Executive Master Class

INNOVATION CAMP MARKETING. BIZNES. INNOWACJE

Level
Studia podyplomowe
Duration
1 rok
Language
PL
Obtained title
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Mode
Tryb niestacjonarny
Kasprzyk Monika kebs

O studiach

Cel studiów

Studia Innovation Camp / Marketing. Biznes. Innowacje powstały, ponieważ wierzymy, że branża marketingowo-komunikacyjna staje się inkubatorem innowacji nie tylko w komunikacji, ale całym biznesie firmy. W efekcie specjaliści tej branży potrzebują systematycznej strategicznej wiedzy na temat tworzenia i zarządzania innowacją, tak aby odgrywać kluczową w projektowaniu zupełnie nowych rozwiązań komunikacyjnych oraz tworzeniu nowych produktów i usług w efektywny i odpowiedzialny sposób.

Stawiamy na innowacyjny proces nauczania, wiedzę przekazywaną przez ekspertów i praktyków, zajęcia praktyczne podbudowane, a także budowanie sieci kontaktów.

Studia nauczą efektywnego zarządzania procesem kreowania i wdrażania innowacji w działach komunikacji marketingowej i firmach z branży.

Umiejętności, które zdobędziesz, to między innymi:

  • Zrozumienie głównych trendów wpływających na innowacje
  • Poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, które pomogą budować przewagę konkurencyjna firmy lub jej klientów
  • Efektywne przekształcanie pomysłów w rzeczywistość 
  • Wykorzystanie narzędzi, które pozwolą tworzyć innowacje w biznesie oraz wspomagać budowanie kultury innowacji

Atuty kierunku

1
Inspiracja

na zajęciach poznasz wykładowców-ekspertów branży, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem na przykładzie projektów, nad którymi pracują bądź które wdrożyli, oraz tym, jak tę wiedzę i doświadczenie stale rozwijać

 

2
Strategia i przewaga

nauczysz się patrzeć na innowację jako narzędzie strategiczne, pozwalające na budowanie przewagi konkurencyjnej firmy oraz własnej pozycji w branży markom i na rynku pracy

 

3
Praktyka i narzędzia

poznasz zestaw narzędzi wspomagających wykorzystanie innowacji i nauczysz się je stosować w praktyce

Partnerzy merytoryczni

SAR 2022
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Adresaci studiów

Adresatami studiów podyplomowych są osoby z branży marketingowej i komunikacyjnej, które chcą zostać twórcami zmian oraz ambasadorami innowacji w swojej firmie lub wspierać w tym zakresie swoich klientów.

Uczestnikami studiów mogą być osoby, które posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych i minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży. Istnieje możliwość uczestniczenia w wybranych modułach - warsztatach i uzyskanie certyfikatu znajomości danego zagadnienia.

info

Kierownik studiów

Łukasz Kowalik
dr Łukasz Kowalik

Ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, wdrażania innowacji i zarządzania zmianą. Konsultant przy Zarządzie Związku Pracodawców Pomorza Zachodniego, Venture Partner w Simpact. VC, wspierający spółki portfelowe w budowaniu strategii wejścia na rynek międzynarodowy. Przez ponad 18 lat menedżer w Intel Corporation, gdzie zajmował się m.in. przygotowywaniem i wdrażaniem strategii komunikacji marketingowej nowych produktów i programów w Europie i krajach Bliskiego Wschodu i Afryki. Doktor nauk ekonomicznych i adiunkt w Katedrze Zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie

Błażej Soniewicki
Błażej Soniewicki

Prawdziwa Innowacja nie kończy się na świetnych pomysłach, to cały proces i system, który pozwala te pomysły wprowadzić w życie i pracować dla organizacji i jej interesariuszy w sposób opłacalny i trwały. Jestem praktykiem, który spędził ponad 20 lat budując marki takie jak Mars, Google, Netflix, dzieląc się tym doświadczeniem i wiedzą ze studentami ALK.

Błażej Soniewicki to wielokrotnie nagradzany, executive manager z międzynarodowym doświadczeniem w branży reklamowej. W ciągu 20 lat swojej kariery reklamowej pracował dla wielu międzynarodowych i lokalnych klientów takich jak: Mars, Total, Google, Obi, Netflix, Petronas, Coty, Mattel i wielu innych. Projekty, którymi kierował i w których uczestniczył, były nagradzane na najważniejszych festiwalach branżowych. Obecnie jest partnerem zarządzającym wysoce innowacyjnej, opartej na sztucznej inteligencji platformy EContenta.

 

Korzyści dla słuchaczy - co zyskujesz

Na studiach Marketing. Biznes. Innowacje – Innovation Camp nauczysz się: 

  • Wywierać wpływ na swoje otoczenie biznesowe – zwiększać rolę innowacji w strategii marketingowej firmy
  • Śledzić trendy i korzystać z nich w procesie projektowania i wdrażania innowacji. 
  • Diagnozować potrzeby organizacji zespołu, swoje własne i na ich podstawie projektować i skutecznie wdrażać właściwe rozwiązania
  • Rozpoznawać możliwości zespołu, motywować i być zmotywowanym
  • Wykorzystywać najnowsze narzędzia wspierające innowacyjność w branży
  • Odważnie wdrażać nowe pomysły
  • Rozumieć i doceniać wartość w różnorodności i zmieniającej się kultury pracy

W rezultacie otrzymasz dyplom ukończenia studiów podyplomowych na jednej z najlepszych uczelni w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej

Perspektywa zawodowa

Innovation Camp / Studia Marketing. Biznes. Innowacje zostały stworzone, aby pomóc specjalistom branży komunikacji marketingowej lepiej wykorzystywać innowacje do wspierania biznesu firmy. Zdobyta wiedza może pomóc absolwentom rozwijać swoją markę osobistą i zwiększać wpływ w firmie oraz branży.

Dyplom Innovation Camp / Marketing. Biznes. Innowacje może też być pierwszym krokiem do rozpoczęcia kolejnego etapu kariery i podjęcia nowych zadań w nowym miejscu pracy.

Program

Program studiów Marketing. Biznes. Innowacje – Innovation Camp obejmuje cykl zajęć teoretycznych i praktycznych:

  • Zjawiska kulturowe i ewolucja systemu wartości współczesnych klientów
  • Rola uważności w relacjach biznesowych 
  • Otoczenie i trendy. Jak rozpoznać i opisać trendy w kontekście promowanych produktów i usług
  • Jak kreatywnie rozwiązywać problemy
  • Jak projektować produkty i usługi w oparciu o potrzeby klientów
  • Skrzynka narzędziowa innowatora – jakimi narzędziami wspierać tworzenie innowacji
  • Innowacyjne techniki badawcze
  • Ja jako ambasador zmiany i innowacji. Jak wpisać innowacyjność w strategię firmy oraz warsztaty polegające na praktycznym wykorzystaniu zdobytej wiedzy w kompleksowym procesie tworzenia innowacji: 
  • Laboratorium 1. Konsument
  • Laboratorium 2. Kategoria
  • Laboratorium 3.  MVP
  • Jak prezentować innowacyjne pomysły. Prezentacja projektów końcowych

Organizacja zajęć

Zjazdy weekendowe w siedzibie uczelni lub partnerów studiów. W sumie zaplanowaliśmy 11 zjazdów – 176 godzin (w tym do 3 zjazdów w formie wideokonferencji).

Studia trwają dwa semestry. Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu:

  • soboty - 8.45 - 15.45
  • niedziele - 8.45 - 15.45

 

Terminy zjazdów w semestrze 1

  • 22-23.10.2022
  • 4-5.11.2022 online
  • 19-20.11.2022
  • 10-11.12.2022 online
  • 14-15.01.2023 online
  • 28-29.01.2023
  • 11-12.02.2023
  • 25-26.02.2023

Społeczność

Wiodący wykładowcy - pełna lista prowadzących już wkrótce

WE
Wojciech Eichelberger

Psycholog, coach, doradca biznesu, felietonista i autor książek. Jeden z najbardziej znanych polskich psychoterapeutów. Współtwórca słynnego Laboratorium Psychoedukacji i powstałego kilkanaście lat temu innowacyjnego Instytutu Psychoimmunologii IPSI, którego misją jest humanizowanie biznesu. Jego warsztaty mindfulness i samorozwoju przyciągają tłumy i cieszą się wielką popularnością także w tworzonej przez firmę Positive Life wersji online.

WJ
Wojtek Jeznach

Przedsiębiorca i inwestor pełen pasji. Od 2016 roku jest członkiem zarządu oraz współwłaścicielem Fantasy Expo, jednej z największych w Europie Środkowo-Wschodniej agencji esport&gaming. Od 2017 roku wiceprzewodniczący sekcji sportów elektronicznych przy Krajowej Izbie Gospodarczej Elektroniki i Telekomunikacji, a od 2020 roku przewodniczący grupy esportowej przy Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji. Wcześniej był odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie strategii aplikacji OTT dla operatorów satelitarnych, kablowych i komórkowych w Polsce. Zawodowo zajmował się rozwijaniem serwisu Stopklatka.pl, telewizji Stopklatka TV. Wojtek posiada tytuł MBA Francuskiego Instytutu Zarządzania w Warszawie oraz tytuł magistra prawa Uniwersytetu Warszawskiego oraz tytuł magistra inżyniera Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie. Ukończył program Venture Capital Unlocked na Uniwersytecie Stanforda.

 

 

 

KN
Krzysztof Najder

Partner - założyciel Stratosfera Consulting. Mentor metodologiczny w założonej przez niego w 1997 roku Stratosferze, pierwszej polskiej firmy konsultingowej specjalizującej się w marketingu strategicznym. Specjalizuje się w przewidywaniu zmian kulturowych. Przez wiele lat dyrektor kreatywny w międzynarodowych sieciach reklamowych. Przedtem psychoterapeuta i wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim oraz SWPS. Doktor psychologii. Zwolennik roweru jako całorocznego środka transportu. Entuzjasta psów. Najczęściej mieszka w Warszawie.

JOANNA REWAJ
Joanna Rewaj

Strategy & Innovation Expert, Dragon Rouge. W Brand Marketingu jest od 20 lat. Ma na swoim koncie współzarządzanie strategią i wdrożeniem repozycjonowania i rebrandingu dużej firmy usługowej (Grupa Telekomunikacja Polska). Jako konsultant doradzała przy rebrandingach kilku marek FMCG oraz marek finansowych (PKO BP, Nest Bank). Wierzy, że marki, żeby przetrwać na coraz bardziej konkurencyjnym rynku, muszą w równej mierze dbać o pracę nad innowacjami, jak i nad wyrazistymi, wykorzystującymi bieżące trendy społeczno-kulturowe narracjami.

 

Aleksander Agatov
Alexander Agatov

Wielokrotnie nagradzany menedżer i konsultant z ponad 25-letnim doświadczeniem w budowaniu marki, planowaniu strategicznym, reaserch i ideation, obsłudze klienta i kreatywnym rozwoju w największych międzynarodowych agencjach komunikacji marketingowej. Obecnie partner Rocklin, firmy doradczej zajmującej się brandingiem i innowacjami. Pracował między innymi dla tak renomowanych marek jak Mazda, Lay’s, Mercedes-Benz, Pepsi, Opel, Redd’s, Chevrolet, Yandex. Laureat takich nagród kreatywnych i marketingowych jak Effie, EPICA, Golden Drum, Red Apple.

 

Paradowski M
Michał Paradowski

Lider i założyciel efektywnych zespołów marketingu i sprzedaży. Przez ponad 10 lat pracy w Mars Polska INC. zdobywał doświadczenie w zakresie marketingu, sprzedaży i dystrybucji produktów impulsowych. Pracował również jako Marketing Manager, Project Coordinator i Dyrektor Sprzedaży. Obejmując funkcję Dyrektora Marketingu stał się odpowiedzialny za strategię rozwoju segmentu czekolady prowadzącą do odwrócenia trendu spadkowego w branży czekoladowej i zwiększenia efektywności pracowników. Zrealizował również wiele kampanii dla marki Snickers w Polsce i Europie Środkowej. Specjalizuje się w strategii firmy budowania i wzmacniania zaangażowania w realizację strategii wypracowanych na każdym poziomie organizacji. Jest ekspertem w zakresie projektów usprawniających struktury organizacyjne w oparciu o średnio- i długoterminowe cele biznesowe. Jest także specjalistą wdrażającym kulturę zespołów odpowiedzialności za kluczowy kierunek rozwoju firmy.

OB
Oleg Babich

„Powinniśmy uważać kreatywność za podstawowy atrybut Natury i jeden z najważniejszych czynników ewolucji Homo sapiens i postępu ludzkości. Ci z nas, którzy zamierzają nie tylko biernie wykorzystywać „owoce postępu”, ale aktywnie wymyślać i przewodzić innowacjom, muszą rozwijać kreatywność jako najwyższą umiejętność”.

Dyrektor kreatywny i artysta wizualny z ponad 20-letnim międzynarodowym doświadczeniem. Jest partnerem i współzałożycielem Rocklin, firmy zajmującej się doradztwem w zakresie brandingu i innowacji oraz współautorem kursu edukacyjnego „Radical Creativity”. Wśród klientów, z którymi współpracuje, znajdują się takie światowe marki jak Danone, Unilever, Strauss, Herbalife, a także firmy technologiczne i startupy: Oracle, Flytrex, Rafa, Cellcom, Thercon i wiele innych.

Knap R
Rafał Knap

Praktyk efektywnego wykorzystania technologii w marketingu cyfrowym z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarach transformacji cyfrowej, IT, Project Managementu, realizacji kampanii w mediach społecznościowych i digital PR. Ma doświadczenie w wprowadzaniu obsługi kampanii reklamowych, tworzeniu nowych produktów w modelu SaaS na rynku B2B czy tworzeniu nowych platform do komunikacji i przeprowadzania marek przez digitalizację ich usług oraz komunikacji z konsumentami. Promotor budowania kultury innowacji i prototypowania. W toku tych lat tworzył zespoły zadaniowe jak i projektowe. Z wykorzystaniem różnych metodyk i praktyk, a przede wszystkim na różnym etapie rozwoju organizacji. Ma też doświadczenie w tworzeniu startupów na etapie pomysłu na usługę, a także budowy spółek oferujących usługi komplementarne dla spółek w ramach grupy agencji marketingowych, technologicznych i kontentowych.

Rafał Żak
Rafał Żak

Zajmuje się głównie szkoleniami menedżerskimi, trenerskimi i coachingowymi, projektami diagnozy potencjału pracowników oraz projektami konsultingowowymi. Między innymi wspiera organizacje na etapie planowania zmian organizacyjnych, moderuje warsztaty strategiczne oraz tworzy systemy komunikacji wewnętrznej. Dobrze sprawdza się w roli mówcy, lubi kontakt z grupami w wydarzeniach o charakterze bardziej konferencyjnym niż szkoleniowym. Autor książek: „Rozwój osobisty. Instrukcja obsługi”, „153 sceny filmowe z życia korporacji”, „Yyyyy. Jak podejmować dobre decyzje”, „Jak wygrać z manipulacją?”, „Jak perfekcyjnie popełniać błędy”. Dwie z nich: „Trener w rolach głównych” oraz „Nie myśl, że NLP zniknie” – zostały nagrodzone tytułem książki dla trenera Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

Aleksandra Polak
Aleksandra Polak

Od ponad 10 lat inspiruje i rozwija partnerstwa biznesowe w szybko rosnących firmach technologicznych, między innymi w TikToku, Google i dużych firmach z branży mediów i rozrywki. Od adtechu po music streaming, realizuje projekty dla innowacji produktowych i wartościowych rozwiązań dla użytkowników. 

Magister prawa i service designer, z ogromnym entuzjazmem podchodzi do współpracy ze startupami, mentoruje i szkoli z innowacji. Prywatnie joginka i wielbicielka podróży, na stałe mieszka w Londynie.

Alina Prawdzik
Alina Prawdzik

Partnerka Zarządzająca w Innogy Innovation Hub odpowiedzialna za działalność w Europie Środkowo-Wschodniej i szef działu inwestycyjnego „Smart & Connected Buildings”. Inwestuje w start-upy technologiczne w Europie i Izraelu i pomaga im się rozwijać. W latach 2014-2017 Alina zarządzała własną firmą doradczą w zakresie strategii e-commerce – z klientami w Polsce oraz w Kazachstanie. Była również aniołem biznesu i inwestowała w start-upy w Polsce i Europie. W latach 2006-2013 Alina pracowała w serwisie eBay.com. Najpierw jako Country Manager w Polsce, gdzie umożliwiła m.in. wprowadzenie PayPal.pl i gumtree.pl. Następnie była Dyrektorem Regionalnym ds. Europejskich Rynków Wschodzących w siedzibie głównej eBay European w Bernie, a ostatnio była Dyrektorem Generalnym ds. Ekspansji Międzynarodowej w Europie, kiedy wprowadziła eBay na 9 nowych rynków, w tym Rosja i Skandynawia.

Anna Putts
Anna Putts

Director Brand & Content Marketing Central Europe w HBO Europe. Wcześniej Head of Marketing Communication w regionie Europy Środkowo-Wschodniej w UPC. Z sukcesem przeprowadziła rebranding marki na 5 rynkach, skutecznie wdrażając nowe wartości marki oraz nową identyfikację wizualną. Wcześniej pracowała jako Dyrektor Marketingu w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadała za całościowy marketing produktów z grupy Mobile, AGD i RTV oraz B2B (PR, social media, digital, media, komuniacja, badania). Była także Dyrektorem Marketingu ITI Neovision. Ukończyła studia na Intercontinental University w Londynie i uzyskała dyplom MBA. Jest też absolwentką zarządzania i marketingu. Czterokrotnie otrzymywała nagrodę w prestiżowym konkursie Effie za skuteczność kampanii reklamowej. W 2014 roku zdobyła również Grand Prix w Konkursie na Dyrektora Marketingu Roku.

Karol Sadaj
Karol Sadaj

Dołączył do Aion Banku w listopadzie 2020 roku, obejmując stanowisko Country Head Poland. Odpowiada za przygotowanie strategii rozwoju banku oraz budowę oferty dopasowanej do polskiego rynku. Karol to doświadczony manager o uniwersalnym profilu. Specjalizuje się we wprowadzaniu na rynek firm oraz rozwiązań z sektora finansów i nowoczesnych technologii. Doświadczenie zdobywał, pracując dla firm, które są liderami globalnej gospodarki – m.in. Revolut, Uber, Google, PepsiCo czy Philip Morris. Ma dużą wiedzę na temat trendów konsumenckich oraz zmieniających się potrzeb klientów. Wie także, jak implementować innowacyjne narzędzia w rozwoju produktów i usług. Karol aktywnie angażuje się w mentoring i doradztwo na rzecz startupów. Jego pasją są innowacje technologiczne. Ukończył zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Gdańskim.

Maciej Herman
Maciej Herman

Dyrektor Zarządzający LOTTE Wedel, właściciela marki E.Wedel. W firmie pracuje od 2008 roku. Z rynkiem FMCG związany jest od ponad 20 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał zajmując stanowiska w działach komercyjnych takich firm jak Kompania Piwowarska, Frito Lay i Procter and Gamble. W ciągu ostatnich kilku lat Wedel stał się jedną z najszybciej rosnących firm słodyczowych w Polsce i obecnie znajduje się w gronie 3 największych producentów polskiej branży słodyczowej. Jej produkty są eksportowane do ponad 60 krajów na wszystkich kontynentach. Dzięki odważnym i rewolucyjnym zmianom komunikacyjnym firma otrzymała w ciągu ostatnich lat szereg nagród, m.in. złotą Effie za kampanię „W kuchni z Wedlem” czy brązowego spinacza za e-sportowy projekt „Wedel Up!  Zagrajmy inaczej”.

Marcin Laczynski
Marcin Łączyński

Marcin jest partnerem w Next Road Ventures, funduszu VC inwestującym w spółki na wczesnym etapie rozwoju. Marcin ma ponad 15-letnie doświadczenie w rozwijaniu przedsiębiorstw, internacjonalizacji i transakcjach kapitałowych, które zdobył min. w międzynarodowych firmach doradczych. Liczne projekty zrealizowane w Europie i Azji pozwoliły mu zdobyć wszechstronny doświadczenie, a także dogłębne poznać i zrozumieć różnorodne kultury biznesowe.

Paweł Chrościcki
Paweł Chrościcki

Od 2017 roku Dyrektor Zarządzający w regionie Europy Centralnej i Wschodniej w firmie Coty. Zajmuje się rozwijaniem marek kosmetycznych w kategoriach makijaż, body care i zapachów. Uprzednio kierował regionem CEE w Johnson & Johnson i pracował z kategoriami personal & body care z markami ob., Carefree, Listerine, Neutrogena, Johnson Baby a także z szerokim portfel market OTC  m.in. Sudafed, Nicorette i wiele innych. Pierwsze doświadczenia zdobywał w Pepsico, gdzie uczył się marketingu, sprzedaży i zarządzania generalnego w Polsce i regionie EMEA.. Doświadczenie marketingowe obejmuje zarządzanie szerokim portfelem marek, tworzeniem innowacji produktu i marki od insightu do komercjalizacji, budowaniem love brands i tworzenie i realizacją strategii wzrostu poprzez budowanie penetracji i frekwencji.

Tomasz Suchański
Tomasz Suchański

Od marca 2016 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu – CEO Spółki Żabka Polska. Z handlem spożywczym związany jest od początku swojej kariery zawodowej. Przez ponad 18 lat pracował dla różnych spółek Grupy Jeronimo Martins. Karierę rozpoczynał w Działach Finansowych, następnie zajmował się portugalskimi sieciami Grupy - supermarketami Pingo Doce oraz hipermarketami Feira Nova. W latach 2011-2014 pełnił obowiązki Dyrektora Generalnego sieci Biedronka, po czym ponownie pracował w międzynarodowych strukturach firmy. Znalazł się w gronie laureatów plebiscytu dla najbardziej autentycznych przywódców „BrandMe CEO” organizowanego przez magazyn Forbes, a także został wyróżniony prestiżową nagrodą „CEO of the Year” w ramach konkursu The Heart Corporate Innovation Awards 2019. W 2020 roku został doceniony przez Kapitułę konkursu za efektywne wprowadzenie firmy w proces transformacji cyfrowej.

Zasady naboru

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. 

I edycja - rekrutacja trwa do 15 września 2022 r, planowany termin rozpoczęcia studiów to październik 2022 roku.

Praca końcowa – projekt grupowy

Dyplom ukończenia studiów wyższych i minimum 3. letnie doświadczenie zawodowe w branży marketingowej i komunikacyjnej

* Istnieje również możliwość uczestnictwa w wybranych zajęciach, bez możliwości uzyskania dyplomu ukończenia studiów podyplomowych (więcej informacji w broszurze studiów do pobrania na górze strony)

1
UZYSKANIE PODSTAWOWYCH INFORMACJI

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.

2
REJESTRACJA

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.

3
OPŁATA REKRUTACYJNA

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Kasprzyk Monika kebs
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Monika Kasprzyk

Opłaty

Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

Tabela opłat
Wpisowe 250 zł
Cena podstawowa (Płatność w dwóch ratach po 5000 zł każda) 10000 zł
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK i członków SAR (Płatność w dwóch ratach po 4500 zł każda) 9000 zł
Cena ze zniżką za jednorazową płatność 9500 zł