Aktualność 

Z przyjemnością informujemy, że Discovery został najnowszym partnerem programu Master in Big Data Science! Studenci programu już teraz realizują z partnerem profesjonalne projekty biznesowe!

26.08.2020

Discovery jest światowym liderem w dziedzinie rozrywki, oferującym pasjonatom na całym świecie treści, które inspirują, informują i bawią. Każdego roku Discovery dostarcza ponad 8 000 godzin oryginalnych programów różnych gatunków.

Discovery to innowacyjna platforma, dostępna w 220 krajach i terytoriach, oraz w 50 językach, która dociera do widzów na wszystkich urządzeniach oferując różnego rodzaju usługi, od bezpłatnych i płatnych kanałów telewizyjnych, przez produkty cyfrowe i usługi streamingowe, po treści i formaty społecznościowe oraz mobilne.

W portfolio sieci Spółki znajdują się marki telewizyjne, takie jak Discovery Channel, Animal Planet, TLC, ID, Eurosport, Food Network oraz kanały Grupy TVN w Polsce, a także wiele produktów cyfrowych, takich jak Eurosport Player i Motor Trend OnDemand oraz Grupa Nine Media, w której znajdują się takie marki jak The Dodo, NowThis, Thrillist i Seeker.

Liderzy programu Master in Big Data Science kładą duży nacisk na zapewnienie swoim studentom możliwości zdobycia praktycznego doświadczenia. Od tej pory będą oni mieli możliwość współpracy ze specjalnymi mentorami z Discovery przy ich oficjalnych projektach.

W ten sposób nasi studenci nie tylko zdobędą niezbędną wiedzę na temat najnowszych praktyk w dziedzinie Big Data, ale także wykorzystają ją w rzeczywistym środowisku biznesowym z Discovery.


Tematyka projektów obejmuje m.in. wewnętrzną i zewnętrzną standaryzację raportowania danych, automatyzację i wizualizację w celu informowania o wynikach  interesariuszy biznesowych różnego szczebla oraz usprawnienia procesu podejmowania decyzji czy analizy rynków reklamy i dystrybucji wspomaganych analizą danych wewnętrznych i makro KPI mających na nie wpływ.

Więcej informacji dot. kierunku Master in Big Data Science tutaj.

powrót / back