Zapraszamy na dzień otwarty studiów Badania i analizy marketingowe w Internecie połączony z zajęciami merytorycznymi, takimi jakie odbywają się na studiach. Posłuchaj i zobacz jak uczymy. Temat wykładu:

"Nie oglądam reklam, ale kupuję tylko markowe rzeczy. Czego nie widzimy podczas 377 kontaktów reklamowych dziennie".

Spotkanie jest organizowane przez Akademię Leona Koźmińskiego oraz GEMIUS S.A.

3 września 2020 r., godz. 17.00

Na studiach Badania i Analizy Marketingowe nie dzielimy analityki na twardą i miękką. Dzielimy na użyteczną i bezwartościową. Nauczymy Cię odróżniać je od siebie.

 

 

W obecnej rzeczywistości rynkowej na świecie zapotrzebowanie na badania i analizy marketingowe jest ogromne. Jak wynika z globalnego raportu  firmy Capgemini 53% ankietowanych firm z 9 branż uznało korzyści płynące z analityki biznesowej dla zyskania przewagi konkurencyjnej. Z kolei w badaniu firmy Intel zaledwie 18% firm z Polski zadeklarowało, że wykorzystuje ją w praktyce. Oznacza to najgorszą pozycję w regionie – Czechy, Węgry i Słowacja wypadły lepiej*. Analityki zatem trzeba uczyć. Jeśli dodatkowo można uczyć jej łącznie z metodyką prowadzenia badań – tym lepiej dla słuchaczy.

 

 

* https://businessandprestige.pl/badania-analizy-biznesowe/

Czwartek, 3 września 2020 r., godz. 17.00

Spotkanie odbędzie się na MS Teams.

Plan spotkania

17.00-17.15 Wprowadzenie do programu studiów

Prowadzący – Przemysław Tomczyk

17.15-18.00 "Nie oglądam reklam, ale kupuję tylko markowe rzeczy. Czego nie widzimy podczas 377 kontaktów reklamowych dziennie"

Prowadzący – Krzysztof Zieliński, Gemius

18.00 – 18.30 Q & A

 

 

Prowadzący
dr Przemysław Tomczyk

 

Twórca i kierownik Studiów Podyplomowych Badania i Analizy Marketingowe.
Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. Specjalista w zakresie badań naukowych i dydaktyki prowadzonej w obszarze CRM, strategicznego zarządzania marketingowego i analiz marketingowych.

Kierownik i uczestnik projektów naukowo-badawczych. Stypendysta Unii Europejskiej oraz Rektora Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Doświadczenie dydaktyczne w Akademii Leona Koźmińskiego, Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz ESCP Europe w Paryżu. Autor publikacji na rynku polskim i amerykańskim, poświęconych zarządzaniu wartością klienta i metodologii nauk

Krzysztof Zieliński

 

Jako Business Development Manager pracuje nad integracją istniejących badań oraz rozwojem nowych usług. Z branżą mediów elektronicznych jest związany zawodowo od 20 lat. Z wykształcenia matematyk, z zamiłowania mediowiec. Pasjonuje się wpływem technologii na komunikację interpersonalną. Od 2000 roku związany z Gemiusem, gdzie aktualnie doradza klientom w doborze odpowiednich narzędzi, tak aby zmaksymalizować efektywność podejmowanych przez nich działań. Z sukcesem wdrożył nowy standard pomiaru skuteczności kampanii internetowych miarami demograficznymi (tj. GRP, zasięg, frekwencja). Zajmuje się również budową narzędzi do optymalizacji kosztów zakupów powierzchni reklamowanych w mediach zasięgowych. Wspiera integrację narzędzi site-centric i adserwingu z wewnętrznymi narzędziami czołowych polskich banków i portali e-commerce.

O studiach „Badania i analizy marketingowe”

Celem Studiów Podyplomowych Badania i Analizy Marketingowe jest dostarczenie Ci wiedzy i umiejętności samodzielnego prowadzenia badań i analiz marketingowych oraz efektywnej współpracy z agencja badawczą. Dzięki temu możesz skutecznie planować i realizować badania a także analizować i interpretować dane.

Na studiach nauczysz się, jak formułować cel badania, stawiać hipotezy i weryfikować je. Poznasz narzędzia, które umożliwią ci samodzielne przeprowadzenie analizy rynku, otoczenia i wnętrza firmy. Dowiesz się, jak za pomocą dostępnych źródeł danych zbadać potencjał swoich klientów czy trwałość Twojej przewagi konkurencyjnej. Poznasz SPSS, skuteczny i prosty program do analiz statystycznych. Pamiętaj z programu SPSS Statistics możesz korzystać bezpłatnie przez cały okres studiów. Poznasz także internetowe narzędzia analityczne, z których znaczenia być może nie zawsze zdawałeś sobie sprawę. Będziesz miał okazję nauczyć się jak w praktyce korzystać z danych dostarczanych przez uznane w Polsce i na innych rynkach narzędziami pomiaru i badań z obszaru digital marketingu takich jak badanie gemius PBI (Audience), gemiusAdReal, gemius DirectEffect. Wreszcie napiszesz pracę, w której rozwiążesz interesujący Cie problem biznesowy




 

 

 

Koordynator spotkania

Monika Kasprzyk

Doradca edukacyjny

+48 (22) 519 21 98


e-mail: mkasprzyk@kozminski.edu.pl