Katedra Marketingu 

Seminaria naukowe

Katedra Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego jest organizatorem cyklicznych seminariów naukowych z udziałem przedstawicieli praktyki gospodarczej.

  • 13 czerwca 2018 "Zarządzanie w sektorach mody- gdzie jesteśmy - dokąd zmierzamy?"

strona wydarzenia: http://www.kozminski.edu.pl/index.php?id=12608

Organizatorzy: dr Jolanta Tkaczyk ALK, dr Marzanna Lesiakowska-Jabłońska Viamoda Szkoła Wyższa

  • 14 grudnia 2016 "Siła rekomendacji. komunikacja nieformalna"

Organizatorzy: dr Jolanta Tkaczyk, Katedra Marketingu ALK,

strona wydarzenia: http://www.kozminski.edu.pl/silarekomendacji/

  • 12 czerwca 2015 "Zakupy XXI wieku" 

Organizatorzy:

dr Mirosław Antonowicz,Katedra Marketingu ALK

strona wydarzenia: kliknij tutaj

  • 2 kwietnia 2014 "Logistyka w przyszłości – implikacje dla biznesu i rynku" 

Organizatorzy:

dr Mirosław Antonowicz,Katedra Marketingu ALK
Zobacz materiał merytoryczny związany z tym wydarzeniem. Kliknij tutaj
  • 14 listopada 2013 „Marketing zanurzony w społecznościach”

Organizatorzy:

Prof. ALK Grzegorz Mazurek, dr Jolanta Tkaczyk, Katedra Marketingu ALK.
Zobacz wypowiedzi prelegentów Kliknij tutaj

  • 14 marca 2013  - „Marketing - koncepcja działania czy funkcja w przedsiębiorstwie

Organizatorzy:
Prof. ALK dr hab. Teresa Taranko, Katedra Marketingu ALK
Zobacz materiał merytoryczny związany z tym wydarzeniem. Kliknij tutaj

  • 12 października 2012 - "Kult młodości a trendy konsumenckie"

Organizatorzy:

Instytut Badań Rynku Konsumpcji i Koniunktur, Katedra Marketingu ALK, a także Interaktywny Instytut Badań Rynkowych, Saatchi&Saatchi, Think Tank oraz ABM.
Zobacz materiał merytoryczny związany z tym wydarzeniem. Kliknij tutaj.