Seminaria naukowe 

 

 

 

 

 

 

 

Marketing zanurzony w społecznościach

 

Patronat merytoryczny:

 

 

Patron medialny:

 

Trudno wyobrazić sobie współczesny marketing bez kontekstu społeczności. Wykorzystanie mediów społecznościowych w działaniach marketingowych przestało być modą i fanaberią kierowaną wyłącznie do młodych nabywców, a stało się koniecznością i skutecznym sposobem wspierania sprzedaży i budowania relacji z klientami.  Dokąd zmierzają media społecznościowe i ich wykorzystanie w marketingu? Czy polskie firmy są gotowe na social media marketing? Czy to się opłaca? Jak zmierzyć efektywność tego typu działań? Na te i inne pytania będą odpowiadali naukowcy i praktycy, będący gośćmi seminarium Katedry Marketingu ALK “Marketing zanurzony w społecznościach”.

 

 

 Materiał z seminarium: film z wypowiedziami prelegentów

 

Miejsce: Aula I Akademia Leona Koźmińskiego (budynek C)
Czas: 14 listopada 2013 godz. 9.30-15.30



Ramowy program:

  • 9.00-9.30 REJESTRACJA
  • 9.30 – 10.00 WPROWADZENIE

 Wirtualne społeczności – gdzie jesteśmy, dokąd idziemy? – – wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu przedsiębiorstw oraz wśród klientów - wprowadzenie (prof. Grzegorz Mazurek/dr Jolanta Tkaczyk - Katedra Marketingu ALK)

  • 10.00-11.00  POTENCJAŁ SPOŁECZNOŚCI W MARKETINGU
  1. Jaki marketing w społecznościach? Tomasz Owsianko, Ekspert ds. Komunikacji Marketingowej, Dyrektor Wykonawczy ds. marki i Komunikacji Marketingowej Orange
  2. Crowdsourcing - kreowanie wartości przez społeczności – Prof. Dariusz Jemielniak ALK
  • 11.00-11.15 Przerwa
  • 11.15-13.15 „ZARZĄDZANIE” SPOŁECZNOŚCIAMI
  1. Marketing rekomendacji - Wojciech Zdunek, Dyrektor Sprzedaży Streetcom
  2. Panel: marketingowe wykorzystanie blogów, współpraca blogerów z firmami i firm z blogerami
  • 13.15-13.45 Przerwa
  • 13.45-15.30  SPOŁECZNOŚCI - POMIAR, ETYKA I PRZYSZŁOŚĆ
  1. Pomiar skuteczności i efektywności mediów społecznościowych w marketingu - dr Anna Miotk, Dyrektor badań i rozwoju produktu  (Newspoint) 
  2. Przyszłość marketingu w mediach społecznościowych - Dominik Kaznowski, Dyrektor ds. E-commerce Grupy PWN (PWN)
  3. „Ciemna strona” social media marketing – Katarzyna Szymielewicz, Prezeska Fundacji Panoptykon
  • PODSUMOWANIE