Aktualność 

Akademia Leona Koźmińskiego jest partnerem pierwszej polskiej edycji badania „CMO Survey”, adresowanego do dyrektorów marketingu oraz kadry zarządzającej. Badanie realizuje firma Deloitte.

14.02.2019

Dzięki badaniu będzie możliwe trafniejsze przewidywanie zachodzących w obszarze marketingu transformacji w obliczu dynamicznie zmieniającego się pod wpływem technologii rynku i konieczności szybkiego reagowania na potrzeby klientów.

Badanie jest częścią globalnego Programu CMO, który oferuje liderom marketingu wsparcie w rozwoju kariery i sieci kontaktów, wymianę wiedzy merytorycznej czy specjalnie zaprojektowane dla nich usługi.

Rola mediów społecznościowych, automatyzacja, kształtowanie budżetów marketingowych to tylko niektóre z zagadnień, jakie znajdą się w ankiecie. Udział w badaniu jest okazją do podzielenia się swoją perspektywą i spostrzeżeniami. Daje ono również możliwość kształtowania i wyznaczania trendów w marketingu. Ankieta pokaże także stopień przygotowań firm na zmiany, które je czekają.

Przeprowadzane przez Deloitte badanie jest anonimowe, a jego wypełnienie zajmuje maksymalnie 20 minut. Deloitte gwarantuje poufność udzielanych odpowiedzi. Każdy z uczestników badania otrzyma bezpłatnie raport z analizą uzyskanych odpowiedzi.

Badanie potrwa do końca marca, a jego wyniki zostaną zaprezentowane w czerwcu.

Oprócz naszej uczelni partnerami badania są: Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz firma doradztwa personalnego Hays.

Więcej informacji nt. badania

LINK DO BADANIA

powrót / back