Wycena przedsiębiorstwa i modelowanie finansowe, wycena przedsiębiorstw warszawa, wycena wartości przedsiębiorstwa

Wycena przedsiębiorstwa i modelowanie finansowe ONLINE

Level
Studia podyplomowe
Studia podyplomowe ONLINE
Duration
1 rok
Language
PL
Obtained title
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Mode
Online,
W weekend

O kierunku

Studia prowadzone także w formule hybrydowej. Sprawdź szczegóły

Cel główny programu:

Dostarczenie aktualnej wiedzy i umiejętności w zakresie profesjonalnego szacowania wartości przedsiębiorstw i aktywów niematerialnych w praktyce gospodarczej

Cele szczegółowe:  

Przekazanie zaawansowanej wiedzy niezbędnej do profesjonalnego sporządzania wycen lub oceny wycen przygotowanych przez biegłych w zakresie wyceny

Zagadnienia omawiane podczas studiów obejmują m.in.:

  • polskie i międzynarodowe standardy sprawozdawczości finansowej

  • zaawansowaną analizę finansową i finanse przedsiębiorstwa

  • zarządzanie wartością przedsiębiorstwa

  • polskie i międzynarodowe standardy wyceny przedsiębiorstwa

  • dochodowe metody wyceny, tj. zdyskontowane przepływy pieniężne (DCF – w tym FCFF, FCFE), zaktualizowana wartość bieżąca (APV), skapitalizowane EBIT/ Cash Flow, zdyskontowane zyski ekonomiczne (EVA/EP), zdyskontowane dywidendy (DDM)

  • majątkowe metody wyceny, tj. kosztów historycznych, kosztów odtworzeniowych, skorygowanych aktywów netto

  • rynkowe metody wyceny, tj. mnożników giełdowych i mnożników transakcyjnych

  • wycenę przedsiębiorstwa dla potrzeb: 

    • sprawozdawczości finansowej (w tym wycena aktywów niematerialnych)

    • restrukturyzacji, upadłości

    • postępowania sądowego

    • fuzji i przejęć, w tym lewarowanych wykupów (LBO) 

    • analizy fundamentalnej

  • wycenę przedsiębiorstw giełdowych i nienotowanych

  • wycenę instytucji finansowych

  • wycenę biznesów z branży wysokich technologii

Zajęcia będą miały charakter bardzo praktyczny – w formie wykładów, analiz przypadków i warsztatów w Excelu, które wyposażą uczestników i uczestniczki studiów w niezbędne narzędzia i umiejętności przygotowania raportu z wyceny oraz modelu finansowego.   

Nabycie praktycznych umiejętności związanych z analizą sprawozdań finansowych, prognozowaniem sprawozdań i modelowaniem finansowym z wykorzystaniem Excela  

Słuchacz nabędzie oraz rozwinie praktyczne umiejętności wykorzystania zdobytej w toku studiów wiedzy. Zdecydowana większość zajęć ma charakter warsztatów praktycznych, podczas których rozwiązywane są przykłady oraz analizy przypadków. Rozwijaniu umiejętności praktycznych służyć będą również zajęcia komputerowe w Excelu, podczas których słuchacze ćwiczyć będą tworzenie modeli finansowych wspomagających proces wyceny przedsiębiorstwa.  

Nabycie specjalistycznych kompetencji  

Słuchacz podczas studiów nabędzie oraz rozwinie kompetencje specjalistyczne poszukiwane na rynku pracy związane z wyceną przedsiębiorstwa i aktywów niematerialnych, analizą finansową, prognozowaniem sprawozdań finansowych z wykorzystaniem Excela.

Tok studiów przewiduje także kształtowanie odpowiednich postaw etycznych. Podczas studiów słuchacz jest wspierany w rozwoju prawidłowych postaw etycznych w taki sposób, aby był zdolny wykorzystywać zdobytą wiedzę i umiejętności we właściwy sposób i w słusznych celach.

 

Atuty kierunku

1
Program studiów

Program studiów opracowany we współpracy z przedstawicielami „Wielkiej Czwórki” oraz globalnych firm doradczych w zakresie M&A i wyceny przedsiębiorstw

2
Kompleksowa wiedza praktyczna

Kompleksowa wiedza praktyczna z zakresu polskich (NI5), kanadyjskich (CBV) i międzynarodowych (IVS) standardów wyceny przedsiębiorstwa i aktywów niematerialnych, a także praktyczne aspekty Value Based Management, finansów przedsiębiorstwa, sprawozdawczości finansowej

3
Kadra

Wśród wykładowców biegli w zakresie wyceny przedsiębiorstw z bogatym doświadczeniem praktycznym zdobytym w Polsce i za granicą 

4
Ponad 50% zajęć to modelowanie finansowe z wykorzystaniem arkusza Excel.

Podczas tych zajęć słuchacze przygotowują prognozy sprawozdań finansowych oraz budują modele dotyczące wyceny.

5
Centrum kompetencyjne w zakresie wyceny przedsiębiorstw

Organizatorem studiów jest Katedra Finansów ALK – wiodące w Polsce centrum kompetencyjne w zakresie wyceny przedsiębiorstw, mogące poszczycić się bogatym dorobkiem publikacyjnym swoich pracowników z obszaru wyceny i finansów przedsiębiorstwa.

6
Projekt dyplomowy

Projekt dyplomowy – profesjonalny raport z wyceny pod kierunkiem mentora – daje możliwość zastosowania zdobytej wiedzy w praktyce.

Adresaci i adresatki studiów

  • Absolwenci i uczestnicy studiów podyplomowych z obszaru wyceny przedsiębiorstw, którzy chcą dalej rozwijać się w tym zakresie

  • Praktycy, zajmujący się wycenami, pragnący skonfrontować swoje dotychczasowe doświadczenie z wykładowcami oraz z innymi słuchaczami

  • Analitycy finansowi/ konsultanci, którzy chcą rozwijać się w zakresie wycen i modelowania finansowego

  • Rzeczoznawcy majątkowi, pracownicy kancelarii prawnych, doradcy restrukturyzacyjni, którzy posiadają podstawy z obszaru sprawozdawczości finansowej i planują poszerzyć swoją wiedzę praktyczną o wyceny przedsiębiorstw

  • Dyrektorzy finansowi, biegli rewidenci, menedżerowie, którzy chcą rozumieć specyfikę wycen, aby nabyć wiedzę i umiejętności potrzebne do oceny już sporządzonych raportów z wycen w celu poddania ich weryfikacji

  • Inwestorzy giełdowi, podejmujący decyzje inwestycyjne na podstawie analiz fundamentalnych

  • Inne osoby zainteresowane wycenami przedsiębiorstw

figury

Obejrzyj krótki film o kierunku

Kierownik studiów

dr Marek Panfil
  • Szanowni Państwo,

  • W okresie 2005-2014 miałem przywilej kierować podobnymi studiami podyplomowymi z zakresu wyceny przedsiębiorstw. Ich uczestnicy i absolwenci zgłaszali potrzeby dalszego pogłębiania tematyki wyceny i poszukiwania godziwej wartości rynkowej przedsiębiorstwa.  

  • Intencją organizatorów podyplomowych studiów wycena przedsiębiorstwa i modelowanie finansowe jest odpowiedź na te potrzeby zawodowego rozwoju.  

  • Zapraszamy do grona Słuchaczy osoby, które już z powodzeniem zajmują się wycenami i chciałyby wzmocnić swój praktyczny warsztat, wymienić się doświadczeniami z innymi Słuchaczami i wykładowcami-praktykami, a także osoby, które chcą wejść w fascynujący „świat wycen”.

  • Zakładamy, że Słuchacz posiada podstawową wiedzę nt. sprawozdań finansowych (rachunku zysku i strat, bilansu, rachunku przepływów pieniężnych) oraz wartości pieniądza w czasie.   

  • Absolwenci i absolwentki wcześniejszych edycji studiów wyceniają globalne spółki o największej kapitalizacji rynkowej (np. Apple, Facebook, Microsoft, Nestle, Novartis, SAP, Toyota etc.).

  • Do zobaczenia na zajęciach!

Co zyskujesz

  • Solidna dawka wiedzy praktycznej z zakresu zarządzania wartością przedsiębiorstwa, finansów przedsiębiorstwa, standardów rachunkowości finansowej, wyceny przedsiębiorstwa i aktywów niematerialnych

  • Wiele zajęć w sali komputerowej lub z wykorzystaniem laptopów, w trakcie których słuchacze sporządzają modele wyceny przedsiębiorstw

  • Możliwość sporządzenia profesjonalnego raportu z wyceny pod kierunkiem promotora i prezentacji wyników wyceny przed kolegami ze studiów

  • Dyplom podyplomowych studiów Akademii Leona Koźmińskiego, która jest najlepszą uczelnią biznesową w Europie Środkowo-Wschodniej wg rankingu „Financial Times” i jest rozpoznawalna, a także pozytywnie oceniana przez wielu pracodawców  

  • Możliwość wymiany doświadczeń z zakresu wyceny z innymi słuchaczami i wykładowcami-praktykami. Zbudowane relacje/ kontakty procentują zawsze w życiu gospodarczym.  

  • Uczestnictwo w spotkaniach Business Valuation Academy w ALK i dostęp do prezentacji z wszystkich spotkań oraz wejście w środowisko osób pasjonujących się wycenami  

Dzięki udziałowi w studiach podyplomowych:  

  • będziesz mieć satysfakcję sporządzenia wyceny ciekawej spółki i opublikowania jej w książce zbiorowej razem z pracownikami Katedry Finansów ALK

  • będziesz zainspirowany/ a do dalszego świadomego rozwoju w zakresie zarządzania wartością przedsiębiorstwa i jego wyceny 

  • zyskasz uznanie na rynku pracy za chęć samorozwoju w tak interesującym i jednocześnie kompleksowym i interdyscyplinarnym obszarze, jakim jest wycena przedsiębiorstw   

Dzięki temu zdobędziesz kompetencje, aby: 

  • samodzielnie przygotować wycenę przedsiębiorstw zgodnie z najlepszymi praktykami światowymi i polskimi 

  • dokonywać weryfikacji raportu z wyceny sporządzonego przez inną firmę doradczą czy innego specjalistę 

  • rozpoznawać, jakie są czynniki wzrostu wartości przedsiębiorstwa w długim okresie 

  • wiedzieć, gdzie zdobywać informacje potrzebne do sporządzenia wyceny przedsiębiorstwa i aktywów niematerialnych  

Perspektywa zawodowa

  • Analityk finansowy/ specjalista ds. wyceny w dziale M&A, kontrolingu, strategii/ zarządzania wartością  

  • Analityk/ specjalista w dziale nadzoru korporacyjnego, relacji inwestorskich 

  • Konsultant w firmach doradczych, audytorskich, które posiadają specjalne działy zajmujące się wycenami i modelowaniem finansowym  

  • Analityk papierów wartościowych, sporządzający raporty z wyceny 

  • Właściciel własnej firmy konsultingowej w zakresie doradztwa finansowego, strategicznego 

  • Menedżer finansów, M&A, ds. relacji inwestorskich, ds. zarządzania wartością, ds. zarządzania marką (własnościami intelektualnymi)       

Program

RAMOWY PROGRAM STUDIÓW 

  • Zajęcia integracyjne

Wiedza specjalistyczna: finanse i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa

  • Rynek kapitałowy w Polsce
  • Zaawansowane finanse przedsiębiorstw
  • Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa

Wycena przedsiębiorstw – standardy i metody

  • Standardy wyceny przedsiębiorstw (polskie, kanadyjskie, międzynarodowe)
  • Podejście dochodowe
  • Podejście majątkowe, wycena ZCP
  • Podejście rynkowe

Wycena przedsiębiorstwa dla potrzeb sprawozdawczości finansowej

  • Sprawozdawczość finansowa polskich przedsiębiorstw (małych i dużych)
  • Wprowadzenie do Międzynarodowych Standardów Rachunkowości (MSR)/ Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej (MSSF)
  • Alokacja ceny nabycia
  • Test na utratę wartości
  • Wycena aktywów niematerialnych

Specyficzne tematy wyceny

  • Wycena dla potrzeb restrukturyzacji, upadłości
  • Wycena instytucji finansowych
  • Rynek fuzji i przejęć. Analiza przypadku
  • Premie i dyskonta w wycenie
  • Strategia budowy wartości przedsiębiorstwa 
  • Niezależna opinia zewnętrznego doradcy na temat wyceny

Modelowanie finansowe w Excelu

  • Zaawansowana analiza finansowa
  • Wycena startupów, przedsiębiorstw wysokich technologii
  • Wycena spółki giełdowej/ Analiza fundamentalna
  • Równoważność modeli dochodowych
  • Wycena przedsiębiorstw nienotowanych na giełdzie
  • Wycena przedsiębiorstwa dla potrzeb przejęcia
  • Restrukturyzacja kapitału (minimalizacja WACC)
  • Wykorzystanie modeli ekonometrycznych w wycenie przedsiębiorstw
  • Wycena przedsiębiorstwa w procesie LBO
  • Seminarium dyplomowe

Egzaminy Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 176, razem z zajęciami integracyjnymi i egzaminem (jedna godzina dydaktyczna = 45 minut) 

WomenwithlaptopIllustration

Organizacja zajęć

Studia trwają dwa semestry.

Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w: 

  • soboty – 8:30-15:30 
  • niedziele – 8:30-15:30 

 

Jesteśmy przygotowani do zajęć w formule online.

  • Programy studiów oraz forma realizacji poszczególnych zajęć zostały dostosowane do nauczania w formule online.
  • Materiały do zajęć, jak również omawiane przykłady zostały przygotowane w taki sposób, aby możliwa była ich prezentacja nawet w warunkach nauczania na odległość.
  • Zajęcia realizowane w ramach studiów zawierają zarówno aspekty teoretyczne, jak i praktyczne. Prezentując część teoretyczną, prowadzący zajęcia ma możliwość udostępnienia omawianej prezentacji, jak również może korzystać z narzędzi będących alternatywą dla tablic znajdujących się w tradycyjnych salach dydaktycznych.
  • Dodatkowo narzędzia stosowane w procesie zdalnego nauczania zapewniają stały kontakt prowadzącego ze słuchaczami studiów, co pozwala kontrolować przyrost wiedzy oraz umożliwia aktywny udział wszystkich uczestników zajęć. Dzięki takim rozwiązaniom zajęcia prowadzone w trybie online pozwalają na skuteczne przyswojenie prezentowanych treści dydaktycznych.
  • Znaczna część zajęć jest poświęcona prezentacji praktycznych rozwiązań. Wspólnie z prowadzącym zajęcia pracujecie na przykładach liczbowych oraz studiach przypadków. Rozwiązania są przygotowywane w programie Excel w taki sposób, aby uczestnicy zajęć, śledząc kalkulacje wykonywane przez prowadzącego, jednocześnie mogli samodzielnie rozwiązywać prezentowane przykłady. Taka forma zajęć pozwala na nabycie praktycznych umiejętności w zakresie problematyki omawianej w trakcie zajęć.
  • Narzędzia stosowane w procesie nauczania zdalnego umożliwiają aktywizację uczestników w trakcie zajęć. Prowadzący może prowadzić dyskusje – zarówno ze wszystkim uczestnikami spotkania, jak również w ramach stworzonych wcześniej grup.
  • Liczebność grup realizujących zajęcia w formule online jest kształtowana w taki sposób, aby zapewnić swobodny kontakt prowadzącemu z grupą, co gwarantuje realizację celów dydaktycznych poszczególnych zajęć składających się na program studiów.

Terminy zajęć

Planowane terminy zjazdów w I semestrze: już wkrótce

100% zajęć będzie realizowanych w formule online.

Społeczność

Wiodący wykładowcy

dr hab. Paweł Mielcarz

Dr hab. Paweł Mielcarz jest profesorem Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, gdzie pełni funkcje kierownika Katedry Finansów, dyrektora merytorycznego studiów MBA finanse oraz podyplomowych studiów finansowych.

W pracy naukowej zajmuje się głównie problematyką zarządzania wartością przedsiębiorstw, wyceną firm, projektów oraz opcji realnych. Jest autorem lub współautorem kilkudziesięciu artykułów, referatów naukowych oraz książek: „Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstw” i „Krótkookresowy wpływ rekomendacji na rynek giełdowy w Polsce”.

Jako wykładowca prowadził zajęcia m.in. z wyceny oraz szeroko rozumianych finansów przedsiębiorstw w ramach studiów dyplomowych, podyplomowych oraz MBA w Akademii Leona Koźmińskiego oraz w kilku innych europejskich uczelniach biznesowych. Od czternastu lat na stałe współpracuje z ESSCA – École de Management. Ukończył programy Global Colloquium on Participant – Centered Learning oraz Case Study Workshop organizowane przez Harvard Business School.

Jako konsultant współpracujący z DCF Consulting oraz innymi firmami doradczymi brał udział w przygotowaniu wielu projektów doradczych w zakresie wyceny przedsiębiorstw, oceny projektów inwestycyjnych, budowy strategii, opracowania planów finansowych oraz projektowania systemów controllingu. Podczas pracy jako biegły sądowy przygotowywał również ekspertyzy w procesach postępowań sądowych, prokuratorskich, arbitrażowych oraz prowadzonych przez Komisję Nadzoru Finansowego.

Posiada doświadczenie korporacyjne, m.in. jako Doradca Zarządu ds. Inwestycji Kapitałowych oraz Metodyk Wyceny PGNIG. W karierze zawodowej pełnił także funkcje w kilkunastu radach nadzorczych spółek kapitałowych. Ma doświadczenie w zarządzaniu towarzystwem ubezpieczeń wzajemnych.

dr Marek Panfil

Doświadczony (w Polsce i Kanadzie) biegły w zakresie wyceny przedsiębiorstwa oraz aktywów niematerialnych, a także doradca strategiczny w zakresie kreowania wartości spółki dla akcjonariuszy.

Autor/ współautor wycen dla potrzeb kupna/ sprzedaży, reorganizacji (np. zorganizowana część przedsiębiorstwa), sporów między udziałowcami, postępowania sądowego, zabezpieczenia kredytu, dla potrzeb fairness opinion, etc.  

Manager w Ernst & Young (EY) Vancouver (Transaction Advisory Service, Valuation and Business Modeling) w latach 2016-2018.

Manager Internal Audit w KGHM International Ltd. w Vancouver z kopalniami w Chile, Kanadzie i Stanach Zjednoczonych (w okresie 2014-2016).

Zdał już sześć (z siedmiu) egzaminów z wyceny przedsiębiorstw Chartered Business Valuation (CBV) w Kanadzie:

  • Valuation for Financial Reporting
  • Level I (Introduction to Valuation)
  • Level II (Intermediate Business Valuation)
  • Level III (Advanced Business Valuation)
  • Level IV (Special Topics in Valuation)
  • Corporate Finance

Jest współautorem pierwszych zasad wyceny przedsiębiorstw (Nota Interpretacyjna nr 5) wydanych w Polskiej Federacji Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych (2011).

Sprawdzony wykładowca i autor wielu książek, dla którego pasją jest uczenie studentów i dzielenie się bogatym doświadczeniem.

Obecnie adiunkt w Katedrze Finansów w Akademii Leona Koźmińskiego (ALK) w Warszawie, gdzie prowadzi zajęcia: Corporate Finance, analiza fundamentalna (w tym wycena przedsiębiorstw), finanse i kontroling projektów, Entrepreneurial Finance and Venture Capital, Private Equity and Value Creation.

Ukończył kurs EMBA Entrepreneurial Finance w SFU Beedie School of Business w Vancouver w Kanadzie (2017) oraz kurs Corporate Finance w VanWest College w Vancouver (2018).

W latach 1997-2014 pracował w SGH w Warszawie w Instytucie Zarządzania Wartością, gdzie uczył m.in. wyceny przedsiębiorstwa, Private Equity, źródeł finansowania przedsiębiorstwa.  

Uczestniczył w wielu programach szkoleniowych dla akademików, np. Case Study Workshop w IESE Business School w Barcelonie (2010). W 2012 był visiting scholar w NYU Stern School of Business w Nowym Jorku.

Od marca 2019 r. współorganizuje Business Valuation Academy w ALK. Celem tej inicjatywy jest promocja dobrych praktyk wyceny przedsiębiorstwa i integracja osób zainteresowanych wycenami.  

Autor siedmiu książek i 20 artykułów z obszaru finansów przedsiębiorstwa i wyceny przedsiębiorstwa opublikowanych w języku polskim, angielskim i chińskim.

Doświadczony w zarządzaniu studiami podyplomowymi z zakresu wyceny i zarządzania wartością przedsiębiorstwa

Zainicjował i kierował podyplomowymi studiami metody wyceny spółki kapitałowej (2005-2014).

W latach 1999-2004 współorganizował podyplomowe studia SGH zarządzanie wartością firmy (wersja otwarta i zamknięta – dla menedżerów PKN Orlen, KGHM).

dr Paweł Wnuczak

Jest pracownikiem naukowo-dydaktycznym Katedry Finansów Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, gdzie prowadzi zajęcia na studiach licencjackich, magisterskich, podyplomowych i MBA. Pełni również funkcję koordynatora merytorycznego studiów podyplomowych analityk finansowy ryzyka kredytowego. 

Jako konsultant przygotował sam lub z zespołem kilkadziesiąt projektów z zakresu wyceny, oceny projektów inwestycyjnych, analizy finansowej, dokumentacji aplikacyjnej (studia wykonalności, biznesplany, wnioski o dofinansowanie) dla podmiotów ubiegających się o środki inwestycyjne w ramach RPO, POIiŚ, POIG. Prowadzi także szkolenia z zakresu zarządzania finansami, budżetowania, controllingu, wyceny i zarządzania wartością spółki, opracowania dokumentacji aplikacyjnej o dofinansowanie w ramach unijnych. W swojej wieloletniej karierze zawodowej pracował na stanowisku księgowego, analityka finansowego oraz kontrolera finansowego. Jest członkiem rady nadzorczej.

W pracy naukowej zajmuje się tematyką controllingu, wyceny przedsiębiorstw oraz oceny opłacalności projektów inwestycyjnych. Jest autorem lub współautorem kilkudziesięciu artykułów naukowych oraz książki „Controlling w instytucjach kultury".

dr Bartłomiej Cegłowski

Praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem na rynku szkoleń. Doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Finansów Akademii Leona Koźmińskiego, partner w firmie konsultingowej, były ekspert ds. finansowych w Narodowym Centrum Kultury. 

W swojej karierze zawodowej brał udział w licznych projektach doradczych związanych z wyceną przedsiębiorstw, wdrażaniem systemu controllingu i pozyskiwaniem kapitału (w tym z funduszy unijnych) dla przedsiębiorstw oraz instytucji samorządowych. 

W pracy naukowej zajmuje się głównie problematyką analizy finansowej, pozyskiwania kapitału, oceny opłacalności inwestycji i zarządzania przez wartość.

 Jest autorem lub współautorem kilkudziesięciu artykułów oraz referatów naukowych oraz pięciu podręczników (np. Finanse z arkuszem kalkulacyjnym, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2011).

Zasady naboru

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.  

X edycja studiów – rekrutacja trwa do 15 lutego 2025 roku. Termin rozpoczęcia studiów to marzec 2025 roku.

Uprzejmie informujemy, że rekrutacja na studia podyplomowe wycena przedsiębiorstwa i modelowanie finansowe w wersji hybrydowej (60% stacjonarnie i 40% online) trwa do 30 września 2025 r. Sprawdź szczegóły

Studia kończą się egzaminami obejmującym wszystkie treści zawarte podczas studiów. Egzaminy realizowane są zarówno w I, jak i II semestrze.

Dodatkowo wymagana jest aktywność słuchaczy podczas zajęć. Do wszystkich przedmiotów wykładowcy określają zakres materiału stanowiący pracę własną słuchaczy. W większości przypadków są to dodatkowe analizy przypadku i ćwiczenia stanowiące naturalną kontynuację warsztatów prowadzonych w czasie godzin kontaktowych.

Na koniec studiów słuchacze przygotowują prace podyplomowe (analiza fundamentalna, raport z wyceny przedsiębiorstwa) pod kierunkiem pracownika naukowego ALK.

  • Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister)** 

  • Zdjęcie elektroniczne w formacie JPG 

  • Oryginał dokumentu tożsamości do wglądu 

  • Kopia dowodu wpłaty wpisowego 

** W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu (transcript of records) wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język polski. 

W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny i chcących kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym istnieją odrębne przepisy dotyczące uznawania dyplomów ukończenia studiów wyższych, wydanych w innych krajach.

Sprawdź szczegóły, aby dowiedzieć się, czy Twój zagraniczny dyplom wymaga dodatkowego procesu uznawania (nostryfikacji), aby umożliwić Ci rozpoczęcie studiów podyplomowych/ MBA w Polsce: kliknij TU

1
Uzyskanie podstawowych informacji

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Was kierunku  i sprawdzenie  zasad naboru.

2
Rejestracja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.

3
Opłata rekrutacyjna

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Katarzyna Stawska

Opłaty

Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

Tabela opłat
Wpisowe 250 zł
Cena podstawowa (możliwość płatności w dwóch ratach po 4 600 zł każda) 9 200 zł
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 4 140 zł każda) 8 280 zł
Cena ze zniżką za jednorazową płatność 8 700 zł

Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:  Akademia Leona Koźmińskiego   03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59   BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637  

Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji. 

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską: agaf@kozminski.edu.pl

Uprzejmie informujemy, że edycje studiów są uruchamiane przy określonej liczbie uczestników, pozwalającej na właściwą dynamikę pracy grupy.

Współpraca
Raz w miesiącu organizowane są w ALK spotkania Business Valuation Academy (BVA) promujące dobre praktyki wyceny
Komputer
Funkcjonuje zamknięta grupa LinkedIn „Wycena przedsiębiorstwa”, gdzie publikowane są prezentacje ze spotkań BVA i inne posty dotyczące wyceny przedsiębiorstwa