Katedra Marketingu 

Konferencje Naukowe

W kwietniu 2017 roku Katedra Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego organizowała międzynarodową konferencję naukową we współpracy ze stowarzyszeniem CIRCLE - 14th International CIRCLE Conference pod przewodnim hasłem "Creating and delivering value". 

 

Katedra Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego jest organizatorem cyklicznej ogólnopolskiej konferencji naukowej  „Kontrowersje wokół marketingu” 


III edycja konferencji – 6-7 czerwiec 2013

Kontrowersje wokół marketingu w Polsce – „Kreowanie wartości a wartość marketingu”
W obrębie zaproponowanej tematyki znalazły się takie zagadnienia jak: media społecznościowe a marketing, rozwój narzędzi komunikowania się z klientami oraz wirtualizacja marketingu. Obrady w trzech sesjach tematycznych: Istota i uwarunkowania kreowania wartości przez marketing,   Marketingowe sposoby kreowania wartości dla klienta oraz Wartość marketingu.
Zobacz stronę dedykowaną konferencji. Kliknij tutaj.


II edycja konferencji – czerwiec 2009
Kontrowersje wokół marketingu w Polsce – „Niepewność i zaufanie a zachowania nabywców” 
Zobacz publikację pokonferencyjną. Kliknij tutaj

I edycja konferencji – czerwiec 2004
Kontrowersje wokół marketingu w Polsce – „tożsamość, etyka, przyszłość”
Zobacz publikację pokonferencyjną. Kliknij tutaj