Google AdWords  

TERMIN I CENA KURSU 

  • Czas trwania: 2 dni (16 godzin lekcyjnych)
  • Termin rozpoczęcia kursu: już wkrótce
  • Cena kursu: 1990 zł/osoba brutto (stawka zw. z VAT).
  • Cena szkolenia dla studentów i absolwentów ALK: 1790 zł brutto (stawka zw. z VAT)

TRENERZY 

Jarosław Sokołowski

Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Head of Marketing & e-Commerce w Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o. Jest absolwentem Wydziału Handlu Zagranicznego na SGH. Swoją karierę zawodową zaczynał w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za reklamę i sprzedaż internetową. Następnie uczestniczył w projekcie tworzenia pierwszej polskiej taniej linii lotniczej AirPolonia.

Od ponad 20 lat związany z reklamą tradycyjna i internetową. W okresie od lutego 2009 do marca 2012 posiadał jeden z ośmiu wydanych w Polsce certyfikatów Google AdWords Certified Trainer uprawniających do prowadzenia szkoleń w zakresie reklamy w Google AdWords. Posiada tytuł Kwalifikowanego Specjalisty Google AdWords oraz Google Analytics



Łukasz Sowiński

Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Senior SEM Specialist w Reprise Media. Absolwent Wydziału Pedagogicznego UW, specjalność Andragogika. Łukasz posiada 8 letnie doświadczenie w planowaniu, realizacji i optymalizacji kampanii SEM. Swoje pierwsze szlify zawodowe zdobywał w agencji Performance Media. W poprzednich latach doświadczenie zdobywał w firmach Net Solutions, Cube Group, Havas Media Polska.

Od 2016 roku zatrudniony jest w Reprise Media. Posiada tytuł Kwalifikowanego Specjalisty Google AdWords oraz Google Analytics. Pracował dla klientów jak: Avia, AXA, Polpharma, Grupa Azoty, Red Bull, Accor Hotels, BOŚ, Philips, Johnson & Johnson, TESCO Polska, TOUS Polska.

ADRESACI SZKOLENIA: 

    • właściciele małych i średnich przedsiębiorstw
    • administratorzy stron www
    • kadra zarządzająca
    • specjaliści związani z działami marketingu

      TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE, JEŚLI POSZUKUJESZ: 

      • wiedzy i umiejętności, które pozwolą na samodzielne działanie w zakresie budowania, prowadzenia oraz wyświetlania kampanii reklamowych w Google AdWords oraz na różnych witrynach internetowych


      Szkolenie jest także niezbędna dla osób, które w swej codziennej pracy współpracują z agencjami reklamowymi i digitalowymi i zlecają prowadzenie kampanii reklamowych w Internecie


        Kontakt: 
        Anna Mięgoć

        Doradca edukacyjny

        Kontakt: 
        Agnieszka Bartczuk-Jasińska

        Starszy doradca edukacyjny

        Kontakt: 
        Małgorzata Oświata

        Menedżer ds. Marketingu i Rozwoju