Digital Marketing Studia II stopnia na kierunku Master in Management, 2-letnie, uzyskany tytuł: magister

Zobacz film o kierunku 

Dzień otwarty – 27 czerwca, sobota, godz. 12:00
Szanowni Państwo, najbliższy dzień otwarty odbędzie się w formule online na naszym profilu facebookowym: facebook.com/kozminski.

ZAPRASZAM NA STUDIA 

Ekspansja i rozwój Internetu nieustannie kreują nowatorskie trendy w obszarze digital marketingu, który stanowi istotny filar w działalności każdej firmy. Wykorzystanie nowoczesnych technologii i wpływ cyfrowej transformacji na działalność przedsiębiorstw jest widoczny bez względu na ich charakter, branżę czy też rozmiar organizacji.

Zakres studiów z Digital Marketingu to pierwszy w Polsce, innowacyjny program magisterski nakierowany na wykształcenie profesjonalnie przygotowanych, znających nowoczesne technologie i narzędzia marketerów, którzy nie tylko świetnie zrealizują bieżące zadania marketingowe, ale będą w stanie zmieniać strategie działania firmy. Ogromnym atutem kierunku jest nie tylko doskonała kadra specjalistów i uznanych wykładowców z dorobkiem w dziedzinie e-marketingu i e-biznesu prowadzących zajęcia, ale również partnerstwo marek o międzynarodowej renomie, jak: Accenture, Brand24, Sotrender, Salesmanago czy NapoleonCat. Zakres studiów pozwala na zbudowanie ścieżki kariery we współczesnym zdigitalizowanym świecie i piastowanie stanowisk tj. Digital Marketing Manager czy też Social Media Marketing Manager.

Jeżeli planujesz związać swoją karierę z cyfrowym światem oraz chcesz poznać, jak budować strategie e-marketingowe, tworzyć strony internetowe oraz grafiki komputerowe i filmy video na potrzeby marketingu, zarządzać sklepem on-line, realizować kampanie w wyszukiwarkach (Google Ads), czy też planować działania w mediach społecznościowych - to jest to program właśnie dla Ciebie!

Do zobaczenia w murach Akademii Leona Koźminskiego!

mgr Dagmara Plata-Alf
Lider zakresu studiów z Digital Marketing

O KIERUNKU 

Digital Marketing to nowy, innowacyjny zakres studiów na kierunku zarządzanie, prowadzony w języku angielskim w trybie stacjonarnym.
Studia mają w zamierzeniu wykształcić współczesnego menedżera marketingu, który:
•    biegle porusza się w warunkach gospodarki cyfrowej, rozumie współczesny świat i współczesnego klienta
•    rozumie, jak współczesne technologie, tj. social media, mobile, sztuczna inteligencja czy automatyzacja zmieniają funkcjonowanie firmy
•    biegle zaplanuje strategię, plan i zadania związane z marketingiem internetowym (w tym social media marketingiem)
•    doskonale zna i potrafi wykorzystywać narzędzia on-line związane z promocją on-line (np. Facebook Ads, Google Ads, systemy CMS, CRM oraz marketing automation czy systemy e-mail marketingowe)
•    wie, jak uruchomić i poprowadzić stronę internetową oraz sklep internetowy
•    rozumie możliwości wynikające ze stosowania modeli biznesowych on-line (np. crowdsourcing, sharing economy, model freemium etc.)
•    doskonale zna analitykę webową, potrafi posługiwać się takimi narzędziami jak Google Analytics, Brand24, Sotrender, NapoleonCat i wieloma innymi
•    zna podstawy grafiki komputerowej oraz przygotowania materiałów video on-line
•    potrafi współpracować w środowisku wirtualnym (virtual teams)
•    w trakcie studiów wielokrotnie miała styk z praktyką e-marketingową i e-biznesową
•    dostrzega szanse rozwoju każdej organizacji, wynikające z fenomenu cyfrowej transformacji, przez którą przechodzi każda firma czy instytucja
•    może swobodnie funkcjonować w środowisku międzynarodowym dzięki realizowaniu programu w języku angielskim
Absolwenci otrzymują dyplom magisterski z zarządzania (Master in Management) oraz suplement do dyplomu zawierający informację o zakresie ukończonych studiów (major in Digital Marketing).

ATUTY KIERUNKU 

  • Partnerami studiów są uznane marki ze świata digital, w tym: Accenture, Sotrender, Brand24, Salesmanago, NapoleonCat które oferują studentom m.in. staże, programy certyfikacyjne, bezpłatny dostęp do narzędzi internetowych, wykłady gościnne i spotkania z praktykami.
  • Program zakresu studiów skomponowany jest z wielu przedmiotów specjalistycznych (ponad 800 godzin dydaktycznych), realizowanych w formie interaktywnych warsztatów, konwersatoriów, ćwiczeń, laboratoriów komputerowych i wykładów.
  • Zajęcia prowadzone są przez świetnych wykładowców oraz wysokiej klasy specjalistów
    e-marketingu
    o ogromnym doświadczeniu w e-marketingu i e-biznesie.
  • Studenci są w bezpośrednim kontakcie z firmami z sektora nowych technologii, biorąc udział
    w zajęciach z praktykami oraz realizując projekty z obszaru e-marketingu i e-biznesu dla konkretnych firm.
  • Absolwent Digital Marketing zdobędzie ogromny wachlarz konkretnych kompetencji i umiejętności pozwalających na szybkie budowanie kariery praktycznie w każdej firmie.
  • Absolwenci otrzymują dyplom magisterski z zarządzania (Master in Management) oraz suplement do dyplomu zawierający informację o zakresie ukończonych studiów (major in Digital Marketing).
  • Studenci są zachęcani do skorzystania z półrocznego pobytu w jednej z 200 renomowanych uczelni z całego świata, w ramach programu wymiany międzynarodowej, oraz do skorzystania z płatnych staży zagranicznych.

 

Partnerzy programu:

 


WIEDZA, UMIEJĘTNOŚCI I KOMPETENCJE SPOŁECZNE 

W trakcie studiów uzyskujesz wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne m.in. z zakresu:

  • Wszechstronnego wykorzystania Internetu i technologii sieciowych w marketingu – budowaniu strategii, planów i zadań e-marketingowych
  • Tworzenia i zarządzania stronami internetowymi
  • Współpracy i zarządzania relacjami ze współczesnym klientem
  • Budowania popularności firmy w sieci (e-promocja)
  • Obsługi narzędzi, tj. Google Adwords i Google Analytics, Facebook Ads oraz systemów marketing automation, CRM czy analitycznych
  • Projektowania i prowadzenia interakcji z klientami z wykorzystaniem mediów społecznościowych (social media marketing)
  • Analizowania informacji on-line (web analityka)
  • Zarządzania projektami IT oraz zarządzania zespołem realizującym te projekty
  • Wirtualnego zarządzania zespołem
  • Wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie
  • Realizacji praktycznego projektów e-marketingowego dla wybranej firmy
  • Podstaw grafiki komputerowej i montowania materiałów video

PERSPEKTYWY ZATRUDNIENIA 

Po ukończeniu studiów w zakresie Digital Marketing w języku angielskim można podjąć pracę w firmach:

  • „Tradycyjnych” (tzw.„brick and mortar”), traktujących Internet i marketing internetowy jako konieczne rozszerzenie obszaru dla swoich działań promocyjnych czy sprzedażowych
  • „Transformujących się (tzw. „bricks and clicks”), pragnących wykorzystać nowe możliwości, które oferuje Internet w pozyskiwaniu klienta, współpracy z obecnymi odbiorcami oraz w całościowym transformowaniu modelu biznesowego (tzw. „digital transformation”)
  • Internetowych (tzw. „pure clicks”), chcących umocnić swoją pozycję na wirtualnym rynku i z jeszcze większą siłą eksploatować przewagi i potencjał środowiska digital w swojej działalności
  • Konsultingowych, agencjach interaktywnych, agencjach social media etc. świadczących usługi związane z Internetem dla innych firm
  • Z sektora nowych technologii
  • Start-upach oraz wszelkich nowych przedsięwzięciach biznesowych

 

Przykłady stanowisk pracy, do których będzie przygotowany absolwent zakresu Master in Digital Marketing:

  • Digital Marketing Manager
  • Social Media Marketing Manager
  • Digital Transformation Officer
  • Marketing Manager/ Marketing Coordinator
  • Marketing and Communication Manager
  • Relationship Management Analyst
  • Project Manager
  • Consultant in Digital Marketing
  • E-commerce Manager
  • Community Manager
  • Web Analyst

WYBRANE PRZEDMIOTY 

    • Artificial Intelligence and Technology in Marketing
    • Digital Innovation and Future of Marketing
    • Digital Consulting Project
    • Customer Portfolio Analysis
    • E-mail Marketing and Marketing Automation
    • Digital Marketing Strategy and Planning
  • Internet Marketing and E-Commerce II
  • Search Engine Mareting and Digital Analytics
  • Social Media Marketing
  • Video and Graphic Design
  • Web Design and Management
  • Customer Experience Management
  • Legal Aspects of Virtualization

OPŁATY 

Studia stacjonarne I rok II rok
Płatność za semestr
11 900 12 500
Płatność za semestr w 5 ratach
5 x 2 400 5 x 2 520
Opłata rekrutacyjna: 100

 

Wysokość czesnego na rok akademicki 2020/2021 dla osób rozpoczynających studia

Studenci pierwszego roku programów prowadzonych w języku angielskim będą mogli uzyskać stypendium na jeden rok w wysokości 7 500 zł. Stypendium jest wypłacane co miesiąc w postaci 10 rat o wysokości 750 zł z kwoty czesnego. Więcej informacji znajdą Państwo klikając w powyższy baner.