
Partnerzy
Partnerzy Akademii Leona Koźmińskiego to organizacje, które współpracują z nami w zakresie działań budujących markę wśród studentów i absolwentów. Nasi partnerzy uczestniczą m.in. w eventach rekrutacyjnych, Targach Pracy i Praktyk, prowadzą zajęcia oraz webinary dla studentów. W ramach projektu job placement wspieramy partnerów w pozyskaniu talentów do organizacji.

Wśród partnerów szczególną rolę pełnią partnerzy strategiczni. W oparciu o realizowane pakiety promocyjne firmy te realizują szeroko zakrojone kampanie wizerunkowe wśród studentów. Dzięki prowadzonym działaniom firmy istnieją w świadomości studentów, a co za tym idzie, często są brane pod uwagę jako pierwszy wybór rekrutacyjny.
Współpraca z firmą Deloitte opiera się na działaniach wizerunkowych koordynowanych przez Ambasadora firmy. Działania mają m.in. na celu promowanie programów rekrutacyjnych oraz konkursów skierowanych do studentów.

Firma prowadzi swoje działania wizerunkowe poprzez udział w Targach Pracy i Praktyk, kampanie promocyjne w kanałach social media oraz spotkania merytoryczne ze studentami.

Współpraca z firmą polega przede wszystkim na wsparciu w doborze kandydatów poprzez job placement. Działania obejmują także spotkania merytoryczne ze studentami w formie webinarów.

Współpraca z firmą KPMG opiera się na promocji firmy wśród studentów. Firma realizuje współpracę poprzez obecność Ambasadora - studenta Akademii. Działania mają na celu promowanie programów rekrutacyjnych oraz konkursów skierowanych do studentów m.in. poprzez udział w eventach rekrutacyjnych.
Partnerzy merytoryczni wzbogacają program studiów o praktyczne zajęcia ze studentami w ramach toku studiów. Współpraca ta jest odzwierciedleniem realnego zaangażowania Partnera w kształt wybranego programu studiów Akademii. Obecność merytoryczna Partnera w ramach studiów realizowana jest m.in. w formie prowadzenia zajęć, webinarów, case studies, zadań dla studentów, a także wizyt studyjnych i spotkań z pracownikami firmy.
Są to partnerzy Akademii, z którymi posiadamy długofalowe relacje, w ramach których staramy się odpowiedzieć na ich bieżące potrzeby rekrutacyjne. Firmy otrzymują jednocześnie możliwość wyselekcjonowania swoich przyszłych pracowników na samym początku ich drogi zawodowej dzięki projektowi job placement.
