Executive Master Class

Marketing. Biznes. Innowacje

Level
Studia podyplomowe
Duration
1 rok
Language
PL
Obtained title
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Brochure
Contact
O studiach
Cel studiów

Studia Innovation Camp / Marketing.Biznes. Innowacje  powstały, ponieważ wierzymy, że branża marketingowo-komunikacyjna staje się inkubatorem innowacji nie tylko w komunikacji, ale całym biznesie firmy. W efekcie, specjaliści tej branży potrzebują systematycznej strategicznej wiedzy   na temat tworzenia i zarządzania innowacją, tak, aby odgrywać kluczową w projektowaniu zupełnie nowych rozwiązań komunikacyjnych oraz tworzeniu nowych produktów i usług w efektywny i odpowiedzialny sposób.

Stawiamy na innowacyjny proces nauczania, wiedzę przekazywaną przez   ekspertów i praktyków, zajęcia praktyczne podbudowane a także budowanie sieci kontaktów.

Studia nauczą efektywnego zarządzania procesem kreowania i wdrażania innowacji w działach komunikacji marketingowej i firmach z branży.

Umiejętności które zdobędziesz to między innymi:

  • Zrozumienie głównych trendów wpływających na innowacje.
  • Poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, które pomogą budować przewagę konkurencyjna firmy lub jej klientów
  • Efektywne przekształcanie pomysłów w rzeczywistość 
  • Wykorzystanie narzędzi, które pozwolą tworzyć innowacje w biznesie oraz wspomagać budowanie kultury innowacji
Atuty kierunku
1
Inspiracja

na zajęciach poznasz wykładowców-ekspertów branży, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem na przykładzie projektów nad którymi pracują bądź które wdrożyli, oraz tym jak tę wiedzę i doświadczenie stale rozwijać

2
Strategia i przewaga

nauczysz się patrzeć na innowację jako narzędzie strategiczne, pozwalające na budowanie przewagi konkurencyjnej firmy oraz własnej pozycji w branży markom i na rynku pracy

3
Praktyka i narzędzia

poznasz zestaw narzędzi wspomagających wykorzystanie innowacji i nauczysz się je stosować w praktyce

Partnerzy merytoryczni
stowarzyszenie komunikacji marketingowej
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Adresaci studiów

Adresatami studiów podyplomowych są osoby z branży marketingowej i komunikacyjnej, które chcą zostać twórcami zmian oraz ambasadorami innowacji w swojej firmie lub wspierać w tym zakresie swoich klientów.  Uczestnikami studiów mogą być osoby, które posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych i minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w branży. Istnieje możliwość uczestniczenia w wybranych modułach - warsztatach i uzyskanie certyfikatu znajomości danego zagadnienia.

info
Kierownik studiów
Łukasz Kowalik
dr Łukasz Kowalik

Ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, wdrażania innowacji i zarządzania zmianą. Konsultant przy Zarządzie Związku Pracodawców Pomorza Zachodniego, Venture Partner w Simpact. VC, wspierający spółki portfelowe w budowaniu strategii wejścia na rynek międzynarodowy. Przez ponad 18 lat menedżer w Intel Corporation, gdzie zajmował się m.in. przygotowywaniem i wdrażaniem strategii komunikacji marketingowej nowych produktów i programów w Europie i krajach Bliskiego Wschodu i Afryki. Doktor nauk ekonomicznych i adiunkt w Katedrze Zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie

Błażej Soniewicki
Błażej Soniewicki

Prawdziwa Innowacja nie kończy się na świetnych pomysłach, to cały proces i system, który pozwala te pomysły wprowadzić w życie i pracować dla organizacji i jej interesariuszy w sposób opłacalny i trwały. Jestem praktykiem, który spędził ponad 20 lat budując marki takie jak Mars, Google, Netflix, dzieląc się tym doświadczeniem i wiedzą ze studentami ALK.

Błażej Soniewicki to wielokrotnie nagradzany, executive manager z międzynarodowym doświadczeniem w branży reklamowej. W ciągu 20 lat swojej kariery reklamowej pracował dla wielu międzynarodowych i lokalnych klientów takich jak: Mars, Total, Google, Obi, Netflix, Petronas, Coty, Mattel i wielu innych. Projekty, którymi kierował i w których uczestniczył, były nagradzane na najważniejszych festiwalach branżowych. Obecnie jest partnerem zarządzającym wysoce innowacyjnej, opartej na sztucznej inteligencji platformy EContenta.

 

Korzyści dla słuchaczy - co zyskujesz

Na studiach Marketing. Biznes. Innowacje – Innovation Camp nauczysz się: 

  • Wywierać wpływ na swoje otoczenie biznesowe – zwiększać rolę innowacji w strategii marketingowej firmy
  • Śledzić trendy,  i korzystać z nich w procesie projektowania i wdrażania innowacji. 
  • Diagnozować potrzeby organizacji zespołu, swoje własne i na ich podstawie  projektować i skutecznie wdrażać  właściwe rozwiązania
  • Rozpoznawać możliwości zespołu, motywować i być zmotywowanym
  • Wykorzystywać najnowsze narzędzia wspierające innowacyjność w branży
  • Odważnie wdrażać nowe pomysły
  • Rozumieć i doceniać wartość w różnorodności i zmieniającej się kultury pracy
  • W rezultacie otrzymasz dyplom ukończenia studiów podyplomowych na jednej z najlepszych uczelni w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej
Perspektywa zawodowa

Innovation Camp / Studia Marketing. Biznes. Innowacje zostały stworzone, aby pomóc specjalistom branży komunikacji marketingowej lepiej wykorzystywać innowacje do wspierania biznesu firmy. Zdobyta wiedza może pomóc absolwentom rozwijać swoją markę osobistą i zwiększać wpływ w firmie oraz branży.

Dyplom Innovation Camp / Marketing. Biznes, Innowacje  może też być pierwszym krokiem do rozpoczęcia kolejnego etapu kariery i podjęcia nowych zadań w nowym miejscu pracy.

Program

Program studiów Marketing. Biznes. Innowacje – Innovation Camp obejmuje cykl zajęć teoretycznych i  praktycznych:

  • Zjawiska kulturowe i ewolucja systemu wartości współczesnych klientów
  • Rola uważności w relacjach biznesowych 
  • Otoczenie i trendy. Jak rozpoznać i opisać trendy w kontekście promowanych produktów i usług
  • Jak kreatywnie rozwiązywać problemy
  • Jak projektować produkty i usługi w oparciu o potrzeby klientów
  • Skrzynka narzędziowa innowatora – jakimi narzędziami wspierać tworzenie innowacji
  • Innowacyjne techniki badawcze
  • Ja jako ambasador zmiany i innowacji. Jak wpisać innowacyjność w strategię firmy

Oraz warsztaty polegające na praktycznym wykorzystaniu zdobytej wiedzy w kompleksowym procesie tworzenia innowacji: 

  • Laboratorium 1. Konsument
  • Laboratorium 2. Kategoria
  • Laboratorium 3.  MVP
  • Jak prezentować innowacyjne pomysły. Prezentacja projektów końcowych
Organizacja zajęć

Zjazdy weekendowe w siedzibie uczelni lub partnerów studiów. W sumie 11 zjazdów – 176 godzin (w tym  do 3 zjazdów w formie wideokonferencji)  

Studia trwają dwa semestry. Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu:

  • soboty- 8.45 - 15.45 
  • niedziele- 8.45 - 15.45 

Terminy zjazdów w semestrze I

  • 13-14.11.2021
  • 27-28.11.2021
  • 18-19.12.2021
  • 8-9.01.2022
  • 29-30.01.2022
  • 19-20.02.2022
Społeczność
Wiodący wykładowcy - pełna lista prowadzących już wkrótce
Błażej Soniewicki
Błażej Soniewicki

Prawdziwa Innowacja nie kończy się na świetnych pomysłach, to cały proces i system, który pozwala te pomysły wprowadzić w życie i pracować dla organizacji i jej interesariuszy w sposób opłacalny i trwały. Jestem praktykiem, który spędził ponad 20 lat budując marki takie jak Mars, Google, Netflix, dzieląc się tym doświadczeniem i wiedzą ze studentami ALK.

Błażej Soniewicki to wielokrotnie nagradzany, executive manager z międzynarodowym doświadczeniem w branży reklamowej. W ciągu 20 lat swojej kariery reklamowej pracował dla wielu międzynarodowych i lokalnych klientów takich jak: Mars, Total, Google, Obi, Netflix, Petronas, Coty, Mattel i wielu innych. Projekty, którymi kierował i w których uczestniczył, były nagradzane na najważniejszych festiwalach branżowych. Obecnie jest partnerem zarządzającym wysoce innowacyjnej, opartej na sztucznej inteligencji platformy EContenta.

 

dr Łukasz Kowalik

Żyjemy w czasach bezprecedensowych zmian technologicznych i społecznych, nowych szans i nowych obowiązków stojących przed biznesem. Zmiany te wymagają menedżerów, którzy będą zadawać nowe pytania, tworzyć innowacyjne strategie, nowe produkty i usługi, inspirować pracowników i rozwijać firmy. Wszystko zaczyna się od ciekawości, znajomości biznesu, sieci kontaktów i odwagi, aby zakwestionować status quo. Tego właśnie chciałbym, aby studenci nauczyli się podczas kursu Strategia Innowacji.

Łukasz Kowalik - ekspert w dziedzinie innowacji, zarządzania zmianą i strategii go-to-market. Venture Partner w Simpact.VC wspierający strategie i programy go-to-marketowe spółek portfelowych. Lead mentor w Startupbridge.eu. Wcześniej przez ponad 18 lat menedżer w Intel Corporation odpowiedzialny za komunikację marketingową i programy partnerskie w regionie CEE i EMEA.
Adiunkt i lider kierunku Strategia i Innowacje w Akademii Leona Koźmińskiego

Zasady naboru
Warunki ukończenia studiów i otrzymania dyplomu

Praca końcowa – projekt grupowy

Wymagane dokumenty w trybie studiów podyplomowych

Dyplom ukończenia studiów wyższych i minimum 3. letnie doświadczenie zawodowe w branży marketingowej i komunikacyjnej

* Istnieje również możliwość uczestnictwa w wybranych zajęciach, bez możliwości uzyskania dyplomu ukończenia studiów podyplomowych (więcej informacji w broszurze studiów do pobrania na górze strony)

Etapy rekrutacji
1
UZYSKANIE PODSTAWOWYCH INFORMACJI

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.

2
REJESTRACJA

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.

3
OPŁATA REKRUTACYJNA

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Kasprzyk Monika kebs
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Monika Kasprzyk
Opłaty

Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

Tabela opłat
Wpisowe 250 zł
Cena podstawowa (Płatność w dwóch ratach po 5000 zł każda) 10000 zł
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK i członków SAR (Płatność w dwóch ratach po 4500 zł każda) 9000 zł
Cena ze zniżką za jednorazową płatność 9500 zł