O studiach
Cel studiów
Studia Innovation Camp / Marketing. Biznes. Innowacje powstały, ponieważ wierzymy, że branża marketingowo-komunikacyjna staje się inkubatorem innowacji nie tylko w komunikacji, ale całym biznesie firmy. W efekcie specjaliści tej branży potrzebują systematycznej strategicznej wiedzy na temat tworzenia i zarządzania innowacją, tak aby odgrywać kluczową w projektowaniu zupełnie nowych rozwiązań komunikacyjnych oraz tworzeniu nowych produktów i usług w efektywny i odpowiedzialny sposób.
Stawiamy na innowacyjny proces nauczania, wiedzę przekazywaną przez ekspertów i praktyków, zajęcia praktyczne podbudowane, a także budowanie sieci kontaktów.
Studia nauczą efektywnego zarządzania procesem kreowania i wdrażania innowacji w działach komunikacji marketingowej i firmach z branży.
Umiejętności, które zdobędziesz, to między innymi:
- Zrozumienie głównych trendów wpływających na innowacje
- Poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, które pomogą budować przewagę konkurencyjna firmy lub jej klientów
- Efektywne przekształcanie pomysłów w rzeczywistość
- Wykorzystanie narzędzi, które pozwolą tworzyć innowacje w biznesie oraz wspomagać budowanie kultury innowacji
Atuty kierunku
na zajęciach poznasz wykładowców-ekspertów branży, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem na przykładzie projektów, nad którymi pracują bądź które wdrożyli, oraz tym, jak tę wiedzę i doświadczenie stale rozwijać
nauczysz się patrzeć na innowację jako narzędzie strategiczne, pozwalające na budowanie przewagi konkurencyjnej firmy oraz własnej pozycji w branży markom i na rynku pracy
poznasz zestaw narzędzi wspomagających wykorzystanie innowacji i nauczysz się je stosować w praktyce
Partnerzy merytoryczni
Adresaci studiów
Kierownik studiów
Korzyści dla słuchaczy - co zyskujesz
Na studiach Marketing. Biznes. Innowacje – Innovation Camp nauczysz się:
- Wywierać wpływ na swoje otoczenie biznesowe – zwiększać rolę innowacji w strategii marketingowej firmy
- Śledzić trendy i korzystać z nich w procesie projektowania i wdrażania innowacji.
- Diagnozować potrzeby organizacji zespołu, swoje własne i na ich podstawie projektować i skutecznie wdrażać właściwe rozwiązania
- Rozpoznawać możliwości zespołu, motywować i być zmotywowanym
- Wykorzystywać najnowsze narzędzia wspierające innowacyjność w branży
- Odważnie wdrażać nowe pomysły
- Rozumieć i doceniać wartość w różnorodności i zmieniającej się kultury pracy
W rezultacie otrzymasz dyplom ukończenia studiów podyplomowych na jednej z najlepszych uczelni w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej
Perspektywa zawodowa
Innovation Camp / Studia Marketing. Biznes. Innowacje zostały stworzone, aby pomóc specjalistom branży komunikacji marketingowej lepiej wykorzystywać innowacje do wspierania biznesu firmy. Zdobyta wiedza może pomóc absolwentom rozwijać swoją markę osobistą i zwiększać wpływ w firmie oraz branży.
Dyplom Innovation Camp / Marketing. Biznes. Innowacje może też być pierwszym krokiem do rozpoczęcia kolejnego etapu kariery i podjęcia nowych zadań w nowym miejscu pracy.
Program
Program studiów Marketing. Biznes. Innowacje – Innovation Camp obejmuje cykl zajęć teoretycznych i praktycznych:
- Zjawiska kulturowe i ewolucja systemu wartości współczesnych klientów
- Rola uważności w relacjach biznesowych
- Otoczenie i trendy. Jak rozpoznać i opisać trendy w kontekście promowanych produktów i usług
- Jak kreatywnie rozwiązywać problemy
- Jak projektować produkty i usługi w oparciu o potrzeby klientów
- Skrzynka narzędziowa innowatora – jakimi narzędziami wspierać tworzenie innowacji
- Innowacyjne techniki badawcze
- Ja jako ambasador zmiany i innowacji. Jak wpisać innowacyjność w strategię firmy oraz warsztaty polegające na praktycznym wykorzystaniu zdobytej wiedzy w kompleksowym procesie tworzenia innowacji:
- Laboratorium 1. Konsument
- Laboratorium 2. Kategoria
- Laboratorium 3. MVP
- Jak prezentować innowacyjne pomysły. Prezentacja projektów końcowych
Organizacja zajęć
Zjazdy weekendowe w siedzibie uczelni lub partnerów studiów. W sumie zaplanowaliśmy 11 zjazdów – 176 godzin (w tym do 3 zjazdów w formie wideokonferencji).
Studia trwają dwa semestry. Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu:
- soboty - 8.45 - 15.45
- niedziele - 8.45 - 15.45
Terminy zjazdów w semestrze 1
- 22-23.10.2022
- 4-5.11.2022 online
- 19-20.11.2022
- 10-11.12.2022 online
- 14-15.01.2023 online
- 28-29.01.2023
- 11-12.02.2023
- 25-26.02.2023
Społeczność
Wiodący wykładowcy - pełna lista prowadzących już wkrótce
Zasady naboru
O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
I edycja - rekrutacja trwa do 15 września 2022 r, planowany termin rozpoczęcia studiów to październik 2022 roku.
Praca końcowa – projekt grupowy
Dyplom ukończenia studiów wyższych i minimum 3. letnie doświadczenie zawodowe w branży marketingowej i komunikacyjnej
* Istnieje również możliwość uczestnictwa w wybranych zajęciach, bez możliwości uzyskania dyplomu ukończenia studiów podyplomowych (więcej informacji w broszurze studiów do pobrania na górze strony)
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Opłaty
Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.
Wpisowe | 250 zł |
Cena podstawowa (Płatność w dwóch ratach po 5000 zł każda) | 10000 zł |
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK i członków SAR (Płatność w dwóch ratach po 4500 zł każda) | 9000 zł |
Cena ze zniżką za jednorazową płatność | 9500 zł |