edu.pl/pl/review/uczelnie-walcza-o-zrownowazona-przyszlosc-plasuja-polske-w-czolowce-rankingu-celow „Praca zdalna bardziej stresująca niż sądzono” – kampania informacyjna wokół badań dr Kai Prystupa-Rządca, dr. Piotra Pilcha i mgr Agnieszki Zawadzkiej-Jabłonowskiej. W ramach kampanii informacyjnej zainicjowano 807 publikacji w portalach internetowych, 51 materiałów w radiu oraz 13 publikacji w prasie. Szacunkowo liczba odbiorców informacji o wynikach badania to ponad 3,4 mln osób.

Raport z kampanii Link: www.kozminski.edu.pl/pl/review/praca-zdalna-bardziej-stresujaca-niz-sadzono-tak-wynika-z-badan-przeprowadzonych-przez   „Duże miasta „rozlewają” się i bogacą. Satelity ocalą mniejsze miejscowości” – kampania informacyjna wokół badań dr Olhy Zadorozhnej. W ramach kampanii informacyjnej zainicjowano 21 publikacji w portalach internetowych, 2 materiały w radiu, 17 materiałów w telewizji oraz 3 publikacje w prasie. Szacunkowo liczba odbiorców informacji o wynikach badania to ponad 716 000 osób.

Raport z kampanii Link: www.kozminski.edu.pl/pl/review/duze-miasta-rozlewaja-sie-i-bogaca-satelity-ocala-mniejsze-miejscowosci „To obywatele powinni mieć władzę nad swoimi danymi” – kampania informacyjna wokół publikacji Jana Zygmuntowskiego, Laury Zoboli i Paula F. Nemitza. W ramach kampanii informacyjnej zainicjowano 28 publikacji w portalach internetowych, 3 materiały w radiu, 2 materiały w telewizji oraz 1 publikację w prasie. Szacunkowo liczba odbiorców informacji o wynikach badania to ponad 814 000 osób.

Raport z kampanii Link: www.kozminski.edu.pl/pl/review/nie-wielcy-tego-swiata-lecz-obywatele-powinni-zarzadzac-swoimi-danymi-o-ile-obie-strony

„Dla eksporterów pandemia nie taka straszna” – kampania informacyjna wokół badań dr hab. Marioli Ciszewskiej-Milinarič i dr. Piotra Wójcika. W ramach kampanii informacyjnej zainicjowano 19 publikacji w portalach internetowych, 2 materiały w radiu oraz 3 publikacje w prasie. Szacunkowo liczba odbiorców informacji o wynikach badania to ponad 227 000 osób.

Raport z kampanii Link: www.kozminski.edu.pl/pl/review/prof-alk-dr-hab-mariola-ciszewska-mlinaric-i-dr-piotr-wojcik-prowadza-badanie-polski-eksport

 

2020

„Polski biznes w czasie pandemii – vol. IV” - kampania informacyjna wokół badań pod kierunkiem prof. Krzysztofa Obłója z zespołem. W ramach kampanii informacyjnej zainicjowano 43 publikacje w portalach internetowych, 25 materiałów w radiu i 9 w telewizji. Szacunkowo liczba odbiorców informacji o wynikach badania to ok. 1 mln 75 000 osób.

Raport z kampanii Link: www.kozminski.edu.pl/pl/review/polski-biznes-w-czasie-pandemii-podsumowanie-iv-tury-badan-pazdziernik

 

„Pracownik najlepszym ambasadorem marki” - kampania informacyjna wokół badań pod kierunkiem prof. Grzegorza Mazurka i dr. hab. Pawła Korzyńskiego. W ramach kampanii informacyjnej zainicjowano 47 publikacji w portalach internetowych oraz 1 w prasie. Szacunkowo liczba odbiorców informacji o wynikach badania dla projektu to ok. 80 000 osób.

Raport z kampanii Link: www.kozminski.edu.pl/pl/review/firmy-nie-potrzebuja-influencerow-pracownik-najlepszy-ambasador-marki

 

„T-Form, czyli e-prywatność klientów” - kampania informacyjna wokół badań pod kierunkiem prof. Grzegorza Mazurka i dr Karoliny Małagockiej. W ramach kampanii informacyjnej zainicjowano 15 publikacji w portalach internetowych oraz 1 w prasie. Szacunkowo liczba odbiorców informacji o wynikach badania dla projektu to ok. 75 000 osób.

Raport z kampanii Link: www.kozminski.edu.pl/pl/review/jak-wspolnie-z-klientem-budowac-granice-prywatnosci-w-sieci-3-kroki-do-konsensusu