- - Jak wygląda polska branża mody? Jak wypada na tle światowym?
- - Jak zarządzać z sukcesem marką mody na rynku polskim i europejskim?
- - Z jakimi problemami spotykają się młodzi polscy projektanci?
- - Jak będzie wyglądać przyszłość branży mody?
Zarządzanie w branży mody - gdzie jesteśmy - dokąd zmierzamy?
Seminarium odbyło się 13 czerwca 2018 roku
Można było się dowiedzieć m.in.
O rynku mody opowiadali m.in.:
Bogusław Słaby – przewodniczący Związku Pracodawców Przemysłu Mody „Lewiatan”,
przedstawiciele 4F, Zuo Corp, Viamoda Szkoła Wyższa, Akademii Leona Koźmińskiego.
11:00 Wprowadzenie, Aneta Mazurek
11:15 Polska branża mody - gdzie jesteśmy? Bogusław Slaby, przewodniczący Związku Pracodawców Przemysłu Mody „Lewiatan”
11:30 Polski rynek mody na tle światowym - aspiracje a rzeczywistość. Kinga Miller, VIAMODA
12:00 Jak zarządzać marką mody, która odniosła sukces na europejskim rynku? Marianna Kupść, 4F
12:30 Sesja Q&A
12:45 PRZERWA
13:00 Klient mody - wybrane aspekty zachowań konsumenckich i aktualne trendy. dr Jolanta Tkaczyk, ALK
13:30 Zarządzanie firmą projektancką - elastyczność działania. Bartek Michalec oraz Łukasz Laskowski, ZuoCorp
14:00 Świadome zarządzanie wizerunkiem marki - jak uniknąć sytuacji kryzysowych. Michał Zaczyński, Michał Zaczyński Blog
14:30 Dokąd zmierzamy? Moda na innowacje. dr M. Lesiakowska-Jabłońska, VIAMODA
15:00 Sesja Q&A
W razie pytań prosimy o kontakt na adres email: marketing@kozminski.edu.pl
Jesteś zainteresowana/y modą?
Zapisz się na Studia Podyplomowe Zarządzanie w sektorach mody!
Więcej informacji: http://x.alk.edu.pl/rcRwHg5PiH
Materiał z wystąpienia dr Jolanty Tkaczyk o kliencie mody: