Zarządzanie w branży mody - gdzie jesteśmy - dokąd zmierzamy?

 

 

Seminarium odbyło się 13 czerwca 2018 roku

 

Można było się dowiedzieć m.in. 

  • - Jak wygląda polska branża mody? Jak wypada na tle światowym?

  • - Jak zarządzać z sukcesem marką mody na rynku polskim i europejskim?

  • - Z jakimi problemami spotykają się młodzi polscy projektanci?

  • - Jak będzie wyglądać przyszłość branży mody?

 

O rynku mody opowiadali m.in.:

 

Bogusław Słaby – przewodniczący Związku Pracodawców Przemysłu Mody „Lewiatan”,

przedstawiciele 4F, Zuo Corp, Viamoda Szkoła Wyższa, Akademii Leona Koźmińskiego.

 

 

   

 

 

11:00 Wprowadzenie, Aneta Mazurek


11:15 Polska branża m
ody - gdzie jesteśmy? Bogusław Slaby, przewodniczący Związku Pracodawców Przemysłu Mody „Lewiatan”


11:30 Polski rynek mody na tle światowym - aspiracje a rzeczywistość. Kinga Miller, VIAMODA


12:00 Jak zarządzać marką mody, która odniosła sukces na europejskim rynku? Marianna Kupść, 4F

12:30 Sesja Q&A

12:45 PRZERWA


13:00 Klient mody - wybrane aspekty zachowań konsumenckich i aktualne trendy. dr Jolanta Tkaczyk, ALK


13:30 Zarządzanie firmą projektancką - elastyczność działania. 
Bartek Michalec oraz Łukasz Laskowski, ZuoCorp


14:00 
Świadome zarządzanie wizerunkiem marki - jak uniknąć sytuacji kryzysowych. Michał Zaczyński, Michał Zaczyński Blog 

14:30 Dokąd zmierzamy? Moda na innowacje. dr M. Lesiakowska-Jabłońska, VIAMODA 

15:00 Sesja Q&A

  

W razie pytań prosimy o kontakt na adres email: marketing@kozminski.edu.pl

 

Jesteś zainteresowana/y modą?

 

 

Zapisz się na Studia Podyplomowe Zarządzanie w sektorach mody!

 

Więcej informacji: http://x.alk.edu.pl/rcRwHg5PiH

 

 

Materiał z wystąpienia dr Jolanty Tkaczyk o kliencie mody:

 

 https://www.slideshare.net/jtkaczyk/klient-mody-wybrane-aspekty-zachowan-konsumenckich-na-rynku-odziey-i-obuwia