O szkoleniu
Szkolenie z Piwik PRO to propozycja dla osób, które chcą nauczyć się korzystać z polskiej alternatywy do Google Analytics. W trakcie szkolenia uczestnicy poznają funkcjonalności Piwik PRO, sposoby mierzenia i analizowania ruchu na stronie internetowej, tworzenia raportów i segmentacji użytkowników.
Szkolenie z Piwik PRO to doskonała opcja dla firm, które chcą korzystać z platformy analitycznej, która pozwala działać w zgodzie z RODO i kładzie duży nacisk na bezpieczeństwo danych. Piwik PRO oferuje również opcje hostingu wychodzące poza publiczną chmurę, co jest szczególnie ważne dla przedsiębiorstw, które muszą przestrzegać ścisłych wymagań związanych z ochroną danych. Szkolenie z Piwik PRO rekomendujemy szczególnie:
-
Przedsiębiorstwom, które szukają zamiennika dla Google Analytics 4 z uwagi na kontrowersje związane przetwarzaniem danych poza Unią Europejską.
-
Firmom, które mają wrażenie, że Google Analytics 4 jest zbyt skomplikowany, a wdrożenie go wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej i chcą zamienić go na produkt łatwiejszy w obsłudze.
-
Biznesom, które korzystały wcześniej z Google Analytics 3 i szukają alternatywy, którą łatwiej będzie zintegrować z wewnętrznymi systemami.
Cele szkolenia
- Zapoznanie uczestników z możliwościami i funkcjonalnościami Piwik PRO oraz wyjaśnienie, jak platforma może pomóc w prowadzeniu działań analitycznych.
- Przybliżenie zasad korzystania z Piwik PRO i dostępnych w nim raportów.
- Nauczenie uczestników, jak interpretować i analizować dane dostarczone przez Piwik PRO.
- Przekazanie informacji na temat bezpieczeństwa i prywatności danych w Piwik PRO.
- Przeprowadzenie praktycznych ćwiczeń z zakresu wykorzystywania Piwik PRO.
Argumenty za uczestnictwem w szkoleniu
- Piwik PRO to produkt konkurencyjny dla Google Analytics, stworzony przez polską firmę.
- Piwik PRO przechowuje dane w obrębie Unii Europejskiej, co zapewnia bezpieczeństwo informacji i chroni prywatność użytkowników. W przeciwieństwie do Google Analytics, które wysyła dane poza UE.
- Piwik PRO oferuje szeroki wachlarz funckjonalności analitycznych, umożliwiając dokładne poznanie zachowań użytkowników na stronie internetowej.
- Bezpieczeństwo danych: Piwik PRO przechowuje dane w obrębie Unii Europejskiej i kładzie duży nacisk na ochronę prywatności i bezpieczeństwo danych.
- Łatwiejsza obsługa: Piwik PRO jest bardziej intuicyjny w obsłudze niż Google Analytics 4 i nie wymaga tak zaawansowanej wiedzy technicznej.
- Alternatywa dla GA3: Piwik PRO ma analogiczną strukturę danych i sposób działania jak Google Analytics 3, co ułatwia migrację firmom, które integrują środowisko analityczne GA3 z wewnętrznymi systemami.
- Piwik PRO umożliwia instalację wersji on-premise: Platforma oferuje wersję on-premise, co oznacza, że dane analityczne mogą być przechowywane i przetwarzane na prywatnych serwerach subskrybowanych przez klienta, co jest szczególnie istotne dla firm, które dbają o prywatność danych.
- Piwik PRO posiada własny, wbudowany Tag Manger oraz system Consent Management Platform (CMP) umożliwiający zbieranie zgód na przetwarzanie informacji o użytkownikach w zgodzie z RODO.
Efekty szkolenia
- Zdobycie umiejętności korzystania z zaawansowanych funkcjonalności Piwik PRO,
- Poznanie sposobów mierzenia i analizowania ruchu na stronie internetowej oraz tworzenia raportów i segmentacji użytkowników,
- Nabycie umiejętności tworzenia skutecznych raportów analitycznych w Piwik PRO,
- Zdolność do segmentacji użytkowników oraz tworzenia niestandardowych raportów.
Grupa docelowa
Program
- Piwik PRO vs Google Analytics, główne różnice w sposobie zbierania danych, dodatkowe i brakujące funkcjonalności.
- Prywatność, etyka mierzenia a dokładność danych, jak odnaleźć się w analityce webowej w 2023 roku.
- Omówienie i tworzenie niestandardowych raportów, modelowanie atrybucji, tworzenie niestandardowych segmentów.
- Piwik PRO Tag Manager, lżejszy kuzyn Google Tag Managera, podstawowa konfiguracja, dodatkowe opcje.
- Krótkie wprowadzenie do Consent Managera, czyli jak w prosty sposób skonfigurować zbieranie danych za zgodą użytkowników.
Terminy
Nowy termin już wkrótce
Prowadzący
Trener szkolenia
Specjalista SEM, Analityk Webowy z 10 letnim doświadczeniem. Na co dzień optymalizuje kampanie, UX, oraz pomaga analizować działania zespołów marketingowych. Oprócz pracy w jednej z największych firm w modelu SaaS na polskiej giełdzie, w wolnych chwilach zajmuje się rozwiązywaniem ciekawych problemów z zakresu marketingu i analityki.
Zasady rekrutacji
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa szkolenia lub kursu
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Prosimy oczekiwać na kontakt mailowy opiekuna szkolenia lub kursu.
Opłaty
* Oferowana zniżka nie kumuluje się z innymi ewentualnymi rabatami
Cena szkolenia | 1100 zł brutto (stawka zw. z VAT) |
Cena szkolenia dla studentów i absolwentów studiów I, II stopnia, studiów podyplomowych i MBA w ALK | 990 zł brutto (stawka zw. z VAT)* |
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.
Po zarejestrowaniu się na szkolenie każdy z kandydatów otrzyma mailowo INDYWIDUALNY NUMER KONTA do dokonania płatności za szkolenie.
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl