Centrum Gier Symulacyjnych i Grywalizacji

Centrum Gier Symulacyjnych i Grywalizacji

Celem powołania CGSiG jest realizacja projektów badawczych, edukacyjnych i szkoleniowych z zastosowania gier symulacyjnych w edukacji oraz wprowadzania mechanizmów grywalizacji w edukacji i w biznesie.

IllustrationShapes

Zespół

dr Marcin Wardaszko
  1. Kierownik Centrum Gier Symulacyjnych i Grywalizacji przy Akademii Leona Koźmińskiego oraz Kierownik BiR w DaftMobile Sp. z o.o. Od 2003 roku trener i twórca symulacyjnych gier decyzyjnych i systemów grywalizacyjnych dla edukacji i konsultingu. Autor kilkudziesięciu publikacji na temat uczenia przy pomocy gier oraz projektowania i tworzenia poważnych gier. Twórca gier symulacyjnych.   Honorowy członek Association for Business Simulation and Experiential Learning oraz członek zarządu wykonawczego International Simulation and Gaming Association. Aktywnie wdraża i wykorzystuje gry i symulacje w nauczaniu, badaniach naukowych i doradztwie biznesowym. Aktywnie promuje interaktywne formy nauczania i rozwiązania problemów. Autor wielu publikacji naukowych i popularno- naukowych. Wielki fan gier i grywalizacji, uważa że gry i grywalizacja zmienia i będzie zmieniać świat w jakim żyjemy i pracujemy. 

dr Małgorzata Ćwil

Pracownik naukowo–dydaktyczny Centrum Gier Symulacyjnych i Grywalizacji w Katedrze Metod Ilościowych i Zastosowań Informatyki Akademii Leona Koźmińskiego. Absolwentka Psychologii w Zarządzaniu w Akademii Leona Koźmińskiego oraz Metod Ilościowych w Ekonomii i Systemów Informacyjnych w Szkole Głównej Handlowej. Obecnie realizuje studia doktoranckie z zakresu nauk o zarządzaniu w Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadzi zajęcia ze statystyki, zarządzania operacyjnego oraz gier symulacyjnych w języku polskim oraz angielskim. Do głównych zainteresowań naukowo-badawczych należy zarządzanie zmianą, zastosowanie gier i grywalizacji w procesie edukacji oraz wdrażanie nowych technologii w przedsiębiorstwach.

mgr Weronika Szatkowska
dr Błażej Podgórski

Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, opiekun naukowy programu. Jego zainteresowania badawczo - naukowe skupiają się na trzech obszarach: rynku kapitałowym, ocenie przedsięwzięć inwestycyjnych oraz wykorzystaniu narzędzi informatycznych w analizie finansowej. Jest autorem i współautorem wielu artykułów dotyczących tych zagadnień oraz jednej pozycji książkowej.

mgr Michał Jakubowski

Zadania CGSiG

  • Zdobywanie grantów badawczych dla gier i grywalizacji.
  • Projektowanie i budowa nowych gier i symulacji biznesowych.
  • Wdrażanie projektów grywalizacji
  • Prowadzenie zajęć i szkoleń przy zastosowaniu gier i symulacji
  • Organizacja seminariów i konferencji z tematyki gier symulacyjnych i gamifikacji.
  • Testowanie, tłumaczenie i przystosowywanie  gier symulacyjnych dla polskich użytkowników.
  • Pozyskiwanie partnerów z edukacji i przemysłu w kraju i zagranicą.
  • Promowanie prac naukowych z zakresu gier symulacyjnych i grywalizacji.
  • Tworzenie i wspomaganie społeczności wokół gier symulacyjnych i grywalizacji.
info

Aktualne działania

Obecnie pracujemy przy następujących projektach:

1) INCREASE - INnovative Capacity building by participative and REflective teacher training for Academia, Society and Enterprises. 

The INCREASE project aims to sustainably modernize and update the pedagogical and didactical training capacities of teachers and trainers in Thailand and Vietnam in specific thematic sectors.

https://www.increase-cbhe.com/

 

2) Gra edukacyjna dla szkół ponadgimnazjalnych w ramach przedmiotu Ekonomia w praktyce

3) Cicero VR - Public Speaking Training to Create Positive Social VR Experience

4) SmartLeo - edukacyjna gra w formie quizu stworzona dla studentów Akademii Leona Koźmińskiego.

Dostępna w AppStore: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dazz.smartLeo&hl=pl&gl=US&pli=1

5) Hotel Stars

Wdrożenie innowacyjnego programu nauczania przedmiotu „Ekonomia w praktyce” w oparciu o grę symulacyjną. "Hotel Stars" to gra rozwijająca wiedzę z dziedziny ekonomii i prowadzenia biznesu.

6) Społeczna kompleksowość kryzysu na granicy polsko-białoruskiej w grze „Ludzie”

Analogowa gra symulacyjna służąca facylitacji dyskusji o kompleksowości sytuacji społeczno-prawnej na granicy polsko-białoruskiej po roku 2021.

 

Course Catalog

Koło Naukowe

Wszystkich zainteresowanych współpracą z Kołem Naukowym Games with Purpose zapraszamy do nawiązywania kontaktu: wszatkowska@kozminski.edu.pl

ISAGA SUMMER SCHOOL 2023

W tym roku organizujemy szkołę letnią ISAGA.

calendarz