Uzyskanie podstawowych informacji
Zapoznaj się z opisem interesującego Cię kierunku i sprawdź zasady naboru (powyżej).
W obecnych czasach nikogo już nie trzeba przekonywać do faktu, że digital marketing to ważny element działania każdej firmy. Widać wyraźnie, że każda organizacja – mała czy duża, prywatna czy publiczna, internetowa czy tradycyjna – jest dotknięta cyfrową transformacją i każda z nich korzysta z marketingu internetowego lub przynajmniej stara się to robić.
Zakres studiów z Digital Marketing to pierwszy w Polsce dwuletni program magisterski nakierowany na wykształcenie świetnie przygotowanych, nowoczesnych marketerów, rozumiejących cyfrowy świat i zmiany, jakie wywołuje on w każdej firmie czy organizacji. Marketerów, którzy nie tylko świetnie zrealizują zadania związane z pozyskaniem klienta, ale będą w stanie zmieniać strategie działania firmy.
Serdecznie zapraszam do zapoznania się ze szczegółami dot. programu Master in Digital Marketing. Programu innowacyjnego, prowadzonego przez świetnych specjalistów i uznanych profesorów z dorobkiem w e-biznesie. Programu, którego partnerami są takie marki jak Accenture, Brand24, Sotrender, Salesmanago czy NapoleonCat.
Jeśli chcesz poznać, jak budować strategie e-marketingowe, jak dobrze tworzyć strony internetowe, sklepy on-line, jak posługiwać się narzędziami Google czy Facebook, jak tworzyć grafiki oraz video, jak wykorzystać sztuczną inteligencję w biznesie czy jakie modele biznesowe będą najlepsze dla danej organizacji on-line – to jest to program właśnie dla Ciebie. Dzięki zakresowi studiów Digital Marketing szybko zbudujesz karierę we współczesnym zdigitalizowanym świecie.
Zapraszamy na nasze studia!
prof. Grzegorz Mazurek
Lider zakresu studiów z Digital Marketing
Digital Marketing to nowy, innowacyjny zakres studiów na kierunku zarządzanie, prowadzony w języku angielskim w trybie stacjonarnym.
Studia mają w zamierzeniu wykształcić współczesnego menedżera marketingu, który:
Partnerzy programu:
| ![]() |
W trakcie studiów uzyskujesz wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne m.in. z zakresu:
Po ukończeniu studiów w zakresie Digital Marketing w języku angielskim można podjąć pracę w firmach:
Przykłady stanowisk pracy, do których będzie przygotowany absolwent zakresu Master in Digital Marketing:
|
|
Zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku.
Warunkiem ukończenia studiów jest uzyskanie zaliczenia ze wszystkich przedmiotów przewidzianych w toku studiów, napisanie pracy magisterskiej i zdanie egzaminu dyplomowego.
Naukę można kontynuować na studiach trzeciego stopnia (doktoranckich).
Nabór odbywa się na podstawie dwóch składowych: średniej arytmetycznej z poprzednich studiów oraz wyników testu wstępnego (online). Maksymalna liczba punktów, które można otrzymać to 100. Z testu oraz za średnią można otrzymać po 50 punktów. Kandydaci, którzy łącznie otrzymali co najmniej 60 punktów zostaną zakwalifikowani do programu.
Przy rejestracji kandydatów na studia stacjonarne i niestacjonarne należy złożyć następujące dokumenty:
Wszystkie dokumenty rekrutacyjne wydane w innych językach niż polski czy angielski muszą być przetłumaczone na j. polski lub angielski.
Dokumenty są przyjmowane w Biurze Rekrutacji w siedzibie uczelni, pokój D/126.
Opłata rekrutacyjna na wszystkie kierunki studiów drugiego stopnia prowadzone w języku angielskim wynosi 100 zł.
Nr rachunku bankowego, na jaki należy dokonywać wpłat:
PEKAO S.A. II O/Warszawa 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637
1
Uzyskanie podstawowych informacji Zapoznaj się z opisem interesującego Cię kierunku i sprawdź zasady naboru (powyżej). |
3
Opłata rekrutacyjna Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego. |
4
Ocena aplikacji i test wstępny Po złożeniu dokumentów kandydat może przystąpić do testu wstępnego online. |
5
Decyzja Po złożeniu wszystkich wymaganych dokumentów i uzyskaniu wymaganej liczby punktów Komisja Rekrutacyjna wydaje decyzję o przyjęciu na studia. |
6
Podpisanie umowy Po otrzymaniu decyzji o przyjęciu następuje podpisanie umowy o warunkach odpłatności za studia. |
Master in Digital Marketing | Płatność za semestr |
---|---|
Studia stacjonarne, opłata semestralna |
11250 |
Opłata rekrutacyjna | 100 |
Wysokość czesnego na rok akademicki 2019/2020 dla osób rozpoczynających studia
Realizowane przedmioty >>> | Organizacja zajęć >>> | Zasady naboru >>> | Opłaty >>> |
---|