O kierunku
Cel studiów
Program dedykowany osobom i firmom zrzeszonym w Business Center Club.
Studia dedykowane są przedsiębiorcom oraz menedżerom zrzeszonym w Business Center Club. Celem studiów jest dostarczenie słuchaczom nowoczesnej wiedzy i kompetencji z szeroko rozumianej dziedziny zarządzania. Studia, w tym sposób ich prowadzenia istotnie wspomogą uczestników w rozwoju ich praktycznych umiejętności menedżerskich w tym m.in.: analizy i opracowania metod rozwiązywania problemów firmy, formułowania strategii rozwojowych, sprawnego podejmowania decyzji, skutecznego negocjowania, komunikowania się oraz współdziałania z innymi, efektywnego stosowania nowoczesnych technik marketingowych czy wykorzystywania potencjału Internetu i nowych technologii (m.in. sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe, automatyzacja) do cyfrowej transformacji organizacji.
Co więcej, program studiów umożliwia słuchaczom zapoznanie się z ogólnymi warunkami gospodarczymi, kulturowymi, społecznymi oraz politycznymi, w których funkcjonuje przedsiębiorca i menedżer. Dodatkową, niezwykle ważną częścią studiów są spotkania networkingowe z gośćmi specjalnymi ze świata biznesu, którzy podzielą się swoim doświadczeniem z zakresu zarzadzania przedsiębiorstwami, rynku pracy czy negocjacji.
Absolwenci studiów otrzymują dyplom uznawany i ceniony w krajowym i międzynarodowym środowisku kadry kierowniczej i przedsiębiorców, potwierdzający posiadanie wysokich kwalifikacji menedżerskich, sprzyjający dalszej karierze zawodowej. Dyplom ukończenia studiów MBA Akademii Leona Koźmińskiego jest symbolem międzynarodowej jakości, uznania i prestiżu również dzięki tzw. potrójnej koronie akredytacyjnej – EQUIS, AACSB, AMBA jaką Akademia Leona Koźmińskiego może się poszczycić jako jedyna uczelnia z regionu Europy Środkowej.
Partner merytoryczny

BCC to prestiżowy klub biznesu dla przedsiębiorców i największa w kraju ustawowa organizacja indywidualnych pracodawców. Członkowie Klubu zatrudniają ponad 400 tys. pracowników, przychody firm to ponad 200 miliardów złotych, a siedziby rozlokowane są w blisko 250 miastach. Na terenie całej Polski działają 22 loże regionalne. Do tego wyjątkowego klubu biznesu należą przedstawiciele wszystkich branż, międzynarodowe korporacje, instytucje finansowe i ubezpieczeniowe, firmy telekomunikacyjne, najwięksi polscy producenci, uczelnie wyższe, koncerny wydawnicze i znane kancelarie prawne. Członkami BCC – klubu przedsiębiorców są także prawnicy, dziennikarze, naukowcy, wydawcy, lekarze, wojskowi i studenci. Koordynatorem wszystkich działań BCC jest prezes Marek Goliszewski.
Co nas wyróżnia?
studia na najlepszej wg "Financial Times" uczelni ekonomicznej w Europie Środkowo-Wschodniej.
innowacyjne studia MBA – które poza uzyskaniem prestiżowego dyplomu Koźmiński MBA, wyposażą menedżerów i przedsiębiorców w nowoczesną wiedzę, kompetencje i umiejętności zarządcze.
prowadzący zajęcia to uznani wykładowcy z udokumentowanym doświadczeniem zarówno naukowym jak i biznesowym, konsultanci, praktycy doradztwa strategicznego wielu organizacji.
możliwość skonfrontowania swojej wiedzy i doświadczeń z osobami wyróżniającymi się wieloma osiągnięciami i sukcesami w swoich dziedzinach zarządzania.
dostęp do unikatowych materiałów, w tym zasobów "Financial Times" oraz platformy LinkedIn Learning z darmowym dostępem do tysięcy kursów wspomagających treści samych studiów.
absolwenci otrzymują dyplom MBA, który jest uznawany i ceniony w środowisku kadry kierowniczej i przedsiębiorców, potwierdzający posiadanie wysokich kwalifikacji menedżerskich, sprzyjający dalszej karierze zawodowej.
uwieńczeniem studiów MBA jest przygotowanie praktycznego projektu doradczego dotyczącego rozwiązania konkretnego problemu menedżerskiego realizowanego w interdyscyplinarnych zespołach.
dbamy o odpowiedni dobór osób w grupie oraz wspieramy słuchaczy i absolwentów w umacnianiu postaw nastawionych na współpracę i budowanie sieci kontaktów, w trakcie oraz po ukończeniu studiów, ze szczególnym uwzględnieniem wzmacniania relacji w ramach członkostwa w Business Centre Club.
dzięki umiejętnemu połączeniu zajęć stacjonarnych z blokami realizowanymi online, program studiów jest realizowany w ramach 3 semestrów z określonymi na wstępie studiów datami.
Akredytacje
Program posiada trzy najważniejsze akredytacje przyznawane uczelniom biznesowym - EQUIS, AMBA i AACSB.
Są to tak zwane trzy korony, o których zdobycie ubiegają się najlepsze szkoły wyższe. Na świecie jest tylko 99 uczelni (mniej niż 1% szkół wyższych o profilu biznesowym), które posiadają wszystkie trzy akredytacje, a wśród nich Akademia Leona Koźmińskiego. Pracodawcy zatrudniający absolwentów uczelni, która otrzymała tej klasy akredytacje, mają pewność, że kandydaci posiadają gruntowną wiedzę i umiejętności pozwalające roztropnie i skutecznie realizować powierzone zadania.
Czy wiesz, że każdy student tych studiów otrzymuje darmowy dostęp do największej na świecie platformy e-learningowej Linkedin Learning oraz do e-gazety i platformy wiedzy "Financial Times"?
Adresaci studiów
Kierownik studiów

Grzegorz Mazurek jest rektorem Akademii Leona Koźmińskiego i profesorem tytularnym specjalizującym się w tematyce strategii transformacji cyfrowej organizacji, e-handlu oraz e-marketingu. W swoim dorobku posiada kilkadziesiąt anglo- i polskojęzycznych rozdziałów, artykułów naukowych, książek opublikowanych w najważniejszych czasopismach i wydawnictwach nauk o zarządzaniu w Polsce i na świecie, m.in. w Cambridge University Press, European Management Journal, Business Horizons, Jest autorem książki „Transformacja cyfrowa” (PWN, 2019) oraz redaktorem i współautorem podręcznika „E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka” (Poltext, 2018), wyróżnionego przez Polską Akademię Nauk.
W latach 2012-2020 pełnił w Akademii Leona Koźmińskiego funkcję Prorektora ds. Współpracy Zagranicznej odpowiadając za całościową strategię umiędzynarodowienia oraz marketing uczelni.
Był profesorem wizytującym w takich ośrodkach jak m.in.: ESCP Europe, SKEMA Business School i École de Management de Normandie (Francja), ISCTE (Portugalia), Nottingham Trent University (Wlk. Brytania), Soongsil University (Korea Płd.), Universidad del Pacifico (Peru), Univeristy of Reykjavik (Islandia).
Ściśle współpracuje ze środowiskiem gospodarki elektronicznej, m.in. z Izbą Gospodarki Elektronicznej, Fundacją Digital Poland i Interactive Advertising Bureau. Realizował projekty m.in. dla takich marek jak: Nokia, Nikon, Polpharma, Egmont, PZU, Michelin, IKEA, Mars Corp., Vivus.
Co zyskujesz
- zdobycie pakietu nowoczesnej wiedzy dot. aktualnych problemów gospodarczych w skali globalnej i krajowej
- uzyskanie przekrojowej wiedzy na temat wszystkich istotnych obszarów funkcjonowania przedsiębiorstw (strategia w tym międzynarodowa, finanse, marketing, zachowania organizacyjne)
- pozyskanie wiedzy na temat najnowszych rozwiązań i metodyk funkcjonujących w zarządzaniu organizacjami
- zdobycie umiejętności tworzenia i kierowania zespołami projektowymi (w tym wdrażania trudnych projektów w organizacjach o różnych kulturach)
- nabycie umiejętności opracowania i wdrażania strategii według najpopularniejszych i najnowszych metodyk
- zdobycie umiejętności operowania uniwersalnym językiem menedżerskim, pozwalającym na swobodną komunikację z przedstawicielami wszystkich działów w firmie
- rozwój umiejętności przywódczych, negocjacyjnych oraz umiejętności wprowadzania i zarządzania zmianą
- rozumienie i skuteczne wdrażanie innowacyjnych technologii cyfrowych w procesach cyfrowej transformacji organizacji, e-marketingu czy e-handlu.
Program
Program studiów
Organizacja zajęć
Studia trwają 3 semestry.
Zajęcia odbywają się dwa - trzy razy w miesiącu.
Stacjonarnie w:
- czwartki 13.45 - 20:30
- piątki 8.45 - 15.45
- soboty 8.45 - 15.45
Online w:
- czwartki i piątki w godz. 17.15 – 20.30
Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 500, w tym zajęcia: 208 stacjonarnie i 120 online + 94 h konsultacji + 78 h spotkania z praktykami * jedna godzina dydaktyczna = 45 minut
Terminy zajęć
już wkrótce
Społeczność
Wiodący wykładowcy
Zasady rekrutacji
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa programu MBA i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni
Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.
- O przyjęciu decyduje pozytywny wynik testu typu GMAT oraz rozmowy kwalifikacyjnej
- Test typu GMAT składać się będzie z dwóch części: matematycznej (problem solving) - oceniającej zrozumienie podstawowych zagadnień matematycznych, rozumowanie logiczne, obliczanie, analiza zadań ilościowych oraz analitycznej (data sufficiency) - sprawdzającej umiejętność rozumowania, konstruowania i oceny argumentacji, wyciągania wniosków, formułowania i ocena planu działania.
- Wymagane jest minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 3- letnie doświadczenie menedżerskie
Rekrutacja trwa do 12 września 2023 roku, planowany termin rozpoczęcia studiów to październik 2023 roku.*
Studia kończą się napisaniem projektu doradczego dotyczącego rozwiązania konkretnego problemu menedżerskiego. Praca dyplomowa przygotowywana jest w grupach 3-4 osobowych i podlega obronie przed komisją egzaminacyjną. Dodatkowym warunkiem ukończenia studiów jest zaliczenie wszystkich przedmiotów realizowanych podczas czterech semestrów zajęć.
- odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego **;
- CV;
- list motywacyjny;
- zdjęcie elektroniczne w formacie JPG;
- oryginał dokumentu tożsamości do wglądu;
- kopia dowodu opłaty za postępowanie kwalifikacyjne;
*Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.
**W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu (transcript of records) wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język angielski.

Opłaty
Czesne za studia obejmuje:
- zajęcia w Akademii Leona Koźmińskiego i siedzibie Business Centre Club w Warszawie, materiały dydaktyczne, podręczniki do kluczowych przedmiotów
- możliwość korzystania z laboratoriów komputerowych, biblioteki z dostępem do szeregu specjalistycznych baz danych tj. EBSCO, Emerald czy ProQuest
- dostęp do unikatowych materiałów - w tym zasobów "Financial Times"
- darmowy dostęp do największej na świecie platformy e-learningowej Linkedin Learning
Opłata za postępowanie kwalifikacyjne | 600 zł |
Cena podstawowa (możliwość płatności w trzech ratach 15 000 zł każda) | 45 000 zł |
Cena ze zniżka dla absolwentów ALK * (możliwość płatności w trzech ratach po 13 500 zł każda) | 40 500 zł * |
Cena ze zniżką za jednorazową płatność * | 41 600 zł * |
* Zgodnie z Zarządzeniem ws. opłat za studia podyplomowe i MBA zniżki nie łączą się. Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego: Akademia Leona Koźmińskiego 03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59 BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637
Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.
Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską