Uzyskanie podstawowych informacji
Zapoznaj się z opisem interesującego Cię kierunku i sprawdź zasady naboru (powyżej).
W sobotę:
W obecnych czasach nikogo już nie trzeba przekonywać do faktu, że digital marketing to ważny element działania każdej firmy. Widać wyraźnie, że każda organizacja – mała czy duża, prywatna czy publiczna, internetowa czy tradycyjna – jest dotknięta cyfrową transformacją i każda z nich korzysta z marketingu internetowego lub przynajmniej stara się to robić.
Specjalność Digital Marketing to pierwszy w Polsce dwuletni program magisterski nakierowany na wykształcenie świetnie przygotowanych, nowoczesnych marketerów, rozumiejących cyfrowy świat i zmiany, jakie wywołuje on w każdej firmie czy organizacji. Marketerów, którzy nie tylko świetnie zrealizują zadania związane z pozyskaniem klienta, ale będą w stanie zmieniać strategie działania firmy.
Serdecznie zapraszam do zapoznania się ze szczegółami dot. programu Master in Digital Marketing. Programu innowacyjnego, prowadzonego przez świetnych specjalistów i uznanych profesorów z dorobkiem w e-biznesie. Programu, którego partnerami są takie marki jak Accenture, Brand24, Sotrender czy Salesmanago.
Jeśli chcesz poznać, jak budować strategie e-marketingowe, jak dobrze tworzyć strony internetowe, sklepy on-line, jak posługiwać się narzędziami Google czy Facebook, jak tworzyć grafiki oraz video, jak wykorzystać sztuczną inteligencję w biznesie czy jakie modele biznesowe będą najlepsze dla danej organizacji on-line – to jest to program właśnie dla Ciebie. Dzięki specjalności Digital Marketing szybko zbudujesz karierę we współczesnym zdigitalizowanym świecie.
Zapraszamy na nasze studia!
prof. Grzegorz Mazurek
Lider specjalności Digital Marketing
Digital Marketing to nowa, innowacyjna specjalność na kierunku zarządzanie, prowadzona w języku angielskim w trybie stacjonarnym.
Studia mają w zamierzeniu wykształcić współczesnego menedżera marketingu, który:
PARTNERZY PROGRAMU:
W trakcie studiów uzyskujesz wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne m.in. z zakresu:
Po ukończeniu studiów na specjalności Digital Marketing w języku angielskim można podjąć pracę w:
Przykłady stanowisk pracy, do których będzie przygotowany absolwent specjalności Master in Digital Marketing:
|
|
Zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku.
Warunkiem ukończenia studiów jest uzyskanie zaliczenia ze wszystkich przedmiotów przewidzianych w toku studiów, napisanie pracy magisterskiej i zdanie egzaminu dyplomowego.
Naukę można kontynuować na studiach trzeciego stopnia (doktoranckich).
Nabór odbywa się na podstawie dwóch składowych: średniej arytmetycznej z poprzednich studiów oraz wyników testu wstępnego (online). Maksymalna liczba punktów, które można otrzymać to 100. Z testu oraz za średnią można otrzymać po 50 punktów. Kandydaci, którzy łącznie otrzymali co najmniej 60 punktów zostaną zakwalifikowani do programu.
Przy rejestracji kandydatów na studia stacjonarne i niestacjonarne należy złożyć następujące dokumenty:
Wszystkie dokumenty rekrutacyjne wydane w innych językach niż polski czy angielski muszą być przetłumaczone na j. polski lub angielski.
Dokumenty są przyjmowane w Biurze Rekrutacji w siedzibie uczelni, pokój D/126.
Opłata rekrutacyjna na wszystkie kierunki studiów drugiego stopnia prowadzone w języku angielskim wynosi 100 zł.
Nr rachunku bankowego, na jaki należy dokonywać wpłat:
PEKAO S.A. II O/Warszawa 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637
1
Uzyskanie podstawowych informacji Zapoznaj się z opisem interesującego Cię kierunku i sprawdź zasady naboru (powyżej). |
3
Opłata rekrutacyjna Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego. |
4
Ocena aplikacji i test wstępny Po złożeniu dokumentów kandydat może przystąpić do testu wstępnego online. |
5
Decyzja Po złożeniu wszystkich wymaganych dokumentów i uzyskaniu wymaganej liczby punktów Komisja Rekrutacyjna wydaje decyzję o przyjęciu na studia. |
6
Podpisanie umowy Po otrzymaniu decyzji o przyjęciu następuje podpisanie umowy o warunkach odpłatności za studia. |
Master in Digital Marketing | Płatność za semestr |
---|---|
Studia stacjonarne, opłata semestralna |
11250 |
Opłata rekrutacyjna | 100 |
Wysokość czesnego na rok akademicki 2019/2020 dla osób rozpoczynających studia
Realizowane przedmioty >>> | Organizacja zajęć >>> | Zasady naboru >>> | Opłaty >>> |
---|